Autofun
No, v tomto mas veru pravdu. Ale porsche uz samo avizovalo, ze by chceli 911 mensiu a lahsiu. Tak mozno motyka vystreli.
Na druhou stranu, současný sporťák musí splňovat řadu legislativních a bezpečnostních regulí, které dříve neexistovaly.
CICERO
v dobách kdy býval designer i konstruktér, snad... dneska je to vyjadřeni mizerne hodnoty, fakt tomu neveřím, já pamatuju zase clanek pár let nazpět a tam se psalo, že porše bude mit auto s motorem uprostřed a 4turby.... říkali tomu baby veyron ...
DNESKA je doba SUV a EKO HISTERIE - paradox...
dneska není doba lightweightu !!! bohužel... kde je ktm xbow ? kde je caparo t1 ,lotus a podobni??? kde jsou !?
I Ariel Atom začal dělat Nomad protože, proč ne - nikoliv, je to moda a aktualně se to prodava...
DNESKA je doba SUV a EKO HISTERIE - paradox...
dneska není doba lightweightu !!! bohužel... kde je ktm xbow ? kde je caparo t1 ,lotus a podobni??? kde jsou !?
I Ariel Atom začal dělat Nomad protože, proč ne - nikoliv, je to moda a aktualně se to prodava...
Druhak tolik svazujicich a omezujících příkazů, že auto pomalu pod tunu vážit nemůže, je to o kompromisech...
jestli si je Ponče připustí proč ne, ale konkurent caterhamu to nebude, možná tak Lotusu v zapomnění a to ještě kdoví jestli...