Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST VW Amarok 3.0 V6 Canyon – Když se pracant hodí do gala

28 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Hlavně tedy Amaroka s tímto motorem, protože předpokládám, ž enový model, pokud opravdu bude, bude už jen malým dvoulitrem. Určitě se zde objeví příspěvky, že Ford má 2.0 157 KW, což je vice než 150, ale prostě to není stejné. I třílitr 120KW dává v tomto výkonu větší smysl než dvoulitr. Je to Pickup, pracant. Bohužel doba je takový že i do "pracovních" strojů se cpe motůrek ideální tak pro sedan.
simson33
Nedávno už tu byl článek o nových motorech pro Ranger a Amarok II, základ by měl být diesel 2.0 biturbo 157 kW 500 Nm, střed diesel 3.0 V6 186 kW 600 Nm a vrchol benzín R4 2.3 + elektromotor se systémovým výkonem 270 kW.

https😐/www.auto.cz/…dni-verzi-134572
Avatar - kari.laz
kari.laz
Otázka je, co z toho opravdu bude pravda. Jisté je, že nesmysl v pohodě PHEV pro Pickup bude samozřejmostí. Ale pokud by byl i 3.0 TDI tak to bude "dokonalý " motor pro takové auto
simson33
Vzhledem k tomu, že Ford diesel 3.0 na americkém trhu má, to není až tak nereálné.
Divil jsem se, že ho nedali už do stávajícího Rangeru Raptor, to by byly prodeje určitě jinde...
K tomu špičkovému podvozku dát jen dvoulitr, když auto váží 2 tuny, je málo. I kdyby málo jen psychologicky, tak je to marketingově škoda určitě.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Otázka je co na to Evropská ekobuzerace. Aby třílitr nebyl zase jen pro vyvolené trhy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Obávám se, že třílitr se v Evropě neukáže. A ten PHEV v pracantovi je takový nesmysl, že to bije do očí.
Ten PHEV budou brát spíše ti, co to auto nechtějí jako pracanta, ale jako běžné přemisťovadlo.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Naprosto souhlasím. Pro pracanta je ten motor k ničemu. Takže bych jak omajitele viděl nějakého městského, či příměstského člověka, co se vzhlédl v pickupech a tak si ho pořídil právě s tím PHEV, ale používá to víceméně jako normální auto.
Toho třílitru se taky bojím, že nebude a je to škoda, přitom u VW by se vhodný třílitr určitě našel, když je používají v SUV i běžných autech.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Přesně tak. teď mne ale napadlo, že když bude PHEV, třeba ten třílitr do Evropy pustí s vyhlídkou, že emise jim PHEV sundá dostatečně. Pak, ale bude záležet, kolik se těch PHEV skutečně prodá.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pro pracovní stroj tam lepší možnost, než ten třílitr není. Takže by ho to opravdu chtělo a stejně by ani spotřeba nebyla o moc rozdílná oproti dvoulitru, dokonce v určitých situacích by mohl být i úspornější.
Priateľský ľudožrút
ANO, ideal do mesta, ked bude v Tescu akcia na kuracie prsia bez kože.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A také jste si určitě všimli, že má diesel, čtyřkolku a ruční brzdu (!). Škoda, že nemá i manuální převodovku (!) ...
Priateľský ľudožrút
Este by mohol mat startovanie klukou.
Anonym
"Určitě se zde objeví příspěvky, že Ford má 2.0 157 KW, což je vice než 150"
no tak na ně odpovíme, že silnější 3.0 z Amaroku měl 190.
Teď je to egal - už ho u nás nekoupíš.
KIaudius
Na tej titulke to vyzerá ako Duster. Skoro som sa pomýlil...
simson33
https😐/www.auto.cz/…predstavuje-3218

"Kdy na trh?
Amarok se objeví nejprve na latinskoamerických trzích, následovat bude Austrálie, Jihoafrická republika, Rusko a dočká se i Evropa. Zatímco jihoameričtí zákazníci si budou moci Amarok koupit již na začátku roku 2010, ti na starém kontinentě musí vydržet minimálně další půlrok. Již v lednu se objeví armáda asistenčních Amaroků na tratích jihoamerického Dakaru."

článek s prvními jízdními dojmy s evropskou verzí z roku 2010...
https😐/www.auto.cz/…zdni-dojmy-22509
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ač jinak bezva auto, v této verzi to vypadá strašně. Obří černé lemy blatníků, obří mezera mezi podběhem a kolem, v ní prťavé kolo, a světlá výška na úrovni průměrných SUV to uzavírá.
Avatar - Emel
Emel
Ten boční pohled je tristní.
Othello
Souhlas, designově to moc nezvládli
Snad kdyby tam dali trochu větší kola ....
Avatar - lamal
lamal
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 182
Anonym
pominu tuhle předraženou nesmyslnou edici.
Právě ten motor je pecka. A neobtěžuje vevnitř nedodělky a ergonomickými faily a rébusy jako japonská konkurence, která navíc u nás nabízí skoro už jenom jenom slabingry motory.
Trošku vyšší je u Amaroku jen spotřeba.
ALE CO JE NEJHORŠÍ
Opět tady máme článek o autě, KTERÉ MOMENTÁLNĚ NELZE OBJEDNAT.
A to vůbec. Nemyslím výbavovou linii nebo motorizaci.
Český VW je jako sámoška v KLDR v jednom okresním městě, co jsem viděl.
Vesměs nic moc v nabídce.
Ale redaktůrek blábolí jak čert😒br /> "Jenže pokud byste chtěli podobnou stylovku parkovat i před svým domem, pak byste neměli s koupí nového vozu příliš váhat."
No, kdo neváhá nežere ....a kdo neví, píše.😊
A kua už - dokud budou lidi brát pickupy jako stylovky, klidně ať je EU fakt zakáže.
Je to auto na práci. Když vidím strupa, co v tom dělá vlny, musím se smát. 😄
Tak co čekat vod frajera, co před pár dny napsal, že nejlepší motor pro novej Ranger bude R4 PHEV. Prostě opakovaně dokazuje, že nechápe, na co ty auta jsou. A opakovaně o nich píše.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Strup - Ranger R4 PHEV - nebude to DonVito? 😁
Anonym
:yes: 😁
Jseš nabitej, tak co, tak co se bojíš!!!
😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jen jsem si vzpoměl, pro koho je nejprémiovějším pohonem ever 2,5iPHEV v RAV4.
Kdo by po jeho představení chtěl osmiválce a spol.? 😁
Anonym
Kojota boys...no brain society. :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak dík 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty do toho nepatříš, neboj 😉
simson33
Hele, to ses toho v KLDR moc nenaučil, že bys nám tady zakazoval pick-upy jako auta pro zábavu.
Není lepší nechat každého, ať si jezdí v čem chce?? Třeba v traktoru, když ho to baví. Jakmile to začnou rozhodovat úředníci, tak jsme...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sa mi paci ale tento tu je nejaky desny.. brr... az ma striasa... co sa mu stalo? nejaky blby bodykit? ... akoze strasne vyzera .. nespoznavam ho normalne