Ekonomika
Je to stejný scénář jako u 737 MAX, akorát u toho nejsou mrtví.
Najprv zmenit vsetko na dotykove ovladanie ktore odvadza pozornost od soferovania, a potom pridat haprujuci eCall. Povedal by som, ze to k tym mrtvym uz pomaly smeruje...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jako první by mě letět Diess. Svoji neschopnost už ukázal u BMW. Ve VW to za něho odskáčou jiní. VW se pod jeho vedením řítí do velikých problému a odskáče to i Škoda auto a spousta naších dodavatelů. Celý evropský automobilový průmysl se řítí do záhuby, to vidí všichni, jen né ti ***i co sedí v Bruselu.
Brusel je jedna věc, ale třeba ořezali klasický otočný ovladač na světla. Octavia 4 to má také tak 😒
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak, v první řadě je potřeba odstranit Diesse, jinak hrozí katastrofa. Čím dál víc věřím tomu, že se snaží ekolobbingem zlikvidovat konkurenci, ale trpět kvůli tomu budou všichni.
Co mají automobilky a celý průmysl dělat?
Tak to je přesně ta kardinální otázka. Zločinné vedení EU totiž svoji zlatou slepici zahnalo do kouta a teď ji pomalu zabíjí. Co budou dělat s těmi desetimiliony lidí, co v automotive v EU dosud mělo zaměstnání?! Počítám, že brzy nějaký eko-*** začne krákat, jaká že tento krach nyní bude "příležitost" do budoucna! 😒 :no: :no: :no: :no: :no:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...by potřeboval někoho jako byl Sergio Marchionne.
Právě spíš tuším, že aktualizace měly být OTA na celé auto, ne jen na rádio, jak píšete v článku.
Nebojte, na toho m.a.g.o.r.a Diesse dojte taky. Teď ještě vykopne všechny kolem sebe, aby nasytil hlad po odpovědných "hlavách", ale vinen všemu je on. P.o.s.r.a.l. co mohl. Dokud žil a byl aktivní p. Piech, držel mu trochu uzdu, ale po jeho smrti se tento ch.c.í.p.á.k rozjel. Má hnusný ksicht jako Šumachr...
Tak či tak, z tohodle se bude VW dlouho dlouho zotatovat. Ale je fakt, že v koncernu pořád zůstali staří dobří pragmatici a vývojáři a prostě se jen tak trochu upozadili, protože vědí, že vláda každého ***a jednou skončí a oni zase dostanou příležitost ukázat, co umí a postavit tu značku na nohy. Držím palce, protože mám pro VW (Group) slabost a není nás málo.
Jinak všichni to známe - když se bavíme mezi sebou, jak jsme spokojení v práci, tak každý kritizuje a vcelku objektivně. Pak firma udělá "anonymní" průzkum spokojenosti mezi zaměstnaci a ačkoli tam napíšete pravdu a vaši spolupracovníci taky, jaký je vždy výsledek?? No jasně, všichni jsou spokojení až na pár odpadlíků...
Proč to píšu - samozřejmě že před uvedením každého modelu si všechny značky dělají jak interní tak externí průzkum hodnocení nově uváděného modelu. Jenže co naplat, když někdo prostě chce slyšet jen to svoje, tak se tak dlouho hledá ten správný vzorek hodnotitelů, až to proste vyjde tak, jak je potřeba a auto dostane zelenou. No jo, ale prd platný, když u zákazíků má červenou nebo přinejmenším žlutou 😁 Prostě fejk kam se podíváš.
Tak good luck starý dobrý VW a bad luck těm novátorům.
Tak či tak, z tohodle se bude VW dlouho dlouho zotatovat. Ale je fakt, že v koncernu pořád zůstali staří dobří pragmatici a vývojáři a prostě se jen tak trochu upozadili, protože vědí, že vláda každého ***a jednou skončí a oni zase dostanou příležitost ukázat, co umí a postavit tu značku na nohy. Držím palce, protože mám pro VW (Group) slabost a není nás málo.
Jinak všichni to známe - když se bavíme mezi sebou, jak jsme spokojení v práci, tak každý kritizuje a vcelku objektivně. Pak firma udělá "anonymní" průzkum spokojenosti mezi zaměstnaci a ačkoli tam napíšete pravdu a vaši spolupracovníci taky, jaký je vždy výsledek?? No jasně, všichni jsou spokojení až na pár odpadlíků...
Proč to píšu - samozřejmě že před uvedením každého modelu si všechny značky dělají jak interní tak externí průzkum hodnocení nově uváděného modelu. Jenže co naplat, když někdo prostě chce slyšet jen to svoje, tak se tak dlouho hledá ten správný vzorek hodnotitelů, až to proste vyjde tak, jak je potřeba a auto dostane zelenou. No jo, ale prd platný, když u zákazíků má červenou nebo přinejmenším žlutou 😁 Prostě fejk kam se podíváš.
Tak good luck starý dobrý VW a bad luck těm novátorům.
Skvěle shrnuto a vystiženo! 😄 :yes: :yes: :yes:
Dokud nezačne EU i vedení VW používat starý dobrý selský rozum a nezačnou brát v úvahu skutečná přání zákazníků, tak se z těch s.r.a.č.e.k. nevyhrabou! ;-\ ;-\ ;-\
Dokud nezačne EU i vedení VW používat starý dobrý selský rozum a nezačnou brát v úvahu skutečná přání zákazníků, tak se z těch s.r.a.č.e.k. nevyhrabou! ;-\ ;-\ ;-\
Vw a jeho schizofrénia..
Na jednej strane lobujú v európskej komisii za sprísňovanie emisných limitov, aby odstavili konkurenciu.
Na druhej strane, keď zistia, že to ani oni nedokážu, tak začnú podvádzať..
Na jednej strane sľubujú ev, na druhej strane ich nedokážu reálne uviesť od 2010, či kedy začali s Id projektom.
Na jednej strane dodávateľov derú na dreň a audituju, či majú etické štandardy a či nezamestnávajú deti.
Na druhej strane ich predajcovia vytvárajú kartelové dohody, aby podvodom okrádali zákazníkov.
Na jednej strane zvyšujú ceny za nove modely.
Na druhej strane tie iste modely oholia na nevyhnutne minimum a kedysi široká skala konfigurácii je zrazu na úrovni Japoncov.
HANBA
Na jednej strane lobujú v európskej komisii za sprísňovanie emisných limitov, aby odstavili konkurenciu.
Na druhej strane, keď zistia, že to ani oni nedokážu, tak začnú podvádzať..
Na jednej strane sľubujú ev, na druhej strane ich nedokážu reálne uviesť od 2010, či kedy začali s Id projektom.
Na jednej strane dodávateľov derú na dreň a audituju, či majú etické štandardy a či nezamestnávajú deti.
Na druhej strane ich predajcovia vytvárajú kartelové dohody, aby podvodom okrádali zákazníkov.
Na jednej strane zvyšujú ceny za nove modely.
Na druhej strane tie iste modely oholia na nevyhnutne minimum a kedysi široká skala konfigurácii je zrazu na úrovni Japoncov.
HANBA
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ne, ve střední a východní Evropě obyvatelstvo rozhodně naivní není, zato v takovém Německu, Belgii, Norsku, Švédsku apod. je to hotová katastrofa! Vypatlané uprchlicko-zelené mozky, které přivedou Evropu do katastrofy! 😒 :no:
Jo to německo, jedna z nejvyspělejších zemí světa by se mělo učit u nás😊
To myslíš vážně?
To myslíš vážně?
V rozumném uvažování o uprchlících a ekologii určitě! Jenže oni si tímto šíleným dobroserstvím léčí své historické mindráky... 😒 :no: :no: :no:
Myslíš to jak Německo vyřešilo za evropu krizi s uprchlíky? Nebo si myslíš, že je hrozná věc pro 500mil EU přijmout 1 mil lidí?
Nebo to, že německo je na špici ve využívání obnovitelné energie? https😐/www.energy-charts.de/energy_pie.htm?…
Nebo to, že německo je na špici ve využívání obnovitelné energie? https😐/www.energy-charts.de/energy_pie.htm?…
Vyspělé není díky současným pomatencům. Momentálně by se opravdu měli učit od jiných. Jinak nás povedou do další války.
Angela Merkelová - již 4. funkční období od roku 2005. A stále jedou na plné pecky.
Co se stalo od té doby u nás?
Co se stalo od té doby u nás?
Som tu písal, že G8 je len odflaknuty medzidňové, ktorý má dočasne hasiť problém s ID3.
Zdá sa, že ani ako nedzimodel nestojí za nič.
Zdá sa, že ani ako nedzimodel nestojí za nič.
Křečovitě snižovali náklady, a na autech je to znát.
Peníze které se jim nevracejí cpou jak šílení do EV.
Všechno souvisí se vším.
Dokud nerozetnou gordický uzel, nepomohou si.
P.S. Čím méně elektroniky a sofwairu, tím pro auto (a jeho uživatele) lépe. Stará známá pravda se znovu potvrzuje! Nikdo, ani EU jim nenařídila montáž výhradně el. P brzdy a obludného centralizovaného softwairu. Kdy už konečně marketing pochopí, že auto má být autem a ne pojízdným tabletem?!! 😒 :no: :no: :no:
😁 😁 😁
Relizace Green Dealu v praxi... 😒 :no: :no: :no: