Po úspěšném vstupu na čínský trh má Tesla zaděláno na pořádnou soudní tahanici s nespokojenými zákazníky, kteří dostali Model 3 se zastaralou technikou.
To je přece nemožné... Však počkejte, jenom co sem doklape místní orálně-masturbační skupina Svědkové Elonovi, to vám to vysvětli, že to není pravda, protože ne, protože prostě KUWA NE!!!
A i kdyby to náhodou pravda byla, tak to stejně tak není, protože co Elon činí, dobře činí :D:D:D
A když zákazníkům lže, tak to dělá pro jejich DOBRO, přece... ;-);-);-);-);-);-);-)
Vubec mi to neprijde nemoralni. Podstatna je funkcnost auta jako celku. A jestli ted tesla nema jinou moznost tak montuje auta z toho co ma. VW treba taky pouzival ruzny generace motoru a zadny zakaznik si nestezoval ze mel mit v aute generaci motoru napr. CDAA a ne stary BZB. Tj jestli auto nevykazuje omezeni pri jeho pouziti tak nevim v cem je problem. Nehlede na to ze Tesla muze v ramci servisnich prohlidek menit komponenty za novejsi verze bez toho aniz by to zakaznikovi vubec rikali. Tohle je jen mnoho povyku pro nic.
Hele uprimne tohle neni zadny podvadeni. Ze automobilky pouzivaji ruzny verze a generace dilu je bezny. A nechapu proc by o tom mely nekoho informovat. To je jejich problem z ceho auto postavi. To je zase jen snaha odrbat teslu o nejaky prachy a je to stejna sorta gauneru jako ta co se snazi odrbat VW kvuli dieselgate.
To by ses ale také nemusel do smrti dočkat. Model S nebyl schopen v tomto testu zajet kraťoučký okruh bez toho aby po pár desítkách sekund jízdy nespadl do nouzového režimu a zbytek neprojel tempem kravského povozu s hnojem.
Dem Tesla-Stromspeicher hingegen wird schon nach etwa 1,5 Kilometer zu warm. Das Model S wechselt in den Notlauf und beendet die Runde über zwölf Sekunden langsamer. https://www.autozeitung.de/…test-197941.html
Prostě auto na čtvrt míle a finito, pak šupky za kamion a chladit baterky.
Lenže v tomto prípade je to ako žalovať škodovku, že tvoj 110 kW diesel nejde čupnúť na 200 kW, ale revízia, ktoré sa vyrábala do mája to zvláda.
Proste Číňan to chcel hacknúť a dohrať si funkčnosť čo si nezaplatil. Ale pokiaľ nedostal pri kúpe presný rozpis dielov, tak ťažko môže na súde uspieť.
Hele nevim co vsechno to presne ovlivnuje u tesly ale konkretne ty motory se treba vubec neresi. Vyrobce deklaruje jen parametry vykonu euro normu ale konkretni technicky detaily zakaznikovi nijak negarantuje. Vzhledem k tomu ze vetsina zakazniku ma o technice auta minimalni povedomi to je naprosto okrajova zalezitost co konkretne zakaznik dostane pod kapotu. Vezmi si takovy motor 2.0 Tdi tam se v prubehu casu davala pestra smesice ruznych motoru sice o stejnym vykonu a objemu ale ruznych konstrukci a resil to nekdo?
No počkej, pokud bys třeba čekal novej motor TSI s řemenem, ale dostal starej s řetězem, tak by to bylo ok? Byť by papírově bylo všechno v pořádku (kW, Nm, l/100 atd.)?
Asi jde hlavně o to, jestli verze HW a v důsledku rychlost jednotky může mít vliv na něco jiného než je autonomní jízda. Pokud ne, tak za mě ok. Pokud ano, třeba se jen pomaleji vykresluje navigace, tak už bych byl na straně zákazníků, kteří oprávněně očekávali novější železo a dostali starší - horší a v důsledku toho jejich výrobek funguje hůř.
Omyl, Je to jako žalovat za něco, že ti nedali, co sis nekoupil.
V kupní smlouvě není typ hardwaru, ale funkce. Ta zůstala zachovaná.
Je to úplně mimo a reálně tato kauzu existuje jen u novinářů magazínu o spalovacích autech, protože to jejich čtenáři chtějí. Není to skutečný pohled na svět.
To je jako si stěžovat, že moje auto nemá střešní okno. A stížnost je na základě: "Ja si myslel, že tam bude, i když jsem si to neobjednal a ani to objednat nejde. A ani to nikde neslibuji, ale je jsem chorý na duchu, tak půjdu poprosit rodiče o peníze na žalobu. I loni jsem tak zažaloval Santu. "
Ja se nechci dopoustet ani toho co predvedli tihle dva.. - vulgarit v mezich zakona.
Chodim sem diskutovat, ne se urazet.
Co bych mel podle tebe ted udelat? Zacit psat hanopisy o Tesle?
A co by potom meli delat lidi, kteri vlastni treba Audi (zdravim Karla)? https://www.tagesschau.de/…anklage-103.html
Tohle mne prijde milionkrat horsi, nez nejaka hadka na Twitteru....
Automobilka co vymyslela DG, otravuje pulku Evropy a jeji (nebo VW) manazeri sedi ve vezeni?
Ja jsem napsal, ze se mi toto na Muskovi nelibilo...
Bohuzel v nemeckem testu Tesla skoncila posledni. Hlavne kvuli asistentum :-O:-O:-O
Die verschiedenen Assistenzsysteme (EQC) arbeiten dabei so harmonisch zusammen, dass der Fahrer nur selten gefordert wird. Ein krasser Gegensatz zu den einfachen Fahrhilfen des Tesla Model X, die sich noch im Beta-Stadium befinden und sich in vielen Situationen auch genauso anfühlen. https://www.auto-motor-und-sport.de/…c-tesla-model-x/
Pry jsou u Mercedesu vychytane a u Tesly se nachazeji v beta verzi. :-D
Uz je mi z ty propagandy (na acz viz clanek o PSA, v ams srovnavaci test, kde jsou zfalsovany i hodnoty zrychleni a Teslu hodnoti jako nejpomalejsi..)... smutno (eufeministicky vyjadreno). Zajimavy je, ze kdyz se podivam na video, Model X vs E-Tron, tak je Model X rychlejsi. No v mereni ams ma lepsi hodnoty E-Tron :-)
https://youtu.be/Mh9v7zludUs
Osobne si myslim, ze Teslu pred tim testem akcelerace prehrali (narozdil od souperu..), aby dosahla takovych vysledku.. Jenze Model X neni urceny pro okruhove zavody a normalni clovek ho muze prehrat (dostat na limit vykonu) tak maximalne na nemecke dalnici. A pri normalnim pouzivani bude Model X vzdy rychlejsi, nez jeho souperi.
To bych dokázal - Tesla oficiálně informovala o tom, že všechna auta budou mít 3.0... tím to fakticky "slíbila". Ano - kdyby drželi pusu, tak by to bylo složitější a mohli by tvrdit, že je to jejich věc co tam dají za čip... ale nedrželi.
Rychlost navi sice není oficiální údaj, ale je to něco, co uživatel pocítí. A pokud to pocítí a pokud byl dejme tomu Teslou uveden v omyl, tak může požadovat odškodné... minimálně třeba výměnu jednotky.
Jak se na to přišlo je asi celkem jedno, v tomhle zákon vždycky bude na straně spotřebitele.
Při změně technologie se to řeší určitě... třeba CR vs. PD, řetěz vs. řemen.
Když už, tak nastane spíš opačný případ... objednáš auto a za půl roku přijde s novější verzí, která by teda asi měla být obvykle lepší... a nebo je to legislativní nutnost (GPF apod.). Ale pokud bys třeba na předváděčce jel s HW 3 a pak koupil auto s 2.5 a byl tam jakýkoli rozdíl, tak to podle mě důvod ke stížnostem je.
Kazdy ma sve chyby.
Kdyz Muskovi, ktery se zrovna nachazel, mam dojem, uprostred vyrobniho pekla.. napsal nekdo neco tak nevybiraveho, tak se dockal nevybirave reakce.
Samozrejme, ze se mi to nelibi.
Ale Musk je obrovska osobnost a k tomu zrejme (bohuzel) patri i podobna negativa. Myslim, ze kdyby mel povahu jinou, nedokazal by toho tolik.
Tim ho ale nechci obhajovat.
Tady jde spis o to, ze se pise: Tesla muze celit zalobe...
To ma mizivy vyznam v porovnani napriklad s dieselgate.
Stejne tak Muskovi vyroky, ktere ani nebyly protipravni!
Ale fanousci Tesly jsou pry ''dobytek''. :-O
Tohle kdyz napise majitel dieseloveho Audi, tak me to opravdu vytoci. :-)
Citace:
Osmačtyřicetiletý Schmidt v srpnu u federálního soudu v Detroitu přiznal vinu ve skandálu kolem manipulací testů emisí naftových aut. Soud mu uložil nejvyšší možný sedmiletý trest vězení a pokutučtyři sta tisíc dolarů poté, co v srpnu souhlasil s dohodou o přiznání viny. Schmidt přiznal spiknutí s cílem zakrýt manipulace s emisemi před americkými regulačními orgány. Původně mu hrozilo až 169 let ve vězení.
Zdroj: https://www.idnes.cz/…_eko-doprava_ane
Remeňové TSI bolo úspornejšie a na tom by si už žalobu postaviť mohol. Toto ťa síce môže štvať, ale funkčnosť auta to neovplyvňuje. A rýchlosť navigácie nie je žiadny oficiálni údaj. Tam by si musel dokázať, že predajca ti sľúbil tú rýchlejšiu a krajšiu.
Ako som už písal vyššie Číňan ušetril za výbavu a keď si ju chcel doma dohrať, tak zistil, že v aute je iné železo. A teraz zlodej kričí chyťte zlodeja.
Wtf. to je teda problem :-D
Verim, ze v tomto ohledu je Porsche lepsi..
No a co? Oba jsou vyborne EV.
Citace:
Výsledek testu tak může být zklamáním pro všechny fanoušky, ať už jejich srdce bije pro Teslu, nebo pro Porsche. V prvním případě proto, že Model S už není nejlepší a nejrychlejší elektromobil. V druhém proto, že Porsche v testu stejně prohrálo - za lepší auto žádá příliš mnoho.
Ne, vysledek testu pro me rozhodne neni zklamanim.
Tesla dopadla vyborne a dokonce test vyhrala :yes:
Elon Musk (na rozdíl fanatických členů své vlastní sekty) je nejen magor, ale také génius a zcela jednoznačně jedním z nejvýznamnějších lidí v automoto branži po přelomu milénia...
Jeho orálně masturbační fan-club sdružuje toliko ty čiré magory :D
Nevím, jestli je to na soud, ale minimálně nemorální mi to přijde, pokud předtím Tesla sama informovala, že tyto jednotky do auta dává : "Ta by přitom měla být od dubna minulého roku součástí všech nově vyrobených automobilů, jak Tesla koncem března 2019 oznámila na Twitteru."