Testy
https😐/www.auto.cz/…predstavuje-3218
"Kdy na trh?
Amarok se objeví nejprve na latinskoamerických trzích, následovat bude Austrálie, Jihoafrická republika, Rusko a dočká se i Evropa. Zatímco jihoameričtí zákazníci si budou moci Amarok koupit již na začátku roku 2010, ti na starém kontinentě musí vydržet minimálně další půlrok. Již v lednu se objeví armáda asistenčních Amaroků na tratích jihoamerického Dakaru."
článek s prvními jízdními dojmy s evropskou verzí z roku 2010...
https😐/www.auto.cz/…zdni-dojmy-22509
"Kdy na trh?
Amarok se objeví nejprve na latinskoamerických trzích, následovat bude Austrálie, Jihoafrická republika, Rusko a dočká se i Evropa. Zatímco jihoameričtí zákazníci si budou moci Amarok koupit již na začátku roku 2010, ti na starém kontinentě musí vydržet minimálně další půlrok. Již v lednu se objeví armáda asistenčních Amaroků na tratích jihoamerického Dakaru."
článek s prvními jízdními dojmy s evropskou verzí z roku 2010...
https😐/www.auto.cz/…zdni-dojmy-22509
Ač jinak bezva auto, v této verzi to vypadá strašně. Obří černé lemy blatníků, obří mezera mezi podběhem a kolem, v ní prťavé kolo, a světlá výška na úrovni průměrných SUV to uzavírá.
pominu tuhle předraženou nesmyslnou edici.
Právě ten motor je pecka. A neobtěžuje vevnitř nedodělky a ergonomickými faily a rébusy jako japonská konkurence, která navíc u nás nabízí skoro už jenom jenom slabingry motory.
Trošku vyšší je u Amaroku jen spotřeba.
ALE CO JE NEJHORŠÍ
Opět tady máme článek o autě, KTERÉ MOMENTÁLNĚ NELZE OBJEDNAT.
A to vůbec. Nemyslím výbavovou linii nebo motorizaci.
Český VW je jako sámoška v KLDR v jednom okresním městě, co jsem viděl.
Vesměs nic moc v nabídce.
Ale redaktůrek blábolí jak čert😒br /> "Jenže pokud byste chtěli podobnou stylovku parkovat i před svým domem, pak byste neměli s koupí nového vozu příliš váhat."
No, kdo neváhá nežere ....a kdo neví, píše.😊
A kua už - dokud budou lidi brát pickupy jako stylovky, klidně ať je EU fakt zakáže.
Je to auto na práci. Když vidím strupa, co v tom dělá vlny, musím se smát. 😄
Tak co čekat vod frajera, co před pár dny napsal, že nejlepší motor pro novej Ranger bude R4 PHEV. Prostě opakovaně dokazuje, že nechápe, na co ty auta jsou. A opakovaně o nich píše.
Právě ten motor je pecka. A neobtěžuje vevnitř nedodělky a ergonomickými faily a rébusy jako japonská konkurence, která navíc u nás nabízí skoro už jenom jenom slabingry motory.
Trošku vyšší je u Amaroku jen spotřeba.
ALE CO JE NEJHORŠÍ
Opět tady máme článek o autě, KTERÉ MOMENTÁLNĚ NELZE OBJEDNAT.
A to vůbec. Nemyslím výbavovou linii nebo motorizaci.
Český VW je jako sámoška v KLDR v jednom okresním městě, co jsem viděl.
Vesměs nic moc v nabídce.
Ale redaktůrek blábolí jak čert😒br /> "Jenže pokud byste chtěli podobnou stylovku parkovat i před svým domem, pak byste neměli s koupí nového vozu příliš váhat."
No, kdo neváhá nežere ....a kdo neví, píše.😊
A kua už - dokud budou lidi brát pickupy jako stylovky, klidně ať je EU fakt zakáže.
Je to auto na práci. Když vidím strupa, co v tom dělá vlny, musím se smát. 😄
Tak co čekat vod frajera, co před pár dny napsal, že nejlepší motor pro novej Ranger bude R4 PHEV. Prostě opakovaně dokazuje, že nechápe, na co ty auta jsou. A opakovaně o nich píše.
Strup - Ranger R4 PHEV - nebude to DonVito? 😁
:yes: 😁
Jseš nabitej, tak co, tak co se bojíš!!!
😒]
Jseš nabitej, tak co, tak co se bojíš!!!
😒]
sa mi paci ale tento tu je nejaky desny.. brr... az ma striasa... co sa mu stalo? nejaky blby bodykit? ... akoze strasne vyzera .. nespoznavam ho normalne
https😐/www.auto.cz/…dni-verzi-134572
Divil jsem se, že ho nedali už do stávajícího Rangeru Raptor, to by byly prodeje určitě jinde...
K tomu špičkovému podvozku dát jen dvoulitr, když auto váží 2 tuny, je málo. I kdyby málo jen psychologicky, tak je to marketingově škoda určitě.
Ten PHEV budou brát spíše ti, co to auto nechtějí jako pracanta, ale jako běžné přemisťovadlo.
Toho třílitru se taky bojím, že nebude a je to škoda, přitom u VW by se vhodný třílitr určitě našel, když je používají v SUV i běžných autech.
no tak na ně odpovíme, že silnější 3.0 z Amaroku měl 190.
Teď je to egal - už ho u nás nekoupíš.