Subaru XV se dočkalo nového hybridního ústrojí. Stávající vlastnosti však tomuto kompaktnímu crossoveru zůstaly, a to jak v tom pozitivním, tak v tom negativním směru.
len skoda toho kufru... 340L ( co je dnes uz na urovni maleho auta ako clio ) v SUV/crosse za melon asi nebude uz kazdemu stacit .... ale inak auto fakt pekne... a aj v terene schopne :yes:
A jak by to mohlo být dobré auto, dát tomu normální převodovku. Stačil by pak jako základ i ten dvoulitr samotný a popřípadě 1,6T a bylo by to skvělé auto.
Ono by tomu stačil možno aj normálny hdm automat. CVT je možno dobré keď nepotrebuješ plný výkon inak to huláka u každej automobilky.
Ja viem ty potrebuješ MT gearbox.
Bohužel všechny automobilky musí dnes bojovat s emisemi. Každá to zkouší trochu jinak, ale ve výsledku se musí vejít do nějaké normy a tam je ten zakopaný pes. Možná právě ta CVT byla nutná, aby mohli použít ten dvoulitr....
Hybrid se spotřebou 8 na 100? I když odečtu litr za 4x4 a vezmu v úvahu vyšší stavbu, tak je to nehybridní průměr. Přičemž motor má sice 110 kW, což by mělo bohatě stačit, ale dálniční jízdu evidentně nezvládá.
Jako bezpečný crossover pro manželku do města a na chalupu asi dobrý, ale v nějaké levnější verzi.
Jeden kousek se bude v blizke dobe kolem me pohybovat, tak jsem sam zvedav jakou spotrebu s tim bude kolegyne dosahovat. Precijen to koupila na mix mesta a dalnice (s prevahou dalnice) a pokud by se potvrdila spotreba z testu tak potes koste.
Na rozdíl od předešlé 1,6i mi toto přijde jako vcelku použitelná motorizace, byť to není trhač asfaltu. Hybrid mi ale přijde na první pohled jako úplná zbytečnost - drahé, metrák váhy navíc, spotřeba hybridu (dle testu) neodpovídá. Jinak fajn auto, pro manželku bych byl klidně pro, stát to normálnější peníze.
P.S. jsem jediný, komu se na poprvé nezobrazují příspěvky v diskuzi? Musím vždycky kliknout na "čas" nebo "strom".
No jo, nízka cena sa u Japoncov nenosí. Ale ako píšeš, pre manželku, na bežné denné jazdy fajn auto.
Diskusia blbne aj mne, predpokladám, že každému. Resp. robí mi to odkaz s počtom príspevkov pod titulkom, cez odkaz "Vstoupit do diskuse" pod článkom mi to ide vždy na prvý šup.
Manzelka do toho nesadne, ked to je hlucne na dialnici. Isofix vpredu to nema, tak 3 deti neodnesie. Museli by sme byvat niekde v lese hned za mestom, aby to auto davalo zmysel :-)
Toto nie celkom pochopim, ze pre manzelku kupovat nie celkom dobre auto. Toto jej jedine tak pred rozvodom, s tym, ze jej to po rozvode ostane :-D
Staré XV s 1.6 je rovnako (mizerne) dynamické, žerie rovnako.
Tak načo vymysleli hybrid, ktorý okrem toho, že je drahší a zložitejší nemá žiadny význam.
ale kazda dalsia modernizacia to len zhorsuje. Interier je ok ale exterier je krajsi u predchadzajucej generacie. Motor bol asi najlepsi 2,5 s automatom, teraz vsade tlacia ekologiu namiesto koni a normalnej prevodovky.
Tak si to zhrňme: síce to má podpriemernú dynamiku, ale aspoň to veľa žerie. Fakt super hybrid. :D:-[]
Proste nielenže baterky nepomôžu dynamike (prečo vlastne neuvádzajú systémový výkon?), ale hlavne nijak nepomôžu spotrebe (8 litrov je dosť aj na čistý spaľovák, pre hybrid to je ale tragédia), teda len zbytočne zvyšujú hmotnosť a cenu. Proste fail-fail kombinácia a ďalší dôkaz o tom, že Subaru ide do hája. Nevie ako ďalej so spaľovákmi, nevie, ako na hybridy (nemá kapacity na vývoj vlastných zmysluplných hybridov), proste nevidím pre Subaru budúcnosť. :-(
Manželka jezdí s X1 20i, které má neporovnatelně lepší dynamiku v průměru za 7,1. Meziměsto umím v pohodě za 5-6litrů podle profilu tratě. Ten pokrok nikde nevidím. ;-)
Než jsem došel k tvému příspěvku, měl jsem dojem, že čtu diskusi pod jiným autem. Do města fajn, dynamika ucházející, kufr ok atp., wtf, já tu vidím 4,5 m dlouhé auto, o 10cm delší než např. atecca, která se běžně pořizuje jako rodinné auto, s kufrem minivozu, dynamikou litrového skokana do města a spotřebou dvoulitrového benzínu z před deseti let. Auto o ničem, jediné pozitivum zastaralosti xv je fakt, že má uvnitř k ovládání tlačítka, v tomhle je moderna opravdu spíš krokem zpět. Ale to nestačí, za ty peníze je xv z mého pohledu nekoupitelné auto.
Áno, ale prečo ich nepošlú do EU ? Malé predaje a nevyplatí sa im homologovať? Vysoké CO2 pokuty? Nestačia vyrábať a potom prdia na EU? Zodpovie to niekto?
Když jsem pořizoval, bylo z mého pohledu XV 2018 nejlepší auto poměr cena/výkon s požadovanými parametry. Tzn. 4x4, benzín, automat. Takových aut na trhu moc není a když jsou, musí se složité lepit a konfigurovat a čekat a většinou vyšly dráž než XV. Takže z tohoto pohledu pro mě nejlepší volba. A po 2 leté zkušenosti s jízdními vlastnostmi Subaru... Už bych neměnil. Je to dle mého nejlepší univerzal v tom nejlepším slova smyslu ve své třídě.
Nějak mi uniká smysl hybridu, nižší výkon a spotřeba stejná jako u XV2018...
Zajímalo by mě jestli už se navigace dá aktualizovat přes internet? Bez toho je spíše nepoužitelná.