Ty mi pripadas jako autobusak co se divi ze se do toho nevejde 40 lidi, nebo kamionak co se divi ze to neuveze 10 tun, pilot co ho prekvapuje ze to auto neumi litat.
To auto ma milion vyuziti v rozvozech vseho mozneho, servisovani a udrzbe vseho mozneho s nutnym dojezdem a spoustu dalsich variant. Ty to kupovat nemusis, tak nech uz konecne volbu na kazdem individualne, at si dela co chce.
U městského auta je to parametr, který mě opravdu ani trochu netrápí. Stejně jako mě netrápí u stopětadvacítkového skútru. Akorát podřadní si musí pořád honit brka nad čísly a řešit, co koho předjede...
A kde je problém když vozítko jede maximálně stovkou? Vždyť to je rychlost dostatečná i na občasný výlet na autostrádu. Důležitý je spíš zrychlení pro městský vozítko.
...až s tím začnou majitelé jezdit všude možně i mimo město. Max 105, což bude znamenat, že budou jezdit 70 a když se hodně rozvášní, tak 80. Nebudou přeci jezdit pomalu na max. A pak budou ti, kteří to dokonce vezmou na dálnice, ale určitě nepojedou ani těch 100, protože by neprojeli ani R4 bez nabíjení.
Ty dáš chlape 450 klacků za auto které má maximálku 105 km?
I Velorex se myslím rozjel na 105 km.
Vrchní prchni se vrací, předjíždění autobusu bude trvat 5 minu a nebude dokončeno protože se vybije baterka.
u elektroauta můžeš s klidem jet na maximálku, tam tě neomezují blbě nastavená převodovka, která motor na nejvyšší stupeň vytáčí do nepřiměřených otáček., tímhle problémem elektroauta netrpí, takže maxímálku dávají naprosto pohodlně.
Revoluce a super novinka to bude v závislosti na ceně. Pokud cena bude pod 300tis, bude to velká revoluce a na nějaký renault si nejspíš nikdo nevzpomene když bude moci mít totéž výrazně levněji od Dacie
Problém je asi ten, že ja mám maximálnu 132 a sem tam narazim na obmedzenie, hlavne pri predbiehaní sa s tým učím žiť. Vy máte aké skúsenosti s takto obmedzenými autami? Zrýchlenie bude dobre, auto na to parametre má.