Jezdíme v PSA od 2002 a rozhodně si to nemyslím ani jsem nic takového nezažil. Nikdy jsem nebyl bez auta více než den nebo dva, rozhodně ne jako v případě závady na AT převodovce tehdy nového B5 Passatu 2,8 VR6, kterou nám dávali ve dvouleté záruce dohromady přes půl roku. Opravdu obdivuju, že tři měsíce po zahájení výroby jsou u PSA k dispozici informace o tom, že pro 55 vozů vyrobených toho a toho dne je svolávačka kvůli xy nepřesnosti, vadě výroby atp. Co by za to dali jiní, ta takovou sebereflexi a akceschopnost.
A ještě, bylo by možné dát pár odkazů na ty "všechny statistiky"? Díky.
Obdivuji tu přesnost, se kterou PSA dokáže lokalizovat potenciálně vadné díly nebo výrobu, rychlost, se kterou zpětně analyzuje své výrobky, a otevřenost, se kterou dává informace na trh a vlastním nákladem vady odstraňuje. Auto je složitý stroj, takže je jasné, že se chyby stávají a stávat budou. Co zákazníka skutečně zajímá je, jak účinný kontrolní systém má výrobce proti nim vyvinut a jak otevřeně o tom se zákazníkem jedná. A v tomhle je PSA naprostá jednička. Takže díky za osvětu, byť zadání článku bylo pravděpodobně úplně jiné.
I ty popleto, PSA si za jednoroční zisk před dvěma lety koupila OPEL, nyní je na řadě Fiat. Zdroj i zde na auto.cz: https://www.auto.cz/…roku-1999-127932
PSA je po Porsche momentálně nejziskovější automobilkou na světě.
Musí to být ale těžký svět žít v takovém bludu, jako předvádíš. Tak raději dobrou noc, sni dál.
Proč bych hledal něco, co tvrdíš ty sám, co naopak nikdo jiný neviděl? Mám jinou vlastní, 18 let trvající zkušenost, zatímco ty jen pomlouvačné řeči bez jakéhokoli podkladu. Tak si ten svůj svět užij, diskutére.
Pokud půjde cestou Renaultu,tak jen dobře. Třeba ve francouzských statistikách byl Renault mezi nejlepšími a PSA mezi nejhoršími. A Tavares cestou Renaultu asi jde, protože pomohl Peugeot zachránit před krachem. Prozatím.
"Ty statistiky si najdi. Nemám na to čas." - Tak pokud něčím argumentuji, měl bych mít možnost to doložit. Hlavně že máte čas sedět u diskuze. Jak má někdo hledat statistiky, které (možná) neexistují?
Ty statistiky si najdi. Nemám na to čas. Když jsem to řešil, tak jsem se díval na francouzské, německé a britské. A PSA bohužel patřil do kategorie nahoře huj a dole fuj. Ale třeba jim pomohl příchod Tavarese z Renaultu, který naopak patřil mezi nejlepší. Čínská záchrana PSA před krachem nebyla náhoda.