Osud zkoušel odolnost mnichovské značky. Zatím vede BMW a z minulosti to nevypadá, že by se situace někdy mohla změnit. Důležitých met si automobilka prošla hned několik.
Ano, BMW na každém kuse i8 hrozně prodělávalo stejně, jako na celé divizi i. A v článku se o finančním (ne)úspěchu nic nepíše.
Už to, že vůz nemá nástupce, by i pro blbce jako jsi ty mohlo být indicií, aby si udělal obrázek o jeho (ne)úspěšnosti. Není únosné ani jako imagemaker.
JInak odkazuji na mou reakci na tebe v diskusi pod soudním případém z Německa.
Pokud máš jiný názor než všichni (včetně mnichovských účetních), prosím, napiš ho.
Zkus jednou, jednou v životě napsat něco k věci aniž bys psal co napsal nebo řekl nebo nemá nebo neví nikdo jinej. Svět opravdu není tak beznadějný a ubohý jako asi je tvé okolí.
Prosím zkus to! Bojuj!
Jen ty, klávesnice a bílá nepopsaná plocha s nápisem "text příspěvku" nad levým horním rohem. Pak se soustřeď: téma diskuse je dáno většinou zhruba nadpisem článku, i když se někdy stočí.
Pak si prostě řekni, jestli o tom něco víš, nebo máš na to nějaký názor. Je dobré ho odůvodnit - ale nemusíš. A pak?
Prostě piš! Nikdo ti hlavu neutrhne a určitě to bude lepší, než to tvoje věčné směšné plácání kolem sebe.
Takhle to ale není. Projekt i8 neměl nikdy být pro BMW ziskový, s tím ani samotné BMW nepočítalo. Šlo především o demonstraci současných možností značky a schopnosti se rychle přizpůsobit novému trendu a technologiím a to, co si budeme povídat, se BMW povedlo dokonale. Vždyť výsledné ohlasy překvapily samotné BMW a v době uvedení to v evropské produkci vlastně nemělo přímou konkurenci. S tím autem bylo od začátku nakládáno jako s jakýmsi unikátem v rámci značky a tak trochu vlastně i v rámci trhu, podobně jako to bylo u první generace řady 8. Takže se v podstatě jedná o vcelku úspěšný projekt, který přišel v dobrém načasování (těsně před ekošílenstvým) a upevnil BMW mezi konkurencí jeho místo, jakožto velkého hráče na poli budoucích technologií a o to především šlo. Byla to jakási průkopnická a vizionářská vlaječka, předestření budoucnosti a nástupce by vlastně ani neměl smysl, z praktického hlediska jsou teď pro ''i'' divizi důležitější úplně jiné třídy aut.