Před šesti lety doplnil Fiat nabídku modelů 500 a 500L crossoverem 500X. Po technické stránce představuje vůz paralelu k Jeepu Renegade. Ovšem každý z těchto automobilů cílí na jinou klientelu.
Prej retro nepodarok, jsi designer jako já, že máš právo komentovat design?
Design jak exteriéru, tak interieru včetně drobnůstek po celém autě kdy si design tým vyhrál
.... mám v plánu ho časem koupit.... řidič se pobaví, ženský se to bude líbit a bude se jí to dobře řídit.... 5 let starý s 1.6 e-troq (atmo benzín) pak bude v pohodě sloužit klidně dalších 10 let :-) Ideální kára....
No ja ho mám 3 týždne, takže ako ako jazdenku hodnotiť nemôžem. Ale ako nové: je krásne má úžasný design, ktorý myslím nezostarne, pretože stačí pozrieť na 10 ročnú 500 a napr. picanto a viete, čo nestárne. Daňou je batožinový priestor... fakt nič moc, bol by väčší, avšak je v ňom originál plnohodnotné AL 17 koleso, to zaberá fakt veľa miesta. Motor mám novinku 1,0 FF. Nedokážem pochopiť ako tri valčeky o veľkosti CC Coly dokážu robiť s 1,5 ton autom čo robia... to auto ide ako ďas fakt... a podvozok je jedna báseň. Sedí ako prilepené, absolútne neplatí že SUV vyššie ťažisko v tomto prípade, je neskutočne dobre naladené. Tu je však daňou za super živý engine a mohutný podvozok spotreba... k papierovej sa neblíži ani náhodou... na to si treba kúpiť TSI... :-) Interiér nádhera, použité kvalitné materiály... V tejto cene sú určite autá ktoré sú viac simply clever, ale to je na 1. mieste CUORE... :-)
... máme v rodině 500X 1.4 Multiair a ten motor nemá chybu. Auto má sice trochu tvrdší podvozek ale jinak super. Další výhoda je viceprvek. Za ty peníze je to velmi dobrý kup.
ale to auto bych bral v designovém stylu Grande Punta nebo Bravy, to retro dokola se už okoukalo a nejhorší je ta stará kulatá přenosná televize na palubce.
Na mém Jeep Renegade 4x4 Limited s MultiJet 2.0 103kw je servisní interval 20 000 Km včetně oleje
Olej měním po 10 000 km
Naftu lepší + samozřejmě VIF
Podvozek, tuhost, 4x4 je perfektní není co vytknout
Naopak hluk na palubě, motor je hlučný, v zimě více, v zimě vibruje jak volant i auto, dělá to u všech aut, je to vlastnost ne vada...
Elektroinstalace díky výbavě Limited je krizová, už jsem měl 2x odtah do servisu, nepojízdné auto...
Nejdůležitější informace je ten 40tisícový interval. Výhodné dehty s vyšším nájezdem a "pravidelným servisem" budou dobré možná tak na shození ze skály.
Naprostý souhlas. Navíc ne všude ten retro design sedí. Na 500 super, ale pak z toho dělat MPV a SUV už moc nesedí, tam by styl Punta, Brava sedel podstatně více a věřím, že je hodně lidí, co netouží u SUV a MPV po "roztomilém" looku. Jinak to je asi jediné, co bych tomu vytkl