Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sesadí elektrické BMW i4 z trůnu M4? Má být silnější

Mnichovská automobilka by měla koncem roku představit druhou generaci modelů řady 4, u kterých se zřejmě dočkáme řady novinek.
Zpět na článek
Avatar - kari.laz
13. 5. 2020 19:22
Nesesadí
sterilní nudná nicnerikající věc, která umí jen zrychlit, navíc se stoupajícími otáčkami ji dochází dech. Tohle je auto pro nikoho. Vážně by si někdo nechal ujít parádní zvuk řadového šestiválce, který se stoupajícími otáčkami ožívá a navíc, který půjde kombinovat s manuální převodovkou? M4 je ztělesněním esence zábavy a ten fén vedle toho bude ztělesněním vyhozených peněz.
Avatar - R32
13. 5. 2020 19:11
Re: Nie
pár krát užijete to zrýchlenie a šup do nabíjačky... Možno som zo starej školy no pri tom zrýchlení by som rád počul zavíjať motor a nie pískanie - bzučanie mixéra 🤪
13. 5. 2020 18:12
Re: Re: To je hnus
Chlapi nechápu. Ty protažený ledviny, spíš bobří zuby, jsou děsný. Ještě horší je ta přední pr*el na X7, ta je na živo ještě horší než na fotkách ... :no:

Nicméně 100 lidí, 100 chutí ;-)
13. 5. 2020 17:25
To je hnus
Musím říct, že design BMW jde do kytek, tohle je ale vážně hnus a navíc elektro, špatná kombinace :-(
Avatar - CICERO
13. 5. 2020 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
13. 5. 2020 18:17
Nie
pán Mára, nezosadí z trónu aj keď bude silnejšie. Tu ide troška aj o zábavu a precítenie s autom poprípade iné neekologické veci. :-! Toto mi zatial EV asi nedajú aj keď majú fakt veľmi dobré zrýchlenie.
Avatar - Sysoj Psojič
13. 5. 2020 17:30
Re: 200 Nm
Auto jede na výkon (práce za čas). Mk je funkce výkonu. Tedy pokud za nějakou dobu má vůz zrychlit na nějakou rychlost, nebo si nějakou rychlost dlouhodobě udržet oproti odporům (aerodynamický, valivý...), potřebuje výkon. Hlavně to dál nerozpitvávejme :-)
Avatar - WinDiesel
13. 5. 2020 20:03
Re: Nesesadí
Jiní přispěvatelé mají taky někdy hloupé příspěvky včetně mne, ale ty jsi 100%.
Provokatéři jsou občas zábavní, ty nudíš, jsi sterilní.
14. 5. 2020 08:14
Re: Hmm
Třeba se ti taky stýská po starých krásných časech, kdy bylo v obchodě jedno mléko, jeden chleba a jedny rohlíky. Takových zákazníků moc není, co jim vadí široký sortiment...
Avatar - Stejsn
13. 5. 2020 20:37
Re: Nesesadí
"Parádní zvuk" už dnes není projevem motoru, ale repráků. Holt si zvykejte.
13. 5. 2020 15:38
200 Nm
",,I nejvýkonnější M4 Competition by tak ale podle prvních odhadů měla na i4 ztrácet okolo 20 koní a především okolo 200 N.m točivého momentu..."

Věta zní sugestivně jako by ten rozdíl 200 Nm opravdu měl mít nějaký význam
13. 5. 2020 20:38
Re: Nesesadí
Rad bych řekl i něco na tvoji adresu. Ale nějak me nic nenapadá... jsi pod moje rozlišovací schopnosti. Slibuji, ze si občas nějaký tvůj comment přečtu, opravdu :yes:
14. 5. 2020 09:43
Re: Nesesadí
Pokud máš auta pouze jako dopravní prostředek, pak tomu co píšeš rozumím. ;-)
Avatar - lyon667
13. 5. 2020 19:40
Re: Nie
Myslím, že komentáře v tom videu to shrnují za mě.
Avatar - lyon667
13. 5. 2020 19:08
Re: Nie
Tak tak. Závody na semaforech jsou zábavou možná pro teenagery s mokrým řidičákem a kšiltem dozadu, ale skutečná zábava je někde úplně jinde.
14. 5. 2020 08:11
Re: Nesesadí
Ještě jsem v tom nejel. Ale ty dynamické schopnosti musí být zábavné bezpochyby taky.
A propos, oslavovatelé nafty se pohoršují nad elektřinou, WTF :-)
14. 5. 2020 04:00
Re: Nesesadí
O zábavu za volantem přece "nám fandům do aut" přece jde ne?Je mi úplně jedno kolik má Tesla výkonu a že zajede okruh o minutu rychleji a "roztrhá mě na kusy".já se dobře pobavím i se starší generací mx5 nebo Z3.
Ale jestli tě baví jet v tichu, neřadit a jenom točit volantem tak ok ,sto lidí sto chutí,ale pro mě tím pádem nejsi řidič.
13. 5. 2020 19:27
Re: Nie
Když ale Tesla model 3 Performance udělá na okruhu lepší čas než M3, potom už je to na zváženou. To už nejsou jenom závody na semaforech.
https://www.youtube.com/watch?…
13. 5. 2020 17:50
Re: To je hnus
Asi jsem divnej, ale mě se to velmi líbí.
13. 5. 2020 19:31
Re: 200 Nm
doplňuji, M3 a Tesla model 3 se stejným výkonem
https://youtu.be/DSRWKxytW40?t=97
15. 5. 2020 15:40
Re: Nie
Já se dívám při jízdě z okna:)
Interiéry jsem nikdy nechápal, respektive vždy si vybírám sportovnější vozy a u těch je strohý interiér naprosto v poradku. Kdybych kupoval limuzíny, asi bych chtěl taky víc... ale nekupuju.
15. 5. 2020 09:24
Re: Nie
pre mna je o nieco dolezitejsi interier ako exterier, kedze v aute sedim. Tesla to ma ale tak nejak naopak ... exterier je pekny, ale uplne desne spracovany a interier zase desne vyzera, ale spracovanie je velmi dobre ( s vynimkou par detailov )...a az na kozenkove sedacky v Tesle 3 ... tam fakt mohli dat radsej nejaku prijemnu latku, ktora by vyzerala lepsie a aj by bola prijemnejsia na sedenie
14. 5. 2020 17:34
Re: Re: Re: To je hnus
ty jo nestraš. Já myslím, že jednou to stačí :D
14. 5. 2020 14:00
Re: Nie
Pro mě taky. Ale koruna za kilometr, to je jiné kafe:))) Interiéry jdou mimo mě, to vůbec neřeším. Protože to jde z Ameriky, tak to třeba nemá jízdní asistenty, kterými jsou nové auta prošpikované? Nevím. To je věc, kterou bych vypínaje po každém nasednutí do auta, musel proklínat. Dojezd 400 by mi stačil na většinu dnů v roce s výjimkou těch, pro které bych si nechal aktuálního benzíňáka.
A pak je tady ještě jedno hledisko a to je minimálně lokální ekologie.
Avatar - Dinar
14. 5. 2020 13:43
Re: Nie
Tak je to mimo téma, ale ok. Seděls v tom? Já jo, v několika kusech s růz. úrovní "výbavy", a taky jsem se projel. Akcelerace ohromí, v každém tesle, tesla S100d je opravdu raketa, ale pominu-li problém s dojezdem, využitelností/použitelností, tak jsou tu ty interiery, a na to prostě nemám. Specielně model 3, to má vnitřek naprosto nehodný své cenovky, snad i dacia za tři kila vypadá uvnitř líp, pro mě neakceptovatelné. Že mi to auto dává možnost ztrapnit na světlech prakticky kohokoliv? To pro mě není nijak podstatný motiv pro koupi auta na denní ježdění.
14. 5. 2020 13:23
Re: Nie
Teslu Model 3 Performance si rozhodně dokážu představit jako každodenní auto. Jezdit za korunu na kilometr a deklasovat kde co při pořizovačce okolo 1,5 M se mi zdá dobrá koupě.
Avatar - Dinar
14. 5. 2020 13:02
Re: Nie
Je, tak to řeší ve Formuli E. Až si tu teslu pořídíš a pojedeš s ní znemožňovat benzíňáky na okruh, kde budeš v průběhu ježdění měnit baterii, pozvi mě, rád se přijedu podívat. ;-)
14. 5. 2020 12:55
Re: Nie
Výměna baterií v průběhu závodu? To je snad řešitelné...
Avatar - Dinar
14. 5. 2020 10:59
Re: Nie
No, v podstatě jo, jakkoliv jsou ta auta díky nízkému těžišti a okamžitě dostupnému výkonovému maximu na trati schopná a rychlá, na běžném pětikilometrovém okruhu se s nimi reálně nepovozíš víc jak patnáct kol, půl hodiny (pokud se do té doby nepřehřeje), pak baterie dojde do stavu rezervy, max. výkon nelze využít... a končíš s vožením, auto na plaťák a domů na nabíječku, do zítřka. Na závodění s el. auty bude třeba si počkat, nebo na něj ani nikdy nedojde.
14. 5. 2020 09:59
Re: Nie
Mluví. Někdo tady psal, že jejich schopnosti končí zrychlením na semaforech.
14. 5. 2020 09:42
Re: Nie
mmt :-) pisem o 99,99 % ... Ty budes jeden z tych 0,01 % ... ktory realne zrychlenie sice nevyuzije, ale je "posahany" a zabava sa :-) :-) ale teraz vazne ... pises o pocite zo zrychlenia a zvuku, ale nie o realnej potrebe / vyuzivani moznosti auta. samozrejme, ze je super mat benzinovy vysokovykonny motor ... zvuk a zatlacenie do sedacky je super, ale pri EV, aspon zatial, si musis vybrat, ci vyuzijes dynamiku, alebo budes mat pouzitelny dojazd. Tesla S 100D ma zrychlenie tusim pod 2,5 s a je to fakt super pocit, ale ... vyslahas bateriu extremne rychlo a vyrazne pri tom nicis podvozok a pneumatiky ( hlavne nech teraz nezacne mudrovat niekto, kto v zivote Teslu nejazdili a nema ani paru o jej servise a problemoch, ktore toto auto realne ma ... dakujem ) . ja osobne by som preferoval realny dojazd 600-800 km, zrychlenie 5,5s a kludne maximalku 180km/h. ale jasne, ze s Tebou suhlasim ... EV vobec nie su nepouzitelne a maju dokonca v mnohych pripadoch lepsie dynamicke vlastnosti ( v nizsich rychlostiach ) ako sportove benzinove specialy ... zabija ich zatial vyssia cena a "bateria", ktora je ich velkou slabinou, samozrejme dlzka nabijania a vyrazne drahsi servis / opravy ... pokial uz auto nie je v zaruke / skoncil servisny balik.
14. 5. 2020 09:42
Re: Nie
Nikdo o absolutní neschopností nemluví. Nicméně jak funguje špička v EV a kombinací ICE s baterkami je vidět na porovnání Formule E a Formule 1.

Je taky naprosto jasné, proč F-E nejezdí na stejných okruzích.

Jak píše Lorasi, i známý má Teslu S100 a pokud jede opravdu rychle, pak šťáva dojde po ujetí +100km.
14. 5. 2020 08:47
Re: Nie
ok, mě zkušenost s těmito povozy chybí zcela, proto se ptám - nicméně tvrdit, že to jsou absolutně neschopné auta se mi příčí - video to jasně vyvrací.
ale s tím zrychlením musím oponovat, používám ho tak desetkrát denně, nevím, kdy mě přestane bavit dát plný plyn, poslouchat jak se 400 kobyl chce postavit na zadní a dělá u toho dementní kravál, kdy odolám tomu nedat na výjezdu z Husovického tunelu co mám kilometr od baráku nedat plný a nechat ohluchnout zbytek, co má tu smůlu, že jede se mnou, no prostě vyzrálý řidič, kterému táhne pomalu na padesátku:)
14. 5. 2020 08:37
Re: Nie
zdravim, myslim, ze nedokaze. jazdil som s Teslou S 100D v plnom tempe na okruhu a nedal som s nou pri plne nabitej baterii ani 100km. s Teslou 3, ci s akymkolvek inym EV to bude rovnake. podla mna je zrychlenie pod 5-6s z 0-100 nezmysel, ktory 99,99 % majitelov realne nedokaze vyuzit ( nie len na EV, ale ani pri benzinovych / dieslovych autach - ja osobne jazdim benzin so zrychlenim 4,8s a realne som ho vyuzil 2x ... ked som zabehol motor a chcel som vyskusat, co dokaze ). podobne je to aj s max rychlostou. omnoho dolezitejsi pre EV je dojazd pri vybornej a vyuzitelnej dymanike, co je niekde okolo spominanych 5-6s na 100 a maximalka moze byt kludne na 180km/h. to je samozrejme len moj nazor :-)
14. 5. 2020 04:37
Re: Nie
OK, dejme si na okruhu závod, budeme jezdit hoďku a pak uvidíme. Ne vždy vítězí ten, kdo se dříve udělá ;-)
Avatar - R32
13. 5. 2020 22:51
Hmm
Občas spomínam na staré časy kde pri BMW bolo na výber 3, 5, 7 a hotovo. Osma bol krátkodobý zjav, inak všetko krásne zaškatuľkované a jasné. Dnes sa v tom už pomali ani predajca nevyzná 😁
Avatar - wakantanka
13. 5. 2020 21:36
Re: Re: Re: To je hnus
Ja v tom vidím veľkú inšpiráciu tým čo robilo BMW po vojne. Akurát tie pôvodné ľadviny boli užšie. Je to svojim spôsobom odvážne, výrazné a zaujímavé. Síce mi to nedáva zmysel pri EV, ale očakávam že v budúcnosti sa to objaví aj na zvyšku produkcie.
14. 5. 2020 08:09
Re: Nie
Myslis, ze Model 3 s dojezdem cca 400 nedokáže v plném tempu najet dejme tomu 200 km? A ty dokážeš jet průměrnou rychlostí 200 km/h?

Já jsem jen reagoval na tvrzení o tom, ze elektromobil je jenom na závody ze semaforu. Protože evidentně není...
Avatar - JohnST
13. 5. 2020 23:34
i4 baterkac
BMW i4 ti je akoze co? iPhone i4? :-[]
13. 5. 2020 20:53
Re: Nie
Sklaplo? Rozumím. I pro me to je trochu oříšek, protože fandím klasickému motorsportu. Ale já se nebráním pokroku, kterému nakonec stejně neujdeme.
13. 5. 2020 17:16
Re: 200 Nm
asi budu za hlupáka, ale točivý moment nerozhoduje?
13. 5. 2020 19:35
Re: Nesesadí
viz video výše. To už chce velkou vnitřní sílu, když tě elektromobil roztrhá na kusy a ty jen suše prohlásíš: "no a co, ale já jsem se u toho bavil" ;-)
Avatar - wakantanka
13. 5. 2020 17:56
Re: Re: To je hnus
Tak sme potom dvaja divní. 🙂
13. 5. 2020 18:00
Re: 200 Nm
a proč mají všechny elektromobily tak drtivé zrychlení, když jde jen o výkon:)