Autofun
Jak vypadá asi nejpoužívanější Superb na světě? Za tři roky najezdil přes půl milionu kilometrů
31 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Chybi nejdulezitejsi fotografie - sedadlo ridice. To je teda dost skoda. Tam se totiz poznavaji u ojetiny ty kilometry, takze ted to zas nevim ... 😐
Přesně. Sedačky vzadu mne fakt nezajímají, zvlášť jestli to byl klasický služebák, tak vzadu ani nikdo nejezdil. Není divu, že vypadají zánovně.
nejen sedadlo řidiče, ale i stav volantu, řadící páky, stav nejčastěji používaných tlačítek (klima?) ...
Tohle fotil někdo naprosto bez rozumu
Tohle fotil někdo naprosto bez rozumu
Ak to odkruzil jeden vodic, je mi ho uprimne luto...
viděl jsem osobáky, co ěly 500 za dva roky. Nechápu, jak to dělají a proč, ale jeden byl sup s 470 za necelý dva roky. A ten řidič vypadal, že to najel všechno sám. Byl už odevzdanej, úplně spálenej... 😉
Já nejedu tak 70.000 ročně, když mám blbej rok. Z toho tak 3000 mě baví. 😊
Já nejedu tak 70.000 ročně, když mám blbej rok. Z toho tak 3000 mě baví. 😊
A pánko čo robil?
Manažér spoza volantu? Či?
Manažér spoza volantu? Či?
Ja myslím, že teraz už klesne nájazd mnohých, ktorí dakedy jazdili veľké kilometre (obdobne aj tých, ktorí stále lietali). Po uzavretí hraníc, resp. podnikov totiž mnohí veľkí a dôležití manažéri a iní zamestnanci zistili, že nie je treba chodiť na mítingy do head office osobne, nie je treba sa stretávať, aby sme si vysvetlili nezrovnalosti v badžete alebo odlišné pohľady na forecast, ale sa to dá aj online, rýchlejšie, operatívnejšie a hlavne lacnejšie. Takže myslím, že viacerým v blízkej budúcnosti klesne počet nabehaných kilometrov (či nalietaných míľ).
Samozrejme to neplatí univerzálne, ale čo mám vedomosť, v mnohých firmách už prehodnocujú, či sú tie cesty menežérov potrebné a či to neosekajú. A ako bočný efekt sú úspory na chlast na afterparty. 😒]
Samozrejme to neplatí univerzálne, ale čo mám vedomosť, v mnohých firmách už prehodnocujú, či sú tie cesty menežérov potrebné a či to neosekajú. A ako bočný efekt sú úspory na chlast na afterparty. 😒]
bude stát v českým bazáči s 95000 km.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Můj roční nájezd je cca 130 tisíc ročně v osobáku,takže tahle porce je už hodně i na mě 😁
Si taxikár? Pretože 130000 km ročne znamená pri cca. 250 pracovných dňoch v roku cca. 518 km denne. To je tak 5 až 6 hodín za volantom. Jedinú profesiu, ktorú si viem predstaviť s takýmto denným nájazdom (nie občas, sporadicky na služobnej ceste, ale každý jeden pracovný deň v roku), je práve taxikár, inak nikoho.
Každý iný profesionálny vodič, ktorý jazdí každý deň a šoférovaním sa živí, jazdí na kamióne, dodávke atď, nie na osobáku.
Každý iný profesionálny vodič, ktorý jazdí každý deň a šoférovaním sa živí, jazdí na kamióne, dodávke atď, nie na osobáku.
Ano jsem řidič taxi,ale jezdím hodně i po eu,takže když jedeš 3krat týdne Praha-Viden-Praha 3 krát Praha-budapest-Praha a poslední den to uzavreš Praha-krakow -Praha tak to naskáče,Samořejne takový není každý týden ale když nejedu někam daleko denně najedu cca 300-400 km tak to pak naskáče..
Mám kamoša, čo nabúchal s Ducatom za necelý rok a pol skoro 350 tisíc km. Ale on sa špecializuje na e😜resné prepravy krížom po európe a niekedy v priebehu týždňa otočil 2 x Gyor - ESP. Môj osobný rekord v nákladiaku za rok bol cca 120 tisíc. km. v dobe keď sa tacho krúžky a doby jazdy ešte tak neriešili. 😊
Kamionisti a spol. sú iná liga, to je jasné, tu sa ale riešil osobák, tam je 130000 km a pod. šialené číslo, ktoré znamená, že človek strávi prevažnú väčšinu pracovného času za volantom a keď práve točenie volantom nie je jeho práca, tak na skutočnú prácu nemá v podstate čas.
Napr.: https😐/img31.rajce.idnes.cz/…90107_160403.jpg?…
Hodinka samotnej práce a celý pracovný deň v pr.eli.
Napr.: https😐/img31.rajce.idnes.cz/…90107_160403.jpg?…
Hodinka samotnej práce a celý pracovný deň v pr.eli.
mal som kolegu, co kazde rano jazdil stuttgart -> bazilej a vecer zase domov. tak si to spocitaj 😉 pracoval ako senior sysadmin nad systemami od ibm. rano pred siedmou do auta, vecer po siestej z kancelarie. takze to nie je tak nerealne. osobne by som to ale zazivat nechcel.
..já vím, hodně troufalá otázka..
Říká se, že nejsou hloupé otázky. Na tvé otázce není nic troufalého, naopak je to něco, co by člověk měl vědět předtím, než kupuje nové auto. Položil bych (s dovolením) hloupou otázku: "Co tě vedlo k napsání Tvého příspěvku?". Máš špatné zkušenosti s nějakém modelem výrobce Škoda nebo přímo se Superbem. Snažíš se naznačit, že ne všechno domácí stříbro je dostatečně třpytivé? Jsi marketingový specialista v moderních formách komunikace - virální, buzz nebo WoM?
Předem díky za odpověď.
Předem díky za odpověď.
Já jen, že 500k dá dnes každé auto, i DACIA. Není to nic, o čem by bylo třeba psát. Zajímavé by blyy právě ty náklady na 1km. Jenže to se právě nedovíme, takže to je celé o NIČEM :no:
Teď už jen hlídat jak se bude převážet do ČR na prodej hned bude mít fešák o 250000km méně a po důchodci 😁😁😁