Mluvim stredni n. tride ne o supersportu za 20 melou ty retardo.
Nic na tom nememi fakt ze Focus RS je RS/skora racing ne stredni GT. A tech 350 koni proste mit bude.
No ne tak úplně, zadek se připojuje známou spojkou haldex která jak psali tady v testu umí trochu potrápit při vyrovnávání nedotáčivého smyku. Tvrdá torsen mezinápravová "špéra" by se tam asi hodila víc no.
Myslim,ze se stejnym postojem k veci,jako mas ty k 280koni,muzou konstrukteri pristoupit ke 1000konim........(dyt to ma dnes jiz tolik rozsirene a jeste vic proflakle Bugatti Veyron,kdejaky,,Koenissegg",......
Mno... už to vidím.... sraz Focusářů jak se prohání zatáčkami.. A pak: "Woe, vidělsi? Sem tomu dal..Mě to voe blikalo skoro pětkrát..." >:-[] >:-[] >:-[]
Navic ten dotyčnej ("XF") evidentně mluvil o verzi Golf GTI R32 soudě podle jeho uchvácení těma sedačkama. Jenže R32 stojí v základu 995 000. Jenže to už je taky 4x4 takže to je spíš konkurence budoucímu RS. R32 se ale bohužel v provozu velmi těžko rozpozná od běžného Golfa. ST je odlišeno mnohem víc a to i přesto, že jsou změněny pouze tvary nárazníků. Nejvíc je ale září ta oranžová metalíza kterou lze požídit pouze na verzi ST.
Leda na nerealnem okrohu, kor tady v CR mame silnice jak na okruhu ze, Focus je civilni vytez pro deni sport na blbe silnici, ostani tak na machrovani na Masarikac krom MPS.
:yes::yes: Přesně tak, Recara ve Focusu jsou skvělá, podvozek geniální - ale podle mě je hlavní síla ST právě v tom, že se dá naprosto pohodlně používat na každodenní ježdění na českých silnicích, na rozdíl právě třeba od OPC.
OPC je moc tvrdá na to aby se dala taky denně používat a Golf je už pěkně dlouho vzhledově nudnej a podvozkově je horší než ST. Sice ti můžou jeho sedadla připomínat ty z F1 při silné dávce fantazie, ale ty v ST jsou pro mě ideální kompromis mezi sportovním vzhledem, pohodlím a dostatečným konaktem s vozem. A že by volant nevypadal dost sportovně? No nevím, zkus si někdy do nějakýho ST taky sednout.
Nedá se říct který z těchto aut je nejlepší, záleží na vkusu a na tom co očekáváš. Čím je ale ST určitě výjímečné mezi ostatními je podovzek, motor a zvuk pětiválce (a jeho přívod do kabiny). A to jsou dost silné argumenty oproti např, vzhledu jehož hodnocení je vždy subjektivní.
Sedel som v ňom. A čo? Volant určite nie je ten športový ako ten v GOLFE GTI. A to ešte nehovorím o sedadlách. Tie v GOLFE, to sú sedadlá F1 v aute c segmentu. Tie opierky golfa... :-) A vhľadovo na Astru má dosť ťažko. Teraz sa to ešte zhoršilo.
Jediný dôvod prečo si kúpiť-PODVOZOK.
Ale chcem aj športový vzhľad a pripomienky, že ide športové náčinie.
"Překročí-li intenzita brzdění hodnotu decelerace 6-7 m/s2, což představuje 60-70 procent maximálního brzdného účinku, dojde k samočinné aktivaci výstražných světel."
Tzn že člověk si koupí sportovní auto a pak když ho bude chtít prohnat tak v každé zatáčce bude jako vánoční stromeček... ???