Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dzakobo
Vyrábí nejspolehlivější auta a zároveň nejvýkonnější (min. v kategorii sedan a SUV). :yes: :yes:
Je vidět, že Kia si dost zakládá na kvalitě. Mám pocit, že v kvalitě přeskočili Hondu, Toyotu asi ne. Dost jsem zvědavý na onen manuál s automatickou spojkou - může nabídnout větší pohodlí a zároveň "řidičské zážitky", jakkoliv to ve spojení s motorem 1.5T-GDi nemusí znít patřičně. Snad to bude také spolehlivá technika.
Je vidět, že Kia si dost zakládá na kvalitě. Mám pocit, že v kvalitě přeskočili Hondu, Toyotu asi ne. Dost jsem zvědavý na onen manuál s automatickou spojkou - může nabídnout větší pohodlí a zároveň "řidičské zážitky", jakkoliv to ve spojení s motorem 1.5T-GDi nemusí znít patřičně. Snad to bude také spolehlivá technika.
Kia nepřekvapila = Dodge docela HODNĚ
Stejně tak VW, Jeep, Chevrolet = že tyhle automobilky rozdrtí Porsche
Závěr v podobě Audi, Land Roveru a TESLY = ten moc ne :-!
Stejně tak VW, Jeep, Chevrolet = že tyhle automobilky rozdrtí Porsche
Závěr v podobě Audi, Land Roveru a TESLY = ten moc ne :-!
Mam obě auta od značek v TOP 30, to potěší 😄 😄 😄
že kvalita zpracování Tesly ai spolehlivost je prachmizerná ví každej, kromě Tesla fanatiků.
Ale Dodge fakt překvapilo :yes: :yes: :yes:
že kvalita zpracování Tesly ai spolehlivost je prachmizerná ví každej, kromě Tesla fanatiků.
Ale Dodge fakt překvapilo :yes: :yes: :yes:
Mám KIU už 10 let a můžu jen potvrdit, neskutečně spolehlivé auto. Letos vyměním opět za KIU.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kari.laz
Tak jestli Tesla "pohořela" , tak se nedivím, že je těžce na posledním místě. Kdo to taky má pořád několik dní hasit, že jo 😁
Jj vliv HOAXů https😐/manipulatori.cz/…-hasili-tri-dny/ je fakt ŠÍLENEJ = už aby sem dorazilo https😐/www.denik.cz/…et-20180326.html 😁
https😐/elektrickevozy.cz/…elo-0-elektroaut
https😐/elektrickevozy.cz/…elo-0-elektroaut
Kup si to wole, has si to sám a tady newotrawuj.
ZAJÍMAVÝ jak přecházíš multi-miliardy DOTACÍ POTŘEBNÝ na provoz dieslovejch aut
ZAJÍMAVÝ jak přecházíš tisíce shořelejch aut = a když JEDNO elektro tak.. slušnej NEPOMĚR žejo? :😉
ZAJÍMAVÝ jak přecházíš tisíce shořelejch aut = a když JEDNO elektro tak.. slušnej NEPOMĚR žejo? :😉
No to si OBJEVIL AMERIKU = gratuluju 😁
Odkaz dávám dneska už poNĚKOLIKÁTÉ = dával sem ho hned ráno 😉
Ty se mudrlante soustřeď na realitu = jen v česku shoří ca 2 tisíce aut ročně, od starejch plechovek po https😐/www.idnes.cz/…praha-zpravy_rsr
Když sem u týhle značky https😐/www.autoforum.cz/…italska-kvalita/ :yes: 😁 :-!
Odkaz dávám dneska už poNĚKOLIKÁTÉ = dával sem ho hned ráno 😉
Ty se mudrlante soustřeď na realitu = jen v česku shoří ca 2 tisíce aut ročně, od starejch plechovek po https😐/www.idnes.cz/…praha-zpravy_rsr
Když sem u týhle značky https😐/www.autoforum.cz/…italska-kvalita/ :yes: 😁 :-!
Nevím, jestli vůbec reagovat na někoho tak natvrdlého, mimonoidního a vyšinutého, ale zkusím to.
Když hoří auto, přijedou hasiči, uhasí, odtáhne se to a je klid. Když hoří baterky, přijede souprava s nádrží a louhujou to tam několik dní.
Toliko snad poslední můj koment k tobě pod tímto článkem, jelikož házet hrách na zeď má větší smysl, než se pokoušet diskutovat s tebou.
Když hoří auto, přijedou hasiči, uhasí, odtáhne se to a je klid. Když hoří baterky, přijede souprava s nádrží a louhujou to tam několik dní.
Toliko snad poslední můj koment k tobě pod tímto článkem, jelikož házet hrách na zeď má větší smysl, než se pokoušet diskutovat s tebou.
Woow a TOHLE zatím nikdo nevěděl DÍKY za vysvětlení = PROTO by se svět měl řídit lidmi jako si TY :😉
Hele nevim kolik ti je = ale nevšim sis že seš ČASTO až FURT v rozporu s tim světem? A že to NEMUSÍ BÝT tím = že se svět zbláznil, ale že se nabízí daleko jednodušší vysvětlení? :-!
Hele nevim kolik ti je = ale nevšim sis že seš ČASTO až FURT v rozporu s tim světem? A že to NEMUSÍ BÝT tím = že se svět zbláznil, ale že se nabízí daleko jednodušší vysvětlení? :-!
Blábolíš, nevšiml sis? Podobně blábolí Havlíček když obhajuje Babyše a progresivistka Jourová když obhajuje EU a EK.
Politiky na mě netahej fakt je nemusím = smutná česká realita že úřednici z Vysočiny co NEzvlád(a)la český ministerstvo Babiš povýšil = na řízení Evropy :yes: 😁
Hele co TVÁ tvoje Sofiina volba?
a) říct žes dodnes nepochopil že je nafta dotovaná a BEZ DOTACE dieslový auta prostě téměř nejsou = a bejt trochu za BLBa
b) přiznat že už konečně jo a násobně víc než EV = a bejt trochu za BLBa
Hele co TVÁ tvoje Sofiina volba?
a) říct žes dodnes nepochopil že je nafta dotovaná a BEZ DOTACE dieslový auta prostě téměř nejsou = a bejt trochu za BLBa
b) přiznat že už konečně jo a násobně víc než EV = a bejt trochu za BLBa
Dneska hasili hasiči BMW PHEV, už je v kontejneru !!!!!!!!!!!!! :yes:
No SPRÁVNĚ = dával sem dopoledne odkaz = jinak viz já 13😁7 odkazy
Hele UŽ ti došlo jak to je s tou dotací nafty? že to BEZ ní prostě NEJDE? Diesel bez dotace v reálu vlastně NEJEDE? :😉 :-!
Teda BY nejezdil(y)? 😄
Hele UŽ ti došlo jak to je s tou dotací nafty? že to BEZ ní prostě NEJDE? Diesel bez dotace v reálu vlastně NEJEDE? :😉 :-!
Teda BY nejezdil(y)? 😄
nafta je zdanená spotrebnou daňou a DPH tyhlupoto
čo to tu splietaš za matovičoviny ?
čo to tu splietaš za matovičoviny ?
FAKT tyhlupoto https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit budiž ti útěchou že v tý hlupotě nejsi sám https😐/www.auto.cz/diskuse/75779/1?… 😉
OECD https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne
MMF https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509
Dost tyhlupot je tady = na to že to tu je JEN o autech = a tzn. hodně o DOTOVANÉ naftě, rsp. realitě že BEZ trvalé dotace provozu BY dieslový osobní auta téměř nebyly = TO sou věci TYHLUPOTO žejo
Hele máš STEJNĚ NÁPADITÝ jako nick i heslo a PIN? :-!
OECD https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne
MMF https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509
Dost tyhlupot je tady = na to že to tu je JEN o autech = a tzn. hodně o DOTOVANÉ naftě, rsp. realitě že BEZ trvalé dotace provozu BY dieslový osobní auta téměř nebyly = TO sou věci TYHLUPOTO žejo
Hele máš STEJNĚ NÁPADITÝ jako nick i heslo a PIN? :-!
Čo reálne vadí, že ponoria auto na pár dní? Jedine žeby bežné vyhoreté opravili a dalo sa používať. Inak je to asi jedno, či ho odnesú na recykláciu hneď, alebo o 2 dni vylovené.
Snad jedině ta drobnost mít k tomu připravené nádrže velikosti bazénu a výbavu na jejich převoz na místo havárie. Jinak úplnej laláč.
Celý tento proces pôjde zväčša na poisťovne a čo myslíš z koho tie peniaze naviac vytiahnu?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Prostě NORMÁLNÍ fungování = už je tvá hlava OCHOTNÁ https😐/www.auto.cz/diskuse/75779/1?… začít fungovat? 😲 :-!
empeso
Tohle nemá velkou váhu, protože je to pořadí podle velmi specifické metriky. Jejich metodika vede k subjektivním datům zatíženým momentální emocí respondenta a metrika PP100 to nijak nekompenzuje. Je to úplně něco jinýho než např. TÜV.
Pochybuju že nějaká objektivnější studie zaměřená opravdu na počet záručních poruch a výrobních vad může tyhle výsledky potvrdit.
Můj odhad je, že kupci prémie jsou ke svým autům kritičtější, takže chudáci od Audi dostali bod za věci typu horší materiál nebo "v minulým autě jsem měl tlačítko a tady musím do menu".
Metrika PP100 tyhle věci započítá úplně stejně jako loupající se lak na Tesle.
Pochybuju že nějaká objektivnější studie zaměřená opravdu na počet záručních poruch a výrobních vad může tyhle výsledky potvrdit.
Můj odhad je, že kupci prémie jsou ke svým autům kritičtější, takže chudáci od Audi dostali bod za věci typu horší materiál nebo "v minulým autě jsem měl tlačítko a tady musím do menu".
Metrika PP100 tyhle věci započítá úplně stejně jako loupající se lak na Tesle.
A jak jsi k tomuhle došel? I tady i na stránkách J.D.Power se píše celkem jasně o počtu problémů s autem, já to tedy chápu jako závady. A "v minulým autě bylo tlačítko tady" nechápu jako závadu.
Na druhou stránku můžeš mít pravdu, započítáme-li zvyšující se index debility amerického národa.
Na druhou stránku můžeš mít pravdu, započítáme-li zvyšující se index debility amerického národa.
Jj zatímco jinde než v americe TOTÉŽ o J.D.Power neplatí :😉
NejDĚSivější na tom je = že tomu asi fakt věříš 😁 :-!
Ten megagigasuper černej humor že SI říkáme homo sapiens = se osudu fakt POVED :yes: 😄
NejDĚSivější na tom je = že tomu asi fakt věříš 😁 :-!
Ten megagigasuper černej humor že SI říkáme homo sapiens = se osudu fakt POVED :yes: 😄
> já to tedy chápu jako závady. A "v minulým autě bylo tlačítko tady" nechápu jako závadu.
To se shodneme, akorát J.D.Power to vidí jinak. Tyto absurdity mají u nich stejnou váhu jako opravdový závady. Prostě "problem" jako problem.
> A jak jsi k tomuhle došel?
Mají na webu ten dotazník a např. tady šli taky trochu do hloubky a upozornili na totéž
https😐/www.caranddriver.com/…r-quality-study/
Takhle udělaná statistika v extrémním případě může znamenat že v Audi 220x někomu vadí otisk prstu na lesklým panelu a z Tesly 250x upadl blatník.
To se shodneme, akorát J.D.Power to vidí jinak. Tyto absurdity mají u nich stejnou váhu jako opravdový závady. Prostě "problem" jako problem.
> A jak jsi k tomuhle došel?
Mají na webu ten dotazník a např. tady šli taky trochu do hloubky a upozornili na totéž
https😐/www.caranddriver.com/…r-quality-study/
Takhle udělaná statistika v extrémním případě může znamenat že v Audi 220x někomu vadí otisk prstu na lesklým panelu a z Tesly 250x upadl blatník.
Ale ve výsledku je přece jedno jestli někdo byl 220x naštvaný kvůli otisku prstu a někdo jiný s jiným autem 250x naštvaný kvůli upadlému blatníku, v konečném výsledku jde o spokojenost zákazníka. A spokojenost/nespokojenost je hodně subjektivní kategorie u té nezáleží na nějaké závažnosti nebo opravdovosti problému, je to subjektivní kategorie. Ve výsledku prostě buď máš nasrané zákazníky nebo vysmáté zákazníky, důvody proč jsou irelevantní.
A přesto JE a NE malý rozdíl, jestli se vysypal motor nebo někoho štve otisk prstu
Navíc viz já 2. příspěvek diskuze = pokud výrobce s omezeným počtem modelů má ČTYŘI navíc ty nejprodávanější NEJ- modely svejch kategorií, tak jak to že.. 😲 😄
Je to celý nějaký DIUNÝ :-!
Navíc viz já 2. příspěvek diskuze = pokud výrobce s omezeným počtem modelů má ČTYŘI navíc ty nejprodávanější NEJ- modely svejch kategorií, tak jak to že.. 😲 😄
Je to celý nějaký DIUNÝ :-!
Z hlediska spokojenosti zákazníka (a to je to, na co se tyto studie zaměřují) to rozdíl není, naštvaný zákazník je naštvaný zákazník a je ganz egal co jeho naštvanost způsobilo, přesně podle pravidel typu náš zákazník náš pán, zákazník má vždycky pravdu a se zákazníkem se nikdy nehádáme.
Nemyslím, že by důvody byly irelevantní. Chápu, jak to myslíš, ale poruchy jsou objektivně měřitelná věc, na rozdíl od pofidérní spokojenosti, kde může někdo např. projevit svou frustraci, že koupil moc drahý auto, že byl deb1l a nesvezl se předem a pod. V dnešní divné době podle mě víc než dřív.
Jenže tady se neměří poruchy nějakou objektivní metodou, tady se měří spokojenost zákazníka a rozhodující je pohled zákazníka, co za poruchu označí to je prostě porucha (i kdyby to byla největší 3,14čovina pod sluncem) a co za poruchu neoznačí, tak porucha není (i kdyby mu za jízdy zůstal volant v ruce). Prostě klasický pohled zákazníka. A ano, ten je vždy subjektivní. Ale pro výrobce je tohle daleko důležitější než tisíc objektivních hodnocení poruch, protože nasraný nebo spokojený klient rozhoduje o jeho bytí a nebytí.
Zase TUV zaznamená jen problémy, s kterejma auto dorazí na STK... takže pokud někde zadřeš motor, tak se to v té statistice nijak neprojeví... svým způsobem jsou ve statistice TUV horší banality než fatality. Je to taková mozaika... žádná statistika není sama o sobě moc vypovídající.
Obecně to číslo je vysoký i u premiantů, že za první tři měsíce v průměru nastane u nového auta u nejlepší značky 1,36 problému mi přijde hodně.
Obecně to číslo je vysoký i u premiantů, že za první tři měsíce v průměru nastane u nového auta u nejlepší značky 1,36 problému mi přijde hodně.
WinDiesel
Za to může Kalousek a ODS !!!
ProchyToman
Sedel ste nekdo a obesel si auto kolem dokola a zpracovani treba dodge charger od 2015? Sileny
A co je na tom šílenýho? Je to levný auto, který šlo jako fungl nová skladovka koupit za 850 (3,6 V6), nedávno to měl Auto Outlet skladem, V8 tam maj pořád za nějakejch 1 090 000 Kč ČR. Špičkové ceny, v USA to pak vyjde někde na 600-800 tis.
Kdo chce luxusnější interiér v kůži, je tu o něco dražší sesterský Chrysler 300
Kdo chce luxusnější interiér v kůži, je tu o něco dražší sesterský Chrysler 300
Petr Klíma
Ten vyzkum je hodne komplexni, neni to zdaleka jenom o spokojenosti. Jsou tam namichane veci jako je spokojenost, ale taky tvrde cisla typu "kolikrat jste museli do servisu s problemem na pohonnem ustroji" a je to vsecko pekne oddelene. Vysledek je myslim hodne vypovidajici, navic je z neho videt, ze ruzne modely jedne automobilky si muzou stat dost zasadne rozdilne - je treba zname, ze ruzne montazni zavody jedne znacky casto podavaji dost rozdilne vykony pokud jde o kvalitu montaze.
Na vysledky se muzete podivat sami, vyzkum je verejny: https😐/www.jdpower.com/…/Award-Summaries
Ale sam hledim na vitezstvi Dodge, to jsou auta s povesti spatne smontovanych kramu. Na druhou stranu, starsi modely znamenaji, ze se mohly vychytat mouchy...
Na vysledky se muzete podivat sami, vyzkum je verejny: https😐/www.jdpower.com/…/Award-Summaries
Ale sam hledim na vitezstvi Dodge, to jsou auta s povesti spatne smontovanych kramu. Na druhou stranu, starsi modely znamenaji, ze se mohly vychytat mouchy...
Povídali že mu hráli.
Dodge dneska žije díky legenádrnímu Challengeru, Chargeru a Durangu, tyhle tři modely tvoří 80% prodejů. A tam je osvědčená technika jako Pentastar V6, HEMI a ZF převodovky.
Výroba Caravanu byla ukončena a Journey hraje jen roli statisty.
Takže kvalita značky stoupá.
Dodge dneska žije díky legenádrnímu Challengeru, Chargeru a Durangu, tyhle tři modely tvoří 80% prodejů. A tam je osvědčená technika jako Pentastar V6, HEMI a ZF převodovky.
Výroba Caravanu byla ukončena a Journey hraje jen roli statisty.
Takže kvalita značky stoupá.
3_diamanty
ma vyborny tah na branu... aj kvalitativne aj kvantitativne.. klobuk dole pred touto znackou .... dnes uz je jednou z najschopnejsich a najperspektivnejsich znaciek z globalneho pohladu ... v pripade kie sa o buducnost fakt nebojim .. maju to tam dobre naslapnute a je vidiet ze "to tam funguje" ... dnes uz daleko perspektivnejsia znacka aj ako nejaky citro reno ci pezo alebo fiat....
bravo kia ... :yes:
bravo kia ... :yes:
SLeon
tak jedině nové Sko. To jediné ještě ujde. Nešetřilo se na něm na karoserii (má pořádný lak) ani pod ní, jako u 3 nebo Y.
Je jasné, že se takto "skvěle" umístili kvůli 3, Y a Xku.
Tesla osekávala cenu na špatných místech. To se někdy stane, že (prémiová) značka vyrábějící drahá auta přijde s "levným modelem" a je to katastrofa. Např 1. a 2. Mercedes A, Audi Q2 apod.
Jinak ten autopilot je fakt na nic. Když kromě jiného např. strhne řízení do zatáčky na cyklistu, když jedete rovně (viz. test Rendla Megiče na YT), tak to je celkem síla.
Je jasné, že se takto "skvěle" umístili kvůli 3, Y a Xku.
Tesla osekávala cenu na špatných místech. To se někdy stane, že (prémiová) značka vyrábějící drahá auta přijde s "levným modelem" a je to katastrofa. Např 1. a 2. Mercedes A, Audi Q2 apod.
Jinak ten autopilot je fakt na nic. Když kromě jiného např. strhne řízení do zatáčky na cyklistu, když jedete rovně (viz. test Rendla Megiče na YT), tak to je celkem síla.
kuk
J.D. Power je bič na konkurenci placenej dinosaurama od GM. Hodnocení Tesly si upravili tak aby jim to vyšlo jak si přáli. Asi maj z Tesly vítr. To bude stejná banda podvodníků jako je ADAC, kterej si taky upravoval žebříčky. Slušná banda zoufalců ten autoprůmysl. Lžou všude kam se podíváš. 😁 😁 😁
https😐/www.thestreet.com/…r-survey-results
https😐/www.thestreet.com/…r-survey-results
Nějak mi uniká když třeba Lexus má na jednu stranu jako vůbec NEJ auta modely shodou okolností nejprodávanější RX, NX, UX a IS tak kterými modely ze svý ne zrovna široký nabídky pak padá hluboko pod třeba ten Dodge 😉