Vyrábím produkt o který není zájem a klesají mu prodeje, tak ho zdražím ? Kupující může koupit popřípadě odložit nákup. Může si to dovolit výrobce, jak dlouho ? Jde o vyvolání pocitu nedostatku jako v případě špaget a rýže cca měsíc zpět. Zachovejte chladnou hlavu.
Před pár dny info. že ceny půjdou dolů (je jasné že každej bude vyčkávat) tak se zeptají v automobilkách a tam asi nepotřebují aby lidi odkládali nákup, tak plácnou že " bubububu auta půjdou nahoru, rychle kupujte, nebudou. Tak hned zítra běžím nakupovat, přeci by nelhali, ne?
nic ine nemoze mat toto zdrazovanie za následok. Uz teraz je to -25 az -50 percent predaja v EU napriec automobilkami a ja by som to tipoval na podobne hodnoty aj celorocne: -25 percent u tych, co sa poucia a prisposobia a -50 u tych, co budu ponukat pseudozlavy a zdrazovanie.
Trhova ekonomika hovori o dopyte a ponuke - a dopyt nie je a ani nebude. Jednoducho realne chudobnieme, hlavne stredna trieda dostava zabrat, musia sa tie ceny prisposobit kupychnopnosti = vyrazne klesnut. Inak sa predavat nebude. A ten elektroprogram VW je dalsi miliardovy pruser - skoro nikde si tie I.D. nekupi, ked nema ani len na lacnejsi spalovak... Skoda len, ze si to odskacu prepusteni zamestnanci.
Máš pravdu cizinče, ale nevzals v úvahu že EU se nedávno stala RVHP a tam se podle ekonomických pouček nikdy nepracovalo.
EU se natolik zamotala do dotačních systémů a chce všechno řídit za pomocí dotací, ne nichž učinila závislými řadu oborů ………..
Toto může skončit jen rozpadem EU a potom se možná věci vrátí k normálu …. možná
No Fkodofka má v každé reklamě slevu 116 000 na 5 modelů.
Oni to zkusili zdražit o 4% a sní o 10% ale realita jim rychle ukázala vztyčený prostředníček.
A budou to zkoušet, a narazí, a budou to zkoušet, a zase narazí ….
Nakonec, slevy (akční, aby nemuseli přiznat barvu).
Bez obratu se dá snižováním nákladů nějakou dobu přežít, ale dlouhodobě bez příjmu žádná společnost nepřežije, leda by do ní nalili peníze akcionáři. Ale to také jdnou skončí, takže automobilky budou muset zajistit ořísun peněz z prodeje.
No já bych si tím tak jistý nebyl. Před týdnem pan guvernér dokonce prohlásil, že koruna může být za 29 korun. Takže klidně zdraží nejen nová, ale i auta ojetá. Je tu jeden paradox, pokud budou mít hluboko do kapsy i v okolních zemích tak bude větší zájem o ojetiny. Takže ojetiny paradoxně zdraží ještě víc. Může dojít k tomu co se dělo po minulé interveci ČNB, kdy za hranicemi mizely zánovní vozy a tady zůstalo to co za moc nestálo. V následujících letech potom tyto mladé ojetiny, chyběly a vozilo se k nám kdeco. Ceny např. jedničkových Oktávek byly nesmyslné.
predikce, než nablil do světa slohutný (pravděpodomě totálně vylízaný) člen NERVU p.Kovanda.
Ta kok o tí hlava blekotala o poklesu o 25%.
Že je to hovado, to je mi asi fuk. Že ty jeho žvásty někdo veřejně prezentuje, to už je horší. A zdaleka nejhorší je, že tohle individuum se podílí na řízení této země a je za to placeno z našich daní.
To je takový krásně komoušský, kdo nezaplatí naši cenu, je parazit, prostě ho donutíme. Prodejce řekne cenu, zákazník řekne kolik je ochoten dát. Buď se dohodnou, nebo ne. Prostě spíš nastávají dvě situace - věc je moc drahá a ne tak potřebná a nabízí se něco, co trh nechce. A automobilky sice brečí, ale nepřišlo mi, že by proti té elektromobilitě protestovaly nějak výrazně, spíš to podporovaly pod dojmem, že přezbrojit 100 % aut v Evropě na nové EV je zlatý důl...
Ne není, je jedna parta co si může vymyslet za kolik to prubne a pak je tu ta druhá, co to musí akceptovat. Není žádnej důvod proč jedny nebo druhé napadat. Zvlášť když člověk ví jaká je může být reálnější cena za kterou se dá koupit a to nemyslím jen svět aut, ale obchodu obecně. Furt nechápu kdo jako parazituje a na čem, rozumíte přesně významu toho slova?
Ty si fakt BLB = práce v NERV je zadarmo blbý žejo
Kdyby ses radši rozčiloval že Bureš si, teda manželce poslal přes r3k3lamu ČD dalších 100 milionů = budiž
Jinak SKLADOVÝ ZÁSOBY = dealerů i automobilek = ty dost možná budou za super slevy. Třeba HERZ už prodává mraky aut za famózní ceny. Marže automobilek sou celkem známý = stejně jako propad kurzu koruny po 6ti letech co tam maká ANO což víš snad i ty. Takže kdo bude v háji což je od Renaultu Nissanu přes Mazdu po McLaren = ten klidně prodá za ceny co ten HERZ, jinak pak spíš ZDRAŽENÍ
Hamuno klobouk dolu mel si pravdu. Neveril jsem ze navzdory ekonomickym zakonitostem auta zdrazi, ale tak jestli jsou marze mizermy tak holt neni kam zlevnovat. S ohledem na dalsi povinny bezpecnostni prvky ktery EU diktuje se to asi moc nezlepsi. Ovsem co to je za blabol s tou CZK? Za to nemuze preci ANO? Nebo Babis snad ridi trh? To ze v dobe krizi a nejistoty posiluji meny jako USD, CHF nebo JPY a naopak oslabuji meny rozvijejicich se ekonomik kam CZK patri a ze je to bezny jev te mohli ve skole snad ucit. Tak prestan vsechno hazet na Babise. Nicmene dotahla to ta EU vyborne. Donutila vyrobce vyrabet draha auta o ktera neni zajem a ted se budou snazit nastartovat prodeje, aby byl ten ekonomicky kolaps eurozony co nejmensi. Ridej to tam dobre.
Jasně máš pravdu, guvernér řekl....., ale jak už jsem psal výše, je bezva, že těmto šmejdům jde o blaho občanů, tak mluví pravdu a vůbec se nesnaží manipulovat lidmi a hlavně jim nejde o jejich osobní prospěch. Všímám si toho už desítky let a většinou když někdo z těchto hovad něco prohlásí, je to na 90 procent obráceně. Naštěstí mám auto zánovní, tak budu kupovat jen když bude něco zajímavého za zajímavé peníze.
Nevím jak škodovka ale nový hyundai i30 je za stejnou cenu 320 tis.a to je cena nového modelu fiat taky nezdrazil stále se dá koupit velké nové auto v slušné výbavě kolem 300tis. a ještě s poctivim čtyřválcem.
Já jsem spíš zvědavý, jestli EU své automobilky dorazí vymáháním těch miliardových pokut za překročení nesmyslných limitů CO2... Nebo možná to ekovýplané vybere, aby zavřela huby grétistům, a pak je zase automobilkám vrátí ve formě "dotací". Takže ve finále nula od nuly pojde a automobilky bude ve stejně zoufalé situaci... ;-\
Ale kdepak kámo, pokud máš známé co mluví (ty asi ne, ty to víš, protože v tom nejspíš makáš) tak se ji dozvíš v oborech napříč, kdy se to ještě vyplácí. Je mi jasný, že jde o tvý prachy a tak tu kňouráš jak jsou lidi hrozný, když chtějí zase ty svoje prachy šetřit.
Králem nabídky poctivých 4válců je Toyota = a viz poslední výsledky spolehlivosti taky. Nej Lexus CT což je luxusnější verze Toyoty Auris, která skončila druhá
Na opačný straně žebříčku druhý nejhorší Audi A7 král opět Bentley GT
Bohužel máš úplnou pravdu. Z EU se stal socialistický neomarxistický spolek, který ekonomiku členských zemí žene stále více do záhuby. Hlavně, když se splní idiotský New Green Deal, který sice zahubí evropskou ekonomiku, ale zato globálnímu klimatu vůbec, ale vůbec nepomůže! :-(
No a tohle už je TRAGÉDIE = po roce odkazů výplod že všechny byly špatně a ode mne po šéfa VW = nevíme co v ekonomii znamená pojem dotace a neumíme ho použít používáme ho CHYBNĚ
Zatimco ty a fostek a ryccardo a další.. ;-)
Viz odkaz já 18:39 = moje Velké doporučení je nejdřív si najdi význam slova dotace a až PAK piš, když už máš potřebu rozporovat významy odborných pojmů. Je to mnohem LEPŠÍ posloupnost. Takhle se zbytečně ztrapňuješ = nejen ty
Ale kolik lidí tu nevědělo že diesly by se bez trvalého dotování provozu prostě neobešly = to trochu překvapilo. Kolik to popiralo = ešte víc. Kolik pak po odkazech připustilo že asi jo = ale že koruna na litr je při miliardách litrů nic = to už trochu šokovalo. Nakonec sme došli k reálný hodnotě dotace = tak aspoň dál rozporujete SLOVO dotace :-)
Ty si asi FAKT RETARDovanej OSEL = PROČ se hádáš furt dokola o něčem čemu VŮBEC nerozumíš? Jako je vývoj kurzu a vlivy na něj? Máš to v hlavě prostě OBRÁCENĚ = viz tvý představy už s komunistickým kurzem a pak porevolučním = nepochopil si že ten je tržní a nějakej Klaus na něj nemá vliv. Teda tim že je špatnej ministr financí a premiér trochu JO = ale tak si to ty nemyslel. Ten samej vliv Babiše aktuálně POPÍRÁŠ :-)
Nevím proč má Vaculík pravdu v tom že buď věci rozumíš nebo si mimo ne ca v polovině věcí = ale jako ty. No kurz koruny před covid-19 držela JEN vyšší sazba. Ale to je fuk to stejně nepochopíš a kdyby náhodou jo nepřiznáš to ty se stejně jen CHCEŠ HÁDAT
No i v tomhle si = mimo. Není problém ŽE tomu nerozumíš = problém je že se furt jen hádáš a často urážíš. Hádáš o něčem čemu POCHOPITELNĚ nerozumíš = na základě ČEHO bys taky měl? Ukončený ZŠ? IQ co zbaští každej hoax nebo myslí že Okamura nás ochrání? Nebo znalostma který nechápou rozdíl mezi meteorologií a klimatologií = ale spolu s Klausem se považuješ za všem co se to učí a to učí a maj to za profesi = NADŘAZEN
No stejně jako lidem z ČVUT atd = prostě IQ deset tisíc z Jablonce :-O:*):D:-!
Přitom na 99% neplatí ani to který si psal = pamatuješ si aspoň jaké sis VYMYSLEL? ;-)
Už ti došlo = že formulace dotace nafty je správně? Takže VŠE co si na to téma napsal JE kravina blbost nesmysl?
Jo jak vzpomínáš Peugeot, když jsem tam byl onehdá nakouknout, tak mi nabídli (ještě než jsem se stihl zeptat), že platí ta cena bez DPH, tak sice slevu nemají......
Omyl, i30 není nový model, je to jen facelift tři roky starého modelu. A jelikož ve starém ceníku je základ za třista tisíc, pak to JE zdražení. Možná ne velké, ale je. Nehledě na to, že těch 320 tisíc je akční cena, nikoli základní, a to auto přitom obsahuje jen to nejzákladnější. A co je horší, za nic se nedá připlatit, kromě jednoho paketu, který by měl být rovnou v základu a ne za příplatek.
Snažíš se dál okecat svou blbost? No tak elektřina je zatížená ešte VÍC než benzín = dokonce vícnásobek výrobní ceny = drzej BLBE ;-)
Eště větší DÍRA? Ty si fakt mimoň :yes::D
A hlavně = si zdůraznil = že se rok hádáš = a vlastně v doteď vůbec nechápeš o co a o čem :no:
Jen tě baví se hádat žejo?
Tak naposled rada = správně to napsal Vaculík nebo kdo ve Speciálu: Buď věci rozumíš a když ne a jen plácáš tak je to zvláštní ale místo abys trefil realitu tak nějak 50 na 50 = v drtivý většině trefíš. . no to co TY
Nezvažoval si než něco řekneš = házet si mincí? Statistika řiká že budeš úspěšnější = ne Teda v očích Jerryho a fosteka a spol. tam to bude asi dost PROPAD, ale v tom co je správně a jak je to správně atp. tam to může být RAZANTNÍ zlepšení :-)
Ten exkomunista co poslal svý manželce 100 mega = přes státní ČD
A ten ex STBák co může za propad kurzu = už na tom maká v 3. vládě
A ten co SI teda svý manželce poslal za dobu co nám vládne ca 9 miliard = fakt myslíš že to bylo nejlepší určení. Pro nás spodních 10 milionů?
Ten co sám daně neplatí = díky fintě s korunovými dluhopisy daňový únik 107 mio
Díky úředníci co ztopila německý upozornění na daňový únik skříň reklamu na 3,14ča hnízdě 50 mio
Šikulka najednou povýšila = dneska je ministryní financí
Ten co šel do vlády aby zvtěšil svůj majetek a vliv = a podařilo se už o desítky miliard
Ten co si posílá z mýho a tvýho ca 9 milionů denně Denně DENNĚ = sem myslel že už KAŽDEJ VÍ která slovensķá *** to je = co všechno tohle splňuje
Tak holt nějakej Pepa Vemeno ešte ne = no už jo = tak uvidíme jak se k tomu postaví
Možná to podává ne zrovna přijatelným způsobem, ale má pravdu. Škoda má teď akci, aby rychle dohnala ztráty prodejů, ale co ostatní? Peugeot drží předkoronové ceny, Renault se vrátil k předkoronovému ceníku, Toyota ani nehnula brvou, Hyundai má ceny o dvacet tisíc vyšší (a i tak je nejlevnější), Seat má zdánlivě hezkou nabídku jen díky výprodeji skladovek, VW nedělá nic...
A lidi čekají, kde by vyhádali jakou slevu, nebo nejlíp dostali něco zadarmo. Není to snad parazitismus?
zvýšit o 2 koruny daň na naftu, ale zároveň se musí srovnat spotřební daň i u CNG, LPG a elektřiny. Pokud bychom přistoupili na Hamunovu doktrínu, že spotřební daň MUSÍ být stejná, tak není možný jen tak plácnout, že zdražíme spotřební daň na naftu, ale musí se to dotáhnout do konce v rámci všech paliv. Není možný nic dotovat.
A sjednotíš to na úrovni benzínu, nafty nebo CNG? Co uděláš s EV? Elektřina brutálně zdraží a ty chceš ještě EV zdanit? Chceš konec individuální mobility v EU? Chceš krach EU?
Nojo BLBEJ + sprostej + bez koulí = prostě komunista příznivec Zemana a Okamury :-!
Nečekal sem že by se někdo jako ty omluvil = ale na něco si reagovat moh = nebo neumíš?
Urážel si a vysmíval se že žádný pokřivení trhu dotace podpora zvýhodnění subvence nafty neni = no a sice se NEOMLUVÍŠ, ale kdo byl drzý tupý hovado a kdo měl pravdu = už VÍŠ
Urážel si a vysmíval se že zvýhodnění pomocí spotřební daně se NEŘIKÁ dotace = no sice se NEOMLUVÍŠ, ale kdo byl drzý tupý hovado a kdo měl pravdu = už taky VÍŠ
Tak seber ty kuličky = a zkus na ty body reagovat = ne maximálně uboze jak si předved. Pochopils aspoň = že to sou fakt multi miliardy? A co tvá hlava a dotace (nejen zelené) nafty = došlo ti že se tomu tak prostě řiká? Fakt škoda že neplatí bod 7. = kdyby idioti bez vzdělání věnovali ZLOMEK času co vymejšlej proč něco neni tak jak si voni usmysleli a proč svět nefunguje po jejich = destinu času co věnujou urážkám věnovali přečtení si = to by byla paráda
Prostě PLATÍ Vaculíkovo buď víš znáš rozumíš máš nastudováno načteno nebo SI VYMÝŠLÍŠ = a v tom případě a to je fakt zajímavý NEtrefuješ pravdu fakta skutečnost tak nějak půl na půl, ale v drtivý většině případů PŘESNEJ OPAK
Zvážil si aspoň = začít si házet korunou? :-)
I když eště větší úspěšnost bys zaznamenal = něco VYMYSLET a pak říct PŘESNEJ OPAK. V kruzích inteligence bys RAZANTNĚ STOUPL
Je faktem že v úrovni Jerryho a poga a fosteka a úrovni diskuzí ACZ který šly dost do háje = bys byl na vocasa :D
No zatim KECÁŠ BLÁBOLÍŠ PLKÁŠ totální blbosti = jen ty. No nejen ty :*)
Co s tim ví každej = MUSÍ se to SJEDNOTIT. Problém v tu chvíli kdyby se naráz UKONČILA DOTACE PROVOZU DIESLOVÝCH OSOBNÍCH AUT by bylo co s nim = nikdo krom pár výjímek s extrémním nájezdem = by ho za reálnou cenu nechtěl
Má to i další smutný konotace = těma miliardama dotací podporuješ nákladní silniční dopravu = proti vlakům a lodní dopravě. Prostě dávná jako dobrá myšlenka = v Evropě totálně pokřivila trh. To co odmítáš přes jasný slova víc lidí nejen šéfa VW teda DOTACE NAFTY způsobila během desetiletí extrémní pokřivení nabídky na trhu = TO je ten důvod proč má jedinej kontinent na planetě takový zastoupení osobních dieslovejch aut. Okamžikem ukončení dotací = spadne podíl nafty v osobních autech na nějaký jednotky procent
A tvoje odmítání reality = je FAKT trapné
Nevěřil bych CO zmínka o dotaci nafty na webu jen o autech = udělá. To JAK DLOUHO budou někteří odolávat a strikně dál a dál odmítat realitu kterou si i školní dítě na mobilu dneska během chvíle dokáže vygooglit = to už vůbec ne :-O:D
Když sem to tu před rokem začal vysvětlovat = ty a tobě podobní včetně ryccarda ste ODMÍTALI že by jedno z ropných paliv mohlo být zvýhodňováno = přitom je to vůbec NEJVĚTŠÍ pokřivování tržních cen. Dalo to PRÁCI ale to už nepopíráte, no i když.. :-!
Tak aspoň vymýšlíš TOTÁLNÍ BLBOKRAVINY = jako to cos napsal teď?
Jj specializovaný weby typu OENERGETICE to je to pravý místo pro pomatence = zatímco inteligence se koncentruje = v diskuzích na ACZ :*):D:-!
Jaké snížení daně. Místo těch keců napiš, co by jsi chtěl. Chceš zvýšit daně na naftu? Chceš zvýšit cenu nafty? OK. Jak nahradíš několikamiliardový výpadek na daních, který tím vznikne? Komu ty peníze vezmeš? A nehledej pořád dotace, tam kde nejsou. Pokud tě za to nikdo neplatí, tak je to trapné.
3. si přestal konečně kličkovat a jasně řek o tvá hlava na DOTACE (nejen zelené) NAFTY
A jasný slovo jestli je DEBIL CEO VW a německá a česka redakce a NENÍ to jen o nás a Německu (!) a nebo si spíš DEBIL ty Jerry fostek pogo atd
4. Věděl jestli ti už došlo že je NAPROSTO TOTÁLNĚ ABSOLUTNĚ JEDNO jestli je dotace koruna nebo 10 korun = je to furt to samý
5. S obvyklým doplňkem urážek si popřel dotaci fornou snížení daně = už ví už chápeš ŽE JE TO SPRÁVNĚ?
6. Si uvědomil že není problém něco nevědět ale VELKEJ se chovat jako..
7. Kdyby idioti dali desetinu času co vymýšlí proč něco určitě nemůže být = na přečtení nastudování si, snad i pochopení proč to tak JE = na světě by bylo mnohem MÍŇ blbů
Kdyby Jerry místo stovek muňkování si přečet rozdíl mezi ekonomi-e a -ka = dávno by to VĚDĚL a ne hádal by se, že nafta není dotovaný když jak už i ty víš dotovaná proste fakt JE apod.
8. No a s těma 3000 si to bohužel i přes poměrně jasné vysvětlení v 14:08 nepochopil = co aspoň ty MULTIJET MILIARDY co si doteď taky nechápal tak seš mi ale vlastně SOBĚ vysmíval? Chápeš ze to SOU hory miliard na podporu = socek tvou formulací? Chápeš ze jen u nás stovky miliard?
S ohledem na to, že řešíš 3000 korun ročně za palivo seš u mě ubohá socka. Co si vyfasoval za služební auto v tom roli nehraje. :D Já chci auto, který jede a jsem ochoten ho za to nakrmit. Ty jsi ubohoučkej hloupej socík, kterej počítá každou kačku a kdyby mu nedejbože zdražili palivo na spotřební dani o 2 koruny, tak ho to zruinuje, tak o čem chceš ještě diskutovat? :D
:D Nejdřív tvá závěrečná věta = kdyby idioti dali desetinu času co VYMÝŠLÍ proč ne a popírání na pochopení proč jo prostě čtení =svět by byl o dost lepším mistem. Bylo by o HODNĚ míň blbů
ZNOVA je FUK jest li je to 1 koruna nebo 10 je to furt DOTACE = chápeš t?? Krát roční spotřeba VŠECH (typické pro idioty je že všechno berou jen podle SEBE = asi se mají za středobody vesmíru) je mnoha miliardová suma dokonce i při 1 koruně = tvůj mozek zatím nepochopil ty MULTMILIARDY = už jo?
Ad cena = my co nám říkáš socku kupujeme kvalitní aditivovaný víc cetanový a oktanový paliva jo měli sme dřív i 2 diesly, ale OBA VÍME co lidi kuoujou a udělaj pro pár korun rozdílu = benzin je výrobně LEVNĚJŠÍ. Prostě furt je realita viz ten Kotecký a Vaculík BEZ DOTACE provozu by dieslový osobní auta téměř nebyly a PROTOŽE tvá hlava chápe všechno OBRÁCENĚ tak to je další DŮKAZ že to tak fakt je :-[]
Prostě i ty VÍŠ že když k levnějšímu motoru pořizovací cenou i servisem bude levnější palivo = nikdo si ve všem dražší s menším výkonem diesly = nekoupí
Jinak to cos vyplodil je dalsí DŮKAZ že všechno je OPAČNĚ než si (vy)myslíš = ty majitel vždy JEN ojetin v hodnotě nějaký desítky tisíc řikáš majiteli jen nových vozů v záruce socka = fakt TRAPNÝ
A viz A DOTACE NAFTY čumíš na ty slova a VYMÝŠLÍŠ že přece ten BLB nemůžeš být TY = no už ses vyhlásil chytřejší než klimatolové, nez lidi z ČVUT tak proč ne i další obory = teď poslední měsíce se vyrojilo doktorů většinou odbornost virolog nebo epidemiolog samá Vysoká škola života ;-)
Viz já včera 15:14 takhle retardovanej není (skoro) nikdo = dotaci zelenou naftou zná i idot tvýho rozměru číst umíš = DOTACE FORMOU DANĚ znám jednoho ubožák co TVRDIL protože SI to VYMYSLEL nikde nečet prostěVYMYSLEL SI že dotaci daní se neříká DOTACE. Proč ne? Protože SI to tak USMYSLEL
Takže neříkej MÁ dotace = ale TVÁ rok trvající debilita + skutečná ubohost, když už stojíš čelem realitě = viz CEO VW stejně v češtině i v německém originálu
Chováš se stejně jako Jerry.Gunmann když prasklo ze si poplet ekonomiku s ekonomii = asi myslíte že urážením zmizí Vaše chybka? NAOPAK jen ze sebe děláte nejen neznalý což není problém = stejně tak nevíš neznáš nerozumíš 99% věci
Ale udělal si že sebe totální odpad = a nafta dal zůstane dotovaná
Samozřejmě není debilita CEO VW a německá redakce ani česka redakce ale pár diskutujících tady bohužel jo. Až si budeš čistit zuby jeden na tebe bude čumět ze zrcadla
A pokud furt o svý retardaci pochybuješ = zkus toho VŠ ekonoma kterým ses oháněl
Ale viz já 15:14 = to budou spíš jen malý koule = prostě řešení ála Jerry
Jo vidíš ty debílku, když seš u těch pneumatik, tak zrovna dojíždím zimáky, který po 2 zimách měly už 5 mm, což je na další zimu málo. No ty bys na tom pako možná ještě jezdil. To jen v návaznosti na ty tvoje bláboly, že není možný, aby gumy vydržely jen 2 sezóny :D Ano spočítal jsem si to ty troubo. Rozdíl ve spotřební dani 2 koruny by mi v případě naftovýho auta udělal 3000 korun ročně. To by řešila maximálně taková socka jako seš ty. Většina řidičů, který provoz auta neživí, se to nebude obtěžovat ani počítat. Čili správně je za C). Nejsi jen idiot, ale navíc socka :D Rozdíl ve spotřebě nepotřebuju zjišťovat u takovýho nýmanda jako seš ty. Ten vidím na palubním počítači a když jdu tankovat. Prostě jsou to reálně 3 litry bez ohledu na to co ty sis kde přečetl :D Nemyslíš, že ten CEO z VW psal ale o Německu, kde je velikej rozdíl ve spotřebních daních a vůbec ne o Čechách.
Hele mě se na ty tvoje výblitky už ani nechce moc reagovat to stejně k ničemu nevede. S takovým blbem jako ty něco řešit nemá moc význam. Stejně si jedeš jen svoji pravdu a nic kolem nepřipouštíš. To už celkem jasně ukazuje ta tvoje DOTACE :D Ale myslím, že si zase dost lidí pobavil, takže svoji roli kašpárka si splnil :D
To už si říkal a já ti na to včera 18:47 odpověděl
Jen mě fascinuje ROZSAH a URPUTNOST vašeho odporu = realitě. Dokonce i když čučíte na odkazy kde je napsáno DOTACE NAFTY dál a dál urážky a VÝMYSLY naprostejch kravin že to je špatně použito špatně přeloženo špatnej kontext.. hlavně JEN NE realita
Přitom je LOGICKÝ že o tom jako většina lidí na světě víte H.OVNO
Koukni na odkazy přečti si text na OENERGETICE nebo najdi vlastní a pak napiš aspoň babišovský SORRY JAKO = jinak ste horší póvl než on a on nasadil laťku hodně vysoko (a úroveň morálky hodně nízko
Problém je že TADY je ta tvoje blbost = ŽE tam jesoučasně daň NEODPORUJE viz odkazy slovu významu DOTACE! !
Co na tom furt NECHÁPEŠ? Máš to i v odkazech!
Co myslíš mele kraviny CEO VW a já a ekonomický novináři v odkazech = nebo ty a ryccardo? Co je pravděpodobnější? Ne co TI přijde pravděpodobnější ale co JE pravděpodobnější ;-)
Spočítal jsi si kolik zaplatíš státu na daních z projeté nafty? Zkus si to a pak mel něco o dotacích. Vy EV a EUfanatici rádi berete a rozdáváte cizí peníze a ještě u toho debilně žvaníte. Nejhorší je, že až se vám to sesype, tak se jen budete strašně divit a nikdo si z vás nic nevezme.
Teď budou výprodeje až neuvěřitelný = skladovejch zásob dealerů i automobilek = sou to obrovský zásoby neprodanech aut jaký snad nikdy nebyly. Problémy s cash flow mají už i celé automobilky od Mazdy po McLaren = tam MŮŽE nastat i prodej nově vyrobených za snížení ceny. Ale pak až si to zase sedne = dají se očekávat naopak VYŠŠÍ ceny = u nás s bonusem propadu koruny možná nakonec i o víc než 10%
Kovanda není idiot ale spis přesnej opak. Trestní oznámení bych dal spíš na masově rozšířenou blbost = ale asi by to nepomohlo. Ne že bych s ním mluvil ale propad cen myslel na 99% takhle = teď BUDE propad cen a výprodeje. Nevím jestli zrovna u značky modelu a motorizace co si predstavuješ ale obecně celoplanetární jo = a,sakra velkej. Po něm zdražení = tipnul bych že i opakovaně ale to je jen tip. U nás navíc dost záleží na kurzu koruny, jestli se stabilizuje a zůstane ca na aktuálním propadu, nebo přijde další pokles
Verze co tu někdo psal že automobilky auta komplet předělají a očešou razantně výbavu aby cena trochu spadla = to fakt asi ne. To je dost nerealistické = to by musela přijít druhá stonásobně horší vlna nebo tak něco. Takže spíš nejdřív Kovandovy velký výprodeje, pak velmi pravděpodobně zdražení.
A pro ryccarda = ten pokles ZÁLEŽÍ nejen na ČNB ale kurz ovlivňuje CHOVÁNÍ tedy ČINY vlády. Prostě co SI VYMÝŠLÍŠ otoč = a většinou TO bude správně
Neschopnost přiznat vlastni chybu a blbost. Po stovkách vět naprostejch 3,14čokravin s bonusem urážek teď čelem realitě = tohle? Ty si nelhal že si fanda Okamury a volič Zemana a komunistů = profil sedí
A tohle cos teď vyplodil = je mimochodem OPĚT BLBĚ
Ten důvod byl jinej a já narozdil od tebe VÍM jak to bylo, i když sem si něcucal palec, ale ešte nebyl na světě. Nemáš ani koule na to a) nebo b)? A místo sorry dál radši urážíš další lidi, teď myslím redak :no::-[] ci OENERGETICE = neskutečnej splachovací póvl :no::-(
Ubožáku když čumíš na vlastní oči vidíš DOTACE nafty = neumíš fakt nic jinýho než si VYMYSLET že to je špatnej překlad? Furt si nenapsal jak je to správně = si fakt chudinka
Chudinka nešťastná asi eunuch = co stojící čelem před realitou neumí uznat..
Tak za a) sou *** všichni co použil a používají formulaci DOTACE nafty https://www.zemedelec.cz/…a-pohonne-hmoty/ další redakce kterou můžeš urážet = dělat ze SEBE ešte většího idiota trapáka a pro míru ubohosti nemám slovo. VYMYSLEL SIS taky že dotace formou snížení daně není dotace se tomu neříká dotace = no a vono jo. Na kterou vysokou ekonomickou že si chodil?
b) ty a popravdě pár dalších i když v rozsahu urážek na tebe asi nikdo nemá
To všechno JEN proto = že nepřipouštíš že NAD tvými znalostmi něco je
Mluvis mi z duse. Kovanda je totalni ko kot. To co prohlasil o snizovani cen je na trestni oznameni pro zpusobeni skody. Ja jsem znam svou odtazitosti od Skody, takze toto berte s rezervou, ale az moc napadne se propojilo vyjadreni Kovandy o slevach a jeho interpretace v mediich s masazi Skodovky ze dava az 220 000 slevy na vsechny auta.
Diesel je v Německu PODPOROVANÝ. Vychází to z minulosti kdy banda debilů tvého kalibru usoudila, že jediný a nejlepší způsob pohonu auta je diesel. To bylo v době kdy ty sis ještě možná tak cucal prst na noze, takže to asi nevíš. Mezitím se diesely rozšířily a stejná parta dementů tvého kalibru teď začala vyřvávat, že diesel je špatnej a je potřeba teď podporovat (podle tvé rétoriky dotovat) elektromobilitu. To jsi už dospělý a s ohledem na to, že jsi snadno ovlivnitelný trouba tuhle doktrínu bereš za jedinou správnou a troubíš to všude do světa. Fakt že za 2 pětiletky EU dospěje k závěru, že EV je špatná jelikož výroba a likvidace baterek je neekologická a dobíjení proudem z uhlí ještě méně, tak se možná zase změní plán na CNG, LPG nebo vodík. Počkej ještě se toho určitě dočkáš.
To existujou = ale ty to ze 2 důvodů nejsi = nesedí ti na to co si psal o pneu takže další VÝMYSL ale o to nejde. SPOČÍTAL sis už kolik peněz navíc to je BEZ dotace? Třeba za 10 let při 25.000 km ročně? A jezdíš spíš třeba 50 let i víc = mému sousedovi je přes 80 a furt jezdí
Tak co to a) za b)? Idioti my novináři editoři lidi od aut = nebo ty? Jedna strana prostě JE IDIOT
Jj rozdíl ve spotřebě už je dáávno menší = jak ti pár lidi už tehdy vysvětlilo = ale tobě něco vysvětlovat..
Máme na to testy i obří německou databázi = ale tvoje hlava na data fakta není, platí jen co ona SAMA SI VYMYSLÍ
Fajn ze konečněpo roce odmítání uráženi blábolení DOŠLO = a napsal DOTOVANÁ nafta = tak jak skutečně je
Vtip je v tom že teď nutnosti ukončit dotaci nafty a srovnat její daň NE s elektřinou nebo čímkoli, ale se současně vyráběným benzínem = s kterým drží totální většinu = popíráš i CEO VW = to si fakt borec :yes:
No to rozhodně nejsi sám = = tentokrát PRAVDA :yes::-)
Je t furt těch ca 20% vs 80% jak se dělíme dle inteligence a schopnosti správně zpracovat informace = tvrdil si že ty se stykáš jen s jednou skupinou = to je taky PRAVDA
ZAJÍMAVÝ je že nejen těch 20% inteligentnějších vzdělanějších si myslí že ta druhá skupina blábolí jak starý báby u sámošky ale STEJNĚ je to i OBRÁCENĚ = pecka žejo? ;-)
Umíš dát odkaz na wiki = gratulace :yes:
No a zbytek je kravina = tvůj odkaz na wiki CO to je st. dluh má souviset s vlivem vlády na kurz JAK?
Prostě než začal Rusnok a pak Babiš makat byla možnost fixace 23-24 kč/€ teď prognóza ČNB na příští rok 28,50 Rusnok co byl na začátku věty předseda vlády teď guvernér ČNB do obou funkcí ho jmenoval člověk co narozdil od tebe VÍ že to maj být opačný protiváhy, tak Rusnok v pripade černého scénáře mluví o 32 Kč za euro
Hele není Vono to nějak složitější = než že za to loňský rabování privatizačních rezerv a razantní snížení peněz na investice atp.končící výrazně horším kurzem s pesimistickým výhledem na další roky = že za to všechno může covid? Si si STEJNĚ jistej jako s tou dotací nafty?
Jak se ukázalo FAKT sou idioti co SI VYMÝŠLÍ že na topřece vláda NEMŮŽE mít žádný vliv :-[]
b) si už rok hovado a mentálně retardovanej žvanil kterej plácá TY
a) sou retardi lidi co sou citovaný v článku + redakce na německý a český straně
Načal si něco se špatným překladem = takže Němci ok? Dieselkraftstoffe sind subventioniert = je ok? Něco se ztratilo v překladu? Vysvětli jak je to správně = teda PODLE TVÝHO MOZKU co je správně
Jinak to vypadá že VŠECHNO CO SI K TOMU NAPSAL = je pošetilost kravina blbost nesmysl a hloupost = vzhledem k době a množství fakt až mentální retardace
Víš jak většina věcí co se ti vylíhne v hlavě co SI VYMÝŠLÍŠ je blbost? Teda PŘESNĚ NAOPAK? Březen byl pro hodně dovozců a prodejců hifi a high endu = po dementsku PŘEDRAŽENÝ RÁDIA = rekordní :-)
A ty krom NULA znalosti a bůhví proč roku hádání se že to musí bejt naopak = nemáš ani koule, přiznat žes proste rok ŽVANIL blbosti nesmysly prostě plácal a plácal
Už si spočítal kolik litrů paliva přijedeš za 10 let a kolik navíc sou 2 koruny na litr? Prostě BEZ dotace provozu = diesl nefunguje
Napsal sem to kdysi když ste SI VYMYSLELI že EV sou dotovaný = tehdy si to ty a další podobně chytrý ODMITLI a neuvěřitelný = snažíš se už ne realitě multi miliard podpory vysmíval TO UŽ VŠEM VČETNĚ TEBE POSTUPNĚ DOŠLO = ale ty furt ešte SI VYMÝŠLÍŠ že tý dotaci novináři říkaj špatně = že TY seš tak rozhod
Takže za a)? Ale jen česka strana? TOS v rámci postupného přechodu od svých VÝMYSLŮ k smutné realitě dotace nafty a toho co to znamená vymyslel? :-O:*):D
Jaký kule ty kašpare? Ty si zase nic z toho co jsem ti napsal nepochopil viď? Nejde o žádný za A a za B. Problematika je to trošku komplexnější než dokážeš pochopit, ale s tou mentální retardací si mě trošku nahlodal. To by na tebe mohlo sedět. Já už vím. Oni se ti neprodávají ty předražený rádia a nemáš co na práci, tak sis přišel do diskuze léčit mindráky je to tak? :D
Umíš číst? Psal jsem, že byla zvýhodňovaná před 20 lety, když stála cca o 5 korun míň než benzín, že je je teď. Jak chceš probírat složitý sovislosti, když neumíš pořádně ani přečíst větu?
Myslíš ten článek, který někdo přeložil a nevhodně použil v českém překladu výraz dotace? A všiml sis taky, že rozdíl zdanění benzín vs nafta v Německu je skoro 5 korun? U nás necelý 2 koruny. Takže jo jestli si v Německu trochu srovnají spotřební daně u paliv, proč ne. U nás je ale situace maličko jiná, takže proč vyvádíš ty pomatenče?
Na Pepsi i Coca Colu by MĚLA být shodná daň = jinak je to dotace
Není problém že o molekulární chemii kvantový fyzice i tomhle víš NULA NIC absolutní .ovno = ale PROČ se hádat? Jen furt dokola s Winem a ryccardem a fostekem píšete NEVÍM NEZNÁM ale VYMÝŠLÍME si = aneb KDYŽ TO JÁ NEVÍM NEMŮŽE TO TAK BÝT
Proč teď je koncová cena ca stejná = s tim NIJAK NESOUVISÍ!!! Hele já VIM proč to tak je = co ty? :-!
Kecálku = dřív MĚSÍCE si odmítal i zvýhodnění :D
A právě teď DOTEĎ celý měsíce pojem dotace. Tak teď se naplno soustřeď = na max co tvá hlava dá. Už?
Otevři si ve vedlejším okně ten rozhovor s CEO VW = odkaz včera 18:39
A teď svoje příspěvky = měsíce popírání dotace. A teď srovnávej
Buď je mentálně retardovaný
a) šéf VW a další citování a německý novinář a editor a šéfredaktor a ten rsp. ti samí čeští zaměstnanci webu O ENERGETICE
Vole já se ti snažím jen vysvětlit to co zřejmě uniká tvojí pozornosti a co tak pozoruju nejsem tady rozhodně sám :D Celkem mě zaráží, že ti údaje z wikipedie přijdou jako naprostý kecy, plky, hoaxy. To je pak těžký se s tebou o něčem bavit, když tady jen zapškle kopeš kolem sebe a žlučovitě se tady rozčiluješ a odmítáš přijmout reálný fakta. ;-)
No paměť máš teda taky špatnou. Psal jsem ti o 25 tis ročně, což jsi naprosto odmítl jako totální nesmysl. Pak si v tichosti připustil, že je možné, že existujou lidi, kteří tolik najedou. Teď si to koukám už zase zapomněl. Nejsem žebrák, kterej by se zbláznil kvůli koruně na litru. BTW stejně teď jezdím benzínem, o kterým ty tvrdíš, že nežere o 2,5 litru víc než nafťák a mám spotřebu místo 6 litrů 9 litrů a taky mě to neruinuje. Takže místo dotovaný nafty kupuju dotovanej benzín a žere mi to 3 litry na 100 víc. Myslíš, že koruna na litru za palivo odradí kupce od koupi auta? Vtip je v tom, že ty si myslíš, že všechna paliva musí mít stejné daňové zatížení, ale tak to vůbec být nemusí a v reálnu ani není. Ukaž mi nějaký stát, který má stejnou sazbu spotřební daně na všechna paliva pane: Chtěl bych být ekonomem.
Tohle je fakt zajímavý = naprost kecy plky hoaxy = ti přijdou hodnověrný
A realita = blábolíš o výši dluhu = čim chceš popřít ten propad kurzu? Tys ani po roce (!) nepobral DOTACE NAFTY = zajímavý že dřív si nevěděl ani tu subvencí skrz spotřební daň POUČIL SE ale dál se hádáš = že tomu přece líp rozumíš TY
No a vlivy na kurz sou narozdil od primitivní dotace nafty DALEKO složitější = jak ti všechno v hlavě vychází PŘESNĚ NAOPAK = tak holt vláda a její vliv na stát a finance, i tobě sem dával odkaz že Babiš dotuje v době konjunktury rozpočet z privatizačních rezerv, VLÁDA na to VLIV NEMÁ :-O:*):-!
A proč by jsi spotřební daň u nafty zvyšoval? Z čeho pak budeš platil učitele, zdravotníky,...? Jel by jsi raději na dluh? Tobě by ty miliardy nechyběli. Většině lidí asi jo. To, že má něco jinou spotřební daň je podle tebe dotace?
OPATRNĚ s tim myšlením! Spočítej si kolik utratíš za třeba jen 10 let za palivo = tvrdil si že najezdíš až 50 tisíc za rok = no a ke každýmu litrů přidej korunu
A sou to u nás DVĚ koruny = že stejný ropy stejný vyráběny benzín nafta musí mít stejnou daň = takže přidej dvě koruny = pokud nemyslíš ty = nám ostatním vyšel jako obvykle PŘESNÝ OPAK co tobě. BEZ TRVALÉ DOTACE PROVOZU BY OSOBNÍ DIESLOVÁ AUTA téměř NEBYLO
Hele ZKUS mi i ty vysvětlit ten rozhovor = fakt ho chápu JINAK než ty a pogo :-)
Už zase takový blábolení jak starý babky u sámošky. Za Babišovi vlády státní dluh nijak nenarůstal. Naopak v % k HDP dokonce klesal. Ale celkem jsi to trefil s tím Kalouskem ;-)
Osobně si myslím, že zvýšením spotřební daně u nafty řekněme o 1 korunu by se nestalo vůbec nic. Spotřeba by zůstala stejná a odliv zákazníků od naftových aut by nenastal. Možná k revizi spotřebních daní dojde po tom rozhazování co teď vláda předvádí.
Já teda myslel že před jeho nástupem do vlád sme mohli přijmout euro s fixaci 23-24 Kč a prognóza ČNB na příští rok je 28,50
Ale třeba na to nemá ministr financí a předseda vlády vliv. Možná za to že sme promrhali stamiliardy = může KALOUSEK? :-!
Hele drzej matlo = co ten rozhovor s CEO VW? Co třeba: "Ptám se proč je v evropských zemích nafta dotovaná?"
Já psal, že byla zvýhodňovaná ne dotovaná. To píše jen ten moula Hamunů. Fakt je že stála cca o 5 korun míň než benzín. Teď ale stojí obě paliva prakticky stejně.
Chápu tvoji nevraživost k Babišovi. Je to gauner, ale když si chceš hrát na ekonoma, tak nemůžeš psát takový hovadiny jakože Babiš může za propad kurzu. To ti nikdo nebude věřit ani střední ekonomku natož vysokou. Dávej si na takový věci bacha ;-)
Aha tak budeme diskutovat o kurzu koruny. Jsem rád, že si konečně uznal chybu. Přestože si tvrdil, že koruna musí oslabovat, tak ona posilovala :yes: Ano kurz koruny držela jednak tou dobou pozitivní ekonomická makro data a jak správně zmiňuješ, jeden z faktorů byla i úroková sazba. Ovšem ta sama o sobě posílení měny nezpůsobí. Podívej se na Turecko, tam mají úrokovou sazbu abnormálně vysokou a TRY oslabuje. To jen tak na okraj, aby si se v tom trochu zorientoval. Teď s Covidem, ekonomickým propadem a razantním snížení úrokový sazby od ČNB koruna celkem logicky oslabila.
Možná jsi jen nepochopil, jak to šéf VW řekl a jak to myslel. Chápat v souvislostech je těžké a každý máme strop někde jinde. Ale vytrhávání věcí z kontextu teď docela letí.
Důležité je jen to, že nemůže o ničem rozhodovat. Stát peníze potřebuje a spotřební daň je pro něj hodně důležitá. Je to cca 20% všech daňových výnosů. Zvýšení spotřební daně u nafty by nic dobrého nepřineslo. I proto jsme ve zdanění spalováků v evropském průměru.
Ty s tím vocasem jednáš naprosto špatně. Útočným tónem s ním moc nehneš. Je to splachovací trouba. Jsi asi 158 člověk co tomu nevzdělanci vysvětluje význam slova dotace, ale bacha na to. Sám sebe považuje za elitního ekonoma :D Stejně furt nechápu proč mu tak vadí o necelý 2 koruny rozdílná sazba spotřební daně u nafty, ale nevadí mu 10 korun rozdílná spotřební daň třeba na LPG. Ještě nikdy jsem ho neslyšel nadávat na tuto skutečnost. Možná netuší, že různá paliva mají různou spotřební daň a všiml si jen té nafty :D
Nedotovat provoz osobních dieselových aut. To je úžasná věta. Provozoval jsem dieselový auto 8 let, ale nějak jsem krom nízký spotřeby nepozoroval ten rozdíl. Nafta byla zvýhodňovaná možná před 20 lety, když stála o 5 korun míň než benzín. Od té doby co stojí prakticky stejně jako benzín ji vidíš jako dotovanou pouze ty. A fakt si myslíš, že by se přestaly provozovat naftový auta, kdyby se na ní navalilo dalších 1,50 CZK daně? Devízou naftovýho auta není levný palivo, ale nízká spotřeba.
rozpovídej se prosím tě o tý spotřební dani na elektřinu. A zkus to nějak kvantifikovat a porovnat s benzínem a naftou. Plus prosím do toho kalkulu ještě zařadit LPG a CNG.
A pokud by byla spotřební daň na naftu třeba jen jedna koruna, tak by ti asi švihlo. Přitom by nikoho normálního ani nenapadlo, že spotřební daň na všechno má být stejná. Nebo se teď třeba stane, že státy v EU budou mít mraky peněz a sníží spotřební daň u benzínu a benzín bude levnější než nafta.
Si představ že to má i DALŠÍ souvislosti = a když chceš zůstat v týhle jediný úrovni = de to i obráceně. Pointa je NEDOTOVAT = provoz osobních dieslových aut
Jo chybí = rsp. by prostě osobní dieslový auta kdyby neměly trvale dotovaný provoz = víceméně nebyly
Po1000cí = když ti nestačily odkazy který tu rok dávám = najdi si něco k tématu sám. A pak di bušit hlavou o zeď
Tvá PŘEDSTAVA že nemůže být současně DOTACE = TAM je ta blbost. Není problém že to nevíš = trapný ze se o něčem čemu nerozumíš nic o tom nevíš = hádáš a hádáš
A příště když nevíš neznáš nerozumíš nejdřív čti = a až pak se hádej = nebudeš za.. ryccarda :-)
Fakt ze jsi tupej neznamena ze obcas nemas pravdu. To znamenala ta prvni veta, aby si ji nepochopil spatne ;-)
Ano koruna rostla. To mluvis o dobe nekolik let zpatky kdyz byla 26.50 a ty si vestil jeji oslabeni a ona navzdory tvym prognozam a posmivani se odbornikum posilovala. Nebyt covidu tak neni 27.50 takze tenhle tvuj vykrik mam chapat jak? Jakoze omlouvam se byl jsem osel a ty si mel tenkrat pravdu?
Myslíš, že prodejci budou chtít v dnešní době prodávat nová auta se ztrátou nebo minimálním ziskem? To dlouho nevydrží.
Jediná možnost, jak zlevnit nová auta, je výrazně ořezat výbavu, což u letošních novinek nejspíš moc nepůjde.
Víš chtěl si asi bejt vtipnej = jako že to odvede pozornost od tvýho mnoho měsíců trvajícího fax pas = ale vono to celkově FAKT sou stovky miliard = BLBE ;-)
Bohužel to multi MILIARDY skutečně jsou = bohužel odpor některých lidí k OVĚŘÍTELNÉ realitě = kdysi si napsal u něčeho co ti hlava taky nebrala že se v práci můžeš zeptat inženýra ekonoma no asi přišel ten čas, moc víc už ze sebe idiota udělat nelze = bohužel odpor k realitě je u některých až neuvěřitelný
Viz JEN to cos dneska vyplodil. Není problém že o kvantový fyzice molekulární chemii nebo ekonomii = víš to samý co fostek = teda absolutní ***. Hodně BLBÝ je že furt dokola machrujete = že jo
Nevadí že si myslíte že dotace je JEN to co krade Babiš = co vlastně říkáš na jeho další aktuální průser = že manželce poslal skrz ČD 100 mega?
Rok PLÁCÁŠ jak dement že dotaci nafty se neříká dotace. Proč ne? Nejspíš protože to ty a fostek a Win apod. nevíte = a svět přece končí VAŠÍ úrovni vzdělání :-!
Tys naposled jako bonus VYMYSLEL že to sou HYPOTETICKÝ peníze :yes::yes:
Tak pro fakt natvrdlo z Natvrdlova = speciál pro tebe = fakt tvá hlava vymyslela že benzín je HYPOTETICKY dražší? Už ti to KONEČNĚ došlo natvrdlo? Jak celý ty měsíce = žvaníš naprostý KRAVINY? Čumíš na odkaz jak něco o dotaci nafty napsal nějakej ekonomickej novinář nebo řek CEO VW popíráš realitu = a znova a znova a dál a dál
No i když ti ANI PO VYSVĚTLENÍ mozeček nebere vývoj kurzu = tak ANO za propad může ANO
Stejně jako se zvýhodnění nafty pomocí daně ŘÍKÁŠ DOTACE
A bez TRVALÉ DOTACE PROVOZU by osobní dieslový auta = téměř neexistovaly
Atd atp = I když to tvůj a fostekův a Jerryho atd mozek nechápe
To sou věci co? Si představ že nevíš neznáš nerozumíš tak 99% věci = možná víc
Ja myslim ze to jsou stovky miliard protoze kdyby spotrebni dan na naftu byla treba 16 korun tak se vybere jeste vic. Proc nechat spotrebni dan jen na 12 korunach ;-)