Seat Leon čtvrté generace je další z nedávných kompaktních novinek VW Group. Podobně jako u Octavie a Golfu chválíme auto jako celek, s novým infotainmentem je to ale už horší...
seat je zbytečná firma. Taková divná konfekce. Když zmizí z automobilové mapy světa, nikdo o nic nepřijde. Narozdíl od ostatních, kteží odešli a byli super.
Hm...potřebujou levnějšíbrand. Škodovka jim v tomto přerostla přes hlavu. Btrzo jí budou přistřižená křídla. Poslední koncernový sourozenci...jsou poprvév historii lepší ty škodovky. A to je hodně divný.
Co těmi falešnými koncovkami výfuků chtějí v koncernu (a nejen v něm) dosáhnout? Vždyť to je pokrytectví jak prase. Když se stydí za to, že to jezdí na benzín a naftu, tak ať tam ty falešné díry nedělají vůbec. Proto třikrát sláva Mazdě, tam je svět ještě v pořádku ;-)https://www.auto.cz/…e-ne-pro-kazdeho?…
ať je to tenhle vošizenej nebo origo VW - je dobře vidět, jak čísla neobsáhnou všechno.
Spotřeba, zrychlení, krouťák...a pak se svez s hybridem a normální 1.5 s stejným výkonem v reálným světě. Rozdíl ve skutečnosti je znatelný, v číslech skoro není.
Trojühelníky...FORD NEW EDGE DESIGN 1998 PROJECT FOCUS Mk.1 RULEZ!!!!
...ale to je kua skoro čtvrt století. Co je to raflo?
Bude hůř...zase se bude oblit.
Taková Mazda121/Fiesta omg
DSGéčko se suchými spojkami je v podstatě manuální převodovka s robotizovaným řazením ... a o moc víc než klasický manauál nezbaští.
A co se týče zůstatkových cen, to je věštění z křišťálové koule. Ale obecně druhý nebo třetí kupec za "fičůry" nepřiplácí, takže amortizaci DSG-hybridu bude muset zaplatit první majitel.
Odkiaľ máš ten údaj? Liter je brutálny rozdiel (to je rozdiel medzi TSI a TDI), tomu proste neverím.
A zostatková hodnota? To môžeš brať do úvahy pri posudzovaní, či si kúpiš VW Golf alebo Kiu Ceed, ale nie pri zvažovaní Golf 1,5TSI vs Golf 1,5eTSI.
JJ, Mazda je v tomto super, poctivé klasické koncovky výfukov. A oceňujem aj to, že tie dvojité koncovky nie sú len v najsilnejšej motorizácii, ako pri niektorých značkách, ale aj pri slabších (napr. 6ka nielen pri 2,5, ale aj pri 2-litri). A žiadne hranaté, lichobežníkové a iné vymýšlance, klasika okrúhle, proste načo vymýšľať nanovo koleso.
Ale no tak, mě se bohužel přihodilo, že jsem v tom autě (taxi v Bilbau) musel jet asi půl hodiny na zadních sedačkách a dodnes si to pamatuju, páč to byla vyloženě tortura. Byl tam sedáček, ne sedák, a jako na bidýlku, opěradla mi končila v půli zad a do lopatek tlačily opěrky hlavy, hlava ve stropě (v mpv!!). Jestli tohle mělo být rodinné auto, tak pro rodinu trpaslíků maximálně. A komfort? Být dítě, tak z toho poskakování vzadu hodím tyčku už někde na půl cesty k babičce. :D
Toto je pre mna momentálne najkrajšie auto v segmente C a to som ho ešte nevidel na živo.Golf ma dosť sklamal hlavne predok a Octavia je fajn ale pre mna zbytočne dlhá.Leon by bola momentálne jasná volba. :yes:
No a to si zober, že to má batériu cca 0,6kWh a Corolla 1,8HSD ma batériu cca 0,75kWh. Takže ak raz dôjde na výmenu batérie, tak cenový rozdiel bude minimálny.
V dané třídě mají skutečné koncovky výfuku například Kia Ceed a Ford Focus. A pak je spousta těch, co si na nic nehrají a prostě je tam nemají. Na tom novém Leonu to vypadá obzvláště trapně.
No většinou, hlavně v těch starších je to super, měkké a pohodlnne :) Laguna 1, Laguna 2, Megane 1,2 Clio 2 a 3.. Ty moderní už tak komfortní nejsou, ale nové Clio se povedlo, jen už to není typicky rozválený Francouz
mild bude hlavne vylepsovat prevadzkove vlastnosti pohonu, reakcia na plyn, nejake zlepsenie pruznosti a uberie spotrebu tam kde ma zmysel plachtenie... okrem ceny by som sa riadil pridanou hmotnostou, pokial sa vmesti do 30kg tak why not... nad 50kg na predku by som do toho uz nesiel
Reálně je to litr.
Navíc to líp jede, a to o dost.
Zapomínáš v návratnosti (jako všichni s kalkulačkou bez znalostí problematiky) na wiederverkaufsvert. Typicky donedávna u diesel vs benzín hustej faktor. Tady už míň.
Připlatíte 60 000 a průměrná spotřeba poklesne z 4,8 na 4,7.
S mým bržděním bych měl spotřebu nižší max o 0,5l, ale jsou zde i brzdiči, co tvrdí, že ušetří 1,5l (velký obdiv).
Tedy u mě návratnost milďásu po 400 000 km.
Poskakovanie neviem, ale dinar má pravdu minimálne v tom, že vzadu to bolo fakt len pre deti, ja som to mal presne ako dinar, t.j. sedáky do polovice stehien a operadlo do polovice chrbta, opierky hlavy niekde pri lopatkách, proste tam mi podstata MPV (= veľkorysý vnútorný priestor) nejak chýbala.
Ježíši, to muselo být nějaké rozbité, kamarád to auto má ještě dnes, v celkem dobrém stavu, v zádu jsem nejel, ale vepředu pár desítek km jo a má to krásné měkké francouzské sedačky, stejně mám v Cliu z te doby a auto je měkké. Navíc jsme do něj na skládali víc věcí, než do mého o 15 let novějšího kombíku střední třídy :D
Za chvíli asi budou tyhle trapné cirkusové atrapy výfuku dávat i na EV. Ještě hustokruté křídlo pod zadním sklem, mračítka a pořádné nasávadlo na kapotě a bude to komplet.
Ne, ten hybrid máš tak za 10-15 jenom.
Kdyby se někdo chtěl hádat, že je to 60 (nemyslím nutně tebe), ať si vytáhne hlavu ze zadku a podívá se na ten ceník pořádně.
A i kdyby to potom chtěl v manuálu...tak to právě bylo vyvíjeno v podstatě jako komponent s tou dvojspojkou do kupy - když to hodně zjednoduším.