Nový Peugeot 208 je svoláván do servisů. Má hned dva problémy
Malá lvíčata vyrobená v posledních měsících musejí navštívit autorizované servisy. Řeší se totiž hned dvojice potíží ohrožujících bezpečí.
Stylovým Peugeotem 208 jsme se prvně svezli na podzim loňského roku v okolí Lisabonu, kde jsme vedle benzinové a naftové verze vyzkoušeli také elektromobil. Francouzi přistupují k elektrifikaci jinak než některé jiné značky a namísto samostatných elektrických modelů nabízejí tento pohon jako jednu z možností. Proč ne, když se s tím již při přípravě platformy počítalo.
O pár týdnů později dorazila dvěstěosmička do redakční garáže k tradičním redakčním testům a sluší se připomenout, že Evropské auto roku 2020 (COTY) se nám více líbilo v cenově dostupnější verzi, která dostala střízlivější provedení i-Cockpitu. Na moderní pracoviště řidiče se šišatým volantem si v malém voze ani po několikátém pokusu ne a ne zvyknout…
Tolik krátké ohlédnutí za uplynulými měsíci, ale pojďme zpátky do současnosti. Web Svolávačky.cz s odkazem na Rapex Report informoval, že dvěstěosmičky musejí v rámci dvou svolávacích akcí v brzké budoucnosti navštívit autorizované servisy.
Peugeoty 208 vyrobené od 3. do 30. prosince loňského roku nemusejí mít sloupek řízení vyrobený přesně podle specifikací. To může mít za následek selhání řízení a ztrátu kontroly nad vozidlem, čímž se pochopitelně zvyšuje riziko nehody. Druhá akce (s kódem JYB a JYC) už se týká většího počtu modelů vyrobených od 29.7. do 2.12. minulého roku. Ta varuje, že přední lišty podběhů nemusejí být dostatečně upevněny a za jízdy se mohou uvolnit, což v provozu rovněž představuje riziko.