Malé SUV jihokorejské značky bylo od loňského faceliftu dostupné s benzinovým čtyřválcem 1.5 GDI Turbo a turbodieselem 1.6 e-XDI. Nyní přichází nová základní verze.
… v docela velkém autě.
Skutečnost vidím tak na 8 litrech. Ale hlavně že je to homologované na 5,9 a to se počítá. :no:
Jako u PHEV - tam se nebojí homologovat na 1,4, potom to ani nenabíjejí a skutečnost je 8 až 10 na 100. :no:
90% PHEV v Holandsku není nabíjeno. :no: no hlavně že je to levné při koupi, díky dotacím a státním podporám. :no:
Když mají postaven daňový systém tak, že tvrdě sankcionuje byť jenom středně veliké diesely... bratr tam žil, chtěl si tam koupit auto, po týdnu ho to přešlo... :-) Vydělával docela dobře, ale několik 1000 Euro na daních za auto každý rok je něco na co člověk odsud zvyklý není.