Marketingoví specialisté si z názvů elektromobilů těžkou hlavu nedělají. Prostě na začátek či konec tradičního jména hodí písmenko e a je hotovo. Subaru na to ale nejspíš půjde jinak.
Tak nevím, v čem je Evoltis jednodušší než e-208, eCitigo nebo jiné, ale já znám dokonce i Zoe ( autor asi netuší, proč zrovano tohle), Twizzy a jiné. To je článek k zblití. :-(
A co jako - to se jedná jen o některé země s extrémně deformovanými trhy brutálním zdaněním normálních spalovacích aut a naopak obřími dotacemi pro elektrovehykly. Hnus. :-(:no:
Divné, mne príde, že odvodené EV, teda autá, ktoré majú elektro ako jeden z pohonov v ponuke, majú obvykle tradičné meno s prívlastkom "e". Čisté EV majú zase spravidla vlastné a "poriadne" meno. Fakt nerozumiem, čo chcel autor týmto akože článkom zase povedať, lebo to je pre zmenu len štúdia. Pletie ťuťo piate cez deviate, je to vôbec dospelý človek?
... s elektromobily "roztrhl pytel", tak jen aby se roztrhl pytel taky se zákazníky. Zvláště po koronavirové krizi, která doslova gumuje světové finance po bilionech, bude o drahé, nepraktické a nudné elektrovehykly jistě "rvačka". A zejména, když benzín a nafta je nyní nejlevnější za posledních několik desetiletí! :D:D:D