Testy
Když máš firmu seš drzej, máš Tigiho za 750.
Minulrj tejden byl akční ještě Maraton za ještě míň. FullLED, masáže, a hodně dalšího.
Kdo zaváhá, nežere.
U Dacie sleva téměř nic,
Minulrj tejden byl akční ještě Maraton za ještě míň. FullLED, masáže, a hodně dalšího.
Kdo zaváhá, nežere.
U Dacie sleva téměř nic,
VW moc nemusím, ale páčila sa mi u nich kombinovatelnost výbav, pohonov, motorov a prevodoviek. Konfiguratory nie sú moji kamaráti (nesledujem) ale ak je ako píšete tak čo sa potom deje s VW? 🤔 Iba nejaké prechodné obdobie alebo trvalý stav?
Tak, já určitě netrpím přehnaným respektem k produkci volkswagenu, ale v tigim jsem jel a do toho "nabušeného" dustera (proto mě napadl zrovna duster) jsem si sedl min. týden u dacie na prodejně a opravdu bych ta auta nesrovnával. Jak bych za tigiho nedal milion, tak stejně za dustera ani půl. 😉
Inu, ta Toyota z minulého testu je jedním z posledních mohykánů, skutečný offroad, ne jen podle jména, zde spíše pro smích...
Přechod na novou emisní normu EU6 AP. Za chvilku tam začnou znovu naskakovat jedna verze za druhou a bude zase možnost objednávat.
Nicméně množství kombinací bude trochu ořezané, holt to už nejde homologačně utáhnout, když musíš testovat každou možnou kombinaci motoru, převodovky, pohonu a musí se škrtat náklady.
Nicméně množství kombinací bude trochu ořezané, holt to už nejde homologačně utáhnout, když musíš testovat každou možnou kombinaci motoru, převodovky, pohonu a musí se škrtat náklady.
Copak vkus, to je individuální záležitost (osobně ale v tomto případě s tebou souhlasím). Ale ten paket Offroad+ je pro offroad jízdu "nepostradatelnej" 😄 Kdyby se to jmenovalo jakkoli jinak, neřekl bych ani slovo.
Fostek v tomto směru zrovna neplácá, tipuju, že má autosalon nebo s tím má něco hodně společnýho.
On není úplně daleko od pravdy. Aktuálně si totiž Tigiho krátkou verzi už nekoupíš a Allspace má jen motor 1,5TSI s FWD. Za tuto variantu dát v základu více než 500k je poměrně adekvátní.
A za co by se pak prodával třeba duster 4x4 1,5 dci, který je vybavený právě za těch 500 tis.?
snad uz bude coskoro ( na jesen tusim? ) lebo inak technicky zdatny tigi je takyto tuponosy https😐/img2.auto.cz/…ull/6352414_.jpg fakt nekukatelny ...a pritom velky touareg je vyslovene krasny... uz to bez debaty chce facelift tigiho ... :yes😒br />
sebavedomy SUV-face dnes uz fakt vyzera inak https😐/img2.auto.cz/…ull/6301047_.jpg .. ale snad to vw coskoro u tigiho napravi spominanym faceliftom .. toyota inak dnes neskutocne slape.... co auto to vizualna naloz... od yarisu cez corollu RAV-ku az pod camry a highlander
sebavedomy SUV-face dnes uz fakt vyzera inak https😐/img2.auto.cz/…ull/6301047_.jpg .. ale snad to vw coskoro u tigiho napravi spominanym faceliftom .. toyota inak dnes neskutocne slape.... co auto to vizualna naloz... od yarisu cez corollu RAV-ku az pod camry a highlander
zdá povrchní, ale to je dáno omezeným časem na vyzkoušení a taky neznalostí modelu ve všech specifikacích - já taky neznám všechna auta a nikdo nemůže, takže OK.
Akorát bych podotknul, že veškerý řeči o ceně a výbavě a případné koupi a tak...jsou mimo. Jde objednat už jen Allspace s 1.5TSI 150PS a krátkej Tigi už vůbec.
Vzhledem ke slevám a bonusům, co šly dostat, to bylo hodně zajímavé auto. A redaktor moc pěkně vystihl tu jeho příjemnou nedigitální funkčnost. A pravdu má Kolman i v tom, že předraženej Discover Pro nebyl fakt potřeba. Stejnou službu udělal jen o něco menší a o hodně levnější Discover Media.
Akorát bych podotknul, že veškerý řeči o ceně a výbavě a případné koupi a tak...jsou mimo. Jde objednat už jen Allspace s 1.5TSI 150PS a krátkej Tigi už vůbec.
Vzhledem ke slevám a bonusům, co šly dostat, to bylo hodně zajímavé auto. A redaktor moc pěkně vystihl tu jeho příjemnou nedigitální funkčnost. A pravdu má Kolman i v tom, že předraženej Discover Pro nebyl fakt potřeba. Stejnou službu udělal jen o něco menší a o hodně levnější Discover Media.
Kde je čtyřkolka s dieselem a manuální převodovkou? O ruční brzdě ani nemluvím... :no:
V CR je konfigurator vypnuty zjavne kvoli prechodu na novu emisnu normu.
Ale napr v SR je nadalej vsetko v ponuke, kedze tie motorizacie nevypadavaju, len prichadza ich novsia verzia.
Ale napr v SR je nadalej vsetko v ponuke, kedze tie motorizacie nevypadavaju, len prichadza ich novsia verzia.
Je to divné.Včera jsem byl na testovací jízdě nového Golfa 8. S prodejcem jsme se domluvili že mu pošlu svou konfiguraci a on ji nacení. A ejhle konfigurátor na Golfa 8 je nedostupný. Tak jsem se v tom trochu přehraboval a krom jiných modelů co se již diskutovalo zmizel úplně třeba Sportsvan.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Čo by robili. Čakajú v neistote.
Tiguan a Arteon facelift ( LED Matrix svetlá a podbné fičúriny...)
Zrejme to malo zísť s pásov po celozávodnej dovolenke, t.j. september.
Ostávajú tri mesiace. To je obvyklá čakačka na auto do výroby.
Z konfigurátorov sa stiahli modely, ktoré už nejde objednať. Sklady sú plné.
Tiguan a Arteon facelift ( LED Matrix svetlá a podbné fičúriny...)
Zrejme to malo zísť s pásov po celozávodnej dovolenke, t.j. september.
Ostávajú tri mesiace. To je obvyklá čakačka na auto do výroby.
Z konfigurátorov sa stiahli modely, ktoré už nejde objednať. Sklady sú plné.
Taky souhlasím, není na něm nic terénního, navíc mi tedy ten Offroad+ přijde za nesmyslnou cenu.Ten základní paket toho dává víc za poloviční cenu.
Jasný, testovaná varianta je za nějakých 750 prodejná. Problém je, že si ji už neobjednáš, nenapsat to Fostek, ani by mě to nenapadlo kontrolovat. Passat si už s 4Motion taky neobjednáš, Alltrack není v nabídce. Celkem sešup.
to je trochu ironia na ceny v teste, (zaklad s 2.0TDi za takmer 900tis) ... dovod c.2 z predu to ako ta dacia aj vypada https😐/www.individualfs.com/…pway-dcss-17.jpg
VW 150 koní, awd, v automatu za devět set, nebo dacia 110 koní s manuálem za pět set, chápu, že cenový rozdíl je to velký, ale já jen říkám, že kdyby takto motorizovaný tigi měl být za pětikilo, za kolik by se musel prodávat ten duster, za dvě pade?
A čo by sa malo diať, čo je divné? Menia sa ceny, upravuje sa výbava konfigurátora, stojí výroba.... mať takéto starosti, že niekomu momentálne z konfigurátora vypadli nejaké modely....
Na SK dodnes neexistuje konfigurátor pre Ford. Výber výbav a motorizácii na Focus bieda... model, ktorý by mal byť ťahúňom predaja. Opel na SK už nemá konfigurátor viac ako pol roka.
Škodovka na SK trhu zarezala v ponuke 2,0 TSI (140kW)... To bol pre Škodu z mojej strany problém. Vypadol tak z môjho "nákupného zoznamu" Superb.
Na SK dodnes neexistuje konfigurátor pre Ford. Výber výbav a motorizácii na Focus bieda... model, ktorý by mal byť ťahúňom predaja. Opel na SK už nemá konfigurátor viac ako pol roka.
Škodovka na SK trhu zarezala v ponuke 2,0 TSI (140kW)... To bol pre Škodu z mojej strany problém. Vypadol tak z môjho "nákupného zoznamu" Superb.
Tohle nedopadne dobře...