Ano, zrovna včera nám do redakce volal Elon Musk a nabídl přilepšení k platu, když o novinkách, které zmínil v jednom z rozhovorů, něco napíšeme. ;-)
Sám o kompaktu hovořil a k tomu se objevila ta nezávislá ilustrace. Ano, není to skutečné auto, což je v textu ostatně zmíněno. Článek jsme napsali, protože téma Tesla jednoduše funguje - co do návštěvnosti i na našich sociálních sítích. Ale chápu, to už nezní tak dobře, jako že jsme zaplacení.
Proboha, vždyť to jedno je jenom obrázek. To auto neexistuje. Nemá parametry, cenu ani reálnou podobu.
A to druhý hnije po stovkách na letišti bez softwaru.
Sofiina volba. :D
A samozřejmě ...nejtvrdší BYčlánek o ho...ně co jsem kdy viděl. Žvásty.
No je to paráda žít s tím, že právě vaše články jsou z uvedeného portfolka to nejhorší?
Nejde o mě. Naučte se žít s tím, že vás nebere vážně skoro nikdo. :-!
edit - vidím pod sebou příspěvek (který mám zakrytý hatelistem) od Hamuny. Člověka, kterého jsem dal na právě na hatelist, protože to nejde snést.
Ale pamatuji, že snad jediná věc, na které jsem se s ním kdy shodl byla...názor na (ne)úroveň vašich článků. Místo ironického prskání se zkuste radši zamyslet, zlepšit nebo si najít jinou práci.
Ano, na ACZ vyjde denně na dvanáct článků - převážně novinky, obden testy, pohledy do historie od Aleše Dragouna, zajímavosti od pana Mazala... někdy jsou to to inzeráty zajímavých aut a někdy prostě vize od nezávislých grafiků.
Myslím, že si každý přijde na své a jak už vám nedávno psal Machi, nikdo vás přeci nenutí číst články, které vás nezajímají. Ono to totiž nutně neznamená, že nezajímají ani nikoho dalšího.
A s tím, že mě neberete vážně... bude to těžké, ale snad se s tím naučím žít.
Redaktorka má hlau v zadku.
Třeba s tou Octavií...zlevnila, protože vyjelo holátko.
Auta od 8/19 zdražila o cca 6-8%
Vím to.
Ty žvásty jsou k smíchu. Njn novinky.
Ale věř si čemu chceš.
konkrétně Polo v Higlinu s pár přídavkama. Kupoval jsem bna firmu v lednu.
Dnes při objednání identického (ano, má DAB a lepší App) je o 35 bruto ceník dražší.
Český Novinky jedou po Le Mans, řítí se 400 po Hanaudires a to všechno s hlavou v zadku.
Dobrou zprávou asi bude, že Tesla za Q2 2020 dosáhla opět pozitivního výsledku hospodaření a to na úrovni EBITDA ve výši 1.2 miliardy USD. Takže už je v plusu 4. kvartál v kuse.
S placením je to blbost.
Na druhou stranu ten článek je ubohej a tak to prostě je.
Jinak mám u dědy na Vysočině v šuplíku nějaký obrázky sporťáků, co jsem tam malovával jako dítě na prázdninách. Nechcete o tom napsat nějakej blábol?
Třeba "Jak by vypadala Tesla očima školáka, kdyby vyráběla v osmdesátkách sporťáky?"
Třeba by to zafungovalo na vašich sociálních sítích. :-!
Až budete psát články jako kolega Dragoun a ne ztrapňovat podobnými slaboduchostmi jako je tohle, budu Vás brát vážně.
Ty kráso, ID3 je auto, který zatím svět na silnici neviděl, ale už se má bát konkurence... Co na tom, že jiné značky EV vyrábějí a prodávají, jedině VW jakožto zdejší redakční modla prostě musí bejt v nadpise.
Strašný.
PS: A nedivil bych se, kdybysme tu Teslu viděli na silnicích dřív, než ty fauvéčka. Sám toužím po autě, které bylo vyrobeno před rokem, pak stálo odstavený, ale mě ho prodaj za raketu jako úžasnou novinku...
Prečo by sa Tesla mala nejak o p i č i ť po VW Group? Snáď si vo VW nemyslia, že sú pre Teslu nejakou konkurenciou? S tými nedorobkami bez poriadneho software, ktoré im stoja na odstavných plochách a nevedia čo s nimi?
Zrovna Tesla nepotrebuje stavať konkurenta nejakému šuntu od VW. Tesla v EV určuje trendy a takí ako VW môžu byť radi, ak im ten vlak neujde...
Myslíš to jejich super kreativní účetnictví?
Ha ha ha.
Vysvětli mi prosím proč celý rok končí vždy v mínusu když mají tolik kvartálů v plusu? :-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O
Ježiši to jsou blbé spekulace. Jen tak mimochodem: V lednu se psalo, že v designerském středisku Tesly v Číně pracují na novém modelu, které by se mělo zřejmě jmenovat Tesla 2 a byla k tomu i skica. Takže to bude asi mnohem přesnější, než tahle smyšlenost.
Celkově jistě Tesla pracuje na mnoha konceptech, ale:
- má zatím málo fabrik a vzhledem k tomu, že se nechce moc spoléhat na subdodavatele, tak tím to mají ještě těžší.
- Aktuálně jsou opatrní v investicích, protože potřebují několikrát za sebou zisk aby mohli vstoupit do nějaké té investiční cosi největších firem.
- Pokud vezmu příplatky, kterých ID3 bude určitě míti hodně a nejlevnější je za 800tisíc, tak výsledná cena bude asi dost blízko Teslě 3.
Tedy NErad souhlasím zrovna s fostekem = osud holt miluje černej humor :-!
Ale přes jeho ne zrovna ideální formulace = má spíš PRAVDU
No já se nějak NE a NE naučit žít s tím co všechno tu na NEj jízdě na webu NEvychází mraky informací typu https://autobible.euro.cz/…e-skoda-to-neni/ nebo https://autobible.euro.cz/…miliony-hybridu/ vs množství renderů apod. které naopak jo. Není problém tu a tam NĚCO nebo i jako zajímavost nějaká stará socialistická věc, ale ten poměr = mi přijde hodně špatně
Vy považujete mix toho co vyšlo a bohužel co NEvyšlo = novinky od Lexusu, Porsche atd. = za SPRÁVNÝ? Machi(avelli)ho odpověď taky nebyla nic moc = sorry ale tak jak se dobře čtou jeho texty když se baví na okruhu, tak je možná nejslabší šéfredaktor co znám
Sorry mám pocit a sem trochu z oboru = že reálná kvalitativní úroveň webu pod ním šla dolů.
Jsem rad, zes napsal posledni vetu. Tak se priste neser do vlakna, ktery nebylo smerovany tobe. Alo chapu, ze jako jeden z nejvetsich redakcnich analpinistu si proste musel. Tim bych to s tebou ukoncil. 😉
Mozna by stacilo vytahnou hlavu z redakcni zadele a zkusit to opacne. ID3 se chysta konecne do prodeje, a takova masirka nebude na skodu. Nebo mas jiny vysvetleni, proc je v nadpise jako konkurence uvedeny auto, ktery jeste nema jedinej zakaznik, kdyz takovych EV je na trhu uz nekolik? Takze tu genialni teorii ty popiras celkem dementnim vysvetlenim...
Typický projev AUTO.CZ, asi dostali dobře zaplaceno, berou všechno. Fkoda už asi nemá tolik peněz na reklamu tak ruka šmátralka vezme zavděk kdekoli kde dávají a A-CZ napíše cokoli co je vyžadováno.
Vidím, že jsi daleko větší trotl, než jsem myslel. Ono to vlákno bylo někomu směrovaný? Tobě snad? Přisral ses do něj stejně jako já a jako denně v diskuzích desítky dalších, tak už to v diskuzích chodí.
Ale beru, že tohle někdo tvýho formátu dosud nepochopil, reklamo na ID.3
Automobilová veřejnost o existenci ID3 ví. Ti kdo o něm neví a zjistí to tedy z této úžasné masírky, zadají si do vyhledávače ID3 a zjistí.... že měsíce stojí na parkovištích s nefunkčním softwarem. Jistě si ho poté ihned poběží předobjednat, génie.
Proč tu vznikají stupidní články a deb1lní nadpisy, na to se ptej jinde.
Jen dodam, ze I.D.3 je odpoved VW na Tesla Model 3.
Jenom je ID3 oproti Tesle
- drazsi
- vyrazne pomalejsi
- ma kratsi dojezd
- nabiji se 2,5x nebo 5x pomaleji, podle verze
- a samozrejme chybi spoustu vybavy, napriklad tech 8 kamer, ktere ma kazda Tesla, to tam asi ve VW nemaji. Tam maji tak radio a sterace a nazdar.
Nevim, co vidis ty, ale vsem je jasny, ze se furt seres nekam, kde o tebe nestojej. Tak priste nereaguj na neco, co se te netyka. Zkus se jeste podivat, komu jsem to psal a na co reagoval, ty chytroline. A hned bude na svete lip. 😉
S nějvětší pravděpodobností jen díky čachrům v účetnictví. Např. jim kupodivu vzrostly příjmy z "emisních bonusů" oproti Q2/2019, přitom počet prodaných aut oproti stejnému kvartálu nevzrostl. Nejspíš jsou v plusu podobně, jako čeští živnostníci vydělávají životní minima.
Model Y se jeste poradne nerozjel + pracuje se na Semi, Roadster 2, Cybertruck, Myslim, ze realne nejaky novy model od Tesly uvidime nejrdive tak za 5 let. Nejradsi bych, kdyby udelali kompaktni kombik, ale to asi nehrozi :-)