Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koronavirus ovlivňuje i ceny ropy, jde o největší propad za 4 roky

Trh se obává dopadů nového koronaviru na světovou ekonomiku, což se překvapivě projevuje i propadem cen ropy.
Zpět na článek
1. 3. 2020 15:54
1. 3. 2020 17:57
1. 3. 2020 21:22
1. 3. 2020 21:24
2. 3. 2020 18:49
1. 3. 2020 19:25
1. 3. 2020 21:09
1. 3. 2020 21:46
1. 3. 2020 17:58
Avatar - xxc
1. 3. 2020 15:54
Ovzdušie
Dokonca aj ovzdušie v Číne sa oveľa zlepšilo. Fakt sa doprava podieľa len na úplne malom stupni znečistenia? Ale spolu s dopravou padol aj priemysel. Inak som zvedavý, kedy sa EÚ oprie po automobilovom priemysle do cestovného ruchu. Lebo to má obrovský vplyv na znečisťovanie životného prostredia.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - WinDiesel
1. 3. 2020 17:18
Re: Ovzdušie
Až to všechno padne, nebudeš mít wole co žrát.
Avatar - xxc
1. 3. 2020 17:57
Re: Ovzdušie
to je mozno pravda, ale oddialime skazu planety :-)
Avatar - CICERO
1. 3. 2020 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2020 21:24
Re: Ovzdušie
https://www.krone.at/2108106 koukám že ACZ už ZASE blokuje odkazy :yes: :D

https://***.cz/NzJnT koukám že tentokrát fakt DŮSLEDNĚ = tohle bylo přes zkracovač URL adresy = takže ACZ ode mě :no: :no: :no:

Kdo má zájem tak "Rückgang der Luftvertschutzung in China" na Kronen Zeitung = aneb xxc má pravdu a je to dokonce KU.VA VELKEJ rozdíl
2. 3. 2020 08:46
Re: Ovzdušie
Hamuno co to je zase za úhybnej manévr. Proč píšeš pod svým starým nickem? To jako aby ta diskuze byla genderově vyvážená jo :D :D
Avatar - Barrichello
2. 3. 2020 15:16
Re: Ovzdušie
prtoože je to neomarxistickej šašek :-)
Avatar - Jerry.Gunman
2. 3. 2020 15:54
Re: Ovzdušie
A 125% magor k tomu :D
Ale dlužno poznamenat, že genderově vyváženej
Chvíli tetka Kylie, chvíli bankovní úradník Ha-Muňka-sakra - a do budoucna dozajista též jednonohá černošská lesba na (jak jinak než) elektrickém vozíku :D :D :D
Avatar - CICERO
2. 3. 2020 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
3. 3. 2020 11:43
Re: Ovzdušie
:-O :-O

Tomu se v odborných kruzích říká paranoidní schiosofrenie, ale psst :-) :-)
2. 3. 2020 08:45
Re: Ovzdušie
Voni jsou hlava pane vachmajstr. a Došlo ti třeba, že tam taky došlo k zavření spousty průmyslových podniků. Takže nejen, že nejezdila auta, ale hlavně, fabriky se zastavily.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2020 08:48
Re: Ovzdušie
A tohle doteď nikoho nenapadlo :-!
2. 3. 2020 10:46
Re: Ovzdušie
Zjevně jak koho. xxc to nějak zapomněl zmínit.
Avatar - Barrichello
2. 3. 2020 15:16
Re: Ovzdušie
A nelítaly letadla a nepluly lodě :-)

Takže zase auta 20% a ostatní 80%, že jo :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2020 16:16
Super zprávy
zas budem chvíli jezdit za levno :-)

Jinak Korea stoupá pěkně, tam za chvíli taky zavřou továrny, to bude srandy až Evropa nebude mít z čeho vyrábět :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
1. 3. 2020 17:20
Re: Super zprávy
Korejci postavili továrny v Evropě (MOBIS). Jinak Evropani hodně kupují součástky v Japonsku a tam to uhlídají.
Aspoň všichni vidí jak je nebezpečné být závislý v čemkoli na Číně.
Auta složená z japonských a evropských dílů mohou být trochu dražší, no a?
Avatar - Barrichello
1. 3. 2020 16:50
Auta nebudou
příští týden většina končí....

https://www.autoforum.cz/…ypat-v-radu-dnu/
Rozbalit vlákno
57
Avatar - WinDiesel
1. 3. 2020 17:23
Re: Auta nebudou
Aut je dost. Ojetých, v dobrém stavu. Automobilky teď čelí tomu čemu se nebránily: závislosti na Číně, nebránily se nesmyslům přicházejícím z EK, EP, EU.
Na hranicích s Řeckem se vyskytují možná už stovky tisíc ilegálů s kdovíjakými nemocemi.
Půjde už falešná humanita stranou?
Avatar - Barrichello
1. 3. 2020 17:33
Re: Auta nebudou
No uvidíme co udělaj s migranty, ted b se to mohlo hnout.

Tak ony jsou zavřené už i některé italské továrny a možná brzy začnou zavírat i frantíci a němci….Takže začnou docházet i evropské díly
1. 3. 2020 18:27
Re: Auta nebudou
za ty migranty podekujme russakum a jejich skoro uz 5 letymu vojenskymu angazma v syrii a podpore diktatora assada. puvodne tam russaci sli na 3 mesice.
russakum to kazdopadne vyhovuje ze se sem hrnou dalsi. mozna by to chtelo otocit smerovky jako v sedesatym osmym, kdy nas russaci prijeli okupovat (podle komousu osvobodit)

ja vitam, ze EU donutilo automobilky stlacit emise dyzlu na prijatelnou uroven.
emisema myslim skutecne emise, ne CO2, tam tlaci na pilu moc, to souhlas
1. 3. 2020 18:50
Re: Auta nebudou
To myslíš vážně nebo jen provokuješ?
1. 3. 2020 18:56
Re: Auta nebudou
co mas na mysli?
putinovu podporu teroristy assada, nebo ty emise u dyzlu ???
Avatar - xxc
1. 3. 2020 19:25
Re: Auta nebudou
Assad je fakt velky terorista :-) Nam staci len chranit hranice a problem by nebol. Len niektore krajiny si neplnia povinnosti.
1. 3. 2020 19:50
Re: Auta nebudou
assad, kteryho podporuje russko, nechal od 2011 povrazdit pres 400tis svych spoluobcanu. ti pred nim logicky utikaj podobne, jako jsme od nas utikali pred komunistama.
jak je chces zastavit?
zemanovym drevenym samopalem s becherovkou misto zasobniku ??
nebylo by lepsi odstranit assada aby mohli aspon trochu normalne zit ve sve zemi ???
1. 3. 2020 19:53
Re: Auta nebudou
Zajímavůstka = jinýho místního diskutujícího přesvědčenýho že po starym Asadovi MUSÍ přece vládnout jeho syn sem se ptal který z Bašarovejch dětí má bejt po tatínkovi = a zajímavý to prej už ŽÁDNÝ :-!

Jo a sem hammunasakra = už pár měsíců a OKAMŽITĚ sem to/teda z něj tady v diskuzi psal = mi nechápu proč najednou začal občas naskakovat tenhle před lety dokonce ACZ zrušenej opakuju ZRUŠENEJ účet. Když to zavřu tak se zas dostanu na svuj = jo a když se mi podaří přihlásit na MUJ účet ale třeba odp. ráno telefon a pak znova přes PC tak se zas nejde dostat k SZ :yes: :D
2. 3. 2020 08:51
Re: Auta nebudou
Nemáš se maskovat dvouma účtama. Dobře ti tak. Si nejdřív hraješ na ženskou a pak na 190 cm vazouna, tak se nediv, že ti to dělá bordel v účtech.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2020 08:56
Re: Auta nebudou
Vim že zpracování informací nejni tvá silná stránka = ale tohle je bordel na straně ajťáků ACZ

Nejsem vazoun = jen sem rok hrál.. a těch 190 cm prostě mám = sme s kolegou ca podobně vysoký https://cz.linkedin.com/…99ezina-7694a054 já teda asi o 2 cm vyšší = s tim nic nenaděláš :-)

Jinak viz já 8:52 závěrečná věta :*)
2. 3. 2020 10:48
Re: Auta nebudou
Jasně to si vyprávěj komu chceš. Myslím, že seš na ACZ jedinej komu tvůj účet sdružili s jiným účtem. :D :D
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2020 11:25
Re: Auta nebudou
Nicméně je to PRAVDA a víckrát a okamžitě při prvnim takhle chytrym plácalovi sem vyzýval ZEPTEJTE SE REDAKCE :-)

To že účet byl ZRUŠEN sem taky po tom co se najednou před nedávnem objevil okamžitě ukázal v odkazu v diskuzi = kde bylo NAPSÁNO ŽE je ZRUŠEN! Chápeš to? :D
Účet najednou po letech začal fungovat byť u něj dál bylo napsáno ZRUŠEN = vidělo to dost místních diskutujících ;-)
A z NĚJ sem ten příspěvek do diskuze napsal na tu absurditu když se po letech objevil okamžitě upozornil :D

Četli a viděli to mnozí vim že třeba Ozzy = takže tak nějak jako obvykle = tvoje hlava když něco vyhodnotí většinou to je PŘESNĚ OBRÁCENĚ = začni už si házet konečně tou korunou realitu trefíš častějš :-!
Nebo řikej OPAK co tě napadne = mezi IQ Jerryho budeš za blba = v univerzitnim prostředí až nečekaně.. :*)

Viz ten konspirátor Staněk = dle tebe POTVRZUJÍCÍ no a vono to bylo POPÍRAJÍCÍ
To už ti došlo? ;-)

Hele jak si tvoje POPÍRAJÍCÍ realitu emisí hlava poradila s https://auto.ihned.cz/…i-se-stale-soudi ?
2. 3. 2020 15:27
Re: Auta nebudou
Já mám dojem, že ti to redakce dělá možná i naschvál. Tak urputně ses snažil skrývat identitu a lhal si a zapíral, že pod nickem kylie si nevystupoval, až ten tvůj fígl z dvouma nickama takhle krásně vyplul na povrch :D :D
Avatar - Jerry.Gunman
2. 3. 2020 09:27
Re: Auta nebudou
Ricku,
je zbytečné se nad tím rozčilovat. Muňka (a je úplně jedno, zdali pod nickem Hamunasakra, Kylie nebo třeba ještě nějakým dalším) JE duševně nemocná osoba.
Loni v létě se tu přiznal / přiznala / přiznalo, že MÁ Aspergerův syndrom https://cs.wikipedia.org/…r%C5%AFv_syndrom - a to, jak se zde neustále předvádí na téma "dotovaná nafta", to je pro to důkazem.

Doporučuji nastavit tlačítko "nečíst magora" - a máš svatý pokoj
2. 3. 2020 10:50
Re: Auta nebudou
Hele nechat se jeho blábolama uvádět v úžas je určitá forma závislosti, takže jsem ho zatím ignorovat nedal. Pořád žasnu a kroutím hlavou :D Umí překvapit skoro každý den.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2020 11:01
Re: Auta nebudou
No a ten mečiarovskej konspirativní teoretik Staněk = POPÍRAJÍCÍ a ne DOKAZUJÍCÍ závěry AV = to už ti DOŠLO? :*)

Bacha občas řekne i něco SPRÁVNĚ = jako že POTVRZUJE klimatický změny = tak OPATRNĚ nesmíš s ním souhlasit automaticky ve všem! ;-)

Hlavně a to je ZÁKLAD viz já 8:59 = jak čert svěcený vody se děsit a držet od vzdělání TO je ZÁKLAD! :-)

DŮLEŽITÝ je i bejt PROTI Evropě a ZA rusko = blbý je že MY sme evropa přímo srdce = ale to neva to se nějak pořeší https://eurozpravy.cz/…byt-sssr-vdecne/ zkušenosti už máme :-!

Zkušenosti že za rusa došlo ke kataklyzmatickýmu propadu všeho od zdravotnictví po vzdělání viz Zeman a jeho článek v ´89 a i blb komunista a tim myslim blb s IQ tykve to tehdy věděl https://www.youtube.com/watch?… sakra JAK TO že to jeho dnešní klony neví? :D
2. 3. 2020 15:21
Re: Auta nebudou
Opět vynikající příspěvek kde se mísí myšlenky jedna přes druhou. Všude samý rovnítko jak v algebraickým cvičení. Výborně. Po měsíční absenci seš zase ve formě. :yes: Ale sory nebudu se s tebou už do žádnýho vysvětlování pouštět. Ty to stejně nepochopíš, takže to je úplně zbytečná práce.
Avatar - Jerry.Gunman
2. 3. 2020 16:00
Re: Auta nebudou
Je zajímavá věc, že po cca 14 denním vysvětlování i malé kotě pochopí - a chodí kadit do bedničky, k tomu určené.
Ha-Muňce/ Kylii to můžeš vysvětlovat klidně i deset let - a furt nic

Ono taky již samotný fakt, že sám / sama / samo sobě dal / dala / dalo přezdívku podle tak malého zviřátka https://cs.wikipedia.org/…C5%A1_mu%C5%88ka svědčí o mnohém
1. 3. 2020 20:59
Re: Auta nebudou
Nevšimol som si, že by Rusi rozpútali "Arabskú jar".
A pokiaľ si presvedčení, že väčšina migrantov je zo Sýrie, tak musíš byť Euro úradník a ďalšia diskusia je tým pádom zbytočná.
1. 3. 2020 21:08
Re: Auta nebudou
No bodejť mohli doteď vládnou hodný slušný všude všema oblíbený Kaddáfího synové = a my mít klid. Nebo tady doteď rus a komunista = a my mít TUPLEM klid https://zpravy.aktualne.cz/…~i:photo:356514/ :-!

Ale to nijak nesouvisí s aktuálnim blbnutim Erdogana teda tim že se mu jeho lavírování mezi EU a NATO na jedný straně a Rusem na druhý nějak zadrhává ;-)

No a HLAVNĚ = vo co teda de vo toho rovinu chlapa slušňáka desetiletí Bašara nebo čistý diesly co se obejdou bez miliard subvencí? :*)
1. 3. 2020 22:46
Re: Auta nebudou
No v Iraku zvrhli diktátora a teraz je tam pokoj a blahobyt. Keby tam jazdili viac aut na elektriku, tak by si človek normálne myslel, že je v Nórsku.
Treba pochopiť, že vo väčšine tých štátov sú náboženské frakcie, ktoré sa neznášajú a nemajú problém sa medzi sebou zabíjať. Buď je tam diktátor, alebo občianska vojna. S tým, že západu viac vyhovuje diktátor, lebo nehrozia výpadky dodávok ropy.
Avatar - Jerry.Gunman
1. 3. 2020 22:56
Re: Auta nebudou
Kdyby jen v Iráku. Takovej Írán je taky vzorek demokracie pro celý region - a Libye, kde místní mírotvůrci s podporou mírotvůrců zahraničních (najmě, avšak nikoli jen z tehdejších EUrounijních zemí pocházejících) svrhli toho odporného Kaddáfího, je nyní TAK demokratická a TAK bohatá, že se tam soudruzi EURO.štras-bruselští jezdí učit, jak budovat prosperující demokratickou zemi ;-)
1. 3. 2020 23:12
Re: Auta nebudou
Ted nevim jestli mas faaakt dobrej matros a v Iraku ani Norsku jsi uz dlouho nebyl nebo to je ironie? :-)
1. 3. 2020 21:10
Re: Auta nebudou
arabsku jar v syrii rozputal 15 letej kluk, kterej na zed napsal neco proti asadoj, policejni jednotky ho zatkli a mucili, lidi kvuli tomo zacali protestovat, asad je nechal postrilet a uz to jelo nymande
1. 3. 2020 22:41
Re: Auta nebudou
Ten 15 ročný chlapec bol celkom aktívny, že za pár dní stihol rozpúta nepokuje v troch štátoch. Oslabenie vlád dalo priestor Islamskému štátu. Len Bruselský od reality ohrdnutý úradník si môže myslieť, že to bola náhodná súhra okolností.
Avatar - Jerry.Gunman
1. 3. 2020 23:40
Re: Auta nebudou
A "Velkou Listopadovou Kapitalistickou Revoluci" v Praze zase rozpoutal mrtvý student Martin Šmíd. Zprávu o jeho smrti šířili Petr Uhl a Michael Žantovský, dnešní to opory (liberální) demokracie a rozhodného boje proti Fejk ňjůůůůůs, které financuje a šíří Arciďábel Putin osobně

Jak se pak vokázalo, tak on ten mrtvý student Martin Šmíd nebyl ANI mrtvý, ANI student, ANI Martin, ANI Šmíd - ale co už tam... Úspěšných revolucionářů se přece nikdo netroufne ptát, ešivá náhodou nelhali :D :D :D
2. 3. 2020 10:04
Re: Auta nebudou
A střílelo se tam jako na Ukrajině nebo to bylo podle jiného scénáře?
2. 3. 2020 08:55
Re: Auta nebudou
Zastav s tím volem diskuzi. To k ničemu nevede. To radši házej hrách na zeď začne tam držet spíš než tenhle vocas něco pochopí. Do teď je přesvědčenej, že rozpoutat občanskou válku v Lybii a uvrhnout tamní obyvatelstvo do bídy a chaosu bylo správně.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2020 08:59
Re: Auta nebudou
Zajímavý jak ty nejvíc neznalý = sou přesvědčený že se celej svět ve všem mýlí = jedno jestli emise aut nebo klimatologie https://scholar.google.cz/scholar?… atp. ONI sou vrchol inteligence a znalostí = a mečiarovskýho pindala někde na vesnici POPÍRAJÍCÍHO závěry Akademie věd posílaj jako PŘESNEJ OPAK = už ti to došlo? Že to nebylo POTVRZENÍ ale POPÍRÁNÍ závěrů AV? ;-)

A jejich opak https://citaty.net/citaty/18910-sokrates-vim-ze-nic-nevim/ což bych snad radši neměl psát protože i tohle URČITĚ pochopíš po svym :*)

Na zastánce rusa a kaddáfího a husajna a asada a kim čong debila co se asada zastává prostě týhle ultramegagiga pakáže platí JEDINÝ = viz já 8:52 závěrečná věta :-!

Blbý že zrovna toho se štítíte jak čert kříže :D
2. 3. 2020 10:52
Re: Auta nebudou
:yes: Zase si mě pobavil. Díky Ty nikdy nezklameš :yes:
2. 3. 2020 10:56
Re: Auta nebudou
Přesně. Tam se k nám cpou nelegálové z Afghoše, kde to už dlouhý roky dávají jako dohromady soudruzi ze západu a subsaharský Afriky, ale může za to Rusko. :D
Avatar - xxc
1. 3. 2020 21:09
Re: Auta nebudou
Ja uz to nesledujem, ale snad uz to bolo vsetko vysvetlene. Snad sa v Syrii nezije lepsie teraz, ako sa tam zilo kedysi.

Po vypuknutí protestov v Sýrii v januári 2011 sa začali ozývať hlasy za zosadenie Baššára al-Asada kvôli údajnému porušovaniu ľudských práv, chýbajúcim reformám a pre výnimočný stav, ktorý v krajine platil od roku 1963. Ten bol vo februári 2011 zrušený a Asad následne prisľúbil reformy, no protesty pokračovali. 27. februára 2012 bola prijatá nová ústava, schválená v referende 90% voličov pri 57% účasti, ktorá ukončila vládu jedinej strany, plánované hospodárstvo, upravila požiadavky na kandidátov do úradu prezidenta, zakázala diskrimináciu na základe pohlavia, náboženstva, pôvodu, či jazyka a garantovala náboženskú slobodu s tým, že islamské právo je inšpiráciou pre sýrske právo. Napriek tomu protesty pokračujú aj naďalej, pričom prepukli až do občianskej vojny. Bašár al-Asad sa však podľa výsledkov volieb tešil podpore obyvateľstva a tvrdil, že protesty sú umelo vyvolané a opozícia je podporovaná Západom, arabskými krajinami a džihádistami.

3. júna 2014 bol Bašár al-Asad po tretíkrát zvolený za prezidenta Sýrskej republiky s podporou 88,70 % voličov spomedzi troch kandidátov, v zmysle novej ústavy opätovne na sedemročný mandát[1]. Prezidentskú prísahu zložil 16. júla 2014.
1. 3. 2020 21:13
Re: Auta nebudou
volby podobny jako u nas za komousu - jednotna kandidatka narodni fronty, ktery meli pod kontrolou komousi a ty jsi nemel ani na vyber, jen jsi moh souhlasit nebo nesouhlasit. ten kdo sel za plentu aby to vyskrtal, tak si ho StBaci podali. v syrii za assada neco podobnyho nebo spis horsiho
1. 3. 2020 21:17
Re: Auta nebudou
Funkčně podobnýho jen se s tim nemazlili jako hodný příslušníci STB u nás = naše 50. komunistický léta si vzali za vzor = a dotáhli o dost dál :-!
Avatar - Jerry.Gunman
1. 3. 2020 23:46
Re: Auta nebudou
"Drobným" problémem blízkovýchodních a islámských zemí zůstává to, že po svržení krutého nejvyššího gaunera většinou NEnastoupí rozumná vláda, ale smečka o kořist se rvoucích gaunerů dalších, kteří v krátké době dokážou do mrtě rozsračkovat i ty nepatrné zbytečky toho mála dobrého, co předešlý nejvyšší gauner dokázal vybudovat
2. 3. 2020 09:57
Re: Auta nebudou
V nejbohatší africké zemi (Libyi) pak nastal středověk.
1. 3. 2020 21:21
Re: Auta nebudou
No i takhle se to dá podat :*)

Nebo napsat že miliony lidí toho pokrevního následníka vládce země = prostě nechtěly. Naše vlna hroucení diktátorskejch režimů prošla jakžtakž no problem trochu jen Rumusko ta další co jí řikáme arabský jaro se v Sýrii dost zasekla. ZAJÍMAVÝ že tady je FURT část lidí co rusovi a v tomhle případě Bašarovi = fandí? ;-)

Normální v slušný civilizovaný společnosti když se něco posere se ODSTUPUJE = třeba ministr i když tu velkou nehodu či něco nezpůsobil. Nebo je druhá cesta = v 21. století se jí asi bude řikat bašarasadovská :-!
Avatar - xxc
1. 3. 2020 21:46
Re: Auta nebudou
Ale co mal s nimi robit, ked ho isla zabit ta druha skupina? Odstupit a cakat? :-) Kedysi tam normalne ludia zili. Teraz je to tam dost znicene islamskym statom. Rusom nejak nefandim, ale treba chapat suvislosti. U nas boli volby a s populaciou to vyzera dost zle, predpokladam je to podobne aj v susednych statoch :-)
1. 3. 2020 21:49
Re: Auta nebudou
Bez diskuzí to vyřešil NEJLÍP jak moh = pro sebe :-)

Vo fous blbějš pro těch ca 65.000 co mu umřelo ve vězeních a nic moc pro ty statisíce co přišly o domovy a tak = ale jak řikáš ty ROZHODNĚ NE odstoupit :-!

A vrátit se třeba do Británie kde dřív jako ultrapracháč když už otec kdysi před lety násilim armádou převzal moc nad zemí. Popravdě a teď bez ironie FASCINUJÍCÍ kde v tak jednoznačný věci = diktátor masovej vrah a slovy izraelskýho prezidenta když byl před pár lety tady v Praze: "Bašar Asad možná bude největší zabiják 21. století" vs desetitisíce mrtvejch statisíce možná i víc lidí co přišlo o domovy atd. FASCINUJÍCÍ kolik lidí tady v dneska už celkem civilizovaný části světa s volnym přístupem k informacím = stojí na straně možná největšího masovýho vraha 21. století

Dodávám DOUFEJME že největšího ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
1. 3. 2020 22:43
Re: Auta nebudou
Tak tak, EU je plná "Syřanů", kteří před tím arcizločincem Asadem (jenž je jak jinak než v žoldu Arciďábla Putina) utíkají odevšad. Z Pákistánu, Afghánistánu, Čadu, Demokratické Republiky Kongo... ba i mnohých dalších zemí. Odtamtud odevšad, milé děti, Syřané utíkají.

Možná by Wikipedie mohla změnit heslo Sýrie ve smyslu, že "Sýrie má cca 18,5 milionu obyvatel, z nich 148 milionů se trvale zdržuje v různých afrických a asijských zemích, odkud v nejbližší době budou prchat do Evrpské Unie"
1. 3. 2020 23:16
Re: Auta nebudou
co to tady pletes? Precetl jsi si blesk a ted tady placas. Mne spis prijde zajimavy, ze turek bojuje na cizim uzemi a obsazuje cizi mesta na cizim uzemi. Za ticheho prihlizeni EU sponzoruje teroristy.
Ja myslim, ze Syrie bez Assada by dopadla jako Libye bez Kaddafiho - coz aby bylo jasne znamena dost spatne ;)
Vis neco o sporu turek vs. kurdi, ze se tady svym zpusobem zastavas Erdogana?
2. 3. 2020 10:08
Re: Auta nebudou
Proč neutekli před tím Assadem dřív? Pokud za to může Rusko, proč utekli ještě před jejich příchodem do Sýrie?
Avatar - Jerry.Gunman
2. 3. 2020 10:38
Re: Auta nebudou
Prostě PROTOŽE, copak to nechápeš? :D
A když to nechápeš, tak jsi putinův agent a russsssssssssssssssssáckej troll :D
Je to přece TAK prosté ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
1. 3. 2020 19:51
Re: Auta nebudou
Neřikal bych mu terorista https://www.info.cz/…-roky-34788.html snad zrůda https://www.denik.cz/…ii-20131202.html

Nojo šílenej Erdogan dlouhodobě balancující v úchylný hře mezi Ruskem https://www.irozhlas.cz/…u_2002281256_cen a EU zkasíroval 3 miliardy eur a https://echo24.cz/…uzku-ministru-eu teď se mu to nějak celý po https://www.novinky.cz/…v-syrii-40315135

Teď by to chtělo poga = jestli se vážně zastává pravdoláskaře Asada nebo vždy čistejch dieslů :-!
Avatar - Barrichello
1. 3. 2020 21:08
Re: Auta nebudou
Navíc upríchlíci ze Sýrie sou piece of cake, co takhle Afghanistán, Eritrej, Somálsko, Pakistán, Irák, Jemen, Sudán, Maroko atd
2. 3. 2020 10:11
Re: Auta nebudou
Proč je podle Assad terorista? Třeba radikální islamisty ve světě podporují naši přátelé se Zálivu. I proti Assadovi bojují (bojovali) džihádisté z celého světa. Nyní země NATO napadla suverénní stát a podporuje teroristy.
Avatar - Barrichello
2. 3. 2020 14:49
Re: Auta nebudou
Tak tak, navíc sem Turecko pouští další migranty, přesto že dostali zaplaceno.

Ti co bojují proti Assadovi a jsou opzice jsou fajn hoši tak ze 35%, ostatní je megasvoloč, na kterou nic jiného než Suchoje, Mi-28 a T-90 a rakety nefunguje.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2020 21:06
Re: Auta nebudou
Jasně, rusáci. A jak se tam v Sýrii a Iráku k moci dostal Islámský stát a různé muslimské a islamistické frakce a povstalecké bojůvky? Nebylo to náhodou díky politice Ameriky a odstranění diktátorů typu Hussajn, Kaddafí atd?
1. 3. 2020 21:29
Re: Auta nebudou
ANO my chceme Hussajny a Kaddafí a komunisty tady ZPÁTKY https://zpravy.aktualne.cz/…~i:photo:356513/

ANO chceme zpátky KLID :-!

No viz já 21:08 :-)
Avatar - Barrichello
2. 3. 2020 14:46
Re: Auta nebudou
Hahha, vtipné, no když se odstranili diktátoři, logicky vypukla válka o moc a různé militantní a fanatické skupiny chtěj tyhle uzemí ovládnout, pak je jasné, že se Assad a rusko budou proti tomu bránit. Většina těch bojovníků IS přitáhla z Iráku, další svoje zájmy tam má Turecko, Irán a Izrael.

Na tom nevidím nic špatného, naopak je to moc dobře. Ruska se všichni bojí, takovou armádu a techniku jako má Rusko tam v oblasti nikdo krom Turecka nemá....A USA se do toho moc motat nebude, maj sami dost másla na hlavě
Avatar - Jerry.Gunman
1. 3. 2020 22:37
Re: Auta nebudou
Hele, Toptene, možná by jssi sse měl podívat do násstěnného kalendáře :D Je březen 2020, tedy více, než 30 let po "plyšáku" Tvoje tvrzení je sstejně sstupidní, jako by se komanči v létě 1948 vymezovali proti Habsburkům.

Za tvůj zpackanej život ANI a intimní problémy nemůže ANI dnešní Ruská Federace ani V.V. Putin. Za to, že máš život podělanej, nesseš odpovědnosst výlučně JENOM TY SSÁM :D
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2020 08:52
Re: Auta nebudou
Zajímavý jak se rozdělujeme na ty znalejší inteligentnější asi i vzdělanější = co Asada a jemu podobný nemusej

A pak ty opačný = co se naparujou znalostma ale pletou si ekonomi-i s ekonomi-kou = a ti bejvaj naopak.. zajímavý žejo :-)

Takže = marš se vzdělávat proruský fanatici :D :-!
2. 3. 2020 09:54
Re: Auta nebudou
Ty se nech naverbovat do IS. Vypatlanej jseš na to dostatečně. Můžeš pak bojovat proti Asadovoia Rusovi.
Avatar - Jerry.Gunman
2. 3. 2020 10:31
Re: Auta nebudou
No, pokud by do toho FAKT šla, tak bych Ha-Muňce / Kylii na nějakou tu sebevražednou vestičku snad i přispěl :D ;-)
Avatar - Barrichello
2. 3. 2020 14:46
Re: Auta nebudou
:-) :-) :yes: :yes:
Avatar - xxc
1. 3. 2020 17:58
Re: Auta nebudou
Zajtra mi maju vyrabat auto, tak som velmi zvedavy, ci su este diely a baterky :-)
Avatar - Jerry.Gunman
1. 3. 2020 22:49
To jsou paradoxy, paneVaněk...
Nafta zlevňuje, elektrika k nabíjení elektrovehiklů zdražuje...
https://autozine.cz/…ni-na-nabijecce/

Tak si říkám, jestli EUrobruselští soudruzi neudělali někde FATÁLNÍ chybu ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
2. 3. 2020 15:17
Ropa 49,70
a americká 47 :-)

Blbý co Hammuno, hendly, Steli, donvito aspol :-) :-)
Rozbalit vlákno
0