Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia chce do roku 2026 v Evropě prodávat pětinu aut na elektřinu

Automobilka Kia Motors plánuje do roku 2026 zvýšit v Evropě podíl prodávaných vozů čistě na elektrický pohon ze stávajících šesti na více než 20 procent. Všechny nové modely Kia uváděné v Evropě budou nabízet i elektrifikované hnací ústrojí, tedy hybridní nebo čistě elektrický pohon.
Zpět na článek
15. 5. 2020 08:33
Re: o 5 rokov chce mat
EV si klidně kup. Nic proti nim nemám. Jen doufám, že po nikom nebudeš chtít, aby ti to platil. Taky doufám, že necháš žít i lidi, kteří EV nechtějí nebo na něj nemají.
14. 5. 2020 20:37
Re: o 5 rokov chce mat
Chcem a plánujem je jedna vec, realita druhá. Faktom je, že podobné predpovede sa len málokedy plnia.
S inraštruktúrou by som to na problém nevidel, ak sa rozbehne predaj EV, pofičia aj investície do infraštruktúry. Pozri, akým tempom posledné roky rástol počiet čerpačiek - prečo asi? Rovnako to bude s nabíjaním EV. Keď bude treba, bude kde nabíjať, biznis je biznis.

"kto si mysli ze kupou elektroauta pomaha planete tak nech si kukne aky sajrat vznika len pri tazbe kdejakych tych drahych kovov potrebnych na vyrobu baterky... ta tazba je doslova peklom pre planetu" - akože sorry, ale na to sa už iné nedá napísať, ty somár, pozrel si sa niekedy, aký sajrajt vzniká pri ťažbe ropy a výrobe palív? A ešte to spáliš a pustíš do vzduchu! Na jeden EV potrebuješ minimum drahých kovov, koľko palív preletí výfukmi spaľovákov, a koľko oleja pretečie motormi? Už si to v tej dutej hlave usporiadaj a nepíš tu tie svoje bludy.
Avatar - WinDiesel
14. 5. 2020 13:56
Bezemisní? Lež jako věž.
Proč lže Kia?
Proč lže Auto CZ?
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2020 17:21
o 5 rokov chce mat
skoro kazdy uz 50 aut na elektrinu od audiny az po volvo.... len ci bude dostatocne prisposobena infrastruktura na taketo el. jazdenie... lebo je rozdiel byt druhy ci treti v poradi na "benzinovy/naftovy" stojan ( 3 minuty cakanie je v pohode ) a druhy ci treti v poradi na "elektricky" stojan ( a cakat polhodinu alebo hodinu ) .. navyse rychlonabijanie vcelku uspesne nici baterku z dlhodobejsieho hladiska .... len sa o tom moc nepise preco asi.. tusime vsetci ... el. biznisu by to nehralo do karat

moze mat clovek milion.. moze mu stacit dojazd aj 200km ale ked bude nadalej len par nabijaciek aj to uz preplnenych tak z pohodoveho jazdenia sa razom moze stat docela dobijacie peklo kde clovek miesto pohodoveho jazdenia uz bude hlavne riesit kde kedy to dobit a aby to aj casovo stihal ... samozrejme nehovorim teraz o tych ktori si to dobiju doma cez noc... bavime sa o vacsine soferov ktora nema nabijacku proste doma hned pri posteli

popravde mne dava vacsi zmysel HEV alebo PHEV.... ale ciste elektro este fakt nie... uz len kvoli infrastrukture ... a to stale je tu este faktor cena.. faktor dojazd... faktor (ne)navratnosti investicii... uz vidim ako si dochodca na starobu kupi elektromobil za melon... alebo nejaky zacinajuci sofer s polrocnym vodicakom ... preco to kazdy tlaci na to elektro neviem... pride mi to cele uletene a logicky neuchopitelne .. este aj ta ekologia ked sme uz pritom ... kto si mysli ze kupou elektroauta pomaha planete tak nech si kukne aky sajrat vznika len pri tazbe kdejakych tych drahych kovov potrebnych na vyrobu baterky... ta tazba je doslova peklom pre planetu
15. 5. 2020 08:27
Re: o 5 rokov chce mat
Plán EU je takový, že minimálně stehně EV budou muset prodávat i jiné značky. Zákazník je sice nechce, ale pomůže se nějakými restrikcemi a zdražením aut se spalovacím motorem.
15. 5. 2020 18:16
Re: o 5 rokov chce mat
No co, jedni budou dotovat nákup EV, jiní zas svým zdravím doplácí na provozu spalováku někoho druhého..
Avatar - CICERO
14. 5. 2020 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.