Pick-upy byly dlouhá léta především pracovními nástroji, dnes se však už i na území Evropy staly také lifestylovou záležitostí, na což sází i stylový Amarok ve verzi Canyon.
Hlavně tedy Amaroka s tímto motorem, protože předpokládám, ž enový model, pokud opravdu bude, bude už jen malým dvoulitrem. Určitě se zde objeví příspěvky, že Ford má 2.0 157 KW, což je vice než 150, ale prostě to není stejné. I třílitr 120KW dává v tomto výkonu větší smysl než dvoulitr. Je to Pickup, pracant. Bohužel doba je takový že i do "pracovních" strojů se cpe motůrek ideální tak pro sedan.
pominu tuhle předraženou nesmyslnou edici.
Právě ten motor je pecka. A neobtěžuje vevnitř nedodělky a ergonomickými faily a rébusy jako japonská konkurence, která navíc u nás nabízí skoro už jenom jenom slabingry motory.
Trošku vyšší je u Amaroku jen spotřeba.
ALE CO JE NEJHORŠÍ
Opět tady máme článek o autě, KTERÉ MOMENTÁLNĚ NELZE OBJEDNAT.
A to vůbec. Nemyslím výbavovou linii nebo motorizaci.
Český VW je jako sámoška v KLDR v jednom okresním městě, co jsem viděl.
Vesměs nic moc v nabídce.
Ale redaktůrek blábolí jak čert:
"Jenže pokud byste chtěli podobnou stylovku parkovat i před svým domem, pak byste neměli s koupí nového vozu příliš váhat."
No, kdo neváhá nežere ....a kdo neví, píše.:)
A kua už - dokud budou lidi brát pickupy jako stylovky, klidně ať je EU fakt zakáže.
Je to auto na práci. Když vidím strupa, co v tom dělá vlny, musím se smát. :-)
Tak co čekat vod frajera, co před pár dny napsal, že nejlepší motor pro novej Ranger bude R4 PHEV. Prostě opakovaně dokazuje, že nechápe, na co ty auta jsou. A opakovaně o nich píše.
Ač jinak bezva auto, v této verzi to vypadá strašně. Obří černé lemy blatníků, obří mezera mezi podběhem a kolem, v ní prťavé kolo, a světlá výška na úrovni průměrných SUV to uzavírá.
Obávám se, že třílitr se v Evropě neukáže. A ten PHEV v pracantovi je takový nesmysl, že to bije do očí.
Ten PHEV budou brát spíše ti, co to auto nechtějí jako pracanta, ale jako běžné přemisťovadlo.
Hele, to ses toho v KLDR moc nenaučil, že bys nám tady zakazoval pick-upy jako auta pro zábavu.
Není lepší nechat každého, ať si jezdí v čem chce?? Třeba v traktoru, když ho to baví. Jakmile to začnou rozhodovat úředníci, tak jsme...
sa mi paci ale tento tu je nejaky desny.. brr... az ma striasa... co sa mu stalo? nejaky blby bodykit? ... akoze strasne vyzera .. nespoznavam ho normalne
Vzhledem k tomu, že Ford diesel 3.0 na americkém trhu má, to není až tak nereálné.
Divil jsem se, že ho nedali už do stávajícího Rangeru Raptor, to by byly prodeje určitě jinde...
K tomu špičkovému podvozku dát jen dvoulitr, když auto váží 2 tuny, je málo. I kdyby málo jen psychologicky, tak je to marketingově škoda určitě.
Otázka je, co z toho opravdu bude pravda. Jisté je, že nesmysl v pohodě PHEV pro Pickup bude samozřejmostí. Ale pokud by byl i 3.0 TDI tak to bude "dokonalý " motor pro takové auto
"Kdy na trh?
Amarok se objeví nejprve na latinskoamerických trzích, následovat bude Austrálie, Jihoafrická republika, Rusko a dočká se i Evropa. Zatímco jihoameričtí zákazníci si budou moci Amarok koupit již na začátku roku 2010, ti na starém kontinentě musí vydržet minimálně další půlrok. Již v lednu se objeví armáda asistenčních Amaroků na tratích jihoamerického Dakaru."
Naprosto souhlasím. Pro pracanta je ten motor k ničemu. Takže bych jak omajitele viděl nějakého městského, či příměstského člověka, co se vzhlédl v pickupech a tak si ho pořídil právě s tím PHEV, ale používá to víceméně jako normální auto.
Toho třílitru se taky bojím, že nebude a je to škoda, přitom u VW by se vhodný třílitr určitě našel, když je používají v SUV i běžných autech.
Pro pracovní stroj tam lepší možnost, než ten třílitr není. Takže by ho to opravdu chtělo a stejně by ani spotřeba nebyla o moc rozdílná oproti dvoulitru, dokonce v určitých situacích by mohl být i úspornější.
Přesně tak. teď mne ale napadlo, že když bude PHEV, třeba ten třílitr do Evropy pustí s vyhlídkou, že emise jim PHEV sundá dostatečně. Pak, ale bude záležet, kolik se těch PHEV skutečně prodá.
"Určitě se zde objeví příspěvky, že Ford má 2.0 157 KW, což je vice než 150"
no tak na ně odpovíme, že silnější 3.0 z Amaroku měl 190.
Teď je to egal - už ho u nás nekoupíš.
Nedávno už tu byl článek o nových motorech pro Ranger a Amarok II, základ by měl být diesel 2.0 biturbo 157 kW 500 Nm, střed diesel 3.0 V6 186 kW 600 Nm a vrchol benzín R4 2.3 + elektromotor se systémovým výkonem 270 kW.