Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Proč je BMW vzorem v překonávání těžkých období

Osud zkoušel odolnost mnichovské značky. Zatím vede BMW a z minulosti to nevypadá, že by se situace někdy mohla změnit. Důležitých met si automobilka prošla hned několik.
Zpět na článek
20. 6. 2020 19:14
Re: ja nevim
Ano, BMW na každém kuse i8 hrozně prodělávalo stejně, jako na celé divizi i. A v článku se o finančním (ne)úspěchu nic nepíše.
Už to, že vůz nemá nástupce, by i pro blbce jako jsi ty mohlo být indicií, aby si udělal obrázek o jeho (ne)úspěšnosti. Není únosné ani jako imagemaker.
JInak odkazuji na mou reakci na tebe v diskusi pod soudním případém z Německa.
Pokud máš jiný názor než všichni (včetně mnichovských účetních), prosím, napiš ho.
Zkus jednou, jednou v životě napsat něco k věci aniž bys psal co napsal nebo řekl nebo nemá nebo neví nikdo jinej. Svět opravdu není tak beznadějný a ubohý jako asi je tvé okolí.
Prosím zkus to! Bojuj!
Jen ty, klávesnice a bílá nepopsaná plocha s nápisem "text příspěvku" nad levým horním rohem. Pak se soustřeď: téma diskuse je dáno většinou zhruba nadpisem článku, i když se někdy stočí.
Pak si prostě řekni, jestli o tom něco víš, nebo máš na to nějaký názor. Je dobré ho odůvodnit - ale nemusíš. A pak?
Prostě piš! Nikdo ti hlavu neutrhne a určitě to bude lepší, než to tvoje věčné směšné plácání kolem sebe.
20. 6. 2020 18:34
ja nevim
Psali tu ale odbornici na dopravu ze bmw i8 se nepovedlo a hrozne prodelali. Ted tedy nevim, dyt ty kluci urcite tomu rozumi :D
24. 6. 2020 14:42
Re: ja nevim
Takhle to ale není. Projekt i8 neměl nikdy být pro BMW ziskový, s tím ani samotné BMW nepočítalo. Šlo především o demonstraci současných možností značky a schopnosti se rychle přizpůsobit novému trendu a technologiím a to, co si budeme povídat, se BMW povedlo dokonale. Vždyť výsledné ohlasy překvapily samotné BMW a v době uvedení to v evropské produkci vlastně nemělo přímou konkurenci. S tím autem bylo od začátku nakládáno jako s jakýmsi unikátem v rámci značky a tak trochu vlastně i v rámci trhu, podobně jako to bylo u první generace řady 8. Takže se v podstatě jedná o vcelku úspěšný projekt, který přišel v dobrém načasování (těsně před ekošílenstvým) a upevnil BMW mezi konkurencí jeho místo, jakožto velkého hráče na poli budoucích technologií a o to především šlo. Byla to jakási průkopnická a vizionářská vlaječka, předestření budoucnosti a nástupce by vlastně ani neměl smysl, z praktického hlediska jsou teď pro ''i'' divizi důležitější úplně jiné třídy aut.