Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Fiesta nově pořídíte jako mildhybrid. Pomáhá spotřebě i reakcím motoru

Mildhybridní tříválec 1.0 EcoBoost (92 kW) uvedený v Pumě míří i do dalších modelů. Po Focusu se jej dočkala také Fiesta.
Zpět na článek
16. 6. 2020 09:55
No, myslím si, že na českém trhu je to vlastně jedno...
...protože nejnovější generace Fiesty je na českých silnicích asi tak častý zjev, jako Ferrari Testa Rossa! ;-\ :no:
16. 6. 2020 19:18
Re: Eso
Třídní Eso? Že ty ses nakazil ještě před lety od GTIho - ten adoroval VW, ty Ford. V čem je Fiesta eso? Ve vysokých cenách nebo malém vnitřním prostoru? Nebo, že bychom slyšeli chvalozpěv na Fordí 3 hrnky? Ještě si nevytáhl nějvětší eso z rukávu a to design ... :-[]

No na českém trhu se tomuto esu vážně nedaří je až 12. v pořadí za 1-5/2020 se 151 prodanými kusy (Clio 931ks), fakt pecka... v EU je na tom Fiesta líp 5. se 44tis ks registracemi za Q1 na Clio ztrácí 15tis ks.

JJ, je to štika ;-)
16. 6. 2020 13:05
Re: Eso
Obávám se, že ti zelenorudí EU dutohlavové by fanaticky prosazovali elektrodebilitu i po vypuknutí III. světové války! ;-\ :-( :no: :no: :no:
Avatar - miromen
16. 6. 2020 12:29
Eso
Třidni eso vyfaslo hybridy, no ještě, že je tam i nějaky ten manual.
Asi by to chtělo druhou vlnu korony a možna pote by, už balici v EU tolik netlačili na nějake zpřisňovani euro norem.
17. 6. 2020 21:14
Re: Re: Eso
jj nemá konkurenci, ale nikdo ji evidentně nekupuje... K čemu ti je skvělý podvozek a řízení, když to neumíš prodat? Zkus alespoň chvilku přemýšlet ;-)
Avatar - miromen
17. 6. 2020 15:13
Re: Re: Eso
Fiesta je nejen velice vydařena, ale ve sve třidě prakticky nema konkurenci, ktera by se ji přibližila.
Avatar - miromen
17. 6. 2020 15:11
Re: No, myslím si, že na českém trhu je to vlastně jedno...
Koukam, dalši demagog nastoupil do diskuze, ktery je jako obvykle mimo.
Avatar - miromen
17. 6. 2020 15:11
Re: Re: Eso
Měl by jses, už konečně probrat z te nereality nebo vylezt z jeskyně.
Fiestu ST lze pořidit za nějakych 560tkč a to ma oproti předchozi generaci, nejen lepši motorizaci, ale taky je vykonnějši, navic se samosvorem a předpokladam s vyšši vybavou. Konkurenci ve sve třidě prakticky nema a i bez ohledu na třidu jde o to nejlepši co dnešni HH nabizi.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2020 14:39
Re: Re: Eso
Bohužel stojí jak auta o segment výše. Měl jsem z minulé generace ST a byla skvělá. Stála nová s 5 dveřmi tolik, co dnes obyč. trochu vybavený tříhrnek. Nedivím se, že ji na cestách vůbec nepotkávám.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2020 14:36
Re: Eso
Bohužel. A smutné je, že jsme jich tam dost poslali i my - Češi.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2020 14:36
Re: No, myslím si, že na českém trhu je to vlastně jedno...
Souhlas. Je moc drahá a myslím, že se už dost lidí vyhýbá tříválcům, zvláště za 400 k.
17. 6. 2020 12:36
Re: Re: Eso
Třídní eso je fiesta v ovladatelnosti a jízdním komfortu. To umí nejlépe ze vsech v B segmentu.
16. 6. 2020 20:26
Re: No, myslím si, že na českém trhu je to vlastně jedno...
Já potkávám jednu Fiestu Active a to je tak všechno.
Avatar - miromen
16. 6. 2020 12:32
Re: No, myslím si, že na českém trhu je to vlastně jedno...
V okoli naštěti několik fiest jezdi a to dokonce jedna ve Vignale a jedno ST. Ale jinak je to bohužel o fabiich.
Avatar - miromen
16. 6. 2020 21:55
Re: Eso
Bracha Tomaše Marneho, automobilovy analfabet se snaži rozkopavat babovičky.
Ne, ty na to opravdu nemaš.
A ty čisla z bonzbloku si nechej pro někoho na tve urovni třeba pro společnou onanii.