Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Subaru XV 2.0 i-L e-Boxer – Až na jeden detail skvělý crossover

41 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
len skoda toho kufru... 340L ( co je dnes uz na urovni maleho auta ako clio ) v SUV/crosse za melon asi nebude uz kazdemu stacit .... ale inak auto fakt pekne... a aj v terene schopne :yes:
webpaja
Tohle je malý crossover, kufr by mi nevadil tak, jako motor a převodovka.
ericn
Auto je fajn, motor je fajn, ale ten Lineartronic mi tam vadí, chybí mu manuál 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Stejně jako každé nové Subaru tu máme velice povedený model s totálně zmršeným pohonem. Líné, vyjící a ve finále celkem nenažrané.
webpaja
:yes: příspěvku a :no: Subaru
Avatar - kari.laz
kari.laz
A jak by to mohlo být dobré auto, dát tomu normální převodovku. Stačil by pak jako základ i ten dvoulitr samotný a popřípadě 1,6T a bylo by to skvělé auto.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
CVT s dieselem běhala pěkně, benzíny ječí...……………..
Avatar - speedfred
speedfred
Ono by tomu stačil možno aj normálny hdm automat. CVT je možno dobré keď nepotrebuješ plný výkon inak to huláka u každej automobilky.
Ja viem ty potrebuješ MT gearbox.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak pro mě by AT nebyl, pokud bych si mohl vybrat, ale i tak by nejspíše normální automat alespoň z toho udělal "normálně použitelné" auto.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Bohužel všechny automobilky musí dnes bojovat s emisemi. Každá to zkouší trochu jinak, ale ve výsledku se musí vejít do nějaké normy a tam je ten zakopaný pes. Možná právě ta CVT byla nutná, aby mohli použít ten dvoulitr....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Hybrid se spotřebou 8 na 100? I když odečtu litr za 4x4 a vezmu v úvahu vyšší stavbu, tak je to nehybridní průměr. Přičemž motor má sice 110 kW, což by mělo bohatě stačit, ale dálniční jízdu evidentně nezvládá.
Jako bezpečný crossover pro manželku do města a na chalupu asi dobrý, ale v nějaké levnější verzi.
Avatar - fOE
fOE
Jeden kousek se bude v blizke dobe kolem me pohybovat, tak jsem sam zvedav jakou spotrebu s tim bude kolegyne dosahovat. Precijen to koupila na mix mesta a dalnice (s prevahou dalnice) a pokud by se potvrdila spotreba z testu tak potes koste.
Anonym
Fakt to nasála?
Je aspoň hezká, když už je blbá?
😒]
Avatar - narona
narona
Však proč ne, jestli bude jezdit na dálnici do stovky tak tu spotřebu udrží na uzdě 😁
Avatar - iudex
iudex
S hybridmi sa na diaľnici jazdí zásadne stovkou, to nevieš? Všetky hybridy čo som kedy na diaľnici stretol išli pod rýchlostný limit. 😉
wakeskater
K spotrebe hybridu.
Vlastním 2019 Lexus IS300h, a jazdím dlhodobo za 5,1L
Tento Subaru Hybrid teda nie je velmi ekonomický.
Šimpanz
A co měl být ten jeden "detail"? Naopak v článku jsou minimálně 4 showstoppery, líné, užrané, hlučné a to všechno ještě za mega.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Subaru má CVT pro simulaci zrychlení s vozíkem šutru.
Avatar - speedfred
speedfred
😒] 😒] 😒] ty si zlý.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na rozdíl od předešlé 1,6i mi toto přijde jako vcelku použitelná motorizace, byť to není trhač asfaltu. Hybrid mi ale přijde na první pohled jako úplná zbytečnost - drahé, metrák váhy navíc, spotřeba hybridu (dle testu) neodpovídá. Jinak fajn auto, pro manželku bych byl klidně pro, stát to normálnější peníze.

P.S. jsem jediný, komu se na poprvé nezobrazují příspěvky v diskuzi? Musím vždycky kliknout na "čas" nebo "strom".
Anonym
Nejsi jedinej.
KIaudius
No jo, nízka cena sa u Japoncov nenosí. Ale ako píšeš, pre manželku, na bežné denné jazdy fajn auto.

Diskusia blbne aj mne, predpokladám, že každému. Resp. robí mi to odkaz s počtom príspevkov pod titulkom, cez odkaz "Vstoupit do diskuse" pod článkom mi to ide vždy na prvý šup.
Avatar - xxc
xxc
Manzelka do toho nesadne, ked to je hlucne na dialnici. Isofix vpredu to nema, tak 3 deti neodnesie. Museli by sme byvat niekde v lese hned za mestom, aby to auto davalo zmysel 😄
Toto nie celkom pochopim, ze pre manzelku kupovat nie celkom dobre auto. Toto jej jedine tak pred rozvodom, s tym, ze jej to po rozvode ostane 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně, co manželka, to tři děti a denně trasa Praha-Ostrava zpět. :yes:
Avatar - xxc
xxc
skor o tu logiku slo, ze nikto to nekupuje (preco asi?), ale manzelke by to dobre bolo 😄
Jan Matusek
Srovnejte si 4x4, benzin, automat s jinými značkami ve třídě a zkuste se podívat na cenovky.
Avatar - _beta
_beta
Staré XV s 1.6 je rovnako (mizerne) dynamické, žerie rovnako.
Tak načo vymysleli hybrid, ktorý okrem toho, že je drahší a zložitejší nemá žiadny význam.
Avatar - _Karel_
_Karel_
XV s 1,6i má stovku horší o 4sec, pokud mě paměť neklame. To mi vážně nepřijde jako "rovnako dynamické".
Avatar - praptak
praptak
2.0i 10,7 sec., 1,6i 13,9 sec.
Avatar - _beta
_beta
Hej, tá cvt 1.6 je ešte pomalšia, poplietol som to s číslami s manuálom.
Priateľský ľudožrút
ale kazda dalsia modernizacia to len zhorsuje. Interier je ok ale exterier je krajsi u predchadzajucej generacie. Motor bol asi najlepsi 2,5 s automatom, teraz vsade tlacia ekologiu namiesto koni a normalnej prevodovky.
Avatar - iudex
iudex
Tak si to zhrňme: síce to má podpriemernú dynamiku, ale aspoň to veľa žerie. Fakt super hybrid. 😁 😒]
Proste nielenže baterky nepomôžu dynamike (prečo vlastne neuvádzajú systémový výkon?), ale hlavne nijak nepomôžu spotrebe (8 litrov je dosť aj na čistý spaľovák, pre hybrid to je ale tragédia), teda len zbytočne zvyšujú hmotnosť a cenu. Proste fail-fail kombinácia a ďalší dôkaz o tom, že Subaru ide do hája. Nevie ako ďalej so spaľovákmi, nevie, ako na hybridy (nemá kapacity na vývoj vlastných zmysluplných hybridov), proste nevidím pre Subaru budúcnosť. 😒
webpaja
Manželka jezdí s X1 20i, které má neporovnatelně lepší dynamiku v průměru za 7,1. Meziměsto umím v pohodě za 5-6litrů podle profilu tratě. Ten pokrok nikde nevidím. 😉

P.S.: A bez vytí 😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Než jsem došel k tvému příspěvku, měl jsem dojem, že čtu diskusi pod jiným autem. Do města fajn, dynamika ucházející, kufr ok atp., wtf, já tu vidím 4,5 m dlouhé auto, o 10cm delší než např. atecca, která se běžně pořizuje jako rodinné auto, s kufrem minivozu, dynamikou litrového skokana do města a spotřebou dvoulitrového benzínu z před deseti let. Auto o ničem, jediné pozitivum zastaralosti xv je fakt, že má uvnitř k ovládání tlačítka, v tomhle je moderna opravdu spíš krokem zpět. Ale to nestačí, za ty peníze je xv z mého pohledu nekoupitelné auto.
Avatar - speedfred
speedfred
....a pritom je tento nový model celkom pekné auto.
webpaja
Ale vždyť Subaru motory má! 😒
Avatar - speedfred
speedfred
Áno, ale prečo ich nepošlú do EU ? Malé predaje a nevyplatí sa im homologovať? Vysoké CO2 pokuty? Nestačia vyrábať a potom prdia na EU? Zodpovie to niekto?
webpaja
Fakt nevím, ale tohle je na ukončení prodejů.
ericn
Pěkně zhrnuto :yes:
Jan Matusek
Když jsem pořizoval, bylo z mého pohledu XV 2018 nejlepší auto poměr cena/výkon s požadovanými parametry. Tzn. 4x4, benzín, automat. Takových aut na trhu moc není a když jsou, musí se složité lepit a konfigurovat a čekat a většinou vyšly dráž než XV. Takže z tohoto pohledu pro mě nejlepší volba. A po 2 leté zkušenosti s jízdními vlastnostmi Subaru... Už bych neměnil. Je to dle mého nejlepší univerzal v tom nejlepším slova smyslu ve své třídě.
Jan Matusek
Nějak mi uniká smysl hybridu, nižší výkon a spotřeba stejná jako u XV2018...
Zajímalo by mě jestli už se navigace dá aktualizovat přes internet? Bez toho je spíše nepoužitelná.