Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodejce ojetin využil koronavirus k propagaci, nakaženým nabízel slevu

Neobvyklá propagační kampaň autobazaru vyvolala bouřlivé reakce. Jde o hyenismus, nebo skvělý marketing?
Zpět na článek
Avatar - _Karel_
7. 3. 2020 15:50
Korektnost
Jak vás napadla otázka, jestli to není hyenismus? Korona virus je prostě chřipka. Že to média nafukují a lidi jsou stádo pitomců, neznamená, že si z toho nelze dělat srandu. V téhle připosrané hyperkorektnosti za chvilku nebude možný vůbec promluvit bez předchozího velmi dlouhého přemýšlení, jestli náhodou neurazím nějakou rasu, národnost, jedno z 30-ti pohlaví nebo prostě nějakého i.iota.
Avatar - CICERO
7. 3. 2020 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 3. 2020 20:22
Re: Korektnost
Coronavirus opravdu není chřipka. Mortalita je daleko vyšší, průběh onemocnění zhruba dvakrát tak dlouhý, provází ho virový zápal plic. Osobně bych se mu určitě radši vyhnul, než abych řekl, ze je mi to úplně jedno.
Avatar - CICERO
7. 3. 2020 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
8. 3. 2020 23:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
7. 3. 2020 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 3. 2020 09:30
Re: Korektnost
a kdy bude po všem? :-) to je jako říct, že mortalitu chřipky budeme moci určit až bude po všem:)
chřipku nechytíš dvakrát po sobě, koronavirus ano, padesát mrtvých za den apod to není u chřipky obvyklé, kdyby se to rozšířilo, brzy by začaly pořádné problémy, protože nemocnice na takový nápor nejsou připravené, nejsou dýchací přístroje pro tolik pacientů, stejně jako došly roušky, brzo by došly zásoby léků, u kterých se přepodkládá, že pomáhají tu nemoc léčit, nebyly by lůžka, s chřipkou do nemocnice nemusíš, se zápalam plic, který tu nemoc provází, už ano, prostě tobě to může připadat jako hysterické ale případné rozšíření by mohlo být fatální. celá Severní Itálie už je v karanténě, určitě to neudělali jen tak.
7. 3. 2020 21:39
Re: Korektnost
Uvádí se 3,4% celosvětově.
Avatar - CICERO
8. 3. 2020 23:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 3. 2020 18:52
Re: Korektnost
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
tak tomu se říká argument k věci :yes:

teraz si to "zaklinčoval" :yes:
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 18:38
Re: Korektnost
Takže taky myslíš že situaci a souvislosti chápeš LÍP než = doktoři od úrovně WHO po tvýho obvoďáka

Aneb ty megaakce na izolace milionů lidí co nás stojej miliardy a v součtu biliony = sou kravina. VŠICHNI se mýlí = posoudili Karel a popravdě MNOHO dalších v podobnejch diskuzích :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 18:31
Re: Korektnost
No a JAK si Karel a tisíce jemu podobných JAK si VYSVĚTLUJÍ konání lékařů a všech co izolují miliony lidí? Když je to chřipka tak tyhle aktivity co omezují šíření ale stojí nás miliardy a budou celkově stát možná až 60 bilionů = celkový roční příjmy našeho státu sou letos plánovaný na necelejch 1.6 bilionu = takže cena za omezení šíření chřipky je FAKT VYSOKÁ

Tak JAK si to Karlové vysvětlujou? Že sou Karlové chytřejší než doktoři? Nebo že to je levárna od doktorů kterou Karlové prokoukli?
a) nebo b)? :-)
8. 3. 2020 18:24
Re: Korektnost
na tebe je škoda reagovat, když ti člověk napíše něco relevantního, stejně budeš dělat mrtvou lišku... takže pááá
8. 3. 2020 18:22
Re: Korektnost
Nenapsal jsem ani jedno, ani druhé, ani třetí, co se mi snažíš vložit do úst. Vyvrátil jsem ti všechny dezinformace a zkrouceniny, které jsi tady uvedl a pořád je to málo. Tak asi nic...
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 18:08
Re: Korektnost
Tak si to někde dohledej úmrtnost postarších důchodců je ca 15% https://www.kurzy.cz/…eskou-ekonomiku/ začíná to od NULY dětí kojeneckýho věku pokračuje velmi malejma číslama ale furt se zvyšujícíma = je to prostě pohroma pro STARÝ :-)

Nicméně to neni až tak důležitý = důležitý je to a) nebo za b) :-!

Na margo teploty jistě JE rozdíl denní maximum a průměr = a ty čekáš že covid-19 se chová jen dle denního MAXIMA? ;-)

Jinak viz neustále aktualizovaný tabulky onemocnění = je všude po planetě https://www.novinky.cz/…rantene-40315911?… a viz co sem psal jakejma všema cestama se přenáší zatim neví ani odborníci = byl zjištěnej i v moči prostě ZÁVĚR že to je na jižní polokouli míň protože tam je léto = to máš odkud? Prostě začal tady na severní polokouli v Číně a šíří se protože cestujeme = ale i do Afriky nebo Jižní Ameriky víc je popravdě rozšířenej i v oblasti států Perskýho zálivu třeba v Dubaji bylo dneska 29°C maj tam 2x víc nemocnejch přitom polovinu obyvatel než u nás kde bylo 8°C

Ale PODSTATNÝ je Karlův úvodní příspěvek 2-3 věta a viz já 16:12 za a) a za b) :-)
8. 3. 2020 18:07
Re: Korektnost
ehm, no vážně píšeš, totéž co já, Hamuno, tak bych si tě odstranil z blacklistu, ale ono to nejde, i když to udělám, takže smůla:(
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 17:17
Re: Korektnost
Ta myšlenka že všechno dělaj všichni blbě = měli sme covid-19 prostě nechat bejt = je to jen chřipka = je zajímavá

Pesimistickej odhad účtu za ty z pohledu Karla a spol uzavřený továrny a izolace a rušený akce, aktuálně sem na https://www.hifi-voice.com/…-show-praha-2020 slyšel že byla zrušená největší oborová akce v Mnichově = jen honorář letošní tváře výstavy Alana Parsonse https://www.youtube.com/watch?… byla 100.000€ a to sou samozřejmě v celkovejch ztrátách drobný. Tak CELKOVEJ účet za covid-19 bude asi 60 bilionů korun, to je 60 tisíc miliard = náš státní rozpočet teda PŘÍJMY státního rozpočtou sou necelýho 1,6 bilionu pro představu :-)

Takže Karlova atd. myšlenka vykašlat se na všechno a nechat to bejt JE zajímavá :*)
8. 3. 2020 17:07
Re: Korektnost
A ještě drobnost. Jsou popsány případy, kdy pacient dostal koronavirus dvakrát!!! To žádná chřipka neumí. A že se situace v Itálii zklidnila, je jenom tou "hysterií" a přijetím tvrdých opatření. Bez nich by přirozeně situace byla daleko horší. Takže řešení "necháme to vyšumět" by nebylo moc šťastné...
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 17:00
Re: Korektnost
Nojo ale a) já mám tady STEJNEJ názor jako ty a za b) STEJNEJ názor jako WHO :-)

Karel spíš jako ty tisíce co pod stovkama podobnejch textů = zpochybňujou dění a přístup lékařů a států a masový izolace

A fakt sem zvědavej jestli někdo zvládne odpovědět na to viz já 16:12 za a) a za b)

Zatim na to nikde nikdo NEreagoval = prostě jen VÍ že se planetární odborná veřejnost PLETE = tentokrát doktoři, ale jinak i ekonomové a Vaculíkové atd. VŽDY se někdo kvalifikovanej znalej atd. PLETE :-!
8. 3. 2020 16:50
Re: Korektnost
Karle tebe infikoval Hamunasakra svojí houževnatostí a máte velmi podobný průběh. Pokud se na něco umírá dvakrát tolik, tak to není podobné úmrtností ani náhodou...

mimochodem, "očitý svědek" popisuje průběh choroby...

https://www.novinky.cz/…mu-bylo-40315609

chřipka je na týden, tohle na dvakrát tolik /jaká náhoda:)
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 16:30
Re: Korektnost
Fakt by mě zajímalo JAK to lidi jako Karel myslí = jestli viz já 16:12 je to spíš a) nebo spíš b) :-)

Vtipnej citát: "V Číně je populace přemnožená a příroda se jí snaží korigovat. Sem očkovanej proti chřipce takže koronaviru covid-19 se nebojim" pravil 72letý senior :yes: :-!
8. 3. 2020 16:14
Re: Korektnost
Na coronavirus umírá dvakrát tolik. To je vlastně podobné procento :-)
Kde jsem popřel, že chřipka může vést k zápalu plic? Chřipka i coronavirus jsou virové onemocnění, stejně jako HIV. V tom je ta podobnost?
"KORONAVIRUS je vlastně chřipka"
to je to co jsi napsal na začátku a je to bullshit. Konec diskuse.
8. 3. 2020 15:39
Re: Korektnost
co jsem si vycucoval z prstu ty niemande... údaj WHO z 3.3.2020
https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-death-rate/#who-03-03-20

mortalita chřipky
https://www.wikiskripta.eu/w/Ch%C5%99ipka
Podle dlouhodobých sledování (surveillance nad onemocněním chřipkou) je každoročně nakaženo virem chřipky cca 33 % obyvatel, z nichž 26 % onemocní, z toho je 1 % hospitalizováno a z hospitalizovaných v důsledku chřipky (její komplikace anebo na základě preexistujícího onemocnění) zemře zhruba 8 %.

V České republice podle epidemiologických studií za období 1982–2000 je odhadnuto, že v případě úmrtí na chřipku se jedná v průměru o 2,17 % všech úmrtí a 2,57 % z úmrtí na kardiovaskulární onemocnění.
8. 3. 2020 15:25
Re: Korektnost
Dik za odkaz. Chytrý pan tam říká, ze na coronavirus umřelo celosvětově 200 lidí (30. ledna). Uplynulo par týdnu a už na nej umírá 50 lidí za den jen v Itálii.
Kdo nakupoval tuny?
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 15:16
Re: Korektnost
https://www.novinky.cz/…a-miste-40315927 úmrtnost u starších je ca 15% to už trochu problém je = ale důchodovýmu systému by to MOHLO pomoct :-!

Tohle https://www.mediaguru.cz/…sahuji-i-600-kg/ je samozřejmě debilita ale to jak to vyhodnocujou lékaři od WHO po místního obvoďáka a z toho vyplývající izolace https://www.e15.cz/…izionaru-1367429 který nás budou stát hory miliard to bych dal spíš na ty doktory než.. ;-)

Jinak místní titulek je prostě klasika = bulvár ACZ = který šlo pod aktuálnim šéfredaktorem komplexně dolu. Nejen úmyslně bulvárníma titulkama ale i zoufalou chybovostí a úrovní textů

I na Novym Zélandu se samozřejmě lidi nakazili = teda přivezli si to stejně jako k nám z Číny a dokonce z Itálie. JAK přesně probíhá přenos = krom klasickýho respiračního přenosu ho našli i v moči = a jak to že se můžeš nakazit i po vyléčení atd. = zatim neví přesně ani virologové https://eurozpravy.cz/…-nemcu.27abef3d/

Jinak těch 20°C http://portal.chmi.cz/…i/uzemni-teploty

Souhrn = ta extrémní aktivita proti koronaviru NENI kvůli aktuální průměrný úmrtnosti = která stoupá od nuly u malinkejch dětí po těch asi 15% u starobních důchodců. To jen tak pro doplnění :-)
8. 3. 2020 19:14
Re: Korektnost
diskutovali možná oni, jestli teda nějaké lékaře v rodině máš. tys akorát plácal nesmysly jako celou diskusi tady...
8. 3. 2020 14:26
Re: Korektnost
Já mám nějakou zásobu potravin doma pořád. Ale někdo to tak nemá, tak nevidím proč by si nemohl nakoupit pro případ, ze bude 14 dnů nemocný.
8. 3. 2020 14:25
Re: Korektnost
Niemand ty si expert, srovnávat hrušky a brambory :yes:
Jediné procento, které lze relevantne srovnávat je procento nakažených vs uzdravenych či zemřelých. Ostatní srovnání, třeba to jaké předvádíš ty, je naprosto zcestné, protože ta nemoc je tu 2 měsíce.
P.S. Ve Wu-chanu, odkud přišel je cca 20 stupňů a šířil se velmi úspěšně.
8. 3. 2020 06:13
Re: Korektnost
Ale to len preto, že mnoho nakazených chodí po uliciach a nik ich nezapočítal do štatistík ako preživších.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2020 22:15
Re: Korektnost
Uvádí se každý den něco jiného, v tuto chvíli (stále noví nakažení) to nejde určit přesně, to až bude po všem. Odhady jsou, že to bude 1,4-2%.
Na podstatě to nic nemění.
Avatar - _Karel_
8. 3. 2020 16:04
Re: Korektnost
Ano, tvrdí to lékaři, na chřipku i coronavir umírá podobné procento nakažených, v absolutních číslech samozřejmě mnohonásobně víc na chřipku. I chřipka může vést k zápalu plic (což jsi popřel), a přijde mi zbytečné dávat sem odkazy, stačí si zadat do googlu coronavir chřipka. Na obojí zemřou zejména starší, zesláblí a již nemocní lidé. Pointa - důvod k opatrnosti - jistě. K panice - rozhodně ne v ČR, alespoň v tuto chvíli.
8. 3. 2020 14:56
Re: Korektnost
Ja vychádzam z čísel oficiálnych zdravotníckych organizácii a ty cuciaš z prsta ešte sa tu tým chváliš. Moratalita je pomer nakazených : mŕtvim. Tu je nepodstatné ako dlho sa choroba šíri. U väčšiny nakazených už prebehla.
No a 20 stupňov má ďaleko k letu. Skus použiť hlavu a porozmýšlať prečo sa na Novom Zelande nik nenakazil. Ale nakazený sú len tí čo si to doviezli.
Avatar - _Karel_
8. 3. 2020 14:30
Re: Korektnost
Ano, pokud jsi hroch, mohla by se tuna potravin na 14 dnů hodit.
https://dvojka.rozhlas.cz/…-chripku-8142100
Avatar - _Karel_
8. 3. 2020 14:10
Re: Korektnost
Já nepovažuju za hysterii karanténu a např. zákazy cestování. Ale nákupy metráků potravin ano, myslím tedy hysterii médií a lidí.
Pointou bylo, že na Novém Zélandu, kde reklama vznikla, tento virus téměř není a šlo prostě o jasný vtip, váhat zda to není hyenismus je de.ilní.
Jestli máš pocit, že je nutné, aby každý druhá zpráva na Seznamu nebo Idnesu byla o koronaviru a že je nutné nakoupit tunu potravin a zavřít se doma, já ti to vymlouvat nebudu.
8. 3. 2020 14:07
Re: Korektnost
Tak ty si presne ten typ čo sa vrhne do šírenia poplašnej správy bez toho, aby si zistil fakty.
Podľa WHO zomrie na chrípku 400 tisíc ročne. To je v priemere 1000 denne. 20x viac ako na Corona vírus. Chrípku samozrejme môžeš chytiť opakovane aj niekoľko krát za sezónu a u seniorov nad 70 má asi dvojnásobnú mortalitu.
S Corona výrom do nemocnice nemusíš a pokiaľ nemáš vážne ťažkosti tak sa to ani neodporúča. Máš zostať v domácej karanténe. Pri chrípke platí to isté.
Rúška sa minuli kvôli panike. Sú neúčinne, ale na distribučkách sa rýchlo rozchmatali, lebo stresujúce stádo nemá problém kúpiť 6 centové rúško za 2 EUR.
Corona vírus neprežíva v teplo mimo hostiteľa, preto sa moc nešíri na Južnej pologuli, kde je teraz leto. Do leta zmizne aj v EU.
Panika sa hodí tým čo mali voľnu hotovosť. A nová choroba poslúži vždy lepšie, ako niečo čo je tu už storočia.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2020 21:07
Re: Korektnost
Mortalita je u obou okolo 2%. Samozřejmě nikdo netouží onemocnět, ale nynější hysterie např. u nás je směšná.
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2020 09:09
Re: Itálie
Umřel už před 3 lety = jeho krááásná žena eště žije ale je věková kategorie co covid-19 s 15% účinností kosí :-!

Trvale aktuální info o covid-19 https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries tyhle zmršený webový stránky už ZASE blokujou odkazy kde je htttp-s = a nově i zkracovač URL adres = ode mě ACZ :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Eště ke Karlovu "trochu uklidnění z Itálie" https://www.novinky.cz/…-koreji-40315955 :-!

Eště ke Karlovu "úvodnímu příspěvku" https://www.idnes.cz/…6_zahranicni_jhr :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 19:21
Re: Korektnost
Covid-19 a SARS s kterym se srovnává = sou víceméně TO SAMÝ a PROTO se aktuální koronavir taky označuje CoV-SARS2 https://ct24.ceskatelevize.cz/…osti-umrtnosti-i

Z 80ti procent sou covid-19 a SARS shodný! Takže lékaři a farmaceuti v tvý rodině viz odkaz řikaj přesný OPAK než zbytek lékařů na planetě! :-!

Covid-19 zabil už teď násobky lidí co SARS https://www.irozhlas.cz/…e_2002090629_gak neinformovanost členů tvý rodině je smutná :-|

Počet mrtvých v Itálii za dnešek https://www.idnes.cz/…_zahranicni_remy

Celková statistika https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 18:36
Re: Korektnost
A co si tim chtěl říct? Viz odkaz to ca ODPOVÍDÁ celosvětovýmu průměru = co si myslel zmínkou o Slovensku?

A hned další věková skupina je těch 15%

Ale o podobnou úmrtnost covid-19 jako má běžná chřipka = jak to srovnává MNOHO neznalých ve všech možných diskuzích = viz WHO ani tak nejde :-)

Od novorozenců a mrňat kde je to NULA to pomaličku roste až u důchodců máme 3,6% šanci že nás covid-19 zbaví Babiše a ca 8% že Zemana = novýho ombudsmana už 15% :D

Prostě viz já 16:12 a) nebo b)? ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 16:12
Re: Korektnost
No a tohle rsp. 2. a 3. věta úvodního příspěvku diskuze TO je ta argumentační BLBOST KRAVINA NESMYSL rsp. NEpochopení o co jde https://www.novinky.cz/…a-miste-40315927

Nicméně přesně TAKHLE argumentujou tisíce lidí k tématu = kde jen můžou = vysvětlujou že lékaři od úrovně toho obvoďáka po to WHO sou mimo a že ONI to chápou bez jakejchkoli znalostí LÍP než lékaři. Že všechny ty opatření který stojí státy a firmy miliardy sou blbost = dyť je to jen chřipka, který je navíc míň než chřipky :-!

No STEJNĚ rozumí i ekonomice atd. :-)

Zrovna sem slyšel že WHO za aktivní přístup pochválilo jak před časem Čínu tak aktuálně teď Itálii = jen by mě zajímalo a na to nemusí odpovídat jen Karel JAK si to představujete?

a) je to spiknutí lékařů planety co v něm jedou i manažeři firem a vlády států? a vy ste to PROKOUKLI?

b) nebo problematice rozumíte LÍP než ty doktoři a Světová zdravotnická organizace?

Fakt by mě to zajímalo = jestli a) nebo b) ;-)
8. 3. 2020 15:56
Re: Korektnost
V Itálii.
V Číně, odkud přišla, umírali i mladí a zdraví.
O čem diskutujeme? Napsal jsi, že je to totéž co chřipka. To je potom AIDS taky totéž co chřipka /je to virus/. To bylo celé, co jsem rozporoval. Tvoje ostatní názory o korektnosti jsem nikde nekomentoval.
edit: díky za odkaz. jestli mě má uklidnit, že umírají hlavně starší, potom mám maminku, které je přes 70 a kdyby umřela by mi nebylo milé. Nevidím to tak, jakože když já nemám problém, tak ho nemá nikdo jiný...
Avatar - Hammunasakra
8. 3. 2020 15:55
Re: Korektnost
Reklama relativně vtipná je = a covid-19 je zajímavej jak se vyhýbá mrňatum = možná je naprogramovanej na řešení problémů důchodovejch systémů :-!

A je hezký jak si trochu vycouval = protože takováhle pandemie a tohle už asi trochu pandemie je MŮŽE bejt jen mírnou mutací docela BIG problém. Tahle zatim celoplanetární čistka starobních důchodců = je v reálu když to řeknu hodně hodně drsně pro ty důchodový systémy fakt plus :D

Ale zajímavý KOLIK lidí v diskuzích napříč webama vymyslelo ten argument co ty = že to je něco jako chřipka a doktoři od Světový zdravotnický organizace po toho lokálního obvoďáka sou mimoni a přehání = jak VÍ každej moula v diskuzích :yes: :*) :-!

No uvidíme výsledky = ty ekonomický budou sytý. I u nás by snad MOHLO tu a tam někomu dojít že babišovo zadlužování v desítkách miliard v letech dlouhý konjunktury byla docela blbost = a že místo stamiliardovýho PLUS polštáře nám ty prachy co roz.mr.dal budou asi docela chybět. Letos může bejt schodek hravě násobek plánovanýho tj třeba 80-100 tisíc milionů = už loni si pomáhal desítkama miliard z rezerv https://zpravy.aktualne.cz/…:article:626606/ letos ne https://www.irozhlas.cz/…r_2003021642_aur docela prča že takový populistický užvaněný ho.vado co neumí ani česky = je FURT NEJpopulárnější NEJoblíbenější :D

No ekonomicky nás to co SPOUSTA lidí bagatelizuje ála Karel a HŮŘ tak i nás nijak zvlášť zatim nepostižený bude stát SPOUSTU peněz = co to udělá po medicínský stránce to se teprve uvidí = před 14 dny bylo i v Itálii krásně ;-)
8. 3. 2020 18:30
Re: Korektnost
Mortalita chrípky u ľudí nad sedemdesiat je na Slovensku uvádzaná na 5-10%.
8. 3. 2020 18:19
Re: Korektnost
Zas dezinformácie pár mladých zomrelo ale nie zdravých. Poznám imunodeficitných ľudí, väčšina z ných chodí s rúškom pol roka kde jaká blbosť ich pošle na pár týždňov na PN. Chrípku by možno neprežili.
Avatar - _Karel_
8. 3. 2020 18:14
Re: Korektnost
Tak hlavně že ty "houževnatý" nejsi. Tak jo, Corona je něco úplně, ale úplně jiného než chřipka, nedá se to ani srovnat.
A díky za ten odkaz na průběh nemoci, těch půl milionu lidí co na chřipku ročně umře, se před smrtí cítí většinou velmi happy a běžně si dávají výstup na Mont Everest.
8. 3. 2020 18:13
Re: Korektnost
Keď trochu zmutovala tá obyčajná chrípka tak zabila 50 miliónov.
Čo sa týka názor v lekárov, tak som ešte nečítal taky, že si treba kúpiť pol tony potravín a pripraviť sa na koniec sveta. nariadenia ako obmedzené cestovanie, alebo zvýšená hygiena sú logické. Ale tým, že väčšina nakazených nemá príznaky, tak zabrániť šíreniu by sa dalo len stanným právom a ak sa svet zastaví, tak zomrie oveľa viac ľudí ako by zabil vírus.
V rodine mám lekárov a farmaceutov a túto tému sme viac krát diskutovali. Chrípka to úplne nie je, ale k SARSu s ktorým sa to porovnáva nesiaha ani po členky.
8. 3. 2020 18:03
Re: Korektnost
Ten článok som prebehol 2x, ale ani zmienka o 15% u seniorov. Zato sa tam jasne písalo, že mortalita je nižšia ako oficiálne číslo lebo po svete behá veľa bezpríznakových.
Na margo teploty je rozdiel denné maximá a celomesačný priemer.
Avatar - _Karel_
8. 3. 2020 16:27
Re: Korektnost
Coronavir i chřipka jsou obojí virové onemocnění, s velmi podobnými příznaky, průběhem i smrtností.
https://cs.wikipedia.org/wiki/COVID-19
https://cs.wikipedia.org/…iki/Ch%C5%99ipka
Pro tvůj klid upravuji formulaci na "Coronavir je podobný jako chřipka".
Avatar - _Karel_
8. 3. 2020 15:46
Re: Korektnost
Tak trochu uklidnění k té Itálii přímo z místa: https://eurozpravy.cz/…ituace.18f08f4e/#…
Nejmladší oběť měla 76 let.
Moc nevím, o čem tu vlastně diskutujeme. Já jsem plně pro, aby se vlády snažily zabránit šíření. Sám do Itálie určitě nepojedu. Ale číst denně dvacet článků, v které zemi s X-desítkami milionů obyvatel se dnes nakazilo 5 lidí, to mi přijde zbytečné a nesmyslné strašení. Mít doma permanentně jídlo třeba na ty tvoje dva týdny mi přijde normální, i my bychom doma dva týdny s jídlem vydrželi, ale nepoletím dělat nálet na obchody a kupovat metráky jídla, což se u nás před pár dny/týdny dělo. Předmětnou reklamu považuji za vtipnou, pod hyenismem si představuju např. prodávání roušek za mnohonásobky běžné ceny, nebo jiné zneužívání nouze.
Jestli máš pocit, že se mýlím, když nadávám na nesmyslnou hyperkorektnost v dnešním světě, tak to je mi líto.
7. 3. 2020 16:41
dobry no
A ten pan na titulce je marod nebo proc to ma na hube? At chcipne :D