Třída S, vlajková loď značky s třícípou hvězdou ve znaku, bude mít své místo nejspíš vždy jisté. Její dvoudveřová sportovnější provedení však mohou zmizet dříve, než jsme očekávali.
Ano. Ale stejně je není moc vidět. Je jich málo - bídné prodeje. Projel jsem v rychlosti mobile.de a ročních coupe s garancí mi vyskočilo 33 kousků. Ale dodnes vzpomínám na první seznámení s S Coupe (před X lety) a pořád je to pro mě nepřekonaná vášeň (ve své třídě).. :-!
jestli z této informace udělá autoblesk (čti autoforum) podobný článek jako v případě bmw 8er. Protože důvodem zaříznutí s-kupé jsou slabé prodeje, velkého kupé mercedesu se neprodá třeba na us trhu ani polovina toho co 8er, a ta je údajně prodejně tragická.
S-coupe je opravdu výskytem až raritní auto, osobně si myslím, že tím, jak dvě generace chybělo, jeho zákazníci zestárli už do věku neřidičů a nové se i kvůli nástupu jiných karos. variant lux. segmentu nějak nepodařilo vychovat.
Jak výjimečný vůz? Vždyť je to esko, normální konfekce premiového výrobce, auto za tři miliony, jak vás čtu, mám dojem, že tu řešíte nějakou zondu nebo koenigsegg.
A že se jich neprodá bambilion? To bys měl poradit pánům od Mercedesu, že to vidí špatně, když s eskupé pro nízké prodeje končí.
Nevím, co jsou nejsou bídné prodeje. Kupátka občas potkávám. Já ho viděl při premiéře v Ženevě a čůral jsem olej. Výborný a plně dostačující je pak provedení 500 s 8 válcem...krásná jízda.
Období automobilové krize kolem roku 2010 bylo pro car fans zlé období... Ale bylo to předvídatelné.
To, co se děje teď, je automobilová elektropandemie... Ano, dá se čekat, že jednotlivé modely začnou na tuhle centrálně nařízenou elektrifikaci umírat. :-(