Ekonomika
0
Už z Forda jako majitele Jaguaru se mi dělalo na bli....a těd ještě indové je mi do breku škoda že nemá ty volné dvě miliardy tvrdé mněny .v rodiné hrobce Lyonsu můžou instalovat větrnou alektrárnu ja k se tam bude sir otáčet
Přejít do diskuze
Už z Forda jako majitele Jaguaru se mi dělalo na bli.....a těd ještě indové. rodiná hrobka v Coventry by mohla dělat větrnou elektrárnu jak se tam bude starej William Lyons otáčet
Zatím nemám strach, že by se Jaguár následoval svého příbuzného - Rover. NH Ostrava pod Indama rozkvetla, a s Avií taky mají velké plány 😉
škoda toho promarněného talentu 😉
Taky přeji krásné Vánoce, a co nejlepší začátek Nového roku. Kéž by rok 2008 byl ve znamení Jaguára
Taky přeji krásné Vánoce, a co nejlepší začátek Nového roku. Kéž by rok 2008 byl ve znamení Jaguára
Myslim, ze pro moje dusevni zdravi bude nejlepsi, kdyz zustanu ctenarem. Tusim, ze zdejsi "hvezdy" si vystaci i beze me. Ale jinak samo dik a preji vsem, ale vazne vsem ,pekny vanoce! 😄
V Tatře mají myslím Indové taky svůj podíl. Navíc Jaguár s centrální rourou :-! >😒]
Taky přeji krásné Vánoce!
Taky přeji krásné Vánoce!
Tata je pro mě světlá budoucnost Jaguaru, oni si dají pozor aby něco nepokazili. Jinak Merry Christmas Matesi :yes:
To tušíme už delší dobu... no hlavně že to nebude Tatra Motors, to by pak byl tunel až do Castle Bromwich :-!
ty auta se nikdy moc dobre neprodavali proto je i ford prodava. V samotne GB se proda vic A8 jak vrcholovy model Jaguaru
Od milovníka Jaguárů to potěší dvojnásob! 😉
Nechceš zase začít přispívat? Bisexuální paničky tady chybí >😒]
Nechceš zase začít přispívat? Bisexuální paničky tady chybí >😒]
Tohle je nejmenší ze všech zel. Indická Tata je hodně silná společnost, a co víc mají v sobě stále britského vlivu. Určitě je to lepší než nějaká investiční společnost, která by to obratem prodala Číně. Snad se Tatě podaří Jaguár zachránit. :yes:
Ešte to síce nie je oficiálne, ale ak je to pravda, tak to je jedna z najväčších tragédií v histórii automobilového priemyslu.Zakladatelia týchto značiek sa obracajú v hrobe.
Bohužiaľ "anonym" má pravdu v tom, že dnes história, tradícia ani meno nič nehovoria. Na rad prišla filozofia produkcie a zisku. Čím väčšie množstvo automobilov vyrobím,tým lepšie. V skutočnosti to znamená, čím viac nekvalitných sračiek vyrobím, tým som úspešnejší.Dúfam, že tí * z Fordu sa pri slávnostnom obede po podpísaní zmluvy o predaji, zadusia hamburgerom.
Bohužiaľ "anonym" má pravdu v tom, že dnes história, tradícia ani meno nič nehovoria. Na rad prišla filozofia produkcie a zisku. Čím väčšie množstvo automobilov vyrobím,tým lepšie. V skutočnosti to znamená, čím viac nekvalitných sračiek vyrobím, tým som úspešnejší.Dúfam, že tí * z Fordu sa pri slávnostnom obede po podpísaní zmluvy o predaji, zadusia hamburgerom.
K Jaguarum a Land Roverum jsem nikdy nevzhlizel jako autum meho srdce, nicmene se k nim ani nemam potrebu kriticky vyjadrovat. Obe znacky uz ukazali ze umi. Myslim ze je to jasny varovny signal, vsem kteri se pousmivaji nad asiaty a jejich automobilovou produkci s argumenty typu neco o klasice, znacne, historii apod. Techto 5P Jag + LR evidentne ma. A hle, evidentne je to zatracene malo. Z toho se neda zit vecne. Soudim, ze Tata fakticky kupuje "jen" znacky a zkostnatela strukatura prijde na radu jako prvni.