Ve Velké Británii se uskutečnil zajímavý průzkum, který se zaměřil na (ne)spolehlivost automobilů starých maximálně pět let. Zúčastnilo se ho více než 18 tisíc lidí. Výsledkem je i přehled 25 nejméně spolehlivých vozů uvedeného stáří.
Ano, lebo na linke robia auta nahodne, niekde daju lepsie cidlo a inu spojku a do dalsieho kusu zase inu spojku :-) Skor je to vysledok konstrukcie, servisu a pristupu majitela.
Nic proti ale loni jsem o Evoque nebo Discovery premyslel. Kdyz jsem prijel na inzeraty tak majitele evidentne nic nezanedbali ale presto volne plasty, lacine pusobici, nefunkcni zamky kapoty, rozsvicujici se kontrolky na pristrojovce, atd. Nevim jak spolehlivost motorove, ale jízdně to bylo dobry, podvozek tuzsi a na to ze je to suv tak i dobry v zatackach. Nicmene me odradila kvalita celkove za takove velke penize.
Prostě když si koupíte R-R, tak jste tak bohatí, že si tu nespolehlivost můžete dovolit... Jinak ta nespolehlivost už začíná být opravdu legendární. Vědí o ní všichni.
Za mě nechápu. Prémiový výrobce který nedokáže udržet kvalitu a spolehlivost za mě patří na hřbitov.
Tři čtvrtiny aut Zoe strávily v servisu déle než týden?
Myšleno 3/4 z těch, které měly problém, nebo 3/4 těch, co se prodalo?
Docela by mě zajímal původce chyb. Tipuji SW chyby... Proto Tesla udělala auta online, protože si uvědomila, že jinak si se svojí spolehlivostí uřízne ostudu.
Plně souhlasím, problém s elektronikou, baterií, čidlama na motoru
Navíc u mě únik chladiva, takže 2x měněny trubky co vedou od kompresoru klimatizace
Přední držáky stabilizátoru uhnili, dostal jsem už facelift, který má domeček proti vlhkosti...
Pár vlastníků tu je, určitě stojí za to se zeptat co řešili. Já nezaznamenal nic co by se neřešilo u jiných aut. Každopádně kdykoliv budu znovu řešit SUV, LR/RR bude vždy ve hře pro výborné sladění jízdních vlastností, pohodlí a univerzalitu.
Je paradox, že mi u Itala možná prorezly prahy, rozpadal se podvozek a hlučela spojka, ale elektronika fungovala celkem spolehlivě (až na drobnosti, jako občas nutný restart kvůli servu). S tou helmutskou mám mnohem větší smůlu.
Vlastnil jsem 5 novych aut ve firme: 2x toyota, 2x renault, 1x land rover. Avensis 08 - docela velka poruchovost - nova spojka, ruzna cidla, voda ve svetlech, nicmene vse v zaruce, pote prodej kvuli cerpadlu a vse kolem ( D4D). RAV4 08 - ve 40 tis. 3x oprava turba (repase) s vysledkem ze zavadu nelze odstranit. Talisman zatim OK - 3 roky a 50 tis. km. Trafic - 4 roky a 50 tis. km a zatim nic. Land rover je kratce a zatim nic velkyho - zamek kapoty, kaslik, prehrani SW. Celkovy vysledek = statistiky k nicemu, zalezi jaky na vas zrovna pripadne kus !
Nissany mali problémi s batériami, respektíve s kombináciou batérie a inteligentného nabíjania.
Po záručnej výmene za batériu od ného výrobcu v pohode.
Navyše ich navigácia zvaná Nissanconnect tiež nie je výkrik techniky, zažil som nejaké update sw než začala fungovať k mojej spokojnosti.