Novinky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dodge - 7 ks
Chevrolet - 4 ks
RAM - 9 ks
Tesla- 21 ks
Mustang - 20 ks
Renegade - 13 ks (10 x benzín)
Compass - 17 ks (13x benzín)
Wrangler - 16 ks (9x benzín)
Grand Cherokee - 15 ks (4x benzín)
Doba sazometů končí, skore u Jeepu 36 x benzín vs 25 nafta a jasná prohra sazometů, za poslední 2roky u Jeepu už asi po 9té.
SBOHEM A SATECEK, SAZOMETY!
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Chevrolet - 4 ks
RAM - 9 ks
Tesla- 21 ks
Mustang - 20 ks
Renegade - 13 ks (10 x benzín)
Compass - 17 ks (13x benzín)
Wrangler - 16 ks (9x benzín)
Grand Cherokee - 15 ks (4x benzín)
Doba sazometů končí, skore u Jeepu 36 x benzín vs 25 nafta a jasná prohra sazometů, za poslední 2roky u Jeepu už asi po 9té.
SBOHEM A SATECEK, SAZOMETY!
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Možná to je tím, že nemaji poradnou naftu 😊
Na spalovaný naftě ani naplacato https😐/www.autoforum.cz/…r-v12-cullinanu/ viz poslední věta 😄
UAZ - 12 ks
GAZ - 8 ks
LADA - 7 ks
Špatný měsíc pro euromarxisty a elektrofanatiky, ruské značky prodaly 27 ks a slavná Tesla 21 ks. Těch co kupují osvědčenou ruskou techniu je víc, jak olizovačů platáků a Muskových svědků.
Tady je svět ještě v pořádku.
FOSIL NAVZDY!!!
GAZ - 8 ks
LADA - 7 ks
Špatný měsíc pro euromarxisty a elektrofanatiky, ruské značky prodaly 27 ks a slavná Tesla 21 ks. Těch co kupují osvědčenou ruskou techniu je víc, jak olizovačů platáků a Muskových svědků.
Tady je svět ještě v pořádku.
FOSIL NAVZDY!!!
Přesně tak. Nastávají dobré časy pro vypatlané soudruhy a ruské kolaboranty tvého formátu, kteří ve své zoufalosti porovnávají prodeje aut různých cen a kategorií.
Co dělá přesně soudruh Hammuna, žeee. Lada vs Ford F -150 vs Mustang. To sou přímí konkurenti.
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. 😄 😄 😄
Jdu vyvěsit emerickou vlajku, je Independence day vo*e. KEEP AMERICA GREAT
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. 😄 😄 😄
Jdu vyvěsit emerickou vlajku, je Independence day vo*e. KEEP AMERICA GREAT
1. Si úplně ale úplně tupej = žes tu prodejní hrůzu kdy jde srovnat i Vestu s F-150 nepochopil?
2. Si total ale totál křivej = že to překrucuješ úmyslně?
Fakt nevím nejsem si jist tohle mi nejde = od obojího? ;-\
Jistý je ŽE si UBOŽÁK co mu dělá v roce 2020 radost říkat SOUDRUH
Kdyby sme soudruhům 90000000.cz to samý = tohle bys nepsal 😉
2. Si total ale totál křivej = že to překrucuješ úmyslně?
Fakt nevím nejsem si jist tohle mi nejde = od obojího? ;-\
Jistý je ŽE si UBOŽÁK co mu dělá v roce 2020 radost říkat SOUDRUH
Kdyby sme soudruhům 90000000.cz to samý = tohle bys nepsal 😉
Křivej seš ty, jednou se ti to hodí do krámu a podruhý ne vid. My Vaše neomarixstický metody známe neboj.
Takže jen nepochopil?
Takže jen neuvěřitelně tupej?
Takže jen neuvěřitelně tupej?
už ani nemají co prodávat, skladovky jsou pryč. Návrat do normálního stavu nás nečeká ještě dlouho.
Na českém trhu bylo během ČERVNA 2020 registrováno 20.771 nových automobilů, což bylo o 5,2 % méně než před rokem. Situace se tak zřejmě vrací k normálu, na dobu před pandemií koronaviru. V dubnu a květnu se totiž registrace propadly o 53,4 %, respektive 44,4 %. Vyplývá to ze statistik Svazu dovozců automobilů.
Ve výsledku tak KVĚTEN byl z hlediska počtu registrací dosud nejlepší měsíc letošního roku. Dosud byl takovým měsícem leden s 19.132 registrovanými vozy. Už od února, tedy ještě před vypuknutím pandemie koronaviru u nás a s tím souvisejícími opatřeními, se počet registrovaných aut začal snižovat, od května opět roste. Na druhou stranu jde zatím jen o krátký růst, aby se dalo odhadnout, zda vydrží i nadále.
Slušný KVĚTNOVÝ výsledek zajistila především domácí Škoda. Ta má na za KVĚTEN svém kontě 8.456 registrací, o 16,1 % více než před rokem, díky čemuž držela 40,7% podíl na trhu. Další v pořadí na takový výsledek tentokrát ani zdaleka nestačily – druhý Hyundai si meziročně pohoršil o 20,8 %, třetí Volkswagen o 15,1 % a čtvrtá Dacia o 21 %.
===================
O kterém měsíci se tedy vůbec píše?? Květen nebo červen?
Ve výsledku tak KVĚTEN byl z hlediska počtu registrací dosud nejlepší měsíc letošního roku. Dosud byl takovým měsícem leden s 19.132 registrovanými vozy. Už od února, tedy ještě před vypuknutím pandemie koronaviru u nás a s tím souvisejícími opatřeními, se počet registrovaných aut začal snižovat, od května opět roste. Na druhou stranu jde zatím jen o krátký růst, aby se dalo odhadnout, zda vydrží i nadále.
Slušný KVĚTNOVÝ výsledek zajistila především domácí Škoda. Ta má na za KVĚTEN svém kontě 8.456 registrací, o 16,1 % více než před rokem, díky čemuž držela 40,7% podíl na trhu. Další v pořadí na takový výsledek tentokrát ani zdaleka nestačily – druhý Hyundai si meziročně pohoršil o 20,8 %, třetí Volkswagen o 15,1 % a čtvrtá Dacia o 21 %.
===================
O kterém měsíci se tedy vůbec píše?? Květen nebo červen?
mazda za mna opat ( asi najvacsie ) sklamanie.. ale tam jej viditelne poklesy v cz ( ako som uz skor spominal ) nastali uz pred koronou ( uz zaciatok roka mala vyslovene mizerny.. az mi je to divne ) .. a zda sa ze ani po korone sa to moc nezlepsuje ... fakt neviem v com je problem ked ma tak paradne auta a celkom aj siroke portfolio kvalitnych a zaujimavych aut
za zmienku este urcite stoji aj junovy narast volva a renaultu ( aj tam sa to pomaly ale iste vracia k normalu ) :yes:
vie mi niekto vysvetlit co sa u vas deje s mazdou? take velke poklesy aj napriek tomu ze maju kopec novych modelov su za mna kusok nechapacka.... 😲
Bohužel obecně lidem holt asi tolik ne a tady v Evropě jejich trochu jiná cesta už vůbec
Moc sem nechápal ani najednou obří propad Nissanu ale u Mazdy ještě míň.
Co přinese 2. polovina roku se moc netěš MOHLO by být ekonomicky fakt nedobře. Alespoň u nás kde to sleduju asi spíš bude = pár set tisíc nezaměstnaných navíc a tisíce zkrachovalých firem https😐/www.idnes.cz/…5456_domaci_cern to přes velkohubý sliby asi připravil váš slovenský e😜ort co nám tu vládne = slíbil za zavřený měsíce přes bilion korun, ale do ekonomiky se dostala asi desetina. Tady zatím stále ještě ROSTE druhotná platební neschopnost a účet za covid se teprve začne naplňovat = a zrovna auto je nejsnáz odložitelnej nákup
Letos to fakt nebude o dovolenkách https😐/www.autoforum.cz/…e-snizeni-platu/
Viz odkaz i obří firmy typu Mercedes a VW mají už teď problémy = co udělá třeba rok snížených prodejů fakt těžko odhadovat. U nás teď začíná probíhá to co sliboval (ekonom) Kovanda a fostek se vysmíval = dražší auta se už teď dají koupit se slevou milion korun i víc. Škodovky co si loni touhle dobou šel do pořadníku a děkoval za to jsou no problem se stotisícovou slevou. To ale zanedlouho (nej)spíš skončí a pak přijde (nej)spíš to co už s jablky = u nás no problem o 50% dražší
U aut to teda asi snad nebude +50% :-! ale ZDRAŽENí a s tím další změny v pořadí prodejů modelů a možná i značek = bude asi opravdu zajímavé CO z toho nakonec vyleze KDO bude ten vítěz (a kdo možná až k.o. poražený
navrat k normalnym cislam celeho trhu este isty cas urcite potrva to suhlasim.... ale par znaciek uz tento rok snad prekvapia a porastu aj ked celkovy trh este bude v poklese
Takže někdo spíš náhodně může dopadnout dobře, ale tohle jakooživení kdy je červen/jún trochu lepší to je i POCIT lidí že to nejhorší máme za sebou. A ono (minimálně ekonomicky) to máme spíš naopak ještě PŘED sebou
HDP propadne všude = a když ve státech jako je náš a váš třeba -10% tak to je brutal = a fakt nejsnazší je odložit nákup aut(a). Mimochodem ZŘEJMĚ to odnese i část novinářských webů = zrovna těch o autech je..
No konec světa to není Mark má docela čuch a cit na prachy je nenápadnej ale i docela BIG producent https😐/www.autoforum.cz/…e-svym-zacatkum/ tak snad.. 😉
Trochu problém budoucnosti asi budou CENY https😐/www.hifi-voice.com/…-goyovy-prizraky
Fiatu chybí nové modely a nabídku má hodně děravou, takže ho tu živí v podstatě užitkové vozy.
Mazda kráčí svéhlavě úplně mimo, navíc je hodně drahá. Nová trojka se hodně nepovedla (novinářské hodnocení je úplně mimo realitu a praktické použití), CX-3 je malá, CX-30 drahá... Prostě Mazda nemá moc co nabídnout.
Mitsubishi ASX 156
Mitsubishi ECLIPSE CROSS 26
Mitsubishi OUTLANDER 38
Mitsubishi SPACE STAR 32
u mazdy je to velmi jednoduche (CZ - 59%, SK 1-5 -66😖 = absolutna ignoracia trhu a vlastnych zakaznikov = prisli o dlhorocnych verných zakaznikov a ini sa nehrnu, tak nic ine ako pokles sa ani neda spravit.
Ked neprestanu s tymi fiktívnymi zlavami, ktore akurát tak nastvu a nedaju to plosne o dve az tritisíc EUR cenovo dole, tak maju idealnu prilezitost scvrknut sa predajne cez 50 percent celorocne a podla mna 2021 bude dalsi pokles.
Realne nemaju KOMU predavat auta😒br />
(Velko)flotilovych predajov sa dobrovolne vzdali, lebo tam treba davat zlavy - tu je ich predajny potencial nulovy.
Klientov zameraných na pomer cena/hodnota neziskaju NIKDY, ti kupia H/K ci Renault, Suzuki.
Bohati klienti kupuju audi/bmw/benz a mazdou sa ani nepojdu previest, nie to kupit, nech je akokolvek dobra.
Skodavkar kupi skodu, vw, atd.
S predvadzackami/skladovkami/rocnymi modelmi atd. nepredaju dokopy nic, tu sa davaju zlavy, co mazda nedava.
No a ich tradicna/byvala klientela spravi so sucasnou benzinovou mazdou bez problemov dalsich 100000 km a jednoducho nepojde do novej, lebo je pre nich prilis draha = nemozu alebo si nechcu dovolit novu mazdu, je to za mierou unosnosti. Tu narazili hlavou na stenu.
Ci je mudre sa natahovat s grom zakaznikov, obzvlast v case krizy, je fakt otazne. Mazda vlastne, aj cez svojich predajcov, dava najavo, ze ma zaujem iba o bonitných klientov a o nic ide nestoji, ked na to nemas, tak nekupuj. Ale bonitni klienti ani nezavadia o mazdu. No a ked ti povie predajca pri otazke o zlavu resp. lacnejsiu skladovku, koncorocny predaj atd., ze ked na to nemas, tak nekupuj, auta a byty stale drazeju, oni maju predaje dobre atd., no takto veru predaje mat nebudu.
Podle mě Mazda jako taková nemá ani zájem zde prodat více vozů. Prostě dovezou sem do Evropy na trajektu určitý množství vozů a to množství nemají problém prodat. Ovšem proč prodávat v CZ/SK s minimální marží, když na západních trzích vydělají více...
Takže ano, český/slovenský prodejce by určitě chtěl prodat více aut, ale mám zato, že podpora ze strany Mazdy je v podstatě nula. Zatímco VAG + H-K politika úplně opačná, čím více vozů prodaných, tím větší slevy pro dealera...
Není co řešit, Mazda zůstane dlouhodobě někde na chvostu, koneckonců i prodejci pochopili, že prodej Mazdy je neuživí a dávno prodávají X dalších značek... Takže vlastně ani nemají důvod tlačit prodej Mazdy. Prostě stačí, když zákazník koupí cokoliv u nich a když už je to někdo kdo nutně omylem chce Mazdu, tak že nejde jinam.
A pada im to celosvetovo - USA, EU, Cina, jednoducho ked to takto pojde dalej, tak predaju hlboko pod 1 milion aut tento rok a budu musiet prepustat a zatvarat tovarne aj dealerstva.
Propouštět budou všichni.