Leda na nerealnem okrohu, kor tady v CR mame silnice jak na okruhu ze, Focus je civilni vytez pro deni sport na blbe silnici, ostani tak na machrovani na Masarikac krom MPS.
Myslim,ze se stejnym postojem k veci,jako mas ty k 280koni,muzou konstrukteri pristoupit ke 1000konim........(dyt to ma dnes jiz tolik rozsirene a jeste vic proflakle Bugatti Veyron,kdejaky,,Koenissegg",......
Mluvim stredni n. tride ne o supersportu za 20 melou ty retardo.
Nic na tom nememi fakt ze Focus RS je RS/skora racing ne stredni GT. A tech 350 koni proste mit bude.
"Překročí-li intenzita brzdění hodnotu decelerace 6-7 m/s2, což představuje 60-70 procent maximálního brzdného účinku, dojde k samočinné aktivaci výstražných světel."
Tzn že člověk si koupí sportovní auto a pak když ho bude chtít prohnat tak v každé zatáčce bude jako vánoční stromeček... ???
Mno... už to vidím.... sraz Focusářů jak se prohání zatáčkami.. A pak: "Woe, vidělsi? Sem tomu dal..Mě to voe blikalo skoro pětkrát..." >:-[] >:-[] >:-[]
Sedel som v ňom. A čo? Volant určite nie je ten športový ako ten v GOLFE GTI. A to ešte nehovorím o sedadlách. Tie v GOLFE, to sú sedadlá F1 v aute c segmentu. Tie opierky golfa... :-) A vhľadovo na Astru má dosť ťažko. Teraz sa to ešte zhoršilo.
Jediný dôvod prečo si kúpiť-PODVOZOK.
Ale chcem aj športový vzhľad a pripomienky, že ide športové náčinie.
OPC je moc tvrdá na to aby se dala taky denně používat a Golf je už pěkně dlouho vzhledově nudnej a podvozkově je horší než ST. Sice ti můžou jeho sedadla připomínat ty z F1 při silné dávce fantazie, ale ty v ST jsou pro mě ideální kompromis mezi sportovním vzhledem, pohodlím a dostatečným konaktem s vozem. A že by volant nevypadal dost sportovně? No nevím, zkus si někdy do nějakýho ST taky sednout.
Nedá se říct který z těchto aut je nejlepší, záleží na vkusu a na tom co očekáváš. Čím je ale ST určitě výjímečné mezi ostatními je podovzek, motor a zvuk pětiválce (a jeho přívod do kabiny). A to jsou dost silné argumenty oproti např, vzhledu jehož hodnocení je vždy subjektivní.
:yes::yes: Přesně tak, Recara ve Focusu jsou skvělá, podvozek geniální - ale podle mě je hlavní síla ST právě v tom, že se dá naprosto pohodlně používat na každodenní ježdění na českých silnicích, na rozdíl právě třeba od OPC.
Navic ten dotyčnej ("XF") evidentně mluvil o verzi Golf GTI R32 soudě podle jeho uchvácení těma sedačkama. Jenže R32 stojí v základu 995 000. Jenže to už je taky 4x4 takže to je spíš konkurence budoucímu RS. R32 se ale bohužel v provozu velmi těžko rozpozná od běžného Golfa. ST je odlišeno mnohem víc a to i přesto, že jsou změněny pouze tvary nárazníků. Nejvíc je ale září ta oranžová metalíza kterou lze požídit pouze na verzi ST.
No ne tak úplně, zadek se připojuje známou spojkou haldex která jak psali tady v testu umí trochu potrápit při vyrovnávání nedotáčivého smyku. Tvrdá torsen mezinápravová "špéra" by se tam asi hodila víc no.