New Edge Design žije! Zatímco v Evropě nás a naše spolupracující špionážní fotografy Ford napíná a stále drží nové Ka pod pokličkou, v Brazílií už mají svou novinku odhalenou.
To je teda commback..brazílie se má za co stydět...Vypadá to děsně a už z videa je patrné vidět náklony v zatáčce. Jsem snad jediný, kdo to vidí takle bledě? Mě teda nový Ford Ka nezaujal :no:
odkial vies ze 1,4 TFSI zerie ako dvojliter? nevsimol som si toho ked som s nim jazdil. nezralo to ako 1,4l ale ani ako dvojliter. 7 litrov na sto nieje spotreba dvojlitra
Miláčku, na které ženy působí jako magnet? Chtěl bych , abys nám o nich něco napsal- já jsem se domníval, že na ty ženy působíte jako magnet vy svojí pronikavou inteligencí
No tak to se musím kolegy Toyotysti zastat. VW má potíže v tom, že není schopna optimalizovat process spalování. Např. variabilní časování ventilů a to jak sacích , tak výfukových, pak tu máme variabilní časování a zdvih ventilů. A pak další takové zlepšovátka, jako vracení části směsi zpět a větší pootevření škrtící klapky. Ono totiž škrtící klapka je zdrojem tlakových ztrát, je skoro lepší ji úplně odstavit a řídit množství paliva úplně na konci u ventilů jejich otevření. Pak tu máme úpravy povrchů kluzných ploch a snižování odstředivých a setrvačných hmot. Nejdál je asi HONDA, BMW, MERCEDES, TOYOTA. Jinými slovy VW totálně zaspalo dobu.
no tak toto je dalsie male auto ktore nema design. kludne by sa mohlo predavat ako kia, daihatsu, alebo hociktore ine na svete.
Ja mam teraz Ka a som na neho hrdy. ma jedinecny design, kazdy ho zdialky spozna, na zeny posobi ako magnet a jazdne vlastnosti ma ako ziadny iny automobil tejto kategorie s vynimkou stareho mini.
no tak toto je dalsie male auto ktore nema design. kludne by sa mohlo predavat ako kia, daihatsu, alebo hociktore ine na svete.
Ja mam teraz Ka a som na neho hrdy. ma jedinecny design, kazdy ho zdialky spozna, na zeny posobi ako magnet a jazdne vlastnosti ma ako ziadny iny automobil tejto kategorie s vynimkou stareho mini.
emisie maju vplyv aj na vykon, na to pozor. Cistejsie spalovanie neznamena ucinnejsie. Castokrat je to presne naopak. A ucinnejsie spalovanie = nizsia spotreba ale aj vyssi vykon. Za predpokladu, ze objem spalenych plynov je rovnaky.
dokonce občas trhá i prodejní rekordy :-) třeba v Britanii je pořád nejprodávánější auto ve své třídě. I já mám své káčko ve firemním tuningu >:D a spokojenost. A jako celek sem i to nelíbí ale některé prvky bych si nechal líbit i na svém káčku.
blbost, moje stará Toyota Cotolla 1,3 mela vykon 63Kw. v te dobe dokazala Skoda vytlacit takovy vykon akorat z 1,6 . A to bylo pred 8 lety. A co ted .... dohnala Skoda spozdeni v motorech .... NE. A ty nove Turbo benziny ? 1,4 TFSI zere jakou dvoulitr, ale odhaduji ze takovou zivotnost mit nebude. VW benzin bez turba neumi. na to jsou tu jini. Skoda to je hlavne turbo chrocht TDI a ulet desetileti 1,2 HTP.
Motor na papíře OK, ale ten design... Tohle v Evropě doufám neuvidíme :o( Staré Káčko bylo originální, taky už ho vyrábějí 11 let.... Tohle mě vůbec nevzrušuje
Hodně podobné na dva v Korei již vyráběné modely, hádejte které ... ;-) Jinak litrový čtyřválec s 54 kW je fajn, v Mladé Boleslavi by si měli vzít příklad !