Testy
V nižších výbavách to vypadá nevzhledně, v zadu mi auto přišlo stísněné a ani interiér mne neoslovil, k jízdě jsem se zatím nedostal. Navíc, aby vypadala Corsa k světu, potřebuje tuto výbavu a s takovým motorem za 400 v základu a s příplatky 500 ? Asi nejsem cílovka...
Pro mne je poměrem cena-výkon jasnou hvězdou Clio 5, začíná lehce nad 300 s 1.0TCe a vypadá i takový model už obstojně.
Pro mne je poměrem cena-výkon jasnou hvězdou Clio 5, začíná lehce nad 300 s 1.0TCe a vypadá i takový model už obstojně.
Nu, podívejte se na tu krásnou klasiku přístrojů před volantem, na snadné ovládání klimatizace, na ty nádherné sedačky, poměřte rozsah výbavy, a Corsa je prostě skvělá. Navíc, ceníkové ceny opravdu nejsou relevantním argumentem. Myslím, že tato Corsa bude COTY 2021. Tím bude oceněno to množství práce "německých" techniků a designérů na nápravě omylů a přešlapů jejich "francouzských" kolegů 😲 . Ne, že by jich bylo hodně, ale jsou dosti nesnesitelné. Alespoň pro normální řidičku či řidiče.
A které přešlapy konkrétně u Clia 5 vám vadí ?
To auto se opravdu povedlo, což dokazují i prodeje. Má konečně pevné řízení a řazení, slušné motory a ceny a výbavu umí nabídnou bohatou, jezdil jsem s RSline, bylo vybavené stejně dobře jako auto střední třídy, super kožené sedačky, hodně se povedlo.
Ceníkové ceny jsou jediné, kde můžeme něco srovnávat, protože i Renault umí dost dobře s cenou kouzlit.
To auto se opravdu povedlo, což dokazují i prodeje. Má konečně pevné řízení a řazení, slušné motory a ceny a výbavu umí nabídnou bohatou, jezdil jsem s RSline, bylo vybavené stejně dobře jako auto střední třídy, super kožené sedačky, hodně se povedlo.
Ceníkové ceny jsou jediné, kde můžeme něco srovnávat, protože i Renault umí dost dobře s cenou kouzlit.
V nižších výbavách je to slabý, to jo. Ale v týhle je to fajn, zvenku i zevnitř. Ceny s Cliem jsou celkem srovnatelný, možná teda Clio vypadá líp v tom základu.
Ano, to je přesně důvod, proč bych vzal Clio. Takto ta Corsa nevypadá zle, ale při pohledu na cenovku mi to nepříjde tak fajn, není to ani ostrá verze, ani ostřejší verze 😁
Jinak vesměs ano, RS line, jakožto nejvyšší výbava taky začíná na 400 tisících, ale ten ZEN za 330 už má 16" kola, LED světla, velký display, to je pro mne slušná výbava, jinak za 360 je Intense a to už je automatická klima, hliníky, senzory...
Mne se v Corse nějak nelíbilo na palubě, nesedla mi 😊 Jak vypadá super na propagačních fotkách v takovéhle výbavě, tak na živo je to spíš zklamání.
Jinak vesměs ano, RS line, jakožto nejvyšší výbava taky začíná na 400 tisících, ale ten ZEN za 330 už má 16" kola, LED světla, velký display, to je pro mne slušná výbava, jinak za 360 je Intense a to už je automatická klima, hliníky, senzory...
Mne se v Corse nějak nelíbilo na palubě, nesedla mi 😊 Jak vypadá super na propagačních fotkách v takovéhle výbavě, tak na živo je to spíš zklamání.
Já tedy nepotřebuji nutně k životu GS line s matrixy, takže jestli si dobře vzpomínám, v pohodě jsem si nakonfiguroval Corsu do 400 tis.
Jenže bez GS line to Corse zas tak moc nesluší, což jsem se snažil říct 😊 Vím, že cenově je s Cliem srovnatelná, ale Clio vypadá k světu i v ZEN výbavě
Někde jsem slyšel, že Clio v Zenu má lacinější interiér než Intense. Když Clio, tak Intense. GS line podle mě designu nepomáhá tak, jak by mohl. Ale možná v interiéru je výraznější rozdíl, nevím.
Nezkoumal jsem to přesně, ale ZEN mi přišel dostatečný, za 290 skladovka s 1.0TCe (ceník je jinde, vím) je fajn nabídka na Bsegment 😊 Podrobně jsem zkoumal a jezdil jen RS line a tam byla výbava pro mne až nadbytečná v této třídě.
No tedy že by to byl nějakej rozdíl v kráse to fakt nevím. Obojí stojí za pěkný prd.
https😐/images.caradisiac.com/…e-zen-587300.jpg
https😐/mmg.opel.de/…mageinterior.gen?…
https😐/images.caradisiac.com/…e-zen-587300.jpg
https😐/mmg.opel.de/…mageinterior.gen?…
Seděl jsem v obou autech a Clio je určitě naživo mnohem lepší uvnitř. Takhle se to možná nezdá, ale to Clio je fakt o kus dál
Koronavir mi zhatil plány na omrknutí Clia a 208, takže naživo nevím. Interiér Clia mě ale nenadchl, hlavně ten vrcholný infotainment vypadá příšerně a nelíbí se mi, že deska a dveřní výplně vypadají jak splácané dohromady ze dvou aut. Materiály budou ve vyšších výbavách o úroveň výše než v Corse, to je mi jasné, ale tam je to zase na pohled německá klasika, což mi vyhovuje.
V textu uvádíte: "Pokud se ale vyloženě nebojíte spojkového pedálu a ..., pak nevidím mnoho důvodů, proč se manuálu vyhýbat." A poté se ukáže, že důvod pro vyhýbání se manuálu nemáte ani jeden. Proč tedy nenapíšete rovnou "není žádný důvod se vyhýbat manuálu"? Bojíte se to tak napsat?
Buď uveďte nějaké negativum k převodovce, nebo napište, že nemá žádné negativum. U čtenáře, jako jsem já, vzbuzuje Vaše formulace dojem, že něco přede mnou tajíte. A to, s ohledem na profláknutou prodejnost některých motoristických novinářů, na mě nepůsobí vůbec dobře. Chci věřit tomu, že autům a jejich technice rozumíte ( 😉 ) a že mi chcete zprostředkovat co možná nejobjektivnější a nejpřesnější informace o testovaném autě. Nebuďte proto básníkem, buďte prosím korektním partnerem čtenáře. Díky.
Buď uveďte nějaké negativum k převodovce, nebo napište, že nemá žádné negativum. U čtenáře, jako jsem já, vzbuzuje Vaše formulace dojem, že něco přede mnou tajíte. A to, s ohledem na profláknutou prodejnost některých motoristických novinářů, na mě nepůsobí vůbec dobře. Chci věřit tomu, že autům a jejich technice rozumíte ( 😉 ) a že mi chcete zprostředkovat co možná nejobjektivnější a nejpřesnější informace o testovaném autě. Nebuďte proto básníkem, buďte prosím korektním partnerem čtenáře. Díky.
A co třeba že to je myšleno, že pokud mi nevadí spojka, tedy že zvládám jízdu i s manuálem, tak to mám uprednostit před automatem. Není tam nic nelogickeho, pokud člověk chápe psaný text. Naopak je to psané spíše pro ten manuál.
V poslední době si vsimam, že to je čím dál vic "vyšší dívčí " pro spoustu lidí.
V poslední době si vsimam, že to je čím dál vic "vyšší dívčí " pro spoustu lidí.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nevim do jake miry ma opel volne ruce, ale ani bych se nedivil v lepe fungujici model byť na stejne technice. To proti frantikum neni zas tak nelehky ukol.
V interieru je možna trochu niže zakomponovan displej, ale snad to neni nic hrozneho. Naopak velice chvalim přitomnost klasickych budiku a ne žadne virtualni či digitalni variace. :yes:
V interieru je možna trochu niže zakomponovan displej, ale snad to neni nic hrozneho. Naopak velice chvalim přitomnost klasickych budiku a ne žadne virtualni či digitalni variace. :yes:
Virtuálně digitální variace je, ale pojatá dost lacině. I ty klasické budíky mohly být trochu zajímavější.
Nevim jak co je pojate, ale po kratši zkušenosti s virtualem jsem ještě vice nakloněn klasice a o to větši odpurce digitalu apod. Samozřejmě ta klasika musi byt velice dobře čitelna a bezproblemově se z ni odečitat, pak je to za mě jasna volba před "modernou" v podobě nul a jedniček.
Mého atmo 4válce 1.65 svítí na PP spotřeba 6.2 litru/100 km. U tady toho mrňavého nesmyslu (prý do města s přímým vstřikem, lol) svítí 5.9.
Tak jo, ať žije pokrok, užijte si to...
Co se týká přímého vstřiku, je to takový generační problém, viz například koncernový "městský crossover" Kamzík.
Jasně, že výjimky chápu, jsou lidé, co mají zdravotní potíže, kde je pro ně vyšší nastupování víceméně nezbytné, ale jinak?
5,9 tam svítí po testovací jízdě. Vždycky při testech mají vyšší spotřebu, než dlouhodobý uživatel. Takže i tak bude spotřeba ještě o něco nižší.
Atmo 1,65? Který motor to je, jestli se s mím zeptat.