....slovo mašina má původ v anglickém machine=stroj....(machine gun=strojní puška). Rusové to převzali a u nás to zlidovělo hlavně jako mašina=lokomotiva, ale i silnějším motorkám se říkalo (snad i stále říká?) mašina... ;-) Kdejakému stroji se kdysi říkávalo mašina. Dokonce i tělnatým ženským se říkalo mašina.... ;-)
Pod názvem "opravdová řidičská mašina" si zřejmě většina z nás, včetně tebe představí něco zcela jiného než principiálně předotolkový Golf s DSG ne? ;-)
doufám, že bude kombík. Prostě se mi kombík R líbí...dává každodennosti HB novej rozměr.
I když si spousta lidí s HB myslí něco jinýho, není to o setinkách na okruhu.
A to tady není Blesk (patří to pod něj) už dlouho, a neodpovídají tomu běžně zdejší nadpisy?
Rád bych viděl tu citaci v původním jazyce, než ji někdo ze zdejšího Blesku "sofistikovaně" přeložil. ;-)
Ano, ale ještě před tím je v tom nadpisu napsáno, že to to týká kategorie hh (Golf R), a v této kategorii mohou být i řidičská auta, viz velké angl. srovnávačky řidičských aut, kde se často dostanou některé hh (na bázi fwd s R4) i mezi klasickou sportovní elitu.
A třeba M3 E30 (s R4) je řidičské auto, nebo Mitsu EVO, WRX STi...
Ale co mi z těch tří slov taky nesedí/vadí, je to poslední slovo, to zní zbytečně bulvárně... a navíc rusky.
Oba kluci naprosto dobře vědí, že reaguji jen na bulvární nadpis. Proti Golfu R nic nemám. Neoslovuje mě, ale to neznamená, že jiných tisíc lidí ho nechce.
Jen si tu řidičskou nirvánu představuji jinak. A to pro mě byl upřímně zajímavý zážitek v Iudexově exGTI, který jezdil vážně hezky. Jen radši plynem krotím zadek než čekat až se chytnou přední kola a vytáhnou mě ven ;-)
Úplně přesně, jel jsem Cupru, jede to jak z praku, ale zážitek jako bych měl 300koňový kombík. Prostě nic. To zatáčka bokem v Miatě v rychlosti 30 je daleko lepší zábava. Točit volantem tam a zpátky a ladit plyn 5x za zatáčku.
Súhlas, silný (hot) kombík stále považujem za ideálny kompromis pre petrolheada, ktorý má rodinu. Z môjho pohľadu je dokonca škoda, že hot Golf má kombík iba vo verzii R, ja by som privítal kombi verziu GTI, GTE a GTD. Z tohto pohľadu je ideál Focus ST, v benzíne i nafte, hatch i kombík, každý si vyberie. Pri VW ale záujemca o silný kombík musí siahnuť až po Rku a to je cenovo predsalen tuhšia káva (aktuálne takmer 45t eur a nový bude iste ešte drahší). Aj z tohto pohľadu by bol GTI/GTE/GTD kombi vhodný.
Už včera proběhlo, jak Audi odmítla uvolnit 2,5 R5 do Golfu. Všichni víme že půjde o haldex, 2,0TFSI a DSG ;-)
Sice si mě GTI získalo tím, jak fantasticky na předokolku funguje, ale zábavu prostě nemám z toho, vlítnout do vinglu, počkat až se usadí předek a zašlápnout plyn. ;-)
Sorry, byl (už jsem se tu na tom jednou nachytal), poprvé právě v 7. g. s časovým odstupem po GTD hb.
Motor z GTD dostal i Golf Alltrack (na bázi Variantu), takže zřejmě nebyl důvod neudělat i GTD Variant. https://www.auto.cz/…-spanelska-86837
GTD Variant má logiku/smysl. GTD nemá takovou tradici (ve 4. a 5. g. nebyl vůbec) a jméno jako GTI, takže tam to vůbec není problém.
Za mě je design G 8 velké zklamání :-|viděl jsem na živo auto naloženo za 9 kil a fakt 🤭tvrdé plasty tam kde G 7 měkčené, kapota bez plynové vzpěry
no někdo řekne malé věci, ale u auta za tyhle peníze?
jj, třídveř by to chtělo taky.
Chtělo by to třídveř kombi :)...taky to bejvalo. Ale ne Golf. Ale kadetta normál pamatuju. Ne ovšm GSi.Ale kombi GSi bylo. Ale ne 16V.
FostekuI
Co?7
už dost.
Ok.
Klasické PR reči, aby verejnosť držali v očakávaní a o aute sa hovorilo, to od automobilky tak nejak očakávaš. Redakcia by ale nemusela preberať tieto PR bláboly. Je už teraz jasné, že to bude ako vždy Golf, silnejší ako GTI, rýchlejší, s lepšou trakciou, ale nie nevyhnutne zábavnejší ako GTI.
Na druhej strane keď konkurencia je technicky identická, príp. ešte slabšia a niektorá sa doslova podkladá (viď bavorácky downgrade a všeobecné sklamanie z M135i), tak v rámci konkurencie kľudne môže byť aj najlepší.