Prodej aut se v březnu kvůli omezením proti koronaviru snížil na maximálně desítky denně. Loni v březnu připadalo na jeden pracovní den zhruba 1000 prodaných nových vozů.
… si to zasloužíte.
není mi Vás líto.
Mohli jste auta prodávat levněji a místo toho jste zdražovali abyste mohli dotovat elektromobily.
TAK TEĎ SE VÁM TO VRÁTILO.
Karma?
Re: Za tu bezbřehou podporu rádoby "eko"mobility ...
A jak tedy lépe reagovat? Automobilky společně s EU podřezávaly větev na které seděly. Samy se dostaly do špatné situace ve které je dorazil koronavirus, ale měly dobře našlápnuto, nikdo je nenutil tak tlačit na pilu co se týče EV.
Re: Za tu bezbřehou podporu rádoby "eko"mobility ...
Já vím cos chtěl říct, ale proč tak blbě. Napřed EU podrazila automobilkám nohy tím, že si myslí, že hoření uhlí neprodukuje CO2 a teď tomu nasadí korunu korona.
Re: Za tu bezbřehou podporu rádoby "eko"mobility ...
Přesně. Nikdo mi nevymluví, že pokud by automobilky se svojí obří ekonomickou silou a zaměstnáváním statisíců lidí chtěli, tak přes své lobisty prostě ten nesmyslné cirkus s absurdním omezováním CO2 zablokují ještě před schválením!!! :-(
Re: Za tu bezbřehou podporu rádoby "eko"mobility ...
Chtěli vydělávat víc a víc a každý kurvítko navíc zvyšovalo pravděpodobnost návštěvy značkového servisu. Udělali z aut spotřební zboží, které ideálně movitější zákazník vymění za nové těsně před koncem záruky v jejich značkových autobazarech pro ty méně movité. Nikdo z automobilek nestojí o to, aby si lidi nechávali auta 5 a více let... Taky si myslím, že to mohli v klidu zvrátit, ale potřebovali výmluvu pro zdražování a říkají tomu vývoj. Za doprogramování nějaké funkce tisíce navíc. No a ono se to ejhle zadrhlo a zelená lobby je převálcovala. Teď nevědí jak z toho ven ;-)
Re: Za tu bezbřehou podporu rádoby "eko"mobility ...
Už jsem to tu před dvema-třemi lety psal. Byl jsem tehdá u jednoho zákazníka (lisovna plastů) - a jeli tam prototypovou sérii RYZE PLASTOVÉHO brzdového pedálu bez vnitřní ocelové výztuhy. Objednavatel - BMW
Sice mne plasty živí a podle všech zkoušek na ohyb, houževnatost atd to má parametry více, jak dostatečné, ale přece jen...
Automobilky mi teď trochu připadají jako francouzští revolucionáři roku 1790. Spustili cosi, co začalo ničit i je - a teď něvědí, kudy z toho ven
No s objednávkou je to trochu problém. Ja som bol tesne pred podpisom, keď sa zavreli dealerstvá. Síce mi predajca vravel, že to vieme spraviť elektronicky, ale načo keď ho nie je kde vyrobiť. Podpíšem keď sa rozbehne produkcia.