Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M5 a M5 Competition mají po faceliftu. Prohlédněte si jemné retuše supersedanů

Po konvenčních variantách řady 5 se představují omlazená provedení také těch nejostřejších - M5 a ještě peprnější M5 Competition.
Zpět na článek
Avatar - fOE
17. 6. 2020 13:29
Re: Když už...
Panove, cerna kola se vam (dinar, iudex, WL, Webpaja, Emel a X dalsich) nelibi, chapu to ja a asi kazdy kdo cetl nektery z vasich poslednich cca ctyrsta prispevku na toto tema v tomhle roce. :-[] Ale i zde plati ze kolik lidi tolik chuti. Me se cerna kola libi hodne, a k cervene je to za me vubec nejlepsi kombinace.
A nez na me zase (asi po dvouste) nabehnete s optickym zmensenim anebo tim, ze jsem v mensine tak zjevne nekdo z marketingu BMW to vidi podobne jako ja. Cervena na cernych kolech dost dobra na to aby odprezentovala jeden z klenotu BMW. A ja nemohu nez souhlasit, krasne auto v krasne barevne kombinaci. :yes:
17. 6. 2020 10:27
Když už...
...dá BMW na prezentačních fotkách alespoň dobrou barvu, tak zase navleče auto do odpuzujících černých kol. Tohle už hraničí s idiocií.
Kdyby pustili třeba dvě verze na fotkách, ale bohužel se ukážou jen a pouze černá kola. Nepochopitelný.

Jinak M5 samozřejmě fešná, i před FL vypadala lépe než M paketová G30. Nyní jsou vizuální síly srovnány. Co se týká dynamiky v přímce, ta je ohromující. :yes:
17. 6. 2020 11:17
kola a barva
Je jedno jaky to ma kola kdyz si to nekoupis :D
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2020 20:13
Re: Takový paradox,
Tím opakováním že nechápeš PROČ se svět mění NE podle TVÝHO děláš dementního spíš ze sebe = to NENÍ vtip že asijský automobilky s tim co házíš na EU = nemaj viz končící IS 164kW nebo RAVka 306 koní 29 g/km víceméně problém

Že evropský automobilky a hlavně ta největší na sVWětě zaspala rsp. HODNĚ zaspala a neinvestovala = a teď to zaspání chce vyřešit https://www.seznamzpravy.cz/…lion-korun-82822 no to je FAKT

VŮBEC VŮBEC nejde o výjímečný prodejně okrajový auta typu M5 nebo Lex V8 5.0 track edition = takže i když si to tak nemysl = závěr máš vlastně správně = koho to zajímá :-!
Avatar - white label
17. 6. 2020 18:12
Re: Když už...
Odstín červené je trefený dobře, akorát na auto velikosti současné vyšší střední bych s červenou trochu váhal, a když už, tak asi spíš na M5C, jejíž největší slabinou je pro mě zvukový projev z křesla řidiče. Celočerná kola jsou problém, ale zase k těm blackpacketům dávat klasiku taky není nejlepší nápad. Nevadí mi obecně černá kola, ale úplně celočerná kola taky nemusím. Přitom stačí po obvodu vyfrézovat kovovou linku, nebo udělat užší kovový lem (viz Karel) na obvodu disku , prostě něco, co nenásilně opticky rozdělí hmotu kola a pneumatiky.
https://img28.rajce.idnes.cz/…images/52411.jpg?…
Avatar - _Karel_
17. 6. 2020 14:00
Re: Když už...
A když už opakování, tak i já si přisadím - když dostanou černý kola leštěnej límec, vypadají o dost líp.
Avatar - Londonbridge
17. 6. 2020 10:53
Re: Když už...
Moda sa vracia asi aj cerne kola... Ja som mal na aute tiez fesne cerne kola s cernym lakom a cernym interierom pisal sa ale :-! rok 1998 len to nebolo BMW ale cerna Primera GT
Avatar - Dinar
17. 6. 2020 10:41
Re: Když už...
Přesně, konečně pěkná červená a bác černý kola. Ty kola vůbec, když jsem se díval na D konfigurátor 5er po fl, tak je to naprostá katastrofa, samý ekodesign s malým odporem vzduchu, dívat se na to nedá.

Jinak, M5 vypadá parádně. :yes:
17. 6. 2020 13:58
Re: Když už...
Tak zrovna k cervenej a zltej sa cierne kola hodia.
Avatar - KANKUNEN
17. 6. 2020 11:35
Takový paradox,
znám hned dva majitele M5 a ani jeden neumí řídit a jezdí na spotřebu :-[]
18. 6. 2020 13:38
Re: Když už...
Taky si přihodím :-) mám rád černá kola a k červené se mi hodí. Ale každý ať si dá co se mu líbí, třeba na červené Porsche jsou jejich hliníky nádhera. Co mi, ale vadí nejvíc je, proč není v konfigurátoru větší výběr kol? To je zoufalost, jen 4 možnosti? WTF? Zrovna na M5 by bylo tolik krásných variant (je jedno jestli černé nebo stříbrné) a zrovna u tohoto auta je to jedna z mála věcí (ve srovnání s normálním modelem) co se dá konfigurovat, protože to už víceméně všechno má...

Toto je podle mně aktuálně nejhezčí baworák ze současné produkce. Krásný ze všech stran, interiér pecka. A co je dobrý, tak aktuální předfacelifty jsou a budou chvilku za super ceny - teda na M5ku :-)
Avatar - iudex
18. 6. 2020 13:04
Re: Když už...
Možno len nechce uraziť Tvoj gazík. :-[]
17. 6. 2020 14:45
Re: Takový paradox,
Já jednoho. Spotřebu neřeší a i tak jezdí za krásných 13 litrů město. To auto je úžasný a navíc na to jaký má potenciál moc nežere. Sice dementní cíle EU o 95 g/km CO2 nesplňuje, ale koho to zajímá že? :D
Avatar - white label
18. 6. 2020 17:09
Re: Když už...
Souhlas, zlatá může být, a linka určitě ne červená.
Avatar - fOE
18. 6. 2020 16:38
Re: Když už...
Ja nejsem vubec liberalny, naopak, dost kol ktere se tu dost lidem libi zhodnotim (za sebe) dost neuprosne. Jednoduse neco mam rad, neco mi nevadi a neco naopak vadi. Aktualni moda prekombinovanych kol me treba trosku miji, kdyz jsme to ty ja a emel resili naposled vysel jsem z toho jako nekdo kdo ma rad nudu. :-)
Barvicky jsou jak kde jak co. Zlata proc ne, ten cerveny lem ale asi nikdy a nikde.
18. 6. 2020 15:26
Re: Když už...
jj, na bmw.de - přidali té FL variantě kola z M8my...
Avatar - white label
18. 6. 2020 14:44
Re: Když už...
Na M5 jsou čtyři možnosti kol? Včera jsem se díval a byly tam jen tři.
Avatar - white label
18. 6. 2020 14:41
Re: Když už...
To je ten nejmenší problém, i když není až tak úplně můj... :-)
Avatar - iudex
18. 6. 2020 13:12
Re: Když už...
Tak proti argumentu "proste sa mi to páči" nie je protiargument. ;-)
Inak to vidím podobne ako wl, stačí trochu leštenej časti, napr. po okraji a už to nevyzerá ako jedna veľká čierna masa.
Btw. keď si taký liberálny čo do farieb diskov, aký máš názor na farebné disky? T.zn. úplne farebné: https://www.felgen-online.de/…era-hlt-gold.jpg alebo s farebnými akcentami: https://www.kunzmann.de/…-x1-18073-xl.jpg
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2020 12:52
Re: Takový paradox,
Hele KECÁŠ = žes to furt nepochopil :-( :-O

Doufám že jen "nemáš koule" na to přiznat = že ti to v reálu došlo :-|

Ten starej Prius JEN na elektřinu něco málo přes 135 km/h dle testů v reálu chvílema 140 km/h. No a při opakovanejch testech i napříč Prahou fakt dojezd víceméně odpovídá = myšleno JEN NA ELEKTŘINU
Takže průměrnej člověk s průměrnym nájezdem v průměrnej den = má emise nula
18. 6. 2020 12:51
Re: Takový paradox,
Jasně takže hybridní Ravka má spotřebu průměr jak píšeš 5,5 ale zároveň to je schopný jezdit s emisema 29 g/km. Děkuju za vysvětlení, tak to určitě bude :D :D
Možná čistý město při pohonu výhradně na elektřinu, ale to není běžný použití. To jsou ty laboratorní podmínky o kterých píšu.
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2020 12:03
Re: Takový paradox,
No víš tohle je HODNĚ jednoduchý takže sem fascinovanej žes i tohle pomotal po svym https://www.auto.cz/…ny-dojezd-132125 už léta má Prius dojezd jen na elektřinu 50 km = a je to ověřený i testama po Praze, tahle RAVka 60 km = takže když denně najedeš i VÍC než je průměrnej nájezd = máš pravdu že to těch 29 g CO2/km ani nebude

Já v extrémnim dni najedu tak do 100 km = nechápu kde to naberu ale jo po Praze a středočeskym kraji se to občas stane = takže v EXTRÉMNÍM DNI se někam do těch uváděnejch hladin = pokud si jí kolega koupí = třeba dostanu :D
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2020 11:58
Re: Takový paradox,
Dementní osle, póvl, vole co píšeš hovadiny, vemeno vytáhni hlavu ze zadku = co ty všechno dokážeš VYMYSLET = pomáhá to nějak tvýmu sebevědomí? :-|

Víš že si dal odkaz na auto a pohon = kterym už 3 roky jezdim?
Hele zrovna dneska si TY MĚ psal že "zkušenosti žádná má to všechno jen načtený" = vtipný žejo :-!

Já narozdíl od tebe VIM za kolik tohle auto v reálu jezdí, minimum maximum průměr = teda minulá generace. Vim i jakou má spotřebu když máš dlouhodobě cihlu na podlaze napříč Německem :-)

Ty si odmítal realitu emisí už při Dieselgate a nechápeš jí koukám dodnes = bohužel VŽDY PŘESNĚ OBRÁCENĚ = tehdy si bránil VW a teď.. nechápeš že 29 nebo 49 g/km u toho frantíka na kterýho sem ti pod i8 dával odkaz = je realita. Že ten problém je opět jen tvý (ne)chápání

No základ přes kterej se musíš dostat je SVĚT NEkončí TVÝM MOZKEM
Realita je že 99% nevíš neznáš nechápeš
Prostě školství nešlo od dob socialismu dolů jak tvrdíš ale naopak https://www.e15.cz/…lo-deset-1370559 Zeman a jeho partička na kterou prasklo už mraky podobnejch https://zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/ stejně jako babišovi by němělo projít že si přihrál 50 mega dotaci na hnízdo a už vůbec ne tohle https://www.novinky.cz/…nstitut-40326969 atd. atp.

Jo spotřeba 5 a na tý cestě do Británie přes Německo auto naložený po strop a fakt co to šlo cihla na pedálu a furt naplno = víc než 10. Ale tohle bylo obecně i tady v diskuzích a dokonce myslim i tobě osobně vysvětlovaný = nesčíslněkrát

Já bych rád příští auto https://www.autorevue.cz/…-data-konkurence stejnej pohon jako v tý RAVce ale z principu nižší spotřeba = i půjčovací auto mělo průměr 5,5 litru a za to sem s nim jezdil = i když sem samozřejmě zkoušel dynamiku. Takže PHEV RAV4 306 koní samozřejmě bude mít třeba těch 29 g CO2/km. Třeba to jednou i ty pochopíš = jak je to s těma oslama
Avatar - white label
18. 6. 2020 11:37
Re: Když už...
Podobná zobecňování zavání zbytečnou "omezeností"...
Potom něco uvidíš, začneš se škrábat za uchem a alibisticky to okomentuješ jako výjimku potvrzující pravidlo... :-O ;-)
18. 6. 2020 10:55
Re: Takový paradox,
tady máš realitu osle! Spotřeba mezi 5 a 10 litry podle stylu jízdy. Zázrak 29g/km to je fakt jen tvůj vlhkej sen.

https://www.autorevue.cz/…si-stoji-za-svym
18. 6. 2020 10:50
Re: Takový paradox,
Svět se v tomhle mění hlavně na papíře :D Vzhledem k tomu, že věříš nesmyslu 29 g/km u RAV s 300 koněma, který je reálný právě jen na papíře to myslím jasně ukazuje na to kdo z nás je dementní :D Naprostá většina aut nedokáže plnit ani těch 95g/km. Vyjma hybridů, který jsou schopný to za určitých podmínek trochu podlézt. Uvědomuješ si vůbec ty vole co píšeš za hovadiny? 29g/km by znamenalo spotřebu 1,2 litru na 100 km. Žádný takový hybridní auto, který by dokázalo krom laboratorních podmínek za takovou spotřebu jezdit není. Jasně pokud by si to zfixloval a jezdil jen krátký cukačky po městě a výhradně na elektřinu, tak tu spotřebu dokážeš možná takhle nafixlovat, ale ve chvíli kdy to auto budeš používat na delší trasy než 20 km jezdíš s násobně větší spotřebou, tak si prosím tě vytáhni hlavu z toho zadku.
18. 6. 2020 07:34
Re: Když už...
Na gazíky vůbec ne, na placky mohou některá sedět. ;-)
17. 6. 2020 22:19
Re: Když už...
u mna je to podobne ... cierne kolesa sa mi pacia :-) ale dizajn je vec vkusu. urcite sa ale zhodneme, ze 5er je aktualne topka vo svojej triede ako po dizajnovej stranke, tak hlavne po technickej. ja osobne mam s 5er jediny problem ... je pre mna dlha ... na zadnych sedackach 99,9 % casu nikoho nevozím. aktualne dokonala motorizacia pre 5er ( a vlastne vseobecne ) je ( podla mna ) 45e ... tato kombinacia proste nema chybu ... dokonaly 6v benzin s elektromotorom s dozajdom cca 50km ... mozes jazdit eko ako aj vyslovene sportovo ( aj s vyslahanou baterkou ). velka skoda, ze ho nedavaju do 3er
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2020 20:23
Re: Když už...
Hele mám leštěný paprsky = to už je nebezpečně blízko ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2020 18:29
Re: Když už...
Tak mě z toho seznamu klidně škrtni, viz má reakce 18:12.
Poslední dvě auta jsou na černých (ne celočerných) kolech a neměnil bych.
Prostě jako obvykle, nic neplatí obecně a vše je lepší soudit konkrétně případ od případu.
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2020 16:58
Re: Když už...
Zajímavý dělám to přesně obráceně = černý mám na léto
Avatar - fOE
17. 6. 2020 15:01
Re: Když už...
Tak dokud je nabidnou v konfiguraku... ;-)
17. 6. 2020 14:26
Re: Když už...
Je to věc osobního názoru, jsem schopen je vizuálně pobrat u některých supersportů, jinak je neumím zpracovat.
17. 6. 2020 14:23
Re: Když už...
Proti gustu...a ani to nerozporuji. Jen mě mrzí, že nenabídnou v prezentačních fotkách žádná jiná kola ;-)
17. 6. 2020 14:22
Re: Když už...
:-[] Nechtěl, věř mi. ;-)
17. 6. 2020 13:59
Re: Takový paradox,
To zarobili predajom drog ci ponoziek, ze su mentalne impotentni?
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 13:22
Re: Když už...
To záleží je to kus od kusu v tomhle nejsem konzerva a kola no to mám většinou tak, že jaro léto podzim klasika a na zimu black (asi rituál) ale mě se to tak líbí ten sníh jim dá aspoň šanci trochu vyniknout :D
Avatar - _Karel_
17. 6. 2020 12:57
Re: Když už...
Black pakety se často snaží řešit přemíru chromu, já to vidím jako pozitivum. Kola - to je jiná.
17. 6. 2020 12:54
Re: Když už...
Tvoje starosti bych chtěl mít Pájo. :-)
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 10:47
Re: Když už...
Otázka je kdy zase přejde ta “black wheels móda” a black pakety a black nejlíp všechno, ale už nějakej pátek má ten trend silnou pozici a přijde mi, že je čím dál silnější, když tak koukám po známejch a okolí. A automobilky to vědí. ;-)
17. 6. 2020 14:25
Re: Takový paradox,
Mám dokonce dodavatele, co měl 4 roky M5. Jezdil s průměrnou do 11 a já byl první, kdo se podíval k maximálně nebo k červenému poli. Stačilo mu, že má to nej z řady F10.
Teď má 540i a řekl bych, že je spokojenější celkově. To auto nebylo pro něj.
Avatar - Alf1k
17. 6. 2020 13:42
Re: Když už...
Kamarád nedávno přijel na ukázku s SUV od Mercedesu na černých 22 a první na co jsem se zeptal bylo: To jsou dvacítky? Naštěstí je inteligentní, takže se neurazil :D ale něco na tom optickém klamu asi bude :-) Ale nic to nemění na tom, že to auto jako celek je pecka na pohled, sice nemá červenej lak, ale nějakou šedou ale sedí to parádně, mě osobně to někde hraje, někde ne jak říkáš každej podle chuti :-!