Novinky
jam2015
3
Však o tom to je - spoločenský status a malomeštiactvo roztáča kolesá predajov!
Přejít do diskuze
a vozidlá s podlimitom zvýhodniť!
Veď kto narobí viac ,,smradu"?😒br /> - pánko na aute s motorom 1,2, čo si auto ofukuje a najazdí za rok 12-tisíc km
- alebo oturbená firemná mula, čo za rok najazdí 40-tisíc km a šoféri sa k nej správajú ako k hrdzavému fúriku
Veď kto narobí viac ,,smradu"?😒br /> - pánko na aute s motorom 1,2, čo si auto ofukuje a najazdí za rok 12-tisíc km
- alebo oturbená firemná mula, čo za rok najazdí 40-tisíc km a šoféri sa k nej správajú ako k hrdzavému fúriku
CICERO
Imparato připomíná, že se stále objevují nové a nové technologie zvyšující celkové náklady na výzkum a vývoj - elektrifikace, konektivita prostřednictvím 5G sítě či technologie automatizované jízdy. To jsou položky, do kterých automobilky hodlají v příštích letech pumpovat nejvíce peněz. Na nic navíc jednoduše nejsou finance. Lídr Peugeotu tak sklesle přiznává, že dnešní doba nepřeje autům, které jsme dříve měli tak rádi.
Samotná kupé navíc vždy bojovala s tím, že šlo spíše o okrajovou záležitost. A to se bavíme o době, kdy o ně byl mezi zákazníky alespoň nějaký zájem. Dnes už motoristé smýšlí jinak, chtějí větší vozy s vyšším pocitem bezpečí, přičemž tradiční karosářské varianty zavrhují.
!!!!!!!
!!!!!!!
!!!!!!!
ááááááááá zlatej Caterham vy čobolové… !!! pak dlouho nic pak MX 5 a pak Dacia LOGAN MCV 1,0 SCe … CHávez… TOP 3 AUTA PRO REALNEHO AUTICKARE
Samotná kupé navíc vždy bojovala s tím, že šlo spíše o okrajovou záležitost. A to se bavíme o době, kdy o ně byl mezi zákazníky alespoň nějaký zájem. Dnes už motoristé smýšlí jinak, chtějí větší vozy s vyšším pocitem bezpečí, přičemž tradiční karosářské varianty zavrhují.
!!!!!!!
!!!!!!!
!!!!!!!
ááááááááá zlatej Caterham vy čobolové… !!! pak dlouho nic pak MX 5 a pak Dacia LOGAN MCV 1,0 SCe … CHávez… TOP 3 AUTA PRO REALNEHO AUTICKARE
Už jen proto, že kromě daní z PHM platí silniční daň, což se "pánka" netýká. Mnohdy takový nemá ani dálniční známku, protože na tu dálnici vleze dvakrát do roka a ještě omylem.
Ironie... sám jsem dle pojetí ten "pánko" a nikdy by mě nenapadlo víc danit ty, kdo mají větší a lepší auta a více najezdí...
Ironie... sám jsem dle pojetí ten "pánko" a nikdy by mě nenapadlo víc danit ty, kdo mají větší a lepší auta a více najezdí...
Podle Simcoa dnes zákazníci chtějí především hezká auta, která jednoduše přimějí sousedy žárlit.
toto je presne motivácia ľudí
toto je presne motivácia ľudí
Ten, co najezdí těch 40tkm samozřejmě už dnes platí do státní kasy daleko víc, než ten "pánko".
Komu napaříš příště? Tomu, kdo víc sní? Kdo si koupí větší televizi? Kdo bydlí ve větším bytě/domě? Závist je sviňa.
Komu napaříš příště? Tomu, kdo víc sní? Kdo si koupí větší televizi? Kdo bydlí ve větším bytě/domě? Závist je sviňa.
Presne take iste zapisy sa nasli v starovekom rime, kde ludia nariekali nad vtedajsou mladezou a kam ten svet mal spiet. Rim nakoniec padol, ale aj tak myslim, ze sa teraz zije lepsie 😄
Ty si asi z tých, čo si kúpia firemný vylágrovaný kalfas so stočeným tachometrom a majú pocit, že aký dobrý kauf.
P.S. Veď všetci tu už x-rokov lamentujú, že nové motory sú na riť a nič nevydržia!
P.S. Veď všetci tu už x-rokov lamentujú, že nové motory sú na riť a nič nevydržia!
Ale co proto PSA udělalo? Nikde jsem neviděl protest proti novým emisním normám, jen povzdechy jako tento. Je fajn, že to alespoň otevřeně přiznává, ale to je vše...
uz v podstate skoro ziadnym autam nepraje ... ani starym ludom... ani poctivym ludom... ani zdravemu nepriposratemu rozumu .... je toho podstatne viacej.. auta su len mala cast celeho toho dobabraneho puzzle ake sme dnes uz okolo seba sami poskladali.... a vraj nas caka lepsia buducnost ... kedy... kde? o 50 rokov niekde na marse mozno ... lebo na tejto nasej zdevastovanej planete to zrejme uz nehrozi
Vieš, čím menej drahých a mnohokrát predražených vozidiel sa predá, tak ostane viac peňazí v štáte na užitočnejšie veci.
Veď národní ,,importéri" optimalizujú dane a zisky bez mihnutia okom odlievajú na centrály.
Veď národní ,,importéri" optimalizujú dane a zisky bez mihnutia okom odlievajú na centrály.