K Jaguarum a Land Roverum jsem nikdy nevzhlizel jako autum meho srdce, nicmene se k nim ani nemam potrebu kriticky vyjadrovat. Obe znacky uz ukazali ze umi. Myslim ze je to jasny varovny signal, vsem kteri se pousmivaji nad asiaty a jejich automobilovou produkci s argumenty typu neco o klasice, znacne, historii apod. Techto 5P Jag + LR evidentne ma. A hle, evidentne je to zatracene malo. Z toho se neda zit vecne. Soudim, ze Tata fakticky kupuje "jen" znacky a zkostnatela strukatura prijde na radu jako prvni.
Ešte to síce nie je oficiálne, ale ak je to pravda, tak to je jedna z najväčších tragédií v histórii automobilového priemyslu.Zakladatelia týchto značiek sa obracajú v hrobe.
Bohužiaľ "anonym" má pravdu v tom, že dnes história, tradícia ani meno nič nehovoria. Na rad prišla filozofia produkcie a zisku. Čím väčšie množstvo automobilov vyrobím,tým lepšie. V skutočnosti to znamená, čím viac nekvalitných sračiek vyrobím, tým som úspešnejší.Dúfam, že tí * z Fordu sa pri slávnostnom obede po podpísaní zmluvy o predaji, zadusia hamburgerom.
Tohle je nejmenší ze všech zel. Indická Tata je hodně silná společnost, a co víc mají v sobě stále britského vlivu. Určitě je to lepší než nějaká investiční společnost, která by to obratem prodala Číně. Snad se Tatě podaří Jaguár zachránit. :yes:
Myslim, ze pro moje dusevni zdravi bude nejlepsi, kdyz zustanu ctenarem. Tusim, ze zdejsi "hvezdy" si vystaci i beze me. Ale jinak samo dik a preji vsem, ale vazne vsem ,pekny vanoce! :-)
Už z Forda jako majitele Jaguaru se mi dělalo na bli.....a těd ještě indové. rodiná hrobka v Coventry by mohla dělat větrnou elektrárnu jak se tam bude starej William Lyons otáčet
Už z Forda jako majitele Jaguaru se mi dělalo na bli....a těd ještě indové je mi do breku škoda že nemá ty volné dvě miliardy tvrdé mněny .v rodiné hrobce Lyonsu můžou instalovat větrnou alektrárnu ja k se tam bude sir otáčet