Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda 3 sedan 2.0 Skyactiv-G122 AT Plus – Na co X?

Trojka od Mazdy má problém s motory – nejedou. U základní motorizace, navíc s automatem, to vadí míň.
Zpět na článek
Avatar - pradeda777
25. 7. 2020 20:11
Re: Kvuli
Zase se mýlíš, ....stará šavlo....
Avatar - _Karel_
25. 7. 2020 19:59
Zelený mor diskuzí už zase dostal záchvat
To má Golf o tolik lepší podvozek, než Leon?

Podle mě jsou dobré prodeje sedanu důsledkem kontroverzního vzhledu hb. Sedan je opravdu krásnej.
26. 7. 2020 08:45
Re: Kvuli
Austrálie má stejné nebo velmi podobné emisní limity jako Evropa pro:
Oxid uhelnatý (CO)
Oxidy dusíku (NOx)
Nespálené uhlovodíky (HC)
Pevné částice (PM)
Ale má zásadně jiný přístup k limitům Oxidu uhličitého (CO2). Automobilky tam v současnosti mají limit 192 g/km, což je 2x více než v EU (flotilový limit 96 g/km) a plány na jeho snižování mají daleko pozvolnější než EU. Takže automobilky si mohou dovolit prodávat tam zcela jiný mix motorizací než v EU, když splní limity CO, NOx, HC a PM. Stejně tak v ostatních oblastech má Austrálie k CO2 daleko benevolentnější přístup než EU a staví svou energetiku na uhelných, plynových a dieselových elektrárnách/generátorech, tedy z hlediska produkce CO2 na těch nejhorších zdrojích a nedávno dokonce rozšířili těžbu uhlí a vyváží jej do Indie a dalších zemí, takže to co my zde ušetříme v produkci CO2 (Evropa stejně v reálu nic neušetří a produkci CO2 úspěšně zvyšuje), tak samotná Austrálie v klidu prošustruje. Rozdíl v regulaci emisí CO2 včetně automobilů je tedy mezi EU a Austrálii zcela zásadní a zásadní je i dopad na to co automobilky mohou prodávat zde a co v Austrálii a stejně tak je zásadní rozdíl v cenách el. energie (oni ji mají za hubana vzhledem k jejich příjmům, my se v EU díky emisním povolenkám CO2 a dotacím solárů, větrníků a dalších kravin brzy dopracujeme ke stavu, že chudší vrstvy obyvatelstva budou mít problém hradit ceny el. energie). Takže když jsi dal UK jako vzor, podle kterého se Austrálie řídí, tak v CO2 to není absolutně pravda, UK vyprodukuje ročně cca 5,6 tuny CO2 na hlavu jednoho obyvatele, Austrálie cca 16,8 tun CO2 na hlavu, prakticky tedy 3x tolik, to se to pak jezdí v osmiválcích a plýtvá elektřinou.
Avatar - pradeda777
25. 7. 2020 18:56
Re: Kvuli
Mýlíš se starý brachu. Příčinou jsou EU nařízení. U.s.r.a.n.é motůrky jsou důsledek těchto nařízení. Tečka! :-[]
25. 7. 2020 18:53
Re: Kvuli
Nevyplatí se jim to z ekonomických důvodů, kvůli nařízením z EU stačí takhle?
25. 7. 2020 18:11
G165
silnější motor by jí slušel. Osvědčená G165 by stačila, nebýt těch hňupů z Bruselu :no:
26. 7. 2020 13:00
Re: Kvuli
Nevím proč motáš páté přes deváté. Snažil jsem se ti vysvětlit, že nemáš pravdu, když píšeš, že
"Austrálie používá britské emisní předpisy" a "že co se tu neprodává má většinou příčinu jen v tom že to Evropané nekupují"

Austrálie má v rozhodující položce pro automobilky (spotřeba/emise CO2) dvakrát vyšší normu pro CO2, takže i kdyby Mazda dávala v Austrálii do Mazdy 3 šestiválec, tak ji to bez problémů projde (například M240i má tuším kolem 160g/km, v Evropě sebevražda, v Austrálii motor snižující flotilový průměr). V EU hrozí Mazdě drakonické pokuty už za prodej čtyřválců. A navíc ta samá Austrálie má daňovou a energetickou politiku takovou, že litr benzínu stojí dnes Australana cca 0,75 eur, kdežto litr toho stejného benzínu stojí dnes Brita v průměru 1,35 eur, takže je jasné, že o preferencích zákazníků je to až v poslední řadě. Je to o preferencích vlád a jejich energetické a daňové politice. A ta je v EU nebo v UK (tam řada šílenců prosazuje ještě tvrdší limity CO2 než má EU) taková, že na rozdíl třeba od té Austrálie likviduje spalovací motory.
Avatar - twistedTSD
25. 7. 2020 23:30
Re: Kvuli
Prej ekonomický příčiny. :D Asi jako když Dacia zařízne ten nejvhodnější motor do Dusteru. Když prodáš, klidně se ztrátou, dostatečný počet EV a malých aut, nepálí tě pár kusů 1.5 až 2.0 T, zvlášť když je svážeš s maximální výbavou a automatem.
25. 7. 2020 19:11
Motory nejedou...
Jasné, že to už nebude, ako to bývalo.
Ten výkon a nábeh otáčok je kvôli emisiám výrazne kontrolovaný.
25. 7. 2020 19:09
Re: Kvuli
Proboha,
To si radši koupím něco, co ten výkon má od novýho.
Avatar - _Karel_
25. 7. 2020 20:03
Re: G165
Neváží. Tahle trojka má podle ceníku Mazdy 1358kg.
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 18:49
Re: G165
To asi slušel. A proč hňupové z Bruselu (koho si tam volil ty?) zakázali Mazdě výkon = který jiné značky dál mají?
26. 7. 2020 15:34
Re: Kvuli
V omezování spotřeby/emisí CO2 u osobních aut Evropa nikdy pozadu nebyla, naopak má stále nejtvrdší limity a i cíle do budoucna jsou zdaleka nejtvrdší. A protože jsou a budou nejtvrdší, tak uplatnění automobilek jako je Mazda v Evropě je stále těžší. To není o tom, že by Evropané nechtěli 6 válce, to je o tom, že regulace jim ty 6 válce tak zdražily (a zdražily i cenu paliv), že v Evropě brzy bude cokoliv jiného než EV neprodejné.
Avatar - twistedTSD
25. 7. 2020 23:32
Re: Kvuli
Ty perlíš zase, jedna blbost za druhou. Podívej se, co se běžně prodává v Austrálii a tady.
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2020 19:16
Re: G165
mna skor prekvapilo ze to auto vazi skoro 1,5 tony... ved to uz v tejto vahovej kategorii mame podobne velke SUVecka... nehovoriac o tom ze aj o triedu vacsia mazda 6 vazi menej ako mensia mazda 3.. sranda... ( vacsi M6 kombik 2,2 dizel s automatom ma pouhych 1430kg )

no bodaj by to islo.. 90 kw atmo v 1,5 tonovom aute ... ved tato ( ocucana fuzkata krasavica ) 3ka je tazsia ako o triedu vacsia 6tka v kombiku s automatom s 2,2kou dizlom .. a to este o celych 60 kilo.. sila

co sa stalo? kym 6tka je doslova lahucka jak pierko tak mensia 3ka je zrazu ako tank... 1,5 tony ma 120kw SUV eclipse cross ale preco to ma taka 90kw jesterka... mozno ma zlate kable a platinovy volant .. aj cenovo by to sedelo 8-s
25. 7. 2020 18:49
Re: Kvuli
Asi si sami v Mazde spočítali, že se jim to nevyplatí
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2020 21:18
Re: Mazda 3
mne sa predosla generacia 3ky pacila aj dizajnom ovela viac... to bolo najkrajsie kodo...

mne pride ze mazda praveze nesetri ale akoby uz hrala coraz viac na premiu... ci je to ale spravna cesta k zakaznikom ( mazda nikdy nebude premiant ) od tejto malej znacky je dost otazne.. lebo mazda potrebuje hlavne predavat.. a nie hrat sa na nieco co stejne uz nie je in ... novu CX-30 som mimo schowroom aj nakupne centrum napriklad u nas este realne v premavke ani nevidel... no ale ked pozeram na ten dizajn a ceny ani sa nedivim.... to uz radsej skutocne aj nejake to zabacke CH-Rko
Avatar - PepaJ
25. 7. 2020 18:56
Re: Kvuli
..presne tak... je to mala automobilka a musi se podridit. Kazdopadne uz i tento motor se da snadno a doslova za par tisic odladit na 133Kw a 230Nm..a uz pak jede o poznani lepe. Kazdopadne Sky Activy potrebuji zajet docela dlouho (nekolik destitek tis km ) nez podavaji plny vykon. Spotreba je stale skvela a motor se hold musi tocit az k 7tis, kde jede po uprave krasne linearne od cca 3tis ot vyse..proste to neni turbo motor, ale stara dobra velmi spolehliva navic nezerouci atmosfera. Jen je treba pockat az nekdo prijde s moznosti vypnuti 2valcoveho rezimu..a uz to bude zase OK
25. 7. 2020 18:43
Kvuli
Debilní EU, která zarizla motor s turbem se budeme hrozně divit, že to nejede...
Avatar - twistedTSD
26. 7. 2020 18:42
Re: Kvuli
Díky za upřesnění! Mnohem užitečnější příspěvek, než hamunino demagogické plácání.
Avatar - twistedTSD
26. 7. 2020 18:35
Re: Kvuli
Jen plácáš a plácáš. Není tady řeč o nějaké euronormě, ale o flotilových průměrech.
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 16:29
Re: Pěkně auto s jedním ale
Omlouvám se, že to řeknu na plnou hubu, ale s demen*tama se nemá cenu přít.
26. 7. 2020 16:20
Re: Kvuli
Co chceš vysvětlovat, když celé poválečné období, tedy 75 let, mají USA daleko nižší daně na benzín a tedy daleko nižší cenu benzínu než Evropa. A celých 75 let jsou USA pozadu v regulaci CO2/tlaku na spotřebu benzínu za Evropou. Regulace CO2 s cenou aut samozřejmě souvisí a řada výrobců to také otevřeně řekla a také to v praxi dělá. Čím větší regulace, tím dražší auta se spalovacím motorem. Takže V6 nebo V8 je dostupný jen nejbohatším vrstvám, které mají na to zaplatit v ceně auta pokutu za nadlimitní CO2 a zároveň jim nevadí spotřeba 15 litrů při ceně 1,4 eura za litr. Takže regulace CO2 automaticky omezuje poptávku po víceválcových motorech a dnes už i po spalovacích motorech obecně (kvůli promítání pokut do ceny produktu) a vyšponované ceny benzínu regulují poptávku v Evropě podruhé, protože většina populace Evropy prostě nemá na to aby živila spalovák se spotřebou 15 litrů při ceně 1,4 eura za litr.
26. 7. 2020 15:58
Re: Kvuli
Chápej to jak chceš. Nastav limity CO2 v Evropě podle Trumpa, dej stejné zdanění na benzín jako je v USA a pak se můžeme bavit o preferencích trhu v USA a v EU.
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2020 19:32
Re: G165
ja len rad by som vedel kde nabrala 3ka tu vahu voci 6tke... ked je zrazu tazsia ako vacsia 6tka s podobnym vybavenim ( automat, podobny objem motora )
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2020 19:28
Re: G165
20 centi zadneho previsu ti ale nespravi 200 kilo navyse .. pozri sa na hmotnost vacsej M6... kde aj kombik ma 1,4 tony a aj objemom vacsi motor ako v tejto 3ke ... a je tiez s automatom... bud je zly udaj v tabulke ( co by nebolo prekvapujuce ) alebo potom neviem... uz to poto mfakt vyzera ze 3ka na rozdiel od 6tky dostala zlate kable.. aj cenovo to tak sedi.. ved sa pozri ake je to este aj cele to atmo trapenie aj predrazene...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 18:45
Re: Kvuli
A proč EU zařízla turbo Mazdě = a jiným značkám ne?
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 18:50
Re: Kvuli
Takže NE EU = ale normální ekonomický příčiny
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 19:58
Re: Pěkně auto s jedním ale
Copak, trefil.jsem hřebíček na hlavičku? :D
Tak se příště vyjadřuje k tomu, kde ze sebe neuděláš trotla. Což u tebe bude asi těžké, ale nelámu nad tebou hůl.
A já hlavně jezdím jak autem, tak na motorce, proto se ti klidně můžu smát jak hloupé názory dokážeš publikovat, ty dotovaná nafto
26. 7. 2020 18:44
Re: Kvuli
Ale regulace emisí v podání EU přímo ovlivňují ty ekonomické souvislosti. Jak nehorázné zdanění benzínu, tak pokuty za emise jsou v podstatě shodný nástroj, který ve jménu snižování spotřeby/snižování emisí CO2 nasazuje proti zákazníkům dva druhy výpalného, které oba mají v konečném důsledku jediný ekonomický efekt, zdražení pořízení a provozu aut se spalovacími motory a to nesrovnatelně více v EU než v USA nebo v na začátku diskuze nadhozené Austrálii.
26. 7. 2020 16:52
Re: Kvuli
Ano cena (výrobku i paliva) je příčina. A protože EU reguluje obě tyto složky daleko víc než USA, tak cena obou těchto složek je vyšší v EU než v USA a nemá tudíž cenu srovnávat nějaké zákaznické preference, protože všechno je to o rozdílné míře regulace, která je v EU vyšší.
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 14:27
Re: Pěkně auto s jedním ale
Moment, ty si nějakým fokusem 4 s automatem jel ?:D Tam je 8st hdm a řadí hladce
26. 7. 2020 14:22
Re: Kvuli
Pořád nevidím tu souvislost hustoty zalidnění a emisí CO2. Když vyhodí plastový sáček obyvatel Londýna, tak znečistí planetu jedním plastovým sáčkem. Když vyhodí australský farmář 4 plastové sáčky, tak znečistí planetu 4 plastovými sáčky. Absolutně žádný důvod dávat jednomu měkčí normy a druhému tvrdší. Navíc jsou daleko hustěji zabydlené části světa než je Evropa a mají ještě daleko měkčí normy na CO2 než Austrálie, viz třeba Indie.
26. 7. 2020 10:42
Re: Zelený mor diskuzí už zase dostal záchvat
Jelikož Golf "zazářil" v losím testu, tak jeho podvozek musí neustále vyzvedávat alespoň ti novináři, když už je v měřitelném testu až nebezpečnej.
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 09:24
Re: Mazda 3
Prosím tě co to všichni furt plácáte o hraní na prémii? Máš na to něco konkrétního?
Ceny M3 jsou sice vyšší, ale to aktuálně ceny většiny aut. Když jsem v r.2013 kupoval M3, stála +- jako Golf. A dnes - voilá - zkus si srovnat výbavy a cenu s Golfem. Moc rád bych slyšel jediný konkrétní argument, čím si "hraje na prémii". Zvyšováním cen si "na prémii hraje" aktuálně většina automobilek, pokud jste si nevšimli. Mazda je pořád ta samá mainstreamová automobilka jako byla před 5-10 lety.
26. 7. 2020 09:06
Re: Zelený mor diskuzí už zase dostal záchvat
S tím mohu jenom souhlasit, sedan je moc hezký, zato hatchback mému oku nelahodí.
Avatar - hugino
25. 7. 2020 20:05
Mazda 3
Štyri hviezdičky sú podla mna akurát.Mne osobne sa Mazda 3 velmi páči ale má podla mna vela kompromisov.Staršia generácia mala ten istý motor ale čo sa týka parametrov lepšie hodnoty/zrýchlenie,spotreba,váha/ takisto mala vzadu viacprvok takže ono to vyzerá že Mazda začala tiež šetriť a hlavne o dosť za tie dva roky zdražela.Presne ako písal redaktor slabý motor,málo miesta ale designovo pekná takže Mazda 3 sa kupuje skôr srdcom ako rozumom čo nasvedčujú aj predaje v Európe.
26. 7. 2020 17:25
Re: Kvuli
Vůbec nejde o nabídku, tu mají evropské automobilky co se týče víceválcových motorů zcela bezkonkurenční (a mimo Evropu tu nabídku také úspěšně prodávají). Jde o potlačení poptávky v Evropě pomocí obrovského zdanění paliv a dnes už i velkého zatížení ceny aut zdaleka nejvyššími pokutami za překročení limitů CO2. Průměrný Evropan prostě nekupuje šestiválce nikoliv z důvodu nějakých preferencí a ze zalíbení v tříválcových motůrcích, ale proto, že mu jej politici uměle zdražili nad únosnou mez a to hned dvakrát, na jedné straně vysokými daněmi a výslednou cenou paliv a na druhé straně pokutami za CO2, které se promítají do ceny aut.
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2020 23:02
Re: Mazda 3
mazda zbytocne uz svoje auta predrazuje a taha cenovo niekam kde podla mna nie su jej potencialni zakaznici ( inak aj ta premia je hlavne o firmach a tu mazda tiez nema sancu ) ... za posledne roky mazda z japoncov u nas najviac podrazila .. https://www.zilinak.sk/…3-utok-na-premiu

ale inak suhlas.. sedan je daleko krajsi ako hatch ... ten je ozaj neskutocne sprzdeny voci predchodcovi... ten C stlpik a ta masa plechu aj pri pohlade zboku ... ozaj to uz neslo inak ... skoda

predosla 3ka v zaklade vosla do 16tisic eur ... dnesna nova 3ka uz stoji v zaklade 20 tisic... to je 4000 eur rozdiel... ak to takto pojde aj dalej tak nasledujuca generacia 3ky bude uz plne v cene nejakej A3ky ci A-cka ... ten cenovy narast je citelny ... a podla mna sa to prejavi aj na predajnosti pretoze zakaznik mazdy uz nepotrebuje a predpokladam ani nechce mazdu v cene audiny ci medveda navyse nadalej s docela kompromisnymi motormi aj priestorovymi parametrami ... a predapokladam ze ani kombik opat nebude... zlata corolla ci leon a .. nakoniec aj octavka
Avatar - twistedTSD
26. 7. 2020 18:46
Re: Kvuli
Ano, USA jsou mnohem efektivnější třeba i v rušení debilních CO2 limitů, které neodpovídaly realitě. Mezitím my se plácáme v patosu a jsme zadlužení na 40 let dopředu.
Avatar - _Karel_
25. 7. 2020 21:37
Re: Mazda 3
Jak vypadá hraní na prémii? Tak, že udělají kvalitní interiér? Měli by si to příště rozmyslet, aby to nevypadalo že si na něco hrají?
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:06
Re: Kvuli
Nemýlím. Emise aut se na týhle planetě omezujou možná i DÉLE než po ní chodíš ty = nevím kolik ti přesně je ;-)

Evropa trochu zaostává = tady "jen" padesát let

Sranda je že emisní omezení sou ca všude zhruba STEJNÝ. Nebyl ty si v Austrálii? Tak austrálie má přece vlastně EVROPSKÝ normy :-!
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 21:09
Re: Pěkně auto s jedním ale
Ostatně jako ve všech vláknech, kde se ty snažíš komentovat. To už tak nějak k tobě patří. Mraky slintů, nesmyslů a volovin bez informací. Dotovaná nafto
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 20:56
Re: Pěkně auto s jedním ale
Ještě tu budeš něco zvracet? Ty dotovaná nafto :D
26. 7. 2020 18:26
Re: Kvuli
Já jsem nenapsal, že množství variant je kvalita, ale napsal jsem, že kvalita spočívá i v množství variant. To je dost velký rozdíl.
A když tedy vezmu ty osmiválce, tak jeden z evropských je nejlepší na světě
https://www.ukimediaevents.com/…year/results.php?…
a ještě k tomu stejná značka nabízí několik dalších variant 8 válců, k tomu několik variant 12 válců a nepřímo i několik variant 6 válců (přes Mase a Alfu), takže jeden motor v RCF tomu rozhodně nemůže konkurovat, ten by měl těžké problémy i s tím 6 válcem v Alfě.
Btw. 6 motorů a 6:0 pro Evropu vs zbytek světa.
26. 7. 2020 18:00
Re: Kvuli
Ale ta kvalita spočívá i množství variant a možnosti výběru. A jestli chceš říci, že evropské automobilky nevyrábí víceválcové auto, které by se mohlo postavit tomu RCF, tak já si myslím opak a vyrábí jich dlouhou řádku. A vyrábí dlouhou řádku aut, která jsou o level výš než RCF nebo si snad myslíš, že RCF můžeš postavit třeba vedle dvanáctiválcového Ferrari? Já si to rozhodně nemyslím.
26. 7. 2020 17:37
Re: Kvuli
Nesouhlasit můžeš, ale to je to jediné co s tím naděláš, počty a varianty 16, 12, 10, 8, 6 a 5 válců evropských automobilek mají konkurenci v jednotlivostech, jako celek ani omylem.
Jak souvisí Camry s daným problémem už nechápu vůbec, pokud vím tak používá čtyřválec nijak oslnivých parametrů.
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 15:51
Re: Pěkně auto s jedním ale
Protože jsi stejný, ba spíše ještě větší mimoň.
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 15:21
Re: Pěkně auto s jedním ale
Nezvládly. To nezvládne ani 2/3 motorek dle jeho "statistiky" :D :D :D
26. 7. 2020 15:09
Re: Kvuli
Jenže řada vědců a řada vlád tvrdí, že nerovnováhu v míře skleníkového efektu a jeho zvyšování, hraje zásadní roli právě dodatečná produkce CO2 způsobená lidskou činností a z toho se pak odvíjí tlak na limity CO2 u osobních aut se spalovacími motory, který je v Evropě daleko větší než v USA, Číně, Indii nebo v té "zanedbatelné" Austrálii a tudíž automobilky jako třeba diskutovaná Mazda, zde mají daleko horší možnost uplatnění než třeba v té Austrálii. A není to o tom, co chtějí nebo nechtějí zákazníci, ale je to čistě o míře regulačních opatření v oblasti CO2 tady v Evropě, která je vyšší než jinde ve světě.
26. 7. 2020 14:50
Re: Kvuli
Ano, napsal jsem to špatně, CO2 způsobuje skleníkový efekt a ten způsobuje globální oteplování. To, ale na podstatě toho co jsem napsal nic nemění.
26. 7. 2020 13:53
Re: Kvuli
Jak souvisí emise CO2 s hustotou zalidnění? Podle mě nijak. CO2 je plyn, který se rozptýlí v atmosféře a poškozuje ozónovou vrstvu a to způsobuje globální oteplování. A je absolutně šumák, kde se ten CO2 vypustí, jestli v nejlidnatějším městě světa nebo na poušti. Kdybych chtěl být hnidopich, tak dokonce v těch málo zalidněných částech by měly být normy pro CO2 tvrdší než někde v hustě zalidněné aglomeraci Londýna, protože australský farmář v průměru najede daleko víc km (má to daleko na nákup, má to daleko k doktorovi, má to daleko prostě všude), takže když mu dovolím vypouštět 192 g CO2 na km a on najede ročně 50 tkm, kdežto ten Londýňan při normě 96 g najede 25 tkm, tam ve výsledku ten australský farmář, co to má k nejbližšímu sousedovi 10 km daleko poškodí ozonovou vrstvu 4x více než ten Londýňan.
26. 7. 2020 13:23
Re: Mazda 3
Motory je najmensi problem. Mazda 2013 az 2018 predajne rastla a mala zisky, v 2018 predala cca. 1,5 miliona kvalitných aut so ziskom, 2019 1,4 miliona, 2020 je zatial otazne, ci preda milion. A 2021 moze byt este horsie. Nejaky pokles ocakavali a planovali, ale taky masaker? Nepocul som este o ziadnom vyrobcovi aut, co by chcel zmensit predaj na polovicu, to nerobi ani Ferrari...
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 09:56
Re: Mazda 3
Renault byl vždycky levnější, stejně tak Hyundai. Dnes jako před deseti lety.
Avatar - hugino
26. 7. 2020 09:46
Re: Mazda 3
Teraz som si pozrel cenu Renault Megane TCe 140 GPF Limited Plus 14 490 Eur.Tak to je super cena a pri porovnatelných parametroch ak nie lepších je ten rozdiel 6 800 Eur a to je už teda dosť.Mazda je možno lepšie auto ale cena Mazdy je jednoducho na túto kategóriu privysoká a účel ten Renault splní min tak isto ako tá Mazda.
Avatar - hugino
26. 7. 2020 08:56
Re: Mazda 3
Ano to je pravda ale pokiaľ sa dá u niektorého modelu stále dohadzovať jednotlivé položky/ napr.hmlovky sa dajú pri Kia objednať až od druhej výbavy a aj väčšie kolesá a to v pakete za cca 800 Eur kdežto naopak pri koncerne si môžeš tieto veci objednať samostatne pri každom stupni a napr máš možnosť výberu z troch a viac druhov kolies / tak pre potencionálneho kupca je to omnoho zaujimavejšie.Samozrejme aj európania ponúkajú pakety ale môžeš si aj sám dohadzovať jednotlivé položky a vo výsledku si môžeš sám podla ceny určiť či to chceš po jednotlivých položkách alebo zoberieš radšej celý paket.A to momentálne platí pre väčšinu európskych výrobcov.Takisto VW group má v ponuke ako si písal 2.0 tdi Evo vo viacerych výkonových verziách a to vidím ako dalšie plus pretože človek si má z čoho vybrať má jednoducho podstatne viacej možností a samozrejme aj cenové rozpätie čo si chce a hlavne môže dovoliť.Japonci už v podstate neponúkajú diesel ale nie každý chce hybrid a pritom tento 2.0 tdi Evo spĺňa všetky momentálne normy . Ináč koncern to s tými dotykovými displejmi riadne po... to táto Mazda ostala v ovládaní klímy atď. klasikou a to je z uživatelského hladiska len dobre. :yes:
Avatar - hugino
26. 7. 2020 06:54
Re: Mazda 3
Však práve tá cena je dosť velký problém na to čo ponúka.Pred 2 a pol rokom som vyberal auto a základná Mazda 3 stála s motorom G 122 16 280 Eur.Teraz základná M 3 aj keď s lepšou výbavou stojí 21 300 Eur a to je 5 000 Eur rozdiel pri horších parametroch. Tam by trebalo ísť aspoń do G 150 a tam je základná cena 25 240 Eur !!! a to už je šialená cena.Keď porovnáte konkurenciu kde základy stoja aj keď s trojvalcom ale pri +/-rovnakom výkone od povedzme 16 000 Eur tak je to pre potencionálneho kupcu dosť velký problém a další je ako pri väčšine Azijskych áut že je problém si to auto nakonfigurovať jednotlivo podla položiek ale iba cestou nejakých paketov, kde musíš platiť ak niečo do výbavy chceš aj za veci ktoré nepotrebuješ a tým sa to auto nutne predraží.A to ešte ten drahý servis každý rok v priemere 300 Eur.Takže auto fakt pekné ale dosť drahé.A presne ako píšete chce byť prémiová ísť proti prúdu ale v dnešnej dobe keď nemá v ponuke maloobjemový turbo benzín a aj diesel bude to mať s predajmi dosť tažké lebo konkurencia toto všetko ponúka.Pozrite sa na kórejcov kde za posledných povedzme 7-10 rokov sa dostali aby som nepísal len o koncerne.
25. 7. 2020 22:04
Re: Motory nejedou...
doba sa meni, je to tak, ale az take zle to nie je, s manualnou prevodovkou to bude trochu lepsie; v jednom slovenskom teste namerali mazde 3 G122 vo verzii sedan 60-100 na 3. stupni za 6,67; 80 - 120 na 4. stupni za 7,35 co je s prizmurenim oka porovnatelne s mensimi oturbenymi mrzakmi alebo podladenymi stvorvalcami s turbom; samozrejme ze pri vyssich rychlostnych stupnoch uz motory s turbom budu rychlejsie
25. 7. 2020 21:50
Re: Kvuli
ako to bude s emisiami po chipnuti motora? nemoze nastat problem pri emisnych kontrolach?
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 19:06
Re: Pěkně auto s jedním ale
Ty fakt MELEŠ úplně z cesty = CO mám JÁ s nějakym jednostopym vozidlem? Po4tý = NEBER si MĚ do huby!!!!

Ale když už ze sebe děláš totálního.. tak neodolám a zeptám se: ČÍM JEZDÍŠ? :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 10:50
Re: Zelený mor diskuzí už zase dostal záchvat
Nojo ale ono září najednou VŠECHNY koncernoVWý podvozky auta od https://www.garaz.cz/…m-testu-21004449 přes ten Golf https://www.motor1.com/…se-test-results/ přes naší verzi golf s kufrem https://www.autoforum.cz/…hniku-nezaberou/ po pašíka https://www.auto.cz/…assat-gte-134634 včetně Audi e-tron https://www.automobilrevue.cz/…ousky_47564.html a NUTNOSTI když ti něco vletí do cesty NEJDŘÍV u škodovek vypnout AEB a až PAK reagovat na překážku :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 08:01
Re: Mazda 3
Ty pakety se nejen prodraží = ale taky tu výbavu něco získáš spíš levněji. A připrav se že podobným stylem půjdou do budoucna i evropské automobilky = vyšší variabilita je ekonomicky náročnější PROTO jí asi dřív nebo pozdějš omezí i evropští výrobci

Vyrábět třeba 3-4 přednastavené pakety úrovně výbavy je mnohem efektivnější levnější. Ze stejných EKONOMICKÝCH PŘÍČIN se určitě omezí i množství pohonných jednotek v modelu = to z včerejší diskuze že jedno 2.0TDI evo nahrazuje spektrum dřív sahající od 1.6 TDI po 2.0 BiTDI = není náhoda nebo výjímka. A nemá s tím nic nějaká zlá EU jak SI z ideologických důvodů vymyslelo pár diskutujících = ale prostě ekonomický příčiny. Prostě ten výrobek v našem případě auto VÝRAZNĚ zdražíš NEBO mu osekáš variabilitu motorů a zjednoduších variabilitu výbavy + a zdražíš jen trochu :*) :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:32
Re: Kvuli
:yes: :-)

Tak jako snad i většina lidí dala před lety spíš na Klause než klimatology tak (do)dnes trvá odmítání http://www.geology.cz/…cs/zmena-klimatu

Navíc u těch aut je těch našich aktuálních 95 g CO2/km vlastně furt jen spotřeba = černej humor že u NÁS je tolik odpůrců https://www.irozhlas.cz/…z_1812110600_jab
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:40
Re: G165
6ka je ještě starší generace = tady přidali na bezpečnosti? Můj 3 roky starý Auris hybrid R4 1.8 hatchback má ca o 100 kg míň a o 10kW víc = a docela to jezdí

Koukám že aktuální Corolla 2.0 hybrid 135kW což už je plně postačující výkon = má 1370kg

Jo u Mazdy je něco špatně

EDIT kdo má rád starou klasiku Fleetwood Mac https://www.youtube.com/watch?… umřel Peter Green https://www.novinky.cz/…ood-mac-40331603
Avatar - Emel
28. 7. 2020 10:19
Re: Pěkně auto s jedním ale
Dějou se v provozu horší věci a zrovna motorky mi taky až tak nevadí.
Už jsem tady ten argument asi psal... pokud bych jel fakt silným autem, předjel kolonu třeba po tramvajovém pásu, nacpal se před první auto na světlech... a pak na zelenou odpálil jako na dragrace... je to v pořádku? No jasně že není. Jen u motorek jsme si na to už tak nějak zvykli.
Avatar - Ozzman
27. 7. 2020 18:48
Re: Pěkně auto s jedním ale
Samozřejmě máš pravdu, ale někdy se nemáš postavit kam než před to auto, snažím se třeba necpat na první místo kdyz vím, že bude zatáčka či nějaký špatný povrch třeba kostky, protože vím, že tam i když zareaguji rychleji, tak budu brzdit, to dost aut taky nechape i když se před ne nenacpes a jedeš prostě před ním provozem. V Praze se mi stalo snad párkrát, že by někdo závodil že semaforu ( a to ani v autě, protože hamunu nepotkávam :D), takže se to dá, když jedu v autě, tak to taky toleruji, pokud si t nestouone vyloženě ospalec a zaspi půl zelené a ještě se tam musel nacpat zuby nehty :D.
27. 7. 2020 14:54
Automat
Co myslel redaktor tím, že automat je "pohodový týpek"? Není třeba naladěn na pohodu a pro ostřejší reakce nutno zmáčknout tlačítko SPORT nalevo od voliče automatu?
Avatar - Emel
27. 7. 2020 14:15
Re: Pěkně auto s jedním ale
Hele... ještě jednou: když budeme mít dejme tomu stejnou reakční dobu 0,5s a budeme se rozjíždět stejně (oba při bliknutí oranžové, oba při bliknutí zelené)... tak pořád je můj rozjezd zdržený minimálně o reakční dobu motorkáře, protože já se můžu rozjíždět až když vidím, že on se rozjel... takže místo 0,5s třeba 1s, i když to odpálí po zadním. Případně mu ještě nechám nějaký odstup kdyby spadl :-) .

PS: to, že světlo ze semaforu doputuje dříve do očí motorkáře, který stojí o 2m blíž k semaforu než já, jsem zanedbal ;-)
27. 7. 2020 07:18
Re: Motory nejedou...
Keď vidím to SK amatérske testovanie a meranie bez kalibrovaných zariadení, tak tie redakčné údaje si môžu dať za klobúk!
Avatar - Ozzman
27. 7. 2020 07:01
Re: Pěkně auto s jedním ale
Není to pravda, Powershift v mém Mondeu se učí dle stylu jízdy.

Když přepnu S jen na předjíždění (typicky jedu za kamionem na D a hodím S a šlápnu), motor začne podřazovat a vytočí motor do otáček na nižší stupeň, což u dieslu je k ničemu, místo maximální dynamiky získám maximální otáčky bez výkonu.

Když zapnu S a jedu ze začátku chvíli ostře, pak plyn reaguje daleko citlivěji, mimo neustálého sepínání zadku taky dostávám ten maximální výkon pod plynem, chování auta je pak ostřejší a převodovka rychlejší.

Stejně, nebo podobně, se to chová u DSG A4 2.0 TDI 140kw quattro 2016 (nevím, jaké je to DSG proti tvé Ochcávce).

To zaváhání za jízdy je právě tím, co píšu, musíš s tím chvíli jet ostřeji, auto si to vyhodnotí a pak se přizpůsobí. Dokonce i sportovní režim lze "naučit" jet klidně, když ho dám z nuly, pak se mi stalo v koloně, že auto vyskočilo dopředu rychleji, naž Hamunův Auris, aniž bych chtěl, ale po chvíli klidné a ustálené jízdy to už neudělá.

Dle toho, co píšeš, používáš Sportovní režim stejně chybně, jako jsem to dělal já a bude to fungovat jako u Mondea, nebo u A4... zkus, co ti radím a pak napiš, jak se to chovalo.
Avatar - kari.laz
27. 7. 2020 00:28
Re: Pěkně auto s jedním ale
No, ale v tvém případě 2/3 řidičů motorek :D :D :D
Ale pozor!!! Jen těch, co se protáhnou mezi auty, ti co stojí například vedle ne!!! Ale takových je spoustu co nedokáží přenést přes srdce, že na motorce využije možností a nikoho neomezuje ani nezdržuje a pak komentují podobnými nesmysly.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 22:18
Re: Pěkně auto s jedním ale
Tohle blbost není. Mohl jsem to sám vidět u Ozzyho mondea. To ze to tvoje převodovka nedělá, neznamená že jiné to nedělají.
26. 7. 2020 16:52
Re: Mazda 3
Můžu si koupit různé motory, ale ne od značek co chci. A nevěřím že takový 2.5l by byl pro lidi příliš velký, ostatně tvoje tvrzení vyvrací naprosto dominantní prodej tohoto motoru v Mazdě 6, ostatní jenom paběrkují a v Mazdě 3, by ho podle mě taky mnoho lidí upřednostnilo. Které velké motory jinak podle tebe evropané nekupují a proto je automobilky nevozí??? Já jsem toho názoru že je přesně obráceně, nevozí je a pak si je nemůžu koupit.
O američanech jsem někde mluvil?
Na důvodu proč se větší motory omezují, se asi neshodneme.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:24
Re: Kvuli
co2 poškozuje ozonovou vrstvu? To jsem ještě neslyšel. Vím, že to dělá metan nebo freony. Ale co2?
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 12:51
Re: Pěkně auto s jedním ale
Ozzy mám tě jako diskutéra rád, ale Focus po tisíctřistapadesátéšesté je někdy fakt už moc, a může být sebelepší.
Avatar - wikinko
26. 7. 2020 12:43
Re: Pěkně auto s jedním ale
a aj tak by mazda aj focus zavadzali mikesusovmu vysavacu pri pohinani z krizovatky.
26. 7. 2020 10:50
Re: Mazda 3
Oni nechápou, že Mazda nikdy nebude vydělávat závratnými množstevními prodeji jak navrhují, její cesta je být kvalitní a jestli se to budeme nazývat premie nebo nějak jinak je celkem jedno (pravdou je, že současná generace v porovnání třeba s plastovým Golfem je minimálně o kategorii výš). A stížnosti na sílu motorů? S tím Mazda problém nemá, kromě do sebe zahleděné Evropy, ale to je především naše smůla.
26. 7. 2020 10:28
Re: G165
No já nevím, já mám M6 2.5i AT a v techničáku mám 1610 kg.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:56
Re: Kvuli
Já s tím problém nemám. Jen jsem se chtěl ujistit, zda se něco v chemických reakcích nezměnilo :-[]
Co2 je sklenikovy plyn, ne tak výrazný jako metan ( obrovská stáda krav, CNG, ...), freony nebo take třeba vodní pára.
26. 7. 2020 13:41
Re: Mazda 3
Myslím to tak, že tu jsou normy a díky nim se některé motorizace nevyplatí dovážet. A evropští lídři si hrají na spasení světa, ale nikdo se neodvažuje opravdový důvod pojmenovat a tak se hledají nesmysly co nás zbytečně omezují.
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 12:30
Re: Kvuli
Turbo taky, jak nafta, tak benzin.
26. 7. 2020 02:53
Re: Mazda 3
na predajoch sa to uz prejavilo, tu na SK su na 1/3 oproti minulému roku. Ale stale sa hraju na premiu. Pritom zakaznik mazdy premiu absolutne nechce a aspirant na premiu o mazdu ani nezavadi. Ale nic sa neda robit, ked im vyhovuju miniaturne predaje tak sa dlhodobo scvrknu na priblizne tu 1/3, jednoducho nemaju komu predavat. Podla mna je velmi vela trhov kde to pojde pod 50 percent.

Zatial ich podla mna drzi servis - prehliadky a skodove udalosti u skor predanych aut. Tu je ista zotrvacnost, ale aj to pojde o rok-dva strmo dole a nove auta im tiez nespravia obrat - este u nich bude pekne "horuco", ale navonok samozrejme su super spokojni a maju dobre predaje...

A to som dal celkom optimisticky scenar, ked budu nadalej zdrazovat, bude to podla mna predajne este vacsia bieda...
Avatar - pradeda777
25. 7. 2020 19:00
Re: Kvuli
presne tak... je to mala automobilka a musi se podridit...........tak na zakleneme a zničíme ji...hurááá
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 13:10
Re: Kvuli
To čemu říkáš páté přes deváté TO je TEN důvod proč to je mělo by být v extrémně hustě obydlených oblastech jinak. Možná si to doteď netušil a myslel že celá Evropa se zbláznila = no a vono TO MÁ DŮVOD = jen ho dost lidí neví = tak radši vymýšlí že když tomu oni nerozumí určitě..
Vlastně sis to SÁM NAPSAL = austrálie kolik NA HLAVU. No a TO je ono = kdyby byla autrálie zalidněná podobně jako evropa TO JE TA HUSTOTA na km2 co tomu říkáš 5. přes 9. tak.. :-)

Nesnaž se mi vysvětlit že to je jinak = austrálie OPRAVDU používá hojně ze ZNÁMÝCH důvodů britské zákony a předpisy = včetně toho emisního, což sis zřejmě sám dohledal. Z důvodu zcela EXTRÉMNÍHO rozdílu v obyvatelích na km2 si můžou dovolit laxnější přístup k emisím, ale používají ten britský. CO2 je viz odkazy JEN JINOU FORMOU viz odkazy JEN průměrná spotřeba! A tady se prostě ODVŽDY NEpoužívaly motory jako v americe nebo austrálii. Už PŘED prvními emisními normami = ty s tím nijak nesouvisí = ŽE to tak bylo ale asi sám VÍŠ

Blbý že přes opakovaný vysvětlení PROČ věci jsou = založený na dohledatelných faktech = asi CHTĚJ lidi věci vidět spíš ideologicky

EDIT ceny elektřiny z jádra a obnovitelných sis asi taky dohledal = v případě tý Británie je to ca 3násobek

Další EDIT = spalovací motory někdo likviduje? Můžeš si koupit dle chuti a peněz naftu i benzín od R3 přes R6 a V8 po V12 = nabídka je široká. Zajímavý kolik lidí tu tohle furt dokola opakuje = a když tu byl článek o možná nejzajímavějším motoru naší doby https://www.auto.cz/…aktni-v12-135305 nikdo nediskutoval

Eště jeden EDIT protože to je důležitý a zdá se že hodně lidí to nechápe = v případě aut je CO2 vlastně JEN spotřeba! Jedno jestli k ní dojdeš viz odkaz po americku nebo aktuálně evropsku je to prostě průměrná spotřeba

Poslední EDIT nicméně tohle je v poho = lidi SI VYMYSLÍ fakt magořiny https://www.novinky.cz/…-teorie-40331621 :yes: :D :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 15:13
Re: Kvuli
Regulační opatření = sou tu víc než těch 50 let a vždy sme byli maličko POZADU = to zdá se nikomu nevadilo. Je to jako to dotování nafty = to taky nevadilo. Zato když směrujeme ŽE BY sme jednou třeba za 15-20 let MOHLI být špička tak TO NE = to VADÍ :-!
Stejně tak nevadilo vyhazování stovek miliard na to aby tržně mohly konkurovat diesly benzínu = ale když přijde doba mírné DALEKO MENŠÍ podpory bezemisních aut to je OHEŇ NA STŘEŠE :-)

Nabídka Mazdy i jiných tu je HLAVNĚ daná celá desetiletí poptávkou = že je CELÁ TA DESETILETÍ trochu jiná motory SLABŠÍ OMEZENÁ proti.. to je prostě fakt. Takt proč to najednou házet na...?
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 08:54
Re: Kvuli
Jo to je pravda = jsou nejen protinožci ale čítankový protiklad. My extrémně zalidněný kontinent se spoustou městkých lokalit = oni pravý opak velmi nízká hustota obyvatel. A CO2 je vlastně JEN jinak řečená průměrná spotřeba. Je to všude TO SAMÝ https://www.novinky.cz/…ebu-aut-40320637 i když trochu jinak formulovaný https://www.adac.de/…test/detail.aspx?…

Prostě třeba uprostřed Sibiře můžeš klidně jezdit https://www.autoforum.cz/…uta-jako-hracky/
Ono i blbý Dieselgate TDI osobní auto chrlící stejný emise jako 10 autobusů není problém = na dálnici ale my tu máme těch měst a hustě zalidněnejch lokalit = že to problém je. Průměr v EU je asi 120 lidí na km2. Jj zlatá Austrálie s hustotou 2 a půl člověka na km2 :yes:
Když sme u tý Británie = na Gibraltaru je to 30.000 lidí na km2 :D

Ale to je to co píšu FURT = Evropa za těch 50 let kdy začala s emisemi POZDĚJI a NIKDY nebyla lídr. Teď se snaží být jednou v budoucnu ten výsledek přijde až tak za 15-20 let dokonce nej = a už teď to má MRAKY ODPRŮCŮ :D

Zajímalo by mě jestli stejný odpor byl někdy od 60. let 20. století kdy jsme s tím omezováním škodlivin začali = i v těch částech planety kde doteď byli v emisích před námi :-)

Chudší vrstvy obyvatel nebudou mít problém s cenama kvůli levný solární energii nebo levný z větru prostě obecně z LEVNĚJŠÍCH obnovitelných zdrojů = cena el. energie půjde u nás nahorů z přesně opačnýho důvodu https://www.respekt.cz/…-ale-pro-vsechny viz Británie cena energie z jádra je dokonce několika NÁSOBEK tý kterou jako problém vidíš ty https://video.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 08:42
Re: Kvuli
No to samozřejmě taky :-)

Ale i za ty V6/8 = ono menší turbo fakt může být a je čipernější ostatně tuhle mi/mu to tu připomínal Ozzy. Ten větší objem a víc válců je o tý pohodě když s tím jedeš. Nerad to říkám ale mám to už lety ověřené = je fakt že na plyn šlapu ze všech uživatelů HSD možná skoro nejvíc, ale zase když je prostor velmi DŮSLEDNĚ dobíjím :*)
Ale chci říct že je to smutné ale v reálném světě na naší planetě STAČÍ těch 100kW

Vše navíc je SPÍŠ o pocitu z toho většího výkonnějšího motoru. Stejnou trasu prostě ujedu s V6 i tím R4 hybridem za STEJNOU dobu. Rozdíl je jen v pocitu a samozřejmě PENĚZÍCH :D
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 07:46
Re: Kvuli
Zajímavý = přitom si to i IQ tykve může dohledat žejo :-O

Austrálie teda australské společenství je součást Commonwealthu = a dodnes díky tomu hojně používá BRITSKÉ předpisy a zákony = no a i ty emisní

CO se tu neprodává = má většinou příčinu JEN v tom že to evropani nekupujou. Viz víceválce i od modelů co tu sou jinak v prodeji typu https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html

Takže NE VYMÝŠLEJ = a neperli ;-)

Tady lidi ŠTĚKAJÍ že BY chtěli = ale v reálu prostě nekupují TO určuje místní nabídku. Emisní limity sou celý ty desítky let po planetě ca stejný. Ono kdyby nebyly = výrobci by se zbláznili

O tom co se prodává běžně tady a co třeba v Austrálii = rozhodujeme MY kupci. A viz odkaz individuálně si můžeš dovézt cokoli = ale moc to neděláme případně se smějeme Barikovi že si to V6 V8 koupil misto tady rozšířenejch pidimotůrků s turbem :-!
Avatar - Emel
28. 7. 2020 13:14
Re: Pěkně auto s jedním ale
Nezdrží mě v případě, že se tam zase stejným způsobem nacpe dopředu (a totéž to rychlý auto, pokud další křižovatku pojede zase po tramvajovém pásu, tak mě taky nezdrží). Pokud ale bude další křižovatka třeba s místem na jedno auto mezi ostrůvkem a chodníkem (a takovejch je dost), tak mě ta motorka zdrží úplně stejně jako auto.
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 12:50
Re: Pěkně auto s jedním ale
Na radlicke jsem to viděl jednou, tuším jsme jeli spolu, ale tam se neradi na začátek semaforu, ale pokračují plynule do dvoupruhu. Je to trochu něco jiného, ale chápu. Kdysi jsem to potkaval na Mostu Legií při odbočení doleva. Ale od doby, co tam zvyraznili cary už vůbec. Bylo to spis tím, že dost lidi si myslelo, ze tam je odbocovaci pruh.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2020 12:38
Re: Pěkně auto s jedním ale
jj,nebo na nábřeží, Radlická.... to si fakt ještě neviděl, že to tam bere auto po tramvajovém přes celou kolonu? :D Statisicky po Praze jezdíš víc, než já, divim se :d
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 12:33
Re: Pěkně auto s jedním ale
fakt kde? Já to ještě nezažil. Tam u vás na Vinohradech?
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 12:33
Re: Pěkně auto s jedním ale
at si klidně dopředu jedou když opravdu pojedou. Spis to srovnání je, ze se po tramvajové pasu nacpe naprosto prumerne auto a úplně prumerne se rozjede.
Tech co to opravdu odpálí je bohužel minimum.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2020 12:32
Re: Pěkně auto s jedním ale
Teoreticky není ani u jednoho, ale motorka tě na dalším semaforu, nebo v koloně nezdrží, nezabere ti místo, tak ,že když budeš třeba 5. namísto 4. na semaforu, jako v případě auta, a projedeš na zelenou.

Ale takto to se silnými auty dělají v Praze běžně :D
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 12:31
Re: Pěkně auto s jedním ale
no z tech posledních 5, 3 se právě nacpali před zatáčkou ( u Bulhaři od Masarycky), takže pak uspesne zdrzovali oba pruhy na odbočení k mostu, jelikož potřebovali jet prostředkem. To je ten hlavni kamen úrazu, ne ze se cpou dopředu ale ze se cpou i když budou zdržovat celou kolonu.
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 12:27
Re: Pěkně auto s jedním ale
když něco nechápeš, zeptej se nebo nedělej ze sebe ještě většího vola. Chápu že opravdu ti moc zhury nebylo nadeleno, stane se a nijak to nesoudim, jen výmysly to nezlepšíš.
Motorka jako stroj by to povětšinou zvládla bez jakéhokoliv zdržování, ale ten na ni to jaksi nezvládá, ale projet mezi auty a postavit se před ně ano.
Asi patříš taky mezi ty poloridice, kteří se neumí rozjet hned, ale pak mají pohlazene ego, když už se konečně rozjedou a jsou rychlejší. Třeba konečně pochopíš význam textu, o kterém tu debatujeme už řadu týdnů.
Ale nedělám si iluze.
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 12:22
Re: Pěkně auto s jedním ale
To je ten problém, musí vzít za to.
Avatar - Ozzman
27. 7. 2020 22:44
Re: Pěkně auto s jedním ale
To na motorce taky :)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2020 21:21
Re: Pěkně auto s jedním ale
No sám sis různý hybridy vyzkoušel = nejde o závodění ale PROČ čekat než si všimnou že už chvíli svítí zelená a zařadí atd. Prostě s e-CVT přišlápneš a jedeš. A bez přehánění často si za křižovatkou = než se rozjedou
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2020 12:12
Re: Kvuli
Já vím = tohle už se NEDÁ NEpochopit

Ty + Trump apod. vs 194 zemí planety = ROZHODNĚ je jedna strana TOTÁLNĚ MIMO

Na TOM se shodneme :*)
Avatar - Ozzman
27. 7. 2020 12:04
Re: Pěkně auto s jedním ale
Tak u motorek do 125 ccm to tak je, tam ty silnější auta minimálně nad 30km/h už staci a ujizdeji (některá od nuly samozřejmě), ale typicky silný skútr co má 500ccm a vezme za to , tak ani hamuna nebude stihat, Silne motorky a manualem pak záleží, jak dobře a rychle tam hodí rychlost samozřejmě ;)
Avatar - twistedTSD
27. 7. 2020 10:50
Re: Kvuli
Jj, všichni to nechápou, jen EU je letadlo a vnutí občanům elektromobilitu. Přitom špatně užívaný hybrid žere ve výsledku stejně jako spalovák.
Avatar - kari.laz
27. 7. 2020 10:04
Re: Pěkně auto s jedním ale
Když vidím tvůj vývoj, bude do měsíce tvá Toyota nejrychlejším provozem v zemi :D :D :D
A takoví lidé mají ještě tu drzost psát něco o mozkové kapacitě :D :D :D
Avatar - Emel
26. 7. 2020 22:24
Re: Zelený mor diskuzí už zase dostal záchvat
Taky myslím, že je za tím hodně design. A je to i kus auta navíc.
Avatar - wikinko
26. 7. 2020 21:40
Re: Pěkně auto s jedním ale
presne tak, na predchadzanie je najlepsie podradit padlami ak ich mas. S rezim je ale teraz uz naladeny inak ako na starych autach, uz nedrzi tak zbytocne vysoke otacky.
Avatar - wikinko
26. 7. 2020 21:37
Re: Pěkně auto s jedním ale
to je pitchovina, neuci sa nic. resp overene po 200tkm, a furt to malo zaradene o jeden alebo dva stupne vyssie ako som chcel.
Avatar - wikinko
26. 7. 2020 21:36
Re: Pěkně auto s jedním ale
na sporte sa to rozhybe z nuly rychlejsie, ale za jazdy je na sport neviem preco njprv take zavahanie a az potom podradenie. doslova to v D realne podraduje rychlejsie ako na sporte.
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 21:32
Re: Pěkně auto s jedním ale
Jsi se zacyklil ? Já vím, že u tebe to je běžné , jako například u dotované nafty, jen se ujišťuji :D
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 21:04
Re: Pěkně auto s jedním ale
Takže celý vlákno JEN naprostý blábolení = ok
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 18:57
Re: Pěkně auto s jedním ale
To nebylo na tebe
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 16:14
Re: Pěkně auto s jedním ale
Já třeba až po roce a půl nepoužívani s režimu naučil jak s nikl zacházet a pak to jede úplně jinak. Naprostý nesmysl u mého auta je zapnout S na předjizdeni, to se jen auto vytočí a nic . Stejně se chová kamarádovi A4 tdi
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 16:04
Re: Pěkně auto s jedním ale
Nezkoušel. I když jedu rychleji, jedu spíš plynule, než ostře, takže sport nepotřebuju.
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 15:51
Re: Pěkně auto s jedním ale
A zkoušel si na těm sport jet déle ? On se pak naučí a jede ostreji
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 15:37
Re: Pěkně auto s jedním ale
Tak to nevím. On ten "sport" nemá moc význam, jen vyžene otáčky tak o 500 výš. Mě to po chipu podřazuje docela ochotně podle plynu, takže sport nevyužívám.
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 15:23
Re: Pěkně auto s jedním ale
U mé aktuální DSG šlapu na plyn asi 2 vteřiny dřív, než se chci rozjet :-( v některých situacích nic moc.
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 15:15
Re: Pěkně auto s jedním ale
Kdy si s tím jezdil ? To si nerikal
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 14:55
Re: Pěkně auto s jedním ale
Proti dvouspojce mi tam malá prodleva přišla.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:40
Re: Pěkně auto s jedním ale
Takže všichni už ví, že nafta je dotovaná? :-[]
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 14:38
Re: Pěkně auto s jedním ale
Kvůli mě mlčet nemusíš.
Zkus si představit, že pod polovinou testovaných aut budu pořád dokola psát "dobrý, ale Mazda má lepší interiér".Bez ohledu na to, že je to pravda, to začne ostatním po pár letech ( :D ) lézt na nervy. Navrhuji jen DROBNOU zdrženlivost, ne že by se o tom nemělo mluvit. ;-)
Jinak se z toho stane dotovaná nafta.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:15
Re: Mazda 3
nebyl tu nedávno článek jak, myslím Renault, chce snížit prodeje v rámci úspor?
26. 7. 2020 14:14
Re: Mazda 3
Mozem otazku? Mas 2013-tku, neuvazoval si nad vymenou za novy model?
26. 7. 2020 13:12
Re: Mazda 3
Napr. cenami od.
Dvojka od 15 000 EUR - poznas nejake ine mainstreamove male auto, ktore zacina na takej cene? A to nemas ani stredovy displej, hned si na 17000
Trojka od 20 000 EUR - slusnu i30 mas za 15000...

Koncern uz niekedy niekto kupil za cennikovu cenu? Tageszulassung, Jahreswagen, alebo rovno troj-stvorrocna jazdenka, ked predtým napr. poistovna kupila 50 kusov, a za cenu ktora s cenníkom nema nic spolocne... Aspon doteraz to tak bolo.

Vela filozofujeme, predajne cisla (aj celosvetove) 2019 a 2020 su vsak neoblomne, mazda za tie ceny nejde a podla mna ani nepojde a predajne sa velmi scvrkne... Koncern v EU spravi cisla vo flotilach a podla potreby s vyraznymi "tichými" zlavami
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 13:11
Re: Pěkně auto s jedním ale
Tak pokud mám porovnávat, tak v Csegmentu ho musím zmínit, on se opravdu povedl a není to jen můj názor:) Ale příště kvůli tobě o něm pomlčím:)

Pokud se budeme bavit o kufru, tak tu zase dám Oktaávku, ale Mazda má povest nejlepe jezdicich aut, proto Fokus
Avatar - Ozzman
26. 7. 2020 12:36
Pěkně auto s jedním ale
Jezdil jsem stejný motor v HB a MT. Exteriér hb je diskutabilnejsi, interiér je pecka, ten se povedl, ale sedal jsem do trojky s očekáváním nejlépe a nejsportovneji jehdiciho Csegmentu v mainstreamu. Motor byl fajn, sice to nebyl trhsc asfaltu, ale naprosto dostatečný, podvozek tak, odhlučnění taky, ale chyběla ji lehkost. Auto sice poslouchá, ale cítíte, že nutite do zatáčky auto, které se chce nechat vodit po dálnici, ci cestovat klidným tempem. Jako cestak s oldschool atmosférou to může být fajn, vlastně by mi takové auto třeba jako sluzebak v sedanu vyhovovalo, ale nezlobte se na mne, na okresce na lehký a hravý Fokus nemá, navic ty ceny... Což nám potvrdil i prodejce :D
26. 7. 2020 09:11
lift back vs sedan
Napadla mi vseobecnejsia otazka: ake su dovody ze je sedan beznejsia forma aut nez liftback? Specialne pri tejto 3ke by ten zadok mohol vyzerat uplne tak isto ako je, aj keby to bol lift-back. Pritom uzitkova hodnota vyrazne vyssia.
26. 7. 2020 00:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
26. 7. 2020 13:35
Re: Mazda 3
Tak si tu piště, že se vám nelíbí vysoké ceny "od".
Zkus si vlézt do konfigurátoru prémie a něco si tam naklikat. Ne holotu za cenu"od", protože to bude opravdu holota. Vaše stížnosti jsou na to, že Mazda sem posílá auta se zbytečně bohatou základní výbavou a tím pádem vysokou základní cenou. To nemá nic společného s nějakým hraním na prémii. Na prémii si hraje např. DS.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2020 12:14
Re: Pěkně auto s jedním ale
Tak jaký máš vzdělání víš. Jaký máš IQ = si snadno zjistíš = bude to spíš odpovídat :-!
Avatar - Emel
27. 7. 2020 11:56
Re: Pěkně auto s jedním ale
No... to je ale logický, ne? Pokud si stoupne před tebe a skočí oranžová, tak za běžných okolností by ses rozjížděl, tady ale musíš chvilku počkat, až (jestli) motorkář úspěšně odstartuje a získá bezpečný odstup, abys případně stihl reagovat.

Když motorka stojí vedle, tak ji můžeš nechat jejímu osudu a rozjet se jak chceš.
Avatar - Mikesus
27. 7. 2020 00:47
Re: Pěkně auto s jedním ale
2/3 z tech, co se nacpou dopředu v momentě, kdy to můžu porovnat, tedy stojím první. To jsi jaksi zapomněl dodat, nebo už ti na to nestačí mozková kapacita?
Mne nevadí že se nacpiu dopředu, ale at sakra jedou.
To je stejne, jako když někdo vyjede z vedlejší, nedá přednost a místo aby se pořádně rozjel aspoň, tak to jen lehká a ostatní po***te se.
Ale chápu, někomu není zhury dáno a moc inteligence nepobral.
A za poslední 3 měsíce to bylo 5/6, tedy ještě víc, ovšem neboj, auta jsou na tom podobně, jen se nemůžou propletat kolonou, tak tím zdržování aspoň neukazuji bezohlednost, ale spíše nesoustredenost.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 22:15
Re: Pěkně auto s jedním ale
zato ty mas spoustu komentu s informacemi z kristalove koule. Pokud tohle chceš jemu vyčítat, ty jsi úplně stejný.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 22:14
Re: Pěkně auto s jedním ale
Koukám, že to porad nechápeš, to jsi dostal někde vetvi na motorce?
Ano, je to běžné premistovadlo, není to sprintersky special a přesto naprostá většina řidičů ( i poloridicu na dvou kolech ) zdržuje na semaforu, protože se proste nejsou schopni hned rozjet.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 19:13
Re: Pěkně auto s jedním ale
No jasně že ne proto tam je "i" (také) já :*)
Avatar - kari.laz
26. 7. 2020 18:51
Re: Pěkně auto s jedním ale
Jinak nazvat někoho, kdo jezdí naprosto průměrným bezemočním autem, auto na které snad víc než na jaké jiné sedí název přemisťovadlo, prostě auto, které si nikdo nekoupí kvuli nějaké řidičnosti, nebo emoci z jízdy, ale proto, že se chce prostě přemisťovat z A do B a má auru spolehlivosti a nižší spotřeby. To co většině lidí stačí. A dělat z toho nějakou sprinterskou raketu. Někdo kdo nemá absolutně soudnost, naprosto potírá realitu a nemá naprosto žádné zkušenosti s jednostopým vozidlem nazvat jinak nemůžu.
Máte Toyoty, protože jste je chtěli, chápu proč si je lidé kupují a proč je chtějí i proc jsou s nimi spokojení, ale pak se najde někdo jako ty, kdo je absolutně mimo.
26. 7. 2020 16:44
Podvozek
Nejlepsi podvozek ma Mazda s vyjimkou Golfu???
https://www.motor1.com/…se-test-results/
Wtf.

Co Focus a Civic?
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 15:00
Re: Pěkně auto s jedním ale
Mne to tam vadilo. Jezdil jsem s 1.5eb 110kw hb. Jestli to byla mala prodleva proti dvouspojce...spis bych to přirovnal k p508. To pohnuti z místa, aby člověk seslapnul plyn o skoro vteřinu dřív než se chce rozjet.
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:43
Re: Pěkně auto s jedním ale
no a kvality podvozku fokusu taky někteří popírají. Vždy se najde někdo, kdo chce mít svoji pravdu
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:29
Re: Pěkně auto s jedním ale
Jo, ale než se rozjede....
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:09
Re: Pěkně auto s jedním ale
Pokud bys byl za volantem ty, pak určitě. Použil jsem stejnou kristalovou kvůli jako používáš ty při svých argumentech. Mel by ses konečně po těch letech naučit rozjizdet
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:02
Re: Pěkně auto s jedním ale
Který nás rovnou posílal k fordu pro fokus :D
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 09:52
Re: Mazda 3
Účel splní popravdě i ta nejlevnější varianta = asi nějaká verze i30?

ad Megane https://auto.pravda.sk/…ci-bez-nastupcu/
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 20:16
Re: Pěkně auto s jedním ale
Ty si naprosto ZEŠÍLEL? CO s čímkoli co se ti honí v hlavě mám společného JÁ?
Vím že NIC a DÍKY BOHU za to :*) jen chci vědět co sis TY VYMYSLEL ;-)

No hřebíček by sis možná MĚL vrazit do hlavičky = možná by to pomohlo. Moc hůř = už to nejde

No nafta je dotovaná = seš až tak TOTÁLNĚ mimo https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit žes to dodnes nepobral? :D

Můžeš mi aspoň krom TOTÁLNÍ BLÁBOLENÍ NAPROSTEJCH 3,14čovin = říct O ČEM to vůbec CELOU DOBU žvaníš plácáš?

EDIT to že se bojíš říct čím jezdíš NĚCO naznačuje ;-)
Ale hlavně CO já s něčím co se odehrává v TVÉ hlavě = mám mít jako společného :-)
Tak CO VŠECHNO si NEpochopil? Ať ze sebe neděláš toho trotla = když se stydíš narovinu napsat vůbec NEROZUMÍM TOMU co se to děje, vždyť svět má přece končit MÝMA znalostma MOU inteligencí. Výš NAD ní už NIC není :-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 18:31
Re: Kvuli
Polemizoval bych i s tím "i" ale už je to MNOHEM lepší ;-)

Já NEzpochybňuju motory Ferrari = sou fantastický

Ale bavili jsme se o množství = a zatímco tady i ve vyšším segmentu dominuje R4 2.0 nafta byť teď po Dieselgate se to nepatrně zlepšilo, tak americký V8 viz odkaz 100 000 000 je velmi slušný číslo = a to bylo před 10 lety :-!

Myslím že si to o čem píše ten Vaculík, Koubek ve videu mluví Jakub Rejlek = asi nepochopil. No to je FUK o ten jeden motor a auto fakt NEJDE :-)

UZAVŘU to = správně si to shrnul v 16:52 = nikoli nějaký emise jak POPULISTICKY nebo nevím proč žvaní dost autorů ŠPATNĚ napsaných článků viz ten včerejší místní = ale čistě ekonomický souvislosti = už od tý 2. světový dělaj realitu

Ale viz já opakovaně = MŮŽEŠ si tu koupit CO CHCEŠ
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 18:09
Re: Kvuli
Kvalita znamená množství variant? To už pak chápu ten vychvalovany VW za kvalitu. Sice to treba bude pořád v servisu, ale je to nejkvalitnější, protože to má nejvíc variant.
Pro mne tedy kvalita znamená spolehlivost, použité materiály a zpracování.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 18:01
Re: Kvuli
Hmm tak to se zase neshodnem = množství variant URČITĚ není kvalita
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 17:43
Re: Kvuli
Já myslel že nemluvíme o množství VARIANT ale kvalitě https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a opět V8 a jejich small block https://www.idnes.cz/…731_automoto_vok je naprostá klasika na americkym kontinentu NE tady = ale to určitě víš = mimochodem TO je další důvod proč jsou tam levnější = a popravdě i místní prémie maj problém https://www.youtube.com/watch?… ale to je nepodstatný. Podstatný je že tam se PRODÁVAJ tady moc ne = jen to tak viz tvá reakce asi VYPADÁ. To s R4 2.0 nafta i ve vyšší střední TO je místní = už docela úchylná realita

CO nechápeš na autech výkonu a velkosti = který sou v emisních limitech = a přitom sou to auta takový velikosti a výkonu co VĚTŠINA evropanů nikdy neměla a mít nebude? Kolik kw má tvoje auto?

EDIT vrať se do 16:52 to je celý O TOM TO JE. Žádnejch 75 let omezování CO2 neexistuje = ti už došlo ne? Prostě EKONOMICKÝ příčiny = viz já 17:27 poslední odstavec

ANO komici = protože nás některý země začaly zařazovat díky nárůstu covidlejch mezi problematické = od včerejška klesl počet nemocných o 1775 případů https://www.novinky.cz/…e-klesl-40331643 :D :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 16:58
Re: Mazda 3
Nejde o tvé (sorry ale IDEOLOGICKÉ) přesvědčení ale o realitu = hodně motorů se prostě tady nenabízí a nenabízelo = čistě z EKONOMICKÝCH důvodů. Ale můžeš si je nechat dovézt https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html teď trochu pandemie ale většinou je slušná nabídka i k okamžitému odběru https://www.dajbych.cz/…-8s-vxr-pcs-v200 + https://www.dajbych.cz/…0-v6-24v-sr5-trd často i za atraktivní ceny https://www.autooutlet.cz/…al-magnetic-ride ale automobilkám se to kvůli pár prodaným kusům nevyplatí nabízet

Ostatně snad všechny evropské mainstreamové automobilky nabízely nějaký V6 = skončily protože NEBYL dostatečný zájem
Automobilka nebo kdokoli MÁ ZÁJEM prodávat to nejdražší S NEJVYŠŠÍ MARŽÍ co dělá = ale v Evropě to holt nikdy nešlo = tak jako mimo ni = a těžko před desítkama let kvůli emisím
Tady se to zvrtlo až tak = že nejvíc motorizací ve vyšší střední se prodalo R4 2.0 nafta :no: ;-\
a NE proto že by ty prémiové automobilky nenabízely 6 válců a 8 a taky 12 = je to dobrý příklad?

Shodneme se že "do sebe zahleděný" a "snaha o spasení světa" nejsou synonyma = když už tak skoro antonymum :-)

Co to je za otázku "o američanech sem někde mluvil"? Tam se prostě ODVŽDY prodávaly větší motory LÍP než v Evropě = to je celý. Nemá to nic společnýho s emisema = ostatně odtamtud se snaha regulovat emise rozšířila.

TAdy v Evropě se VIZ REALITA = R6 B6 V6 V8 i mraky V12 žádný větší motory přece NE omezují. A ty R6 https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ až V12 https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298 si přece budeš moct koupit i příští rok = nebo?
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 15:21
Re: Pěkně auto s jedním ale
Nechybí ti tam nějaký VELMI SMUTNÝ smajlík? :-)

Je to tak přišel čas přiznání I JÁ jsem několik aut vyzkoušel bez tebe = je to prostě tak :-O :*)
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 15:05
Re: Pěkně auto s jedním ale
hladkost by se dala akceptovat, ty rozjezdy.... no dle mého se to moc nedá srovnat.
Asi tak jako bys chtěl měřit dynamiku 20-50 elektra vs dieselu na 4.stupen. ono se to pak chyti, ale je potřeba počítat s tím, že to nebude hned.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 15:00
Re: Pěkně auto s jedním ale
A proti e-CVT? ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:44
Re: Pěkně auto s jedním ale
Nevím jak ten interiér Mazdy čímž nechci říct nic jinýho než že fakt NEVÍM ale popírat obecně podvozky Fordu? Nojo viz dnes nebo včera? někdo možná fakt věří na obecně velmi vysokou spolehlivost VW :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:40
Re: Pěkně auto s jedním ale
Víš že DODNES to pár lidí popírá?

A ze začátku ODMÍTALI POPÍRALI URÁŽELI = no snad většina? :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:40
Re: Pěkně auto s jedním ale
Problém je = že lepší interiér nebo podvozek sou fajn a i pravda = ale dotování nafty způsobilo OBŘÍ GIGANTICKÝ změny v nabídce aut PROTO o tom mluvím

No začal sem když WinDiesel a další kvíkali jak hrozně DOTUJEME bezemisní auta :-)
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 14:21
Re: Pěkně auto s jedním ale
on ten fokus nebyl špatný. Ale ty automaty nic moc. A nemá žádný motor zaměřený pro město.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:08
Re: Pěkně auto s jedním ale
Přitom VÍME že (ještě) lepší je jít k Toyotě pro Corollu/Auris :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 13:49
Re: Mazda 3
Do sebe zahleděné a snaha o spasení světa = myslim nejsou úplně synonyma ;-)

Souhlasím že NEVYPLATÍ dovážet = ale ten dovůd který sis našel je spíš ideologický. Prostě tady si je lidé NEkupují = s většími motory to zkusil kdekdo, alespoň z jako prestižních důvodů = neprodávaly se až tak moc že se ani nezaplatily PROTO od nich postupně i evropské domácí automobilky odstoupily. To nemá souvislost třeba s aktuální úrovní omezování emisí kam došly po 50ti letech evropskejch snah

Lidi si vymýšlí nesmysly a opravdové pojmenování je = že si je prostě běžně evropani NEkupují. To že amík má co si pamatuješ větší motory to víš. A není to normama CELÝCH těch 50 let byly kalifornské přísnější než evropské. Ostatně i tam začaly a dávno před Evropou

V čem tě někdo omezuje = furt opakuju to co všichni ví = můžeš si koupit vše od R3 1.0 po V12
Trochu problém je extrémní pokřivení místního trhu multimiliardovým dotováním nafty = ale to je jiná kapitola TO je jiná věc
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 12:52
Re: Pěkně auto s jedním ale
1. to je pravda

2. on zas trochu mě :-!

3. nepohÝna se s ypsilon? :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 10:55
Re: Mazda 3
ad DO SEBE ZAHLEDĚNÉ = jak to myslíš?

Tady se co pamaju prostě NIKDY výkonný verze moc neprodávaly = lidi o nich MLUVÍ ale NE kupují je. Občas je tu někdo nabízel = ale prodeje nula nic. Těch motorů co se tu neprodávají NE z nějakých ideologických důvodů co si lidi vymýšlí ale prostě protože je evropani NEkupují je hafo u všech značek! Ono NENÍ PROBLÉM tu silnější motory nabízet = problém bylo je a asi dál bude je tu PRODAT :-!

Viz diskuze i TAHLE základní slabá verze = se dost lidem zdá DRAHÁ. No a ty fakt výkonné bývají fakt dražší = Golf R se dostal na 1,5 mega

Trochu politicky = Evropa zhroucením železné opony průměrně šíleně schudla komunisti majetky rozprášili a zůstaly po nich gigantické dluhy = v infrastruktuře. Už je to dávno co zbankrotovali ale dodnes to východ kontinentu nemá splacený + a budeme to ještě dalších 30 možná i víc let dohánět
Individuální dovozy silnější verzí fungují https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html ale je to naprosto okrajová záležitost. KDYBY byl zájem automobilky by RÁDY nabízely verze s vyšší marží ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 09:22
Re: lift back vs sedan
Jsou to historické důvody

Sedan je klasické řešení od roku 1912 zatímco liftbacky se masivněji začaly rozšiřovat až někdy v 80/90 letech 20. století = a právě v Evropě. NÁM teď tady mj díky Oktě přijde normální tenhle typ karoserie = a sedany tu moc nefrčí
Avatar - Mikesus
26. 7. 2020 08:29
Re: Kvuli
Já si myslím, že za V6/V8 se mu nikdo nesměje. Ale za ten plyn. Koupí opici, ale nemá na banány.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 19:16
Re: Kvuli
NECHCI se vyrovnat TVÉ úrovni myšlení :-O :D

Ale FAKT? :-!

Sice nevím CO na týhle úrovni nechápeš = no ale asi holt NECHÁPEŠ ;-)

Zkus eště zvážit ty dvě možnosti = SVĚT se zbláznil https://www.irozhlas.cz/…p_1911050629_ako a TY a TRUMP ne :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 19:12
Re: Kvuli
Musim přiznat že slovo DEBILNÍ mám už taky chuť použít :D :-!

Zadlužený ze socialismu zhruba ještě na 40 let = fakt jsme. Ale TO si asi neměl na mysli nebo? :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 19:12
Re: Kvuli
No ale to nemá NIC společnýho s teď aktuálním CO2 = nebo?

TO jak sme si vysvětlili = trvá už těch 75 od 2. světový :-)

A když si dal odkaz na ten seznam evropských V8 = ty sis MOHL koupit MŮŽEŠ koupit a BUDEŠ MOCT koupit ;-)

Nevím KDE to aktuální bláznění PROTI snižování emisí po 50. letech trvalýho procesu vzniklo = odkud to máš ty? Nějakej ruskej protievropskej hoax? Nebo jeden VWýrobce co popravdě MÁ už desetiletí https://cs.wikipedia.org/wiki/Dieselgate s emisema problémy? A čím jezdíš že tak kritizuješ že si nebudeš moc koupit? Máš měl si někdy v životě alespoň něco velikosti a výkonu tý Camry?

Eště k těm pytlíkum https://www.seznamzpravy.cz/…era-pozde-113720
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 18:21
Re: Kvuli
Víš že jsem se s tímhle nesetkal poprvé?
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 18:08
Re: Kvuli
No můžu ti dát eště odkaz na test Honzy Koubka = ne nevyrábí na trhu je to ojedinělý motor. Zrovna minulý týden Martin Vaculík: "Lexus RC-F je famózní auto a kupte si ho. Motor 2UR-GSE kombinuje přímí a nepřímý vstřik i poletech bude mít čisté sání a ventily bez sklonů k jejich podpálení. Tím se konkurenti s čistě přímým vstřikem pochlubit nemohou"

Ale stačí když si pustíš to video z odkazu = nějak se VŠICHNI shodli = je NÁS na tebe víc docela přesilovka :-!

MĚ nezaujal jen motor což je klasika s ověřenou v segmentu mimořádnou spolehlivostí https://automix.denik.cz/…et-20180606.html ale celkovej přístup = kovaný kola kila dolů, fantasticky odladěný karbon-keramický brzdy to hodnocení není jen moje! pro snížení hmotnosti i titanový výfuky prostě všechno správně = s bonusem famózní spolehlivosti viz test ojetiny Lexus IS-F taky od Vaculíka tady eště "Něco podobného - tedy že bude velmi spolehlivá platí i o 8st. převodovce která zvládá jak měkké rozjezdy tak nekompromisní poslušnost na pokyny pádel" rsp. "Motor dokáže být sametový a úsporný, nahoře si však zařve jak formule 1 = nejvyšší výkon má při 7100 otáček"

Dovysvětlím = do 3000 ot. je to tichoučký luxusní ani o něm nevíš a má i malou spotřebu. Mezi 3-4 tisíci se probouzí a přichází výkon pětilitru = od asi 4500 je do DĚLO ĎÁBEL naprostá fantazie :yes: :yes:

Na https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298 sem dával odkaz já = a můžeš je postavit vedle sebe = OBĚ to sou vynikající auta = v tom svém

Množství V8 na americkém kontinentu tě možná překvapilo = stejně naopak smutný překvapení je dominance toho R4 nafta v evropský prémii. Nemluvíme o množství variant ale realně prodaných provozovaných

Jinak si to správně uzavřel v 16:52 = k tomu snad jen ten můj závěrečný odstavec 17:27

Ale viz uzdravení od včerejška = žijeme v zemi zázraků tak uvidíme co bude :-)
Co ROZHODNĚ bude = že si letos i za rok i ještě za dýl = můžeme koupit nějakej ten B, R nebo V6 když sou prachy tak i V8 nebo je a dál bude i slušně široká nabídka V12
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 17:27
Re: Kvuli
Tak tady se rozhodně neshodneme

Ani v bezkonkureční nabídce = a rozhodně ne s těmi 75 lety CO2 :-!

Určitý viz Camry 218 koní VELMI JEMNÝ omezení ještě nezačalo platit = a co to s lidma dělá je fakt neuvěřitelný

ODKUD máš to s CO2? Viz důvody níž JO evropa BY POTŘEBOVALA fiskální unii a BYLY BY BÝVALA POTŘEBOVAL aby nebylo 40 let komunismu který dodnes ekonomicky silně omezují DALEKO NÁSOBNĚ VÍC než nějaký emise atd. = ale to CO2 sorry to je fakt až hysterie. To je přece otázka POSLEDNÍCH LET! A ten EKONOMICKÝ rozdíl mezi amerikou a evropou = no ten byl i první den po 2. světový. Z toho dodnes všechno pramení = NE z emisí, ty jak možná sám víš vzniky NE v evropě ale americe a DOTEĎ tam byly přísnější. A kdyby po Obamovi nebyl Trump https://www.novinky.cz/…a-odpor-40287374 asi by těch 60 let náskoku dál pokračovalo = i při jejich obecně daleko větších autech s většími motory

Tady prostě z EKONOMICKÝCH DŮVODŮ a ty se finálně daj řešit JEN tou fiskální únií a vším co s tím souvisí je VŠECHNO dražší. NEMÁ to souvislost s nějakejma emisema byť sem čet spoustu nesmyslných článků NEekonomů co tohle plácaj = ostatně totální splácanina je i ten včerejší místní https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313
Lidi ale věří tomu čemu CHTĚJÍ věřit žejo ;-)
Tohle je chyba AUTORA a EDITORA a ŠÉFREDAKTORA

Hele jezdíš si třeba občas nakoupit do německa? Je tam LEPŠÍ nabídka a dost věcí LEVNĚJŠÍCH než u nás = i jestli nejezdíš asi to VÍŠ žejo. No a to samý je ten americkej kontinent vs náš. TO je podstata. DÁ se to řešit = smutnej černej humor je to co sem psal AŽ to nějakej rozumnej politik co dá na ekonomy předloží = lidi co věci NErozumí budou určitě ŘVÁT že tak to nechtějí :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 17:09
Re: Kvuli
No na tomhle = se shodneme

CELKOVÝ problém je i to že je Evropa složená z hodně států a každý si hrabe https://zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/ jednou bude MUSET dojít na fiskální unii a PAK můžeme zkusit konkurovat zatím daleko efektivnějšímu USA ale to je hudba (bohužel asi daleké) budoucnosti

Ale viz já 16:58 odkazy i tady můžeš vlastně COKOLI co tvé zákaznické preference chtějí. A z běžný nabídky automobilek mraky V6 a R6 a B6 a V8 a V12
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 16:38
Re: Kvuli
No CENA je ta příčina = to sem napsal = vo tom žádná TO je ta příčina. Jako vždycky EKONOMICKÁ

Ale "CELÝCH 75 let regulace CO2"?

Nevím čím jezdíš ale je to větší než Camry a má to víc než 160kW? Plus samozřejmě jde a půjde koupit i daleko větší i násobně výkonnější auta

Jediná změna je = že celou historii byl lídr v emisích Kalifornie a přísný má i Japonsko a Korea a ono obecně jsou na celý planetě furt VELMI PODOBNÝ. Jediná změna za CELOU HISTORII je že do budoucna chce bejt lídr evropa

Takovýhle články https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313 sou demagogie s nádechem šíření poplašný zprávy = viz já hned začátek diskuze včera 8:25 https://www.auto.cz/diskuse/76182/1#…

Snad se shodnem že ZÁSADNÍ VLIV na tu historickou dodnes platnou rozdílnost motorů americkej vs evropskej kontinent maj daně a ceny = a NE emisní normy
Pro evropu je řešení fiskální unie a PAK by MOHLO přijít snížení cen atd. = ale očekávám že lidi co doteď NEVÍ co to znamená OKAMŽITĚ začnou křičet že to NEchtějí :*) :D :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 16:35
Re: Pěkně auto s jedním ale
Hele MIMONI a de MENTE = KDE tam vidíš mě = že si MĚ bereš do huby?
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 19:18
Re: Kvuli
Někomu holt NENÍ DÁNO = tak ale aspoň neplácej a furt dokola neurážej = je MOŽNOST že to co dělá Evropa a navrhli a nakonec schválili lidi zcela mimo tvou úroveň NENÍ DEBILITA = ta může být i někde úplně jinde

Nápověda: NE VŠECHNO co TY nechápeš = je automaticky BLBOST NESMYSL KRAVINA = to chápeš? ;-)

Ale to CO2 = to pěkně rozlišilo JAK KDO chápe. No ty tenhle vtípek asi neoceníš :-O :*)

Nicméně PROTI ČEMU vy bojovníci PROTI snižování emisí a CO2 bojujete https://www.auto.cz/…u-milionu-135344 to fakt nevím. Tipuju že NIKDY jsi neměl ani nic velikosti tý Camry a výkonu 160kW správně?

Víš že to NENÍ JEN o evropě žejo https://www.euro.cz/…rifikace-1381552 ?

VÍŠ že se na tom shodla celá planeta https://cs.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda žejo?

VÍŠ že JEDINÁ anomálie je IQ tykve https://www.seznamzpravy.cz/…-to-dobre-106486 že to není o americe ale JEDNOM dost extrémisto https://www.idnes.cz/…1_zahranicni_jhr na který zhruba platí to cos napsal v 18:35 jen plácá a plácá :*)

I když ANO je taky velmi výkonný https://www.novinky.cz/…sef-who-40331631#… my vyhlásili rekordní POKLES https://www.novinky.cz/…e-klesl-40331643 :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 16:04
Re: Kvuli
No tos HODNĚ NEvysvětlil = tu historii dost ODLIŠNÝCH motorů = a jak to souvisí s CO2 :-|

Pro stejný zdanění nafty a benzínu jsem = stejně jako pro celkově nižší daň ceny ála USA

Ale to přece NIJAK NEsouvisí s děním po Pařížské klimatické dohodě a CO2

Prostě tady se nikdy neprodávaly motory jako třeba v USA = a CO2 s tím nijak nesouvisí. Ta daň rsp. ceny už JO

To z čeho tu dost lidí bůhvíproč šílí znamená že tu no problem může jezdit auto typu https://www.motortrend.com/…st-drive-review/ auto velikosti který nikdy průměrnej evropan neměl. S výkonem 218 koní kterej průměrnej evropan nikdy neměl = dokonce ani v zemi neomezené rychlosti ne https://www.autoforum.cz/…y-proti-benzinum

A i PO 1. lednu příštího roku tu no problem budou ke koupení různý V12 a V8 jak atmo tak biturbo a samozřejmě V i B i R6 = že tak JAKO CELOU HISTORII obecně spíš menší motory než na americkym kontinentu = nojo no. Ale MŮŽEŠ si jakoukoli americkou klasiku koupit i tady https://www.carismo.cz/…-v8-522-kw/17892

EDIT podle Trumpa bych nerad nastavoval cokoliv ;-)
Včetně tohohle 194 zemí světa vs https://www.irozhlas.cz/…p_1911050629_ako
Snad s výjímkou svýho konta ve výši Trumpova :D
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 15:35
Re: Kvuli
Hele mám to chápat tak že za VELMI ROZDÍLNÉ motorizace v americe a evropě = které jou rozdílné tak nějak odvždy = může evropský boj proti CO2?

Myslel sem že ten ve větší míře začal až podpisem Pařížské dohody 2015
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:54
Re: Kvuli
Teď máš na mysli co? Co máš za podstatu? Źe se vědecká obec MÝLÍ nebo..?
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 14:25
Re: Kvuli
No Indie je trochu špatný příklad = tam spousta lidí nemá ani elektřinu = ale i tam se už SNAŽÍ https://www.euro.cz/…rifikace-1381552

Prostě když bude na australském kontinentu žít JEDEN obyvatel = je trochu JEDNO kolik bude vypouštět CO2 = i kdyby 10ti násobek co londýňan. I kdyby 1000násobek = furt to bude v zásadě jedno :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 13:59
Re: Kvuli
Australanů je díky té extrémně nízké hustotě na celém 8 mio km2 velikém kontinentu asi 25 milionů = jen oblast Londýna má ca 14 milionů obyvatel!

Nás evropanů je na zhruba stejně velkém území = no ca 10 milionů km2 ne 25 ale 750 milionů

Když každej evropan denně vyhodí třeba plastovej pytlík je to za rok = když totéž australan je to za rok OBŘÍ ROZDÍL v náš NEprospěch

Ale nebál bych se pokud nejsou všichni vědci a spol https://ct24.ceskatelevize.cz/…u-o-sedm-procent totální magoři = ona k tomu časem dojde i ta Austrálie. Jen sou díky té hustotě obyvatel obecně dost v pohodě = a těch plastovejch pytlíků nebo čehokoliv :*) za rok povyhazují přírodu zaneřádí fakt o HODNĚ HODNĚ HODNĚ míň
25. 7. 2020 21:48
Re: G165
kde mazda pribrala? velkost, bezpecnost, plna vybava, vsetci tvrdia ze je to jedno z najtichsich aut v ramci triedy - odhlucnenie
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2020 07:53
Re: Kvuli
Tohle mě vždycky fascinovalo = jak FAKTA realita na část lidí působí jako BLBOST KRAVINA NESMYSL :-!

Platí to OBECNĚ ve všech oborech ale v autech o tom v nějakým SPECIÁLu psal myslím Vaculík nebo kdo = že buď víš znáš rozumíš a není o čem, nebo PLÁCÁŠ a tam je to zajímavý NE že realitu trefíš tak nějak půl na půl jak by to mělo být a bylo i kdyby sis házel korunou = ty VĚTŠINOU netrefíš

Zajímavý žejo? :D

Evropa je celou historii v emisích trochu POZADU = co s částí lidí jako ty dělá snaha být jednou vepředu = to JE fascinující :yes: :-!

EDIT ale i ta Evropa co začala POZDĚJI se snaží omezovat emise už 50 let https://auto.ihned.cz/…nost-cestujicich NEvím kolik ti je ale NEměl bys to už chápat? ;-)
Jo a VŽDY sou za tím EKONOMICKÉ PŘÍČINY = ne ideologie, kterou právě teď používáš (nejen) ty
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:30
Re: G165
Hodně se tu rozšířil Pašík B5 typ 3BG (2000-2005) ten měl na délku jen o 2 cm víc

Cesta mazdy hodně podladěnou atmosférou holt není ideální
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:27
Re: G165
Proč překvapilo? Podívej se na rozměry 4 metry 66 měly nedávno auta střední třídy
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:06
Re: Kvuli
To dlouho platí pro všechny atmosféry = Toyota 2,5 litr si dosedl někde mezi 50-60 t. km
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:09
Re: Kvuli
Ideologický závěry = mám MOC rád :-)

Kus Mazdy patří Toyotě a větší společný projekty se právě začínají realizovat = maximum co mazdě hrozí je asi větší podíl tý Toyoty. Ale to je viz třeba Nissan Mitsu Renault NORMÁLNÍ
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2020 19:14
Re: Kvuli
KAŽDEJ motor si musí trochu sednout ;-)

Je fakt že atmo asi DÝL = neříkal si že TY MÁŠ atmosféru? :D