Kritiky vysmívané BMW X6 se ukázalo jako prodejní trhák, a tak přijíždí již ve své třetí generaci. Jak nové SUV kupé jezdí s vidlicovým osmiválcem pod kapotou?
.... že tomu prostě nelze odolat :D Kámoš to měl, pak se vrátil k nějakému nadupanému 5er sedanu a narovinu mi řekl že koupit si tu X6 byla pí.... že prostě ten sedan mu sedí ve všem líp....
Vzadu na skrčence, podvozek jen "relativně" komfortní (čili autor testu to čekal horší), v kombinaci za 16, mastodont na kolech kde úsporu na trase Ostrava-Praha ztratíš když hledáš místo k zaparkování :-)
No nic.... nezapomeňte při koupi zakliknout i ty svítící ledvinky.... :yes:
Ty zase toperuješ. :-|
Za cenu tohoto auta se špičkovým osmiválcem a příplatky jsou dva Toaregy v základu, s šestiválcovou naftou. Takže kdybychom jen tróšku zkusili jabka-jabka, tak Touareg V8d s. X6 V8i 2,35mil. vs. 2,6mil.
Brutální rozdíl 250tisíc, za to je hned druhej Touareg. :-)
Dovedu představit několik podnikatelů, kteří místo "normální" X5 s dieselem pořídí "kupé". Na Slovensku je to jiné, tam X6 s "pořádným" motorem asi nebude nijak raritní. V ČR (české části) se může nějaká objevil zřejmě u kočkoberousků, i když je už poněkud módně vyčpělá.
mne sa prave toto X6 uz konecne zda tvarovo akesi uchopitelnejsie ako jeho predchodcovia .... aj zadne partie su konecne citelnym krokom vpred https://img2.auto.cz/…ull/5799552_.jpg ( razom je to o 15 rokov skok dopredu... minimalne zadok teda ) ... samozrejme je to monstrum a rozmerovo obluda ... a tazko sa tu hlada nejaka vyslovene elegantna krivka ale uz to nie je take doslova beztvare a akoby roztecene ako jeho predchodcovia... aj tie coraz viac zahranatene blatniky mi tu velmi pasuju .... viem si predstavit ze novu X6 si niekto aj kupi a kludne ako nahradu za nejake 10 rocne 5-kove kombi .. akurat tato motorova kombinacia mi zmysel nedava .... bude to hodne pazrave a v reale na bezny dennodenny kolobeh az taky vykon tu fakt netreba ... v takej X6 za mna postaci okolo 200kw uz v pohode a bude to uz aj s rezervou ... ( a ani nejaky primerane vykonny dizel by ma tu uz v 5m dlhom SUV aute tiez neurazal .. aspon to bude zrat menej ) ..... ale ok.. toto je topka kde prim uz nehra logika ale ukazka techniky a sily :yes:
Tak u Géčka to ani nie sú predsudky, ale v našich končinách historicky podmienený fakt. Triedu G si kupovali členovia mafiánskej skupiny piťovcov, a to úplne vedome, rovnako ako nosili maskáče, aby okato demonštrovali príslušnosť k piťovcom a pôsobili odstrašujúco, keď chodili na Géčkach po výpalné. Mnohí bratislavskí prevádzkovatelia podnikov asi majú nepríjemný pocit doteraz, keď pred nimi zaparkuje G-Klasse. Takže tie predsudky voči Géčku u nás majú jasné opodstatnenie.
neviem ci to momentalne nie je aj kasnou najsirsie auto na trhu ak neratame nejake tie rozplacnute maloseriove supersporty/hypersporty .... samozrejme pri tej dlzke a vyske a celkovom objeme kasne sa ta sirka takto na pohlad aj celkom strati ... aj tmava farba hodne klame ale kedze nejaka ta nova X6 aj X5 uz aj u nas jazdi a videl som ju aj zblizka tak som skutocne nechapal ake je to auto masivne ked sa len tak zjavi pred vami na krizovatke... aj tie uzke zadne vsetla su fakt pekne akurat este viac umocnuju uz aj tak brutalnu sirku auta .... svojim sposobom mi X6 pripomina take nieco ako tesla X.... proste tiez take masaker masivne objemne monstrum ktore ked sa zjavi pred vami alebo za vami tak vam padne sanka ...
kde su tie casy ked 390 kw a zrychlenie okolo 4s mali len naslapane kusky od lamba ci ferrari za 5 melonov ... a dnes si takyto nasup nejeden clovek uz kupi aj v daleko praktickejsom 5 dverovom baleni na normalny rodinny zivot ci chalupu ( kufor 580L klobuk dole ) a este aj za polovicnu cenu ... sila :yes:
PS: auto uz bez priplatkov za neskutocnych 2,6 melona a este si treba za 80 litrov priplacat vyhrievane sedacky s volantom ( docela podpasovka nie? ) .... aneb hodne prekoumane na to v mnichove idu... toho chudaka pardon stastlivca :-) vycucaju teda fakt poriadne az do kosti ... neskutocne su niektore tie priplatky akoze bez srandy ... az by som povedal ze prave na tomto sa tu v premii najlepsie zaraba tak preco to nevyuzit no jo chapem a logiku tu preto ani nehladam ... ;-):yes:
Hmmm....tak před 20ti léty (když mě bylo 53) jsem do cestování měl ještě dost energie i chuti. Tenkrát bych X6M určitě využil. I na okruh bych ji (jako stará závodnická škola... ;-) ) určitě vzal. Dnes jsou mé priority někde jinde. A troufám si tak na AMG GLA max...... :-!
Proč by se měl někdo bát obrubníku? To, že ty gumy mají 35% profil, znamená při jejich šířce 315 mm, že mají špalík bočnice vysoký 11 cm, to je víc než má kterýkoliv hb nižší střední na běžných šestnáctkách. Taková corolla na osmnáctkách to je ta pravá obrubníková výbava.
Presne takéto som vyskúšal, skvelé auto. Taká blbosť ako podsvietené ľadvinky, ale aj celkovo ten dizajn...paráda, lebo už mi tie BMW v poslednej dobe nejak nešmakovali. Toto ma vtiahlo ako nová hra na Playstation, aj keď si človek stále hovorí, že pokiaľ nechce byť hovado, čo prekračuje rýchlosť, tak ten výkon fakt nie je moc kde využiť. Jediné, čo s tou veľkou mrochtou nechcete, je parkovanie pri rozbitom obrubníku a 90-stupňová zákruta z podzemnej garáže v OBI. :D Ale disky prežili bez ujmy.
G je uplne iny pripad. G je krasne, ma svoju historiu a hlavne tazko hlada konkurenciu. Naproti tomu X6 ma konkurencie viac nez dost a za tu cenu si ho kupi fakt neviem kto. Jedine ten motor moze byt lakadlom. Ale v tejto kategorii su aj ine kusky. Vzhladom na cenu to znie divne, ale toto je fakt exterierom nudne mainstreamove auto.
"klasicka" X5 bude este praktickejsia to je pravda ( kufor daleko cez 600L ) ale inak aj X6 s 580L kufrom je uz v tomto smere prakticka a aj tento kufor uz musi bohate stacit vacsine... ja vidim aj X5 aj X6 ... ale predsa len viac X5 pochopitelne
inak pozeram ze voci predchodovi sa palivova nadrz v X6 zmensila o 2L ( z 85L na 83L ) ... ale aj 83L nadrz je este stale celkom ok ... zvlast ak tam bude nejaky dizel s realnou spotrebou do 9-10L :yes:
xylo povedzme si uprimne... za 2,5 mega si kupit auto ktoreho hodnota o 10 rokov bude desatinova je samozrejme mimo nase bezne chapanie.... ale byt brutalny milionar tak docela chapem ze dotycny si nekupi sportage ani kodiaq ale prave nieco taketo ... co nasledne o 5 rokov zase vymeni za nieco novsie a opat tak "sialene" drahe a neskutocne vykonne ;-)
mna akurat opat zamrzi ze v testoch sa vzdy testuju len novinarske "topky" ktore samozrejme nijak zmysel nedavaju ... rad by som totiz videl aj nejaku zakladnu X6 v teste bez karbonovych paketov v kabine a 21 palcovych kolies v cene jazdeneho sandera .... teda nie zeby som bol cielovka :-[]
lenze ked su to vsade v testoch same 1000 konove kusky s priplatkami za dalsi melon tak logicky na X6 malokto dnes pozera triezvo a aj s nadhladom... kazdy to ma take auto potom za nezmyselne ... a pritom to moze byt fajn bezpecny a pohodlny rodinny korab na bezny zivot a nakoniec este zmysluplnejsi ako nejaky ten ( vsetkymi ) ospevovany tvrdy hothatch za 800-900 litrov ktoreho pouzitelnost v beznom zivote je fakt este slabsia ako akehokolvek ( aj nadupaneho ) SUVecka ...
X5 je na tom rozměrově stejně jako X6. Objem zavazadelníku neřeším. Stěhuji se málokdy.... ;-) S adaptivním podvozkem a komfortními, odvětranými sedačkami je o pohodlnou jízdu postaráno.... ;-)
Zkušenost. Znám osobně dva vlastníky X6 a oba jsou ukázková duševní pustina, takový ten model "Trpišovský". Nesoudím knihu podle obalu, ale tak víš jak - teplákovku adidas si na sebe mezi lidi taky nevezme jen tak někdo.
Ale tak každý jsme nějaký, live and let live. Mě hlavně pobavila ta představa toho kolotoče zapřaženého za tímhle, jak parkuje na Matějské a když rozbalí zvonkovou dráhu, tak může ještě rozsvítit ledvinky. :D
Mě se poněkud víc líbí kupátka. V roce 2014 jsem zvažoval i X4. Velikostně o dost praktičtější než X6, ale objednávka na X5 už nešla zrušit. Nový model X4 není podle mě tak povedený. :-!
...kdybych měl pro ni využití, tak bych s koupí neměl problém. Samozřejmě když V8, tak Mko. Ale jinak xDrive 40d by byla fajn. Měl sem 2 roky X5 xDrive 40d a téměř po všech stránkách spokojenost. Jen na okreskách bylo potkávání se s autobusem poněkud stressující.... ;-)
Parkování s novou X6 a šířkou 2006mm bude na parkovištích u OC hotové dobrodružství.... ;-)
ale v tom je to prave zaujimave ze uz zakladne touaregy su pekne naslapane a plne pouzitelne.... ked si clovek uvedomi ze ma v cene tohto X6 dva 6 valcove a v podstate este priestrannejsie a terennejsie touaregy tak ... ale ok... neslo mi o priame zrovnanie... obe auta su kusok o inom jasne .... je mi jasne ze tento top kusok od bmw nie je idealnou ukazkou pomeru cena/uzitkova hodnota ale skor idealnou ukazkou vykonu sily a technikeho know how :yes:
pride mi ze to nove gecko uz vyzera kusok "prijemnejsie" z tohto pohladu ako to predosle... ano uz aj to nove Gecko som videl parkrat u nas ( asi 3 krat ) a neviem preco ale uz mi neprislo take "vulgarne" ako to predosle ... napriklad v tmavej zelenej vyzera vyslovene ok... mozno cierne este tu a tam vyvolava predsudky ale nejake bordove alebo jaguarovsky tmavo zelene tak to je krasa ... a vyzera nakoniec aj pekne retro .. velmi pekne moderne retro... paci sa mi moc... a ked SUV za dva melony tak za mna uz urcite radsej Gecko ako X6 ( aj vizualne a aj v terene tu nie je o com ) ... v podstate jediny krasny medved dneska hodny aj tych prachov... Gecko je fakt peckove ( je to jedno z tych aut ktore by som urcite chcel mat v mojej pomyselnej garazi ... a mozno je to pre mna aj naj auto vobec... ) :yes:
Mě tedy zrovna zadní část levante od B sloupku vzhledná nepřijde. Ale je to věc osobního názoru. X6 se mi celkem líbí a nemám problém ani s jednou generací ;-)
hele to musím přičíst X6 k dobru (a spolu s tím ještě X7) - tato auta mě naučila vnímat vyváženost a jistou uměřenost BMW X5.... vedle nich totiž X5 vypadá jako vlastně rozumné, praktické a hezké auto.... ;-)
To je problém celé té módní kategorie. Máš vysoký auto se všem a nevýhodama (i vyhodama, ale těch je dle mě míň), ale chybí tam to hlavní, a to je prostor, hlavně pro bagaz. Výhoda těch velkých suv je hlavně v tom, že do kufru postavíš dvě kola pro děti, věci na chatu a nemusíš u toho nijak přemýšlet. Ale to už tu tisíckrát padlo.
No, na mě velar působí rozhodně méně jako kupé než konkurence(x4 a podobně), ale pravda je, že většina recenzentů(zahraničních) velar k suv-kupé přirovnává.
Jj... jiny znamy nedavno prodaval 5er GT (takovy ten neuspesny mega lidtback) a rikal ze to absolutne nikdo nechce ani za par korun.... trosku jina trida, ale myslim podobna story.... a to to mel v nafte....
Jinak ono obecne ty SUV se silnymi benziny padaji z ceny celkem fest, chodim do prace kolem bazace a obcas tam vidim ty auta za zlomek porizovacky....
No veď jasné. Mňa pri Géčku bavilo okrem používania smeroviek (lebo to robím aj bežne), púšťať ľudí na priechodoch alebo občas nejaké auto. Bolo ale smutné vidieť, ako z toho boli ľudia nesvoji a chvíľu váhali. A teda predsudky nepredsudky, aj tak si myslím, že Mercedes má tú najhoršiu klientelu. Ešte ten názor umocnilo, keď som včera videl nové ružové Géčko Brabus slečny Plačkovej. :no:
Tím, že jsem odpůrce SUV kupe, se nijak netajím. ALe nová X6 mi vadí výrazně míň, nez předchozí generace. Celkově je mi design nových BMW nejblíž z D3.
Takže ano, pokud si chci koupit nesmyslnou obludu, nechť to je X6!
Kámoš to měl někdy po 2008, když to byla novinka ? Mám známého, který někdy okolo 2010 do toho přesedal z limo 4.2 benzín, aby docílil větší waw efekt.
Neviem, toho by som sa nebál. To ti fakt niekto skôr obehne auto kľúčom ako by sa snažil poškodiť kameru. A keď už náhodou by sa aj mal do nej trafiť kamienok, myslím, že sa nič nestane. :)
Ale keď už sme takí detailisti, tak viac mi vadilo, že na tej medenej matnej farbe, ktorú BMW používa na rámik ľadviniek, kryty zrkadiel atď vidieť aj po umytí fľaky, hoci teda z medi to naozaj nie je.
Za mě hlavně, když už chci tak velké SUV (SkříňUtraVysoká), tak by mělo být praktické/prostorné, takže proč X6 a ne raději X5, která přitom rozhodně nevypadá hůř, než X6.
Jinak z těch velkých/větších tzv. SUV kupé vypadá (podle mě) nejpřijatelněji Cayenne Coupé, který jako jeden z velmi mála, vypadá aktuálně v této verzi lépe, než v té "základní".
Mně to taky přijde celkem hezké, ale jak píšeš, že by si hledal využití, tak to je u tohoto typu auta trochu irelevantní důvod pro koupi :D Protože v ničem nebude lepší, než klasická koncepce. Do x5 nalozis víc, 5er bude líp jezdit atd... Prostě buď ho chceš, nebo ne :D
Magorko, v tej cene X6 by som si uz kupil asi aj Bentley s podobnym motorom, keby som sa chcel predvadzat. Vyuzitie rovnake a prestiz neporovnatelna.
Bodaj by si mal v hlave aspon tu klobasu a nie ***e a este aj rozmixovane.
SUV není offroad a terénní auto je obecně auto do terénu, to není typ karoserie jako sedan, hb, nebo kombi. A neplatí ani, čím terénnější, tím víc SUV.
Můžeš vzít třeba karoserii hb a udělat s ní "terénnější" auto, než je většina dnešních běžných tzv. SUV.
Viz třeba crossover Golf Country, nebo i allroad I. generace, tehdy ještě s možností redukce manuální převodovky. https://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg https://i.wheelsage.org/…i_quattro_6.jpeg
Psal jsem to v obecnější rovině, ne proto, abych ti za každou cenu vyvrátil tu RAVku.
Karoserie SUV kupé je finta marketingu, bráno do důsledku je typ karoserie "SUV kupé" obecně "blbost". Ale z těch crossoverů/SUV co mají označení kupé přímo v názvu k tomu měl 3dv. Evoque nejblíž, má jen jeden pár dveří a střechu svažující se směrem dozadu a navíc se na jeho základu vyráběl i kabriolet. Ta RAVka z toho splňuje jen ten počet dveří.
Když si představím, že bych obě karoserie posadil na nezvýšený podvozek, pak bude mít Evoque kupé nejblíž ke karoserii SB, a RAvka k 3dv. hb. Ale pokud přesto trváš na RAVce jako předchůdci tzv. SUV kupé, problém s tím konkrétně nemám, viz úvod této reakce.
Třeba 3dv. Vitara by potom (podle tebe) taky měla být SUV kupé...
SUV taky není terénní auto a stejně se dnes prodává z 90% celkových prodejů terénních aut... (ne)přirozený vývoj. Bazírovat na něčem je hezké, ale realita je jinde.
Co ja viem, ked ju ako novinku ukazali tak na bmwklube sa tiez strhol shitstorm podobneho ladenia. Z toho ake padli argumenty, X6 je sice kupe, ale vnutorny priestor je velky. Mnohym sa paci aj ked drviva vecsina podsvietene ladviny povazuje za kolotocarinu. Akurat nerozumiem tomu radoby elitarstvu a subjektivnych skatulkovani co uz je a co este nie je pozerstvo.
no... Levante je docela pěkné na fotkách, ale když to pak reálně potkáš, tak tě ta masa materiálu taky posadí na zadek... Nevím, podle mě prostě auto dlouhé pět metrů a vysoké dva nemůže být pěkné snad nikdy.... ;-) Aby se mi auto líbilo musí být spíš minimalistické, prostě ladné tvary, nějaký ten pěkný detail, vyváženost..... Když přijdu k Levante a vidím že tím trojzubcem bych mohl jít na medvěda tak to nějak není ono.... :-) Už Stelvio je na pro mě na hraně.... Navíc čím větší auto, tím hůř podle mě fungují kulaté tvary.... Ale jako jo, za mě než X6 tak určitě to Mase....
Taky jsem nakupoval jen diesely, protože pak šly líp prodat, ale postupně mi to začalo být jedno, ne každej tohle potřebuje řesit.
Poslední diesel, co jsem měl ve firmě byla zrovna X6, je fakt, že rodinný auto to zrovna neni, ale furt se mi líbí.
K tomu, aby byla karoserie brána jako kupé, nestačí jen samotný jeden pár dveří. To by by pak musely být kupé i všechny dřívější 2dv. sedany a 3dv. kombi. https://d62-a.sdn.cz/…_G_C/9tpCF3.jpeg https://fra1.digitaloceanspaces.com/…28_Familiare.jpg
Podobně jako není každé 3dv. kombi automaticky SB. Tak jednoduché to není.
Název SUV kupé vymyslel marketing..., a pokud takové auto mělo jen jeden pár dveří, dalo se to do jisté míry tolerovat, v opačném případě je to v principu minimálně stejný nesmysl, jako kupé, nebo SB se dvěma páry dveří.
Česká wikipedie, která dnes tvrdí to samé i o kupé https://cs.wikipedia.org/wiki/Kup%C3%A9 , není v tomto ohledu bernou mincí. V obou případech jde o novodobý výmysl marketingu automobilek.
Marketing MB "udělal" ze 4dv. sedanu 4dv. kupé a z 5dv. kombíku 5dv. SB.
"Mercedes označuje třídu CLS jako čtyřdveřové coupé, fakticky se ale jedná o sportovně střižený sedan, jehož boční silueta připomíná coupé."
Ukaž mi nějaký SB se dvěma páry dveří od počátku automobilismu až do roku 2000.
U kupé bych respektoval více dveří jen velmi výjimečně, např. Mazda RX-8 (2003), která má atypický zadní pár opačně otvíraných menších dveří. https://www.google.com/url?…
Podle anglické wikipedie je CLS 4dv. sedan! stylizovaný do podoby 4dv. fasbacku a CLS SB je 5dv. kombi!, prodávané jako CLS Shooting Brake https://en.wikipedia.org/…CLS-Class_(W218)
"Přidaným nápisem" může marketing oblbnout některé zákazníky a zvednout prodeje, ale ne změnit karoserii dle tradičně/dlouhodobě zavedených kategorií.
shit-bull
Shooting brake nebo shooting break je 3- či 5-dveřový typ karoserie s hranatou zádí. Má zadní vyklápěcí část jako kombi nebo hatchback. Někdy se též používají jedny anebo pár bočně vyklápěcích dveří. https://cs.wikipedia.org/…i/Shooting_brake
Díky za informaci. Takové auto s "z hlediska podnikatelského vozu nesmyslným" motorem se hodně blbě prodává, takže to majitel musí mít hodně intenzivní touhu něco takového pořídit.
...které v sobě kombinuje všechny možné nevýhody SUV a kupé si kupuje většinou velmi podivný typ řidičů-beznadějných hovad. Určitě mě tady bude spíláno do předsudků, ale opravdu mám opakovaně z vlastní zkušenosti potvrzeno, že v tom většinou jezdí ty nejarogantnější až agresivní típci s IQ tikve... :'-(:no:
Peter ono je problém takové auto hlavně prodat po leasingu a normální podnikatel, který i když mu jdou miliony, tak nerad vyhazuje peníze z okna. Pro X5 s 3.0 dieslem bude mít provozovatel pořadník se zájemci, kteří se rádi stanou druhým majitelem a budou ještě dělat s takovým autem velkou parádu. Po 10 letech provozu to už bude dobrý kšeft jen pro servis a ta paráda už taky nebude tak velká. 4,4 benzín po prvním majiteli je alespoň v Čechách adept na dlouhodobé parkování v bazaru. Testy jsou výkladní skříně a auta v "základní" výbavě nevypadají moc dobře a hodně poznat je to hlavně u BMW a MB. Základní výbavy najdeš většinou v půjčovnách aut.
v tomto suhlasim jasne .... akoze kto na to ma tak toto stejne neriesi .... ok
presne .... tie ladviny.. preco uz nie su pekne chromovane .... ved takto je to grc... navyse to aj splyva s lakom kasne ... vobec to nevyzera dobre... akoze v com ej problem ze nemozu byt normalne chromovane... pride mi ze dnes za kazdu cenu niekto chce v nieocm vyniknut a aj tam kde uz sa ani neda tak potom samozrejme docahdza prave k takymto "preslapom" .... dajme teraz vsetkym medene masky... a podsvietene masky... ale ako ok.. auto inak paradne... hoc moja salka to nikdy nebude... nikdy... v tomto sa mi daleko daleko viac pacia auta ako Range rover .. Gecko... Wrangler.... a pod...
A k čomu slúži SUV kupé? :D Nie, nepíš, že k lepšej aerodynamike. Presne k tomu aj podsvietená maska. Ale kto také má? Chceli sme s kamošovou Feldou (tou s novou tvárou) spraviť takú foto, že si dá pod tú mriežku takú tú LED reťaz z hobby marketu a bude to vyzerať podobne. Nakoniec sme sa k tomu nedostali.
Inak jediný problém tej podsvietenej masky BMW som videl v tom, že sú tam aj aktívne lamely, ktoré sa dosť pracne umývajú. Potom to svetlo nasvecuje aj všetku tú špinu a muchy, ktorým hlavou preletel zadok.
Neviem, ci az taka vyhra je ta sirka. Vcera som bol s Citigom v Auparku a dost som bol prekvapeny, ako lahko sa dalo zaparkovat a este sa dalo aj v pohode vystupit. Aj ked ktovie, parkovaci asistent by to asi dal aj do uzkeho priestoru medzi stlpy (skusal to vobec autor v teste?). Renaultov parkovaci asistent tam suchol naraznik :-)
inak aj ta malicka kamerka https://img2.auto.cz/…ull/6313615_.jpg umiestnena priamo medzi ladvinami... nemoze byt nachylna na poskodenie od kamienkov alebo od snehu ladu hmyzu a pod .. pride mi ze ini ju maju lepsie skrytu kdesi uz medzi lamelami priamo v maske --- rovnako aj nejaky neprajnik to vie takto lahko poskodit ked je na ociach ... aj ked chapem ze kto ma auto za 2,5 mega tak neparkuje bezne na preplnenom sidlisku ale ma uz nejaku vlastnu garaz a pod....
za cenu tohto kusku aj s priplatkami su 2 paradne ( v praxi o nic horsie ) a aj podobne velke dizlove touaregy ..... ale inak chapem ze kto na to ma ok.... niekto musi dat znacke aj zarobit... a kto iny nez milionari ;-):yes:
tie podsvietene ladviny mozu byt ako frajerina fajn ale na druhej strane nevidim v tom zmysel k comu to sluzi... ma to aj nejaky "iny" zmysel ako len ciste z frajeriny?
Auto nemoze za to, kto si ho kupoval. Lahko sa opancierovaval a upravoval. To bol ten dovod.
Miestni mafiankovia vo velkom v 90.rokoch pouzivali aj Passaty.
To mas ako dnes Hilux.