Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Mitsubishi L200 Double Cab 2.2 DI-D (110 kW) – Stejně schopné, více komfortní
48 komentářů
narona
a celkově jsem velmi spokojený až na pár drobností. To co je psáno v testu zhruba taky odpovídá.
Koupil jsem tu nejlevnější verzi která k mému překvapení nemá zevnitř, byť mechanicky, nastavitelná zpětná zrcátka. To už má i 30 let starý žigul. Musím tedy otevřít okno a nastavovat je zvenku :D
Další 2 nedostatky sockaedice jsou absence zadního nárazníku, což koukám u tohoto nového bude vadit ještě víc, protože má vystouplá světla... a že nemá mezinápravový diferák. To by asi nemuselo trápit ty, co jezdí stále hodně naložení. Když jedu prázdný nebo do 100 kg na korbě tak to lítá a v zatáčkách za mokra má zadek tendenci ujíždět. Musí se opatrně no :D Čtyřkolku můžu dát jen za kluzka, a i pak to bez diferáku logicky nepřidá na jízdních vlastnostech.
Jinak spotřebu jsem dostal na dálnici i na 6.0 po rovině při venkovní teplotě 5 stupňů a rychlosti 80 -90.
Řazení za studena (když je to promrzlé) moc nejde, zdá se mi že i synchrony jsou líný tehdy, meziplyny to do 2. vyřeší. Jinak ale řazení bez problému a přesné. Řízení jde trochu moc zlehka na silnici ale to se v terénu hodí.
Motor má výkonu dostatek, akorát olej z výroby 0w-20 tedy vodička asi úplně dobře memaže navíc netlumí pazvuky. Teď mám 5w-nevím a to už je v pohodě a spotřeba stejná, která se mimochodem ale při starém oleji dost zvyšovala když bylo venku nad 25°C.
Jo a co do komfortu, nenaložené je to uskákané, i když rány to vyloženě nedává. Svezl jsem se i Rangerem a ten mi přišel pohodlnější.
Koupil jsem tu nejlevnější verzi která k mému překvapení nemá zevnitř, byť mechanicky, nastavitelná zpětná zrcátka. To už má i 30 let starý žigul. Musím tedy otevřít okno a nastavovat je zvenku :D
Další 2 nedostatky sockaedice jsou absence zadního nárazníku, což koukám u tohoto nového bude vadit ještě víc, protože má vystouplá světla... a že nemá mezinápravový diferák. To by asi nemuselo trápit ty, co jezdí stále hodně naložení. Když jedu prázdný nebo do 100 kg na korbě tak to lítá a v zatáčkách za mokra má zadek tendenci ujíždět. Musí se opatrně no :D Čtyřkolku můžu dát jen za kluzka, a i pak to bez diferáku logicky nepřidá na jízdních vlastnostech.
Jinak spotřebu jsem dostal na dálnici i na 6.0 po rovině při venkovní teplotě 5 stupňů a rychlosti 80 -90.
Řazení za studena (když je to promrzlé) moc nejde, zdá se mi že i synchrony jsou líný tehdy, meziplyny to do 2. vyřeší. Jinak ale řazení bez problému a přesné. Řízení jde trochu moc zlehka na silnici ale to se v terénu hodí.
Motor má výkonu dostatek, akorát olej z výroby 0w-20 tedy vodička asi úplně dobře memaže navíc netlumí pazvuky. Teď mám 5w-nevím a to už je v pohodě a spotřeba stejná, která se mimochodem ale při starém oleji dost zvyšovala když bylo venku nad 25°C.
Jo a co do komfortu, nenaložené je to uskákané, i když rány to vyloženě nedává. Svezl jsem se i Rangerem a ten mi přišel pohodlnější.
Tak "daily driver" to asi nebude, ale pro někoho, kdo má pickupy vysloveně rád... ?
A když dozadu nahodíš půlpaletu (625 kg) materiálů pro zákazníka
A když dozadu nahodíš půlpaletu (625 kg) materiálů pro zákazníka
5w-nevím co znamena ? vies o tom, ze tie cisla sa nastavuju aj podla vole v loziskach na kluke ? ak das olej s hrubsim olejovym filmom, tak zvysis tlak a opotrebenie lozisk na kluke a aj inde pravdepodobne... okrem toho to sposobuje prehrievanie - to nezbadas na budikoch pri teplote chladiacej kvapaliny, ale oleja... tiez asi mas osetrene, ze to je pravny olej pre emisny system toho motoru, nizke sadze - DPF...
Ano tak samozřejmě je to olej který odpovídá specifikaci. V návodu mám napsáno že tam má být 0W-20 v případě provozování ve studeném podnebí a 5W- asi 30 pro teplé. Akorát nevím teď z hlavy jestli to je 5W-30 nebo 5W-20. A tedy používám originální Mitsubishi oleje.
tak to je fajn, dolezite je aby to odporucal vyrobca do toho vozidla, dnes su tie oleje sice riedke, ale ten motor je na to stavany... najlepsie pre zvysenie zivotnosti je nastavit interval vymeny oleja po mensom najazde napr 15tis vseobecne, pri kratkych trasach aj menej...
tato uz nova verzia po facelifte je uz za mna dnes uplne dokonala... proste vylepsila to co bolo slabinou predchodcu ( komfort, sedacky, materialy, infotainment, pribudli dalsie listove pera na zadnej naprave... u predchodcu chybali jazdne rezimy v terene ) ale zaroven je nadalej rovnako "drsna" a schopna v terene ako bol predchodca... a teraz k tomu vsetkemu uz aj podstatne atraktivnejsie a krajsie vyzera ako predchodca... a mne sa velmi paci aj ten interier.. novy volant.. nove sedacky... dycha to nadalej praktickostou a jednoduchostou ale uz to aj tu po tom facelifte vyzera v kabine citelne lepsie ako u predchodcu .... :yes:
https://img2.auto.cz/…ull/6191101_.jpg vs predchodca https://img2.auto.cz/…ull/3990516_.jpg .. razom je novy model skutocne uz aj tu o podstatny kus dalej
https://img2.auto.cz/…ull/6191101_.jpg vs predchodca https://img2.auto.cz/…ull/3990516_.jpg .. razom je novy model skutocne uz aj tu o podstatny kus dalej
Asi to tak částečně bude, akorát na obrázcích porovnáváš tu nejlevnější výbavu předchůdce s drahou dnešního. U starého bylo ve vyšší výbavě taky mimo jiné "lepší" rádio.
Seděl jsem u prodejce už i v novém (v tom levným Invite nebo jak se volá) a ten rozdíl mi naopak nijak zásadní nepřišel. Mimo lepšího volantu.
Seděl jsem u prodejce už i v novém (v tom levným Invite nebo jak se volá) a ten rozdíl mi naopak nijak zásadní nepřišel. Mimo lepšího volantu.
minimalne ten novy volant je uz v zaklade aj u novej to ano a hadam aj ten infotainment uz bude lepsi od zakladu :yes:
podstatnejsie su tu technicke zmeny.. novy motor.. nove prevodovky ( 6M, 6A ) ... komfortnejsi a silnejsi podvozok
PS: tu je test novej zakladnejsej verzie s manualom.... https://auto-mania.cz/…bishi-l200-2019/ a uz aj tu je novy infotainment a aj volant aj budiky samozrejme.. ale inak k tej bielej kasni aj ta tmava zakladna maska tiez celkom sedi.. sranda :yes:
podstatnejsie su tu technicke zmeny.. novy motor.. nove prevodovky ( 6M, 6A ) ... komfortnejsi a silnejsi podvozok
PS: tu je test novej zakladnejsej verzie s manualom.... https://auto-mania.cz/…bishi-l200-2019/ a uz aj tu je novy infotainment a aj volant aj budiky samozrejme.. ale inak k tej bielej kasni aj ta tmava zakladna maska tiez celkom sedi.. sranda :yes:
lamal
´´stejně jako přímým vstřikováním paliva´´ ... Mr Kolman, videl ste uz niekedy diesel s nepriamym vstrekovanim paliva ? Toto ma zmysel uvadzat pri benzinovych motoroch, priame a nepriame vstrekovanie.
Může být přeci i do předkomůrky, jako Praga RND nebo donedávna motory Andoria co dávali do uazu nebo Ara.
Cenduro
po ukončení Mercedesu X končí letos i Amarok...
Xka až taká škoda nie, lebo pokiaľ to nebolo s V6 a automatom od Mercedesu (perfektná kombinácia inak), tak to bola len predražená Navara. Amaroka mi ale ľúto je, lebo to bol fakt podarený pick-up a citeľne priestrannejší než L200. Som zvedavý, či z týchto dvoch pick-upov bude po ich zrušení vyhľadávaná komodita.
ide aj o predaje... L200 predava globalne 200 000 aut rocne ( po outlanderi/cca 240 tisic/ ide o druhe najpredavanejsie mitsu !!! ... ASX je az tretie ) ... a L200/Triton sa predava okrem severnej ameriky asi vsade na svete...
proste ak ma amarok predavat v globale povedzme 50-60 tisic aut rocne ( ranger cca 230 tisic.. L200 cca 200 tisic ..) .. tak asi to nema zmysel pre znacku drzat si takyto pickup :'-( ... aj ked urcite to je fajn auto
proste ak ma amarok predavat v globale povedzme 50-60 tisic aut rocne ( ranger cca 230 tisic.. L200 cca 200 tisic ..) .. tak asi to nema zmysel pre znacku drzat si takyto pickup :'-( ... aj ked urcite to je fajn auto
X-ko uz vopred bolo odsudene do zahuby... lebo v tomto svete pracantov snobske kusky hrajuce sa na pracantov fakt nikto nechce ... tu preziju len skutocni poctivi pracanti ako hilux L200 navara ranger a pod :yes:
nejsem si jistý, že je to velká škoda. Pro cílovou skupinu (chci vypadat dobře, ale na práci to auto určitě potřebovat nebudu) to zjevně nebylo tak přitažlivé, jak se zdálo (nechci být vidět, že pracuju proboha:)
3_diamanty
a k tomu aj komfortny.. usporny... s najlepsou manevrovatelnostou v segmente... bez pochyb sucasna nova L200 je hodne dobra a podarena a bez vyraznych slabin... a na tychto 18tkach v krasnej farbe s tmavou korbou a chromvanymi doplnkami.. sanka dole... normalne je nielen sikovna a prakticka ale teraz este k tomu aj krasna a atraktivna ... :yes:
https://img2.auto.cz/…ull/6191122_.jpg este aj ta tmava nadstavba jak tu fajne ladi ... uplna pecka cele auto... presne take sa mi paci... perfektny kusok :yes:
https://img2.auto.cz/…ull/6191122_.jpg este aj ta tmava nadstavba jak tu fajne ladi ... uplna pecka cele auto... presne take sa mi paci... perfektny kusok :yes:
Ano směs rustikálních prvků s hromadou nevkusného chromu, kombinací tolika tvarů, že je těžko vyjmenovat...takže zbývá jen a pouze slovo "pracant". Ale skončil bych u Amaroku nebo Hiluxu.
kludne.. ved napr ani navara nie je spatna.. vsetko su to poctivi pracanti ktori si svoju pracu odvedu dokonale ... mne sa zase najviac pozdava L200 ..
jeden vtipny test .. a na svoje si pridu aj fandovia tesly ( cas 0:40-2:11 ) https://www.youtube.com/watch?… ... :-[] :yes: Majo to dal fakt brutalne... ajaaaj tak to bola cista sila :D .. a ta teniska :-[] ..
PS: a v tomto teste mas aj tu tvoju ropuchu 911tku... ver mi je tam... skus kuk ( cas 3:57 ) ... aka to nahoda :-) :yes:
jeden vtipny test .. a na svoje si pridu aj fandovia tesly ( cas 0:40-2:11 ) https://www.youtube.com/watch?… ... :-[] :yes: Majo to dal fakt brutalne... ajaaaj tak to bola cista sila :D .. a ta teniska :-[] ..
PS: a v tomto teste mas aj tu tvoju ropuchu 911tku... ver mi je tam... skus kuk ( cas 3:57 ) ... aka to nahoda :-) :yes:
Kéž by většina aut měla tvary jako P911, svět by byl krásnější.
asi mas pravdu.. ale tak ja som rad ze je to dizajnovo pestre ( zatial ) ... lebo asi uz nie sme daleko od doby ze vsetky auta uz budu len nejake presklenne vajicka vyrabane podla jednej sablony .. este budeme raz ( na dochodku o 30 rokov ) spominat na kusky ako L200 alebo carreru .. uvidis...
3_diamanty
nieco pre fandov najstarsej japonskej znacky
https://automagazin.sk/…urope-polepsilo/
a tento rok cakam este lepsie vysledky.... verim ze pomoze faceliftovane ASX aj faceliftovany space star aj nove L200 a aj stale sa lepsie predavajuci "novy" PHEV outlander uz s tou 2,4kou pod kapotou :yes:
velmi pekne cislo a narast ma aj "nova" L200.. predat v europe rocne 23 tisic takychto pracantov .. klobuk dole ... to je dvakrat viac ako povedzme nejake rodinne sorento ci santa fe ... parada ...
tretina misakov sa v europe predava len v samotnom nemecku.. kto by to od "narocnych" nemcov cakal... ;-)
https://automagazin.sk/…urope-polepsilo/
a tento rok cakam este lepsie vysledky.... verim ze pomoze faceliftovane ASX aj faceliftovany space star aj nove L200 a aj stale sa lepsie predavajuci "novy" PHEV outlander uz s tou 2,4kou pod kapotou :yes:
velmi pekne cislo a narast ma aj "nova" L200.. predat v europe rocne 23 tisic takychto pracantov .. klobuk dole ... to je dvakrat viac ako povedzme nejake rodinne sorento ci santa fe ... parada ...
tretina misakov sa v europe predava len v samotnom nemecku.. kto by to od "narocnych" nemcov cakal... ;-)
ocenujem aj ten uplne novy motor... no ale hlavne ten novy 6 stupnovy automat tu L200ke uz fakt velmi pomohol.. aj nove jazdne rezimy.. konecne.. lebo uz to chcelo nielen vizualny ale aj technologicky upgrade... takze konecne :yes:
PS: a ano.. a opat konecne uz aj ten komfort ma L200 fakt slusny https://www.youtube.com/watch?… a ( nielen ) v tomto L200 drti dnes uz aj Hiluxa ... L200 :*) :yes:
ale inak dobre hefty tu dnes hadzes... to vyssie s tym ASX to bolo dobreeee ;-) :yes:
za korbu by som dal prives a tak by to asi aj slo .. preco nie.. L200 utiahne 3 tony takze v tomto no problem :-) ..
https://cs.wikipedia.org/wiki/Colt_1911
mozem ti sem hodit odkazy aj na dalsich 5-6 testov a v kazdom z nich uvidis ze vizaz L200 si testeri pochvaluju a paci sa im... ale ok chapem.. tento odvazny atraktivny dizajn uz nie je zase pre kazdeho . .. u toyoty ci lexusu alebo DS je to podobne :yes:
ale ako pisem .. je to dizajn ktory uz ozaj nemusi sadnut kazdemu.. chapem... mne sa napriklad nepaci C3 a pritom je brutalne uspesna a nejeden tester tiez pisal aka je pekna.. takze to je tak.. kolko ludi tolko chuti suhlas.. zase nemoze sa vsetko pacit kazdemu .. podstatne ale je ci dane auto ma uspech a plni svoj ucel... a zakaznik si potom uz len vyberie to svoje... ved je z coho vyberat... aj medzi pickupmi aj medzi malymi autami.. aj medyi SUVeckami .. vsade :yes:
precitaj si dole zaver v tomto teste https://fit-drive.sk/…-novom-smokingu/ .. uplne sa s nim stotoznujem ... :yes:
mna celkom prekvapila aj dynamika na papieri ... 11,8s na stovku s 2 tonovym vysokym pickupom v automate a to vsetko "len" so 110kw pod kapotou... to vobec nie su zle parametre ani mimo teren ... aj ked prioritne to samozrejme bude nadalej hlavne o terene pripadne nejakom tom tahani privesov a pod ... :yes:
u otca v praci pouzivali kedysi stare L200 okrem samotneho terenu aj napr na tahanie sneznych skutrov v zime :yes: