Ekonomika
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
0
průměrný se přiblížil nadprůměrným... 😉
0
Kdo je podle tebe nadprumerny?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
0
Mazda
0
Mazda 3 MPS, Opel Astra OPC, Renault Megane R26...je jich vic vytecnych, nejde rici ze jeden je nejlepsi
0
Leda na nerealnem okrohu, kor tady v CR mame silnice jak na okruhu ze, Focus je civilni vytez pro deni sport na blbe silnici, ostani tak na machrovani na Masarikac krom MPS.
Charger
0
ale jinak zdravý jo? R26 že je na machrování na Masarykáči? asi těžko
0
R26 nejvic >😁
Charger
0
Reanult R26 a Clio 197, Golf GTI je tak na stejno, jinak nikdo
a kde je to slibovane navyseni vykonu na 191Kw a 400Nm to cesky trh nenabidne 😒
To snad ma byt az u Focusu RS ne?? A ten ma prijit v roce 2009 nebo na konci 2008, pokud se nepletu
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
RS bude předokolka s výkonem 280 PS. Nevim co je to popadlo kluky ušatý...
Ne Focus RS II bude 4x4 inline V6 350PS info primo z tovarny. >😁 Ford RS bylo vzdy nekopromisni auto 280 koni ma dnes kazdy ST/GT hatch.
Myslim,ze se stejnym postojem k veci,jako mas ty k 280koni,muzou konstrukteri pristoupit ke 1000konim........(dyt to ma dnes jiz tolik rozsirene a jeste vic proflakle Bugatti Veyron,kdejaky,,Koenissegg",......
Mluvim stredni n. tride na supersportu za 20 melou ty retardo.
Nic na tom nemi fakt ze Focus RS je RS ne stredni GT. A tech 350 koni proste mit bude.
Nic na tom nemi fakt ze Focus RS je RS ne stredni GT. A tech 350 koni proste mit bude.
"Překročí-li intenzita brzdění hodnotu decelerace 6-7 m/s2, což představuje 60-70 procent maximálního brzdného účinku, dojde k samočinné aktivaci výstražných světel."
Tzn že člověk si koupí sportovní auto a pak když ho bude chtít prohnat tak v každé zatáčce bude jako vánoční stromeček... ???
Tzn že člověk si koupí sportovní auto a pak když ho bude chtít prohnat tak v každé zatáčce bude jako vánoční stromeček... ???
No na dalnici je to hodne uzitecna vec, ale je fakt ze do sportovniho auta to moc nepasuje, resp. by to melo byt nejakym zpusobem deaktivovatelny ;-\
Sedel som v ňom. A čo? Volant určite nie je ten športový ako ten v GOLFE GTI. A to ešte nehovorím o sedadlách. Tie v GOLFE, to sú sedadlá F1 v aute c segmentu. Tie opierky golfa... 😄 A vhľadovo na Astru má dosť ťažko. Teraz sa to ešte zhoršilo.
Jediný dôvod prečo si kúpiť-PODVOZOK.
Ale chcem aj športový vzhľad a pripomienky, že ide športové náčinie.
Jediný dôvod prečo si kúpiť-PODVOZOK.
Ale chcem aj športový vzhľad a pripomienky, že ide športové náčinie.
OPC je moc tvrdá na to aby se dala taky denně používat a Golf je už pěkně dlouho vzhledově nudnej a podvozkově je horší než ST. Sice ti můžou jeho sedadla připomínat ty z F1 při silné dávce fantazie, ale ty v ST jsou pro mě ideální kompromis mezi sportovním vzhledem, pohodlím a dostatečným konaktem s vozem. A že by volant nevypadal dost sportovně? No nevím, zkus si někdy do nějakýho ST taky sednout.
Nedá se říct který z těchto aut je nejlepší, záleží na vkusu a na tom co očekáváš. Čím je ale ST určitě výjímečné mezi ostatními je podovzek, motor a zvuk pětiválce (a jeho přívod do kabiny). A to jsou dost silné argumenty oproti např, vzhledu jehož hodnocení je vždy subjektivní.
Nedá se říct který z těchto aut je nejlepší, záleží na vkusu a na tom co očekáváš. Čím je ale ST určitě výjímečné mezi ostatními je podovzek, motor a zvuk pětiválce (a jeho přívod do kabiny). A to jsou dost silné argumenty oproti např, vzhledu jehož hodnocení je vždy subjektivní.
:yes: :yes: Přesně tak, Recara ve Focusu jsou skvělá, podvozek geniální - ale podle mě je hlavní síla ST právě v tom, že se dá naprosto pohodlně používat na každodenní ježdění na českých silnicích, na rozdíl právě třeba od OPC.
Navic ten dotyčnej ("XF") evidentně mluvil o verzi Golf GTI R32 soudě podle jeho uchvácení těma sedačkama. Jenže R32 stojí v základu 995 000. Jenže to už je taky 4x4 takže to je spíš konkurence budoucímu RS. R32 se ale bohužel v provozu velmi těžko rozpozná od běžného Golfa. ST je odlišeno mnohem víc a to i přesto, že jsou změněny pouze tvary nárazníků. Nejvíc je ale září ta oranžová metalíza kterou lze požídit pouze na verzi ST.
Osobně jsem velmi zvědav, jak bude vypadat Focus ST s lakem Electric White. To je lak, který Focusu ST podle mě chyběl. White is new pink! >😁