Veterán
henkka
1
Pěkný článek, moc dobře se čte. Zbožňuju "béčka" a všechny ty příběhy kolem nich, o to víc, když o této éře píše někdo, kdo ji zažil a prožíval jako já. Ať tak či onak, autorovi patří velký dík. Mám ale dvě výhrady. Osudná havárie posádky s číslem 4 na Korsice byla zaznamenána divákovou kamerou z protějšího svahu. A zmínka o tom, že Lancie v San Remu nestíhaly, se nezakládá tak úplně na pravdě, tam se to totiž ve vedení střídalo od startu až do cíle.. Troufám si dokonce tvrdit, že od RAC 1985 to byl naopak Peugeot, kdo Lancii nestíhal, pokud nepočítám, že do výsledků pak zasáhla spolehlivost, či havárie..
Přejít do diskuze
to byl rallye vrchol. Auta celou dobu ve smyku s protáčejícími koly. Škoda, že se nedochovala. Když koukám na YouTube na videa, vidím jak obrovská divočina to bylo. Zlatá léta automobilismu.
za naozaj príkladne spracovaný a napísaný článok. K autu samotnému len jedno. Sen na 4 kolesách. 👍
Mne jedna vymazlená 205 GTi ušla spred rúk. Som si dlho búchal hlavu o stôl. 🙂 To Turbo musí byť neskutočný hardcore.
Ja som kedysi mal 309/205GTi a slintal som nad týmto turbom ako to len muselo ísť. :yes:
A když se podívám na Tvůj nick...vzpomínám že byl jako vystřihovací model na slepení v Ábíčku. Teda myslím.
Zdravím!Super článek i foto Peugeot 205 turbo 16 prostě miluji.Byl jsem se podívat v továrním muzeu v Sochaux mají tam žlutý Dakarový speciál,rallyový z MS i produkční speciál ze zminované 200 kusové série.Prostě ráj.