Stylová novinka přijíždí s radikálně přepracovaným vzhledem a benzínovou, naftovou i čistě elektrickou motorizací. Jako první se nám ale představuje pouze jeho elektrická verze.
tak toto sa podarilo.. aj ten novy face opla mi tu uz sedi daleko viac ako tomu bolo doteraz... zacina to mat uz nieco do seba a citit tu uz aj nejake to vlastne DNA ake by oplu konecne mohlo sediet... ( kedze posledny pekny opel bola snad este omega aj vectra z konca 90 rokov ) ... a este ked pridu aj tie klasicke motory tak to moze byt sikovny mestsky cross za vcelku aj zaujimavu cenu ( predpokladam ) ---- ako ciste elektro mi to nadalej moc nevonia ( aj cenovo aj dojazdom to asi uz nebdue nic pre kazdeho nehovoriac o pripadnom predaji ci ekologickej likvidacii takehoto niecoho ) .... uz ale s 1,2 puretech to bude velmi zaujimava volba ( na bezne denno denne fungovanie ) v kategorii mestskych crossov :yes:
podla mna uz aj ta 74kw verzia 1,2ky ( ako schopny pouzitelny zaklad ) bude stacit... treba pochvalit ze to nie je velke auto ani tazke auto... v tomto klobuk dole... lebo mal som obavy aby nova mokka nam moc nenarastla ( ako je to dnes v mode .. niekedy aj o 10 -20 centi len tak akoby nic vid novy P2008 a pod ) .. ale ona sa naopak dlzkou zmensila pri zvacsenom razvore... :yes:
Všimněte si, že ty nejhezčí auta nejsou nikdy komplikované
Tento Opel, nemá ani zdvojené světla, ani vykulené světla, ani světla na výšku, ani nějaké slintance po klech, maska není pokroucená ani vytlemená. Výsledek perfektní a ještě to navazuje na staré německé Oply.
Re: Všimněte si, že ty nejhezčí auta nejsou nikdy komplikova
suhlas s vizazou aj tym oplackym DNA .... konecne je to opel ktory aj dycha oplom... :yes:
normalne sa mi to auto paci.... sice kabina uz bude odisplejova a pod kapotou uz tiez nemozno cakat stare dobre oplacke ecotecy tak aj napriek tomu je to snad prvy opel po 20-25 rokoch ktory ma vyslevene nadchol a jednoducho mi je symparticky vzhladovo aj tym svojim DNA a aj rozmerovo plus samozrejme vyssia svetlost je tiez super ... :yes:
Re: Všimněte si, že ty nejhezčí auta nejsou nikdy komplikova
Tak purizmus vo všeobecnosti zažíva renesanciu, veď aj v architektúre. Mňa by však zaujímalo, že koľko z toho pri autách robia čisté línie a koľko fakt, že nám pripomína niečo, čo tu už bolo, ale nie príliš. V tomto prípade je to Opel Manta pri Honde e zase prvý Civic.
Žadne krabicoidni usedle tvary, ale pěkně svalnate a baculatějši proporce ala Puma. :yes:
Jen mi trochu nesedi předni čast včetně předkusu a ty hrozna kola což je v posledni době nějaky mor.
No rozhodně to neni špatne, ale sesterska 2008 vypada lepe.
Jen ten interier to važně ne.
je to pecka suhlas.. ten rovny vysoky predok.. male vsadene svetlomety.. rovna kolma maska ... proste takto to ma vyzerat... k tomu pekne a vcelku decentne oplastovanie aj pekne svalnate proporcie ... mam citak ze toto moze byt ( aj u nas ) velky trhak a opel ma aj u nas dobre ceny... uvidime... ako taykto opel uz hej... nic proti corse alebo tomu ( bezpohlavnemu ) crosslandu 8-s ale az toto je opel ktory na mna skutocne dycha oplom .... za mna je nova mokka minimalne tou vizazou fakt velmi podarena... to mozeme podla mna povedat uz rovno hned teraz :yes:
PS: elektrony si uz nejake clovek kupi podla seba .. lebo tieto na elektrickych kuskoch su proste take .. hmm.. no take jak mas na vsetkych tych elektroautach.. vizazou teda fakt nic moc suhlas ... ale predstavme si to s 1,2kou turbo 114kw a na paradnych diskoch..... k tomu nejaka ostra cervena metla... a razom to bude pomaly kral segmentu :yes:
zaujimave moze byt tu porovnanie prave s novym fordom puma ktory sa mi tiez paci... :yes:
No musím k tomu Crosslandu niečo ---- bol som na testovaciu jazdu, síc s najslabším motorom a poviem Ti, že nič horšie som posledných 10 rokov nemal v rukách, motor reval jak ďas, výkon takmer žiadny, interiér... joj... a nie čerešnička ale čerešna na torte - prevodovka , pri druhom zaradenom stupni kvílila, jak ošípaná pri miškovaní :-). To som naposledy zažil pri Moskviči 1360... Ja som vzal 500x a tie dva autá neznesú porovnanie... to fakt...
Pravě ten předek je nejmeně povedena čast, ale tak je to elektro u kterych je to snad u všech takove divně pozaslepovane a předpokladam, že u běžnych verzi to bude lepši. Byť zde u mě jasně vede pravě sesterska 2008 a Puma, ktere navic vic ladi se zbytkem. Jen kdo vi co by s něma provedlo pravě to "stylove" elektro.
Práve ten predok (prepojené svetlá) má byť nový rukopis na ich modeloch.
A už aby to dali čím skôr aj na novú Corsu - tam je predok dosť archaický. ;-)
Ale tak corsa je na trhu, už nějaky ten patek a že by to byl vyloženy archaismus.hm
Ale tedy ten předek oproti zbytku... no je to elektro verze, ktere povětšinou vypadaji podivněji a z těhle nic moc fotek na mě navic divně podkusově pusobi ten vysunutej naraznik z profilu. Proto předpokladam, že u neelekto by to mohlo byt lepši.
Ještě bych dodal třetí a čtvrté pravidlo - 3) karoserii se špatně zvolenými proporcemi nezachrání ani hromada přidaných prolisů, "ozdůbek" a sarapatiček 4) Vnímání designu karoserie, resp. celkový dojem z auta zcela zásadním způsobem ovlivňuje velikost kol a jejich pozice vůči podběhům (blatníkům).
sem priznivec elektra s jedinou vyhradou - kdyz se neco slusne a zacne to horet, muze to bouhnout a nemusis stihnout utyct.
o vikendu jsem byl na kazdorocni chlastacce na druhym konci czeska, kde spim bud ve stanu, nebo v aute.
tentokrat v aute.
a tak kdyz jsem prichcanej vlez do auta a nasoukal se do spacaku, tak sem si predstavoval, jestli bych takhle v klidu ulehal do elektromobilu, nebo jestli bych radsi postavil stan ....
Radsej do elektromobilu v tom kempingovom rezime, ktory celu noc upravuje vzduch :-) Mobil tiez moze vybuchnut, v Indii nedavno vybuchli 2. Ked to vybuchne pri hlave, ste mrtvi.
Spát doma kde je zaveden plyn se lidi nebojí a to to může buť bouchnout nebo je otrávit, spát na, či v těsné blízkosti, nehlídané a věčně přebíjené lionce v mobilu se taky nebojí.... Ale bojí se hlídané baterky v železném sarkofágu, proč?
Chtělo by to nějaké normální fotky, ale vypadá to na hezký, jednoduchý design. Opel má šanci po dlouhém tápání najít své místo. I ty otočné ovladače klimy jsou hezký flusanec do xichtu VW rovnou od toho, koho se snažil kopírovat. Elektrickou verzi asi nekomentuji, dojezd pro mě o ničem.