Jak jsem přiměla svého manžela, aby mě miloval a přestal pod
Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.
Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.
Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám roky
Představil jsem mu mnoho párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Jsem pevně přesvědčen, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte lékaře Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Vibru prostřednictvím +2347013499818
Až hysterie koukám ;-) Jen tak mimochodem, soused ob ulici má S100, je dodnes unešen zrychlením, ale zhrozen provedením interiéru a faktickým dojezdem bez kompromisů cca 250-300km. Pořád ta samá story.
Vše je o prioritách. Já jsem ochoten vyměnit to, že si nechám v zimě párkrát v autě bundu za výkon 770 koní. Když Tesla ujede bez kompromisu 250km, tak kolik podle tebe dojede toto opozdilé BMW? :-[]:yes:
Neklamný znak toho, že Svědci Elonovi cítí hrozbu. Vzývači Muska podporovaného americkou vládou, která si nahrabala na pokutách evropských producentů budou časem smutnit.
vies ako ... clovek, ktory je tak "uspesny" v IT sektore, ze si nemoze dovolit kupit ospevovanu Teslu 3 za 50k EUR nadava na CEO jednej z najuspesnejsich automobiliek sucasnosti ... to sedi :-)
No, co se týče i3 a i8, tak tam ta změna už fakt dávno být měla, obě ty auta vypadají +- stejně, ok i3 teda kapacitu baterií zvětšila na dvojnásobek ze 60 Ah na nynějších 120 Ah, tzn něco přes 42 kWh, ale furt je to málo oproti dnešní konkurenci(viz. VW ID3 které je sice o málo větší, ale má furt dvojnásobnou baterii) :-( .
Tím komentářem jsem reagoval na těch 80 kWh co by měla mít ta i4, přičemž si myslím, že to je velikost baterie srovnatelná s konkurencí (ale furt to není něco, čím by vyčnívali).
Tak to zrovna nemá nic společného s baterií. Hele rozumím, že fandíte Tesle, což já svým způsobem také, ale není třeba zbytečně útočit na ostatní značky ;-)
Jinak pokud ty ledvinky jsou zaslepené, jakože v tomto případě to vypadá, že jsou, tak je to čistě designová věc bez velkého vlivu na aerodynamiku (viz. placatý předek modelu X).
Když se na to podíváte nestranně, tak podle názvu bych typoval velikost na úrovni Tesla model 3, která má buď 54 kWh nebo 75 kWh. BMW je novější, tzn 80 kWh bych bral jako velikost v pořádku.
...konmečně EV, které nevypadá jako z Hvězdných válek. Ladné linie a navíc s xichtem. Tady se mi i ty ledviny líbí. Mohlo by to jít takto z fleku do výroby pro ty, co mají akcie ČEZ. Většina ostatních přejde časem na hybridní techniku.
Tesle nefandím, ale protože mám i3 z roku 2014 a vím, kde bylo BMW v roce 2014, tak jimi nyní opovrhuju. Za těch 6 let udělali absolutní NULU. Ze špice na chvost, i3 vyrábí zcela beze větší změny (nepočítám změnu v článcích Samsung SDI, to není práce BMW). To je tak, když je ředitel ignorant a zabedněnec.