Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Alfonz666
Debilní EU, která zarizla motor s turbem se budeme hrozně divit, že to nejede...
A proč EU zařízla turbo Mazdě = a jiným značkám ne?
Asi si sami v Mazde spočítali, že se jim to nevyplatí
Takže NE EU = ale normální ekonomický příčiny
Mýlíš se starý brachu. Příčinou jsou EU nařízení. U.s.r.a.n.é motůrky jsou důsledek těchto nařízení. Tečka! :-[]
Nemýlím. Emise aut se na týhle planetě omezujou možná i DÉLE než po ní chodíš ty = nevím kolik ti přesně je ;-)
Evropa trochu zaostává = tady "jen" padesát let
Sranda je že emisní omezení sou ca všude zhruba STEJNÝ. Nebyl ty si v Austrálii? Tak austrálie má přece vlastně EVROPSKÝ normy :-!
Evropa trochu zaostává = tady "jen" padesát let
Sranda je že emisní omezení sou ca všude zhruba STEJNÝ. Nebyl ty si v Austrálii? Tak austrálie má přece vlastně EVROPSKÝ normy :-!
Ty perlíš zase, jedna blbost za druhou. Podívej se, co se běžně prodává v Austrálii a tady.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zajímavý = přitom si to i IQ tykve může dohledat žejo :-O
Austrálie teda australské společenství je součást Commonwealthu = a dodnes díky tomu hojně používá BRITSKÉ předpisy a zákony = no a i ty emisní
CO se tu neprodává = má většinou příčinu JEN v tom že to evropani nekupujou. Viz víceválce i od modelů co tu sou jinak v prodeji typu https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html
Takže NE VYMÝŠLEJ = a neperli ;-)
Tady lidi ŠTĚKAJÍ že BY chtěli = ale v reálu prostě nekupují TO určuje místní nabídku. Emisní limity sou celý ty desítky let po planetě ca stejný. Ono kdyby nebyly = výrobci by se zbláznili
O tom co se prodává běžně tady a co třeba v Austrálii = rozhodujeme MY kupci. A viz odkaz individuálně si můžeš dovézt cokoli = ale moc to neděláme případně se smějeme Barikovi že si to V6 V8 koupil misto tady rozšířenejch pidimotůrků s turbem :-!
Austrálie teda australské společenství je součást Commonwealthu = a dodnes díky tomu hojně používá BRITSKÉ předpisy a zákony = no a i ty emisní
CO se tu neprodává = má většinou příčinu JEN v tom že to evropani nekupujou. Viz víceválce i od modelů co tu sou jinak v prodeji typu https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html
Takže NE VYMÝŠLEJ = a neperli ;-)
Tady lidi ŠTĚKAJÍ že BY chtěli = ale v reálu prostě nekupují TO určuje místní nabídku. Emisní limity sou celý ty desítky let po planetě ca stejný. Ono kdyby nebyly = výrobci by se zbláznili
O tom co se prodává běžně tady a co třeba v Austrálii = rozhodujeme MY kupci. A viz odkaz individuálně si můžeš dovézt cokoli = ale moc to neděláme případně se smějeme Barikovi že si to V6 V8 koupil misto tady rozšířenejch pidimotůrků s turbem :-!
Já si myslím, že za V6/V8 se mu nikdo nesměje. Ale za ten plyn. Koupí opici, ale nemá na banány.
No to samozřejmě taky :-)
Ale i za ty V6/8 = ono menší turbo fakt může být a je čipernější ostatně tuhle mi/mu to tu připomínal Ozzy. Ten větší objem a víc válců je o tý pohodě když s tím jedeš. Nerad to říkám ale mám to už lety ověřené = je fakt že na plyn šlapu ze všech uživatelů HSD možná skoro nejvíc, ale zase když je prostor velmi DŮSLEDNĚ dobíjím :*)
Ale chci říct že je to smutné ale v reálném světě na naší planetě STAČÍ těch 100kW
Vše navíc je SPÍŠ o pocitu z toho většího výkonnějšího motoru. Stejnou trasu prostě ujedu s V6 i tím R4 hybridem za STEJNOU dobu. Rozdíl je jen v pocitu a samozřejmě PENĚZÍCH :D
Ale i za ty V6/8 = ono menší turbo fakt může být a je čipernější ostatně tuhle mi/mu to tu připomínal Ozzy. Ten větší objem a víc válců je o tý pohodě když s tím jedeš. Nerad to říkám ale mám to už lety ověřené = je fakt že na plyn šlapu ze všech uživatelů HSD možná skoro nejvíc, ale zase když je prostor velmi DŮSLEDNĚ dobíjím :*)
Ale chci říct že je to smutné ale v reálném světě na naší planetě STAČÍ těch 100kW
Vše navíc je SPÍŠ o pocitu z toho většího výkonnějšího motoru. Stejnou trasu prostě ujedu s V6 i tím R4 hybridem za STEJNOU dobu. Rozdíl je jen v pocitu a samozřejmě PENĚZÍCH :D
Austrálie má stejné nebo velmi podobné emisní limity jako Evropa pro:
Oxid uhelnatý (CO)
Oxidy dusíku (NOx)
Nespálené uhlovodíky (HC)
Pevné částice (PM)
Ale má zásadně jiný přístup k limitům Oxidu uhličitého (CO2). Automobilky tam v současnosti mají limit 192 g/km, což je 2x více než v EU (flotilový limit 96 g/km) a plány na jeho snižování mají daleko pozvolnější než EU. Takže automobilky si mohou dovolit prodávat tam zcela jiný mix motorizací než v EU, když splní limity CO, NOx, HC a PM. Stejně tak v ostatních oblastech má Austrálie k CO2 daleko benevolentnější přístup než EU a staví svou energetiku na uhelných, plynových a dieselových elektrárnách/generátorech, tedy z hlediska produkce CO2 na těch nejhorších zdrojích a nedávno dokonce rozšířili těžbu uhlí a vyváží jej do Indie a dalších zemí, takže to co my zde ušetříme v produkci CO2 (Evropa stejně v reálu nic neušetří a produkci CO2 úspěšně zvyšuje), tak samotná Austrálie v klidu prošustruje. Rozdíl v regulaci emisí CO2 včetně automobilů je tedy mezi EU a Austrálii zcela zásadní a zásadní je i dopad na to co automobilky mohou prodávat zde a co v Austrálii a stejně tak je zásadní rozdíl v cenách el. energie (oni ji mají za hubana vzhledem k jejich příjmům, my se v EU díky emisním povolenkám CO2 a dotacím solárů, větrníků a dalších kravin brzy dopracujeme ke stavu, že chudší vrstvy obyvatelstva budou mít problém hradit ceny el. energie). Takže když jsi dal UK jako vzor, podle kterého se Austrálie řídí, tak v CO2 to není absolutně pravda, UK vyprodukuje ročně cca 5,6 tuny CO2 na hlavu jednoho obyvatele, Austrálie cca 16,8 tun CO2 na hlavu, prakticky tedy 3x tolik, to se to pak jezdí v osmiválcích a plýtvá elektřinou.
Oxid uhelnatý (CO)
Oxidy dusíku (NOx)
Nespálené uhlovodíky (HC)
Pevné částice (PM)
Ale má zásadně jiný přístup k limitům Oxidu uhličitého (CO2). Automobilky tam v současnosti mají limit 192 g/km, což je 2x více než v EU (flotilový limit 96 g/km) a plány na jeho snižování mají daleko pozvolnější než EU. Takže automobilky si mohou dovolit prodávat tam zcela jiný mix motorizací než v EU, když splní limity CO, NOx, HC a PM. Stejně tak v ostatních oblastech má Austrálie k CO2 daleko benevolentnější přístup než EU a staví svou energetiku na uhelných, plynových a dieselových elektrárnách/generátorech, tedy z hlediska produkce CO2 na těch nejhorších zdrojích a nedávno dokonce rozšířili těžbu uhlí a vyváží jej do Indie a dalších zemí, takže to co my zde ušetříme v produkci CO2 (Evropa stejně v reálu nic neušetří a produkci CO2 úspěšně zvyšuje), tak samotná Austrálie v klidu prošustruje. Rozdíl v regulaci emisí CO2 včetně automobilů je tedy mezi EU a Austrálii zcela zásadní a zásadní je i dopad na to co automobilky mohou prodávat zde a co v Austrálii a stejně tak je zásadní rozdíl v cenách el. energie (oni ji mají za hubana vzhledem k jejich příjmům, my se v EU díky emisním povolenkám CO2 a dotacím solárů, větrníků a dalších kravin brzy dopracujeme ke stavu, že chudší vrstvy obyvatelstva budou mít problém hradit ceny el. energie). Takže když jsi dal UK jako vzor, podle kterého se Austrálie řídí, tak v CO2 to není absolutně pravda, UK vyprodukuje ročně cca 5,6 tuny CO2 na hlavu jednoho obyvatele, Austrálie cca 16,8 tun CO2 na hlavu, prakticky tedy 3x tolik, to se to pak jezdí v osmiválcích a plýtvá elektřinou.
Jo to je pravda = jsou nejen protinožci ale čítankový protiklad. My extrémně zalidněný kontinent se spoustou městkých lokalit = oni pravý opak velmi nízká hustota obyvatel. A CO2 je vlastně JEN jinak řečená průměrná spotřeba. Je to všude TO SAMÝ https://www.novinky.cz/…ebu-aut-40320637 i když trochu jinak formulovaný https://www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Prostě třeba uprostřed Sibiře můžeš klidně jezdit https://www.autoforum.cz/…uta-jako-hracky/
Ono i blbý Dieselgate TDI osobní auto chrlící stejný emise jako 10 autobusů není problém = na dálnici ale my tu máme těch měst a hustě zalidněnejch lokalit = že to problém je. Průměr v EU je asi 120 lidí na km2. Jj zlatá Austrálie s hustotou 2 a půl člověka na km2 :yes:
Když sme u tý Británie = na Gibraltaru je to 30.000 lidí na km2 :D
Ale to je to co píšu FURT = Evropa za těch 50 let kdy začala s emisemi POZDĚJI a NIKDY nebyla lídr. Teď se snaží být jednou v budoucnu ten výsledek přijde až tak za 15-20 let dokonce nej = a už teď to má MRAKY ODPRŮCŮ :D
Zajímalo by mě jestli stejný odpor byl někdy od 60. let 20. století kdy jsme s tím omezováním škodlivin začali = i v těch částech planety kde doteď byli v emisích před námi :-)
Chudší vrstvy obyvatel nebudou mít problém s cenama kvůli levný solární energii nebo levný z větru prostě obecně z LEVNĚJŠÍCH obnovitelných zdrojů = cena el. energie půjde u nás nahorů z přesně opačnýho důvodu https://www.respekt.cz/…-ale-pro-vsechny viz Británie cena energie z jádra je dokonce několika NÁSOBEK tý kterou jako problém vidíš ty https://video.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
Prostě třeba uprostřed Sibiře můžeš klidně jezdit https://www.autoforum.cz/…uta-jako-hracky/
Ono i blbý Dieselgate TDI osobní auto chrlící stejný emise jako 10 autobusů není problém = na dálnici ale my tu máme těch měst a hustě zalidněnejch lokalit = že to problém je. Průměr v EU je asi 120 lidí na km2. Jj zlatá Austrálie s hustotou 2 a půl člověka na km2 :yes:
Když sme u tý Británie = na Gibraltaru je to 30.000 lidí na km2 :D
Ale to je to co píšu FURT = Evropa za těch 50 let kdy začala s emisemi POZDĚJI a NIKDY nebyla lídr. Teď se snaží být jednou v budoucnu ten výsledek přijde až tak za 15-20 let dokonce nej = a už teď to má MRAKY ODPRŮCŮ :D
Zajímalo by mě jestli stejný odpor byl někdy od 60. let 20. století kdy jsme s tím omezováním škodlivin začali = i v těch částech planety kde doteď byli v emisích před námi :-)
Chudší vrstvy obyvatel nebudou mít problém s cenama kvůli levný solární energii nebo levný z větru prostě obecně z LEVNĚJŠÍCH obnovitelných zdrojů = cena el. energie půjde u nás nahorů z přesně opačnýho důvodu https://www.respekt.cz/…-ale-pro-vsechny viz Británie cena energie z jádra je dokonce několika NÁSOBEK tý kterou jako problém vidíš ty https://video.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
Nevím proč motáš páté přes deváté. Snažil jsem se ti vysvětlit, že nemáš pravdu, když píšeš, že
"Austrálie používá britské emisní předpisy" a "že co se tu neprodává má většinou příčinu jen v tom že to Evropané nekupují"
Austrálie má v rozhodující položce pro automobilky (spotřeba/emise CO2) dvakrát vyšší normu pro CO2, takže i kdyby Mazda dávala v Austrálii do Mazdy 3 šestiválec, tak ji to bez problémů projde (například M240i má tuším kolem 160g/km, v Evropě sebevražda, v Austrálii motor snižující flotilový průměr). V EU hrozí Mazdě drakonické pokuty už za prodej čtyřválců. A navíc ta samá Austrálie má daňovou a energetickou politiku takovou, že litr benzínu stojí dnes Australana cca 0,75 eur, kdežto litr toho stejného benzínu stojí dnes Brita v průměru 1,35 eur, takže je jasné, že o preferencích zákazníků je to až v poslední řadě. Je to o preferencích vlád a jejich energetické a daňové politice. A ta je v EU nebo v UK (tam řada šílenců prosazuje ještě tvrdší limity CO2 než má EU) taková, že na rozdíl třeba od té Austrálie likviduje spalovací motory.
"Austrálie používá britské emisní předpisy" a "že co se tu neprodává má většinou příčinu jen v tom že to Evropané nekupují"
Austrálie má v rozhodující položce pro automobilky (spotřeba/emise CO2) dvakrát vyšší normu pro CO2, takže i kdyby Mazda dávala v Austrálii do Mazdy 3 šestiválec, tak ji to bez problémů projde (například M240i má tuším kolem 160g/km, v Evropě sebevražda, v Austrálii motor snižující flotilový průměr). V EU hrozí Mazdě drakonické pokuty už za prodej čtyřválců. A navíc ta samá Austrálie má daňovou a energetickou politiku takovou, že litr benzínu stojí dnes Australana cca 0,75 eur, kdežto litr toho stejného benzínu stojí dnes Brita v průměru 1,35 eur, takže je jasné, že o preferencích zákazníků je to až v poslední řadě. Je to o preferencích vlád a jejich energetické a daňové politice. A ta je v EU nebo v UK (tam řada šílenců prosazuje ještě tvrdší limity CO2 než má EU) taková, že na rozdíl třeba od té Austrálie likviduje spalovací motory.
To čemu říkáš páté přes deváté TO je TEN důvod proč to je mělo by být v extrémně hustě obydlených oblastech jinak. Možná si to doteď netušil a myslel že celá Evropa se zbláznila = no a vono TO MÁ DŮVOD = jen ho dost lidí neví = tak radši vymýšlí že když tomu oni nerozumí určitě..
Vlastně sis to SÁM NAPSAL = austrálie kolik NA HLAVU. No a TO je ono = kdyby byla autrálie zalidněná podobně jako evropa TO JE TA HUSTOTA na km2 co tomu říkáš 5. přes 9. tak.. :-)
Nesnaž se mi vysvětlit že to je jinak = austrálie OPRAVDU používá hojně ze ZNÁMÝCH důvodů britské zákony a předpisy = včetně toho emisního, což sis zřejmě sám dohledal. Z důvodu zcela EXTRÉMNÍHO rozdílu v obyvatelích na km2 si můžou dovolit laxnější přístup k emisím, ale používají ten britský. CO2 je viz odkazy JEN JINOU FORMOU viz odkazy JEN průměrná spotřeba! A tady se prostě ODVŽDY NEpoužívaly motory jako v americe nebo austrálii. Už PŘED prvními emisními normami = ty s tím nijak nesouvisí = ŽE to tak bylo ale asi sám VÍŠ
Blbý že přes opakovaný vysvětlení PROČ věci jsou = založený na dohledatelných faktech = asi CHTĚJ lidi věci vidět spíš ideologicky
EDIT ceny elektřiny z jádra a obnovitelných sis asi taky dohledal = v případě tý Británie je to ca 3násobek
Další EDIT = spalovací motory někdo likviduje? Můžeš si koupit dle chuti a peněz naftu i benzín od R3 přes R6 a V8 po V12 = nabídka je široká. Zajímavý kolik lidí tu tohle furt dokola opakuje = a když tu byl článek o možná nejzajímavějším motoru naší doby https://www.auto.cz/…aktni-v12-135305 nikdo nediskutoval
Eště jeden EDIT protože to je důležitý a zdá se že hodně lidí to nechápe = v případě aut je CO2 vlastně JEN spotřeba! Jedno jestli k ní dojdeš viz odkaz po americku nebo aktuálně evropsku je to prostě průměrná spotřeba
Poslední EDIT nicméně tohle je v poho = lidi SI VYMYSLÍ fakt magořiny https://www.novinky.cz/…-teorie-40331621 :yes: :D :-!
Vlastně sis to SÁM NAPSAL = austrálie kolik NA HLAVU. No a TO je ono = kdyby byla autrálie zalidněná podobně jako evropa TO JE TA HUSTOTA na km2 co tomu říkáš 5. přes 9. tak.. :-)
Nesnaž se mi vysvětlit že to je jinak = austrálie OPRAVDU používá hojně ze ZNÁMÝCH důvodů britské zákony a předpisy = včetně toho emisního, což sis zřejmě sám dohledal. Z důvodu zcela EXTRÉMNÍHO rozdílu v obyvatelích na km2 si můžou dovolit laxnější přístup k emisím, ale používají ten britský. CO2 je viz odkazy JEN JINOU FORMOU viz odkazy JEN průměrná spotřeba! A tady se prostě ODVŽDY NEpoužívaly motory jako v americe nebo austrálii. Už PŘED prvními emisními normami = ty s tím nijak nesouvisí = ŽE to tak bylo ale asi sám VÍŠ
Blbý že přes opakovaný vysvětlení PROČ věci jsou = založený na dohledatelných faktech = asi CHTĚJ lidi věci vidět spíš ideologicky
EDIT ceny elektřiny z jádra a obnovitelných sis asi taky dohledal = v případě tý Británie je to ca 3násobek
Další EDIT = spalovací motory někdo likviduje? Můžeš si koupit dle chuti a peněz naftu i benzín od R3 přes R6 a V8 po V12 = nabídka je široká. Zajímavý kolik lidí tu tohle furt dokola opakuje = a když tu byl článek o možná nejzajímavějším motoru naší doby https://www.auto.cz/…aktni-v12-135305 nikdo nediskutoval
Eště jeden EDIT protože to je důležitý a zdá se že hodně lidí to nechápe = v případě aut je CO2 vlastně JEN spotřeba! Jedno jestli k ní dojdeš viz odkaz po americku nebo aktuálně evropsku je to prostě průměrná spotřeba
Poslední EDIT nicméně tohle je v poho = lidi SI VYMYSLÍ fakt magořiny https://www.novinky.cz/…-teorie-40331621 :yes: :D :-!
Jak souvisí emise CO2 s hustotou zalidnění? Podle mě nijak. CO2 je plyn, který se rozptýlí v atmosféře a poškozuje ozónovou vrstvu a to způsobuje globální oteplování. A je absolutně šumák, kde se ten CO2 vypustí, jestli v nejlidnatějším městě světa nebo na poušti. Kdybych chtěl být hnidopich, tak dokonce v těch málo zalidněných částech by měly být normy pro CO2 tvrdší než někde v hustě zalidněné aglomeraci Londýna, protože australský farmář v průměru najede daleko víc km (má to daleko na nákup, má to daleko k doktorovi, má to daleko prostě všude), takže když mu dovolím vypouštět 192 g CO2 na km a on najede ročně 50 tkm, kdežto ten Londýňan při normě 96 g najede 25 tkm, tam ve výsledku ten australský farmář, co to má k nejbližšímu sousedovi 10 km daleko poškodí ozonovou vrstvu 4x více než ten Londýňan.
Australanů je díky té extrémně nízké hustotě na celém 8 mio km2 velikém kontinentu asi 25 milionů = jen oblast Londýna má ca 14 milionů obyvatel!
Nás evropanů je na zhruba stejně velkém území = no ca 10 milionů km2 ne 25 ale 750 milionů
Když každej evropan denně vyhodí třeba plastovej pytlík je to za rok = když totéž australan je to za rok OBŘÍ ROZDÍL v náš NEprospěch
Ale nebál bych se pokud nejsou všichni vědci a spol https://ct24.ceskatelevize.cz/…u-o-sedm-procent totální magoři = ona k tomu časem dojde i ta Austrálie. Jen sou díky té hustotě obyvatel obecně dost v pohodě = a těch plastovejch pytlíků nebo čehokoliv :*) za rok povyhazují přírodu zaneřádí fakt o HODNĚ HODNĚ HODNĚ míň
Nás evropanů je na zhruba stejně velkém území = no ca 10 milionů km2 ne 25 ale 750 milionů
Když každej evropan denně vyhodí třeba plastovej pytlík je to za rok = když totéž australan je to za rok OBŘÍ ROZDÍL v náš NEprospěch
Ale nebál bych se pokud nejsou všichni vědci a spol https://ct24.ceskatelevize.cz/…u-o-sedm-procent totální magoři = ona k tomu časem dojde i ta Austrálie. Jen sou díky té hustotě obyvatel obecně dost v pohodě = a těch plastovejch pytlíků nebo čehokoliv :*) za rok povyhazují přírodu zaneřádí fakt o HODNĚ HODNĚ HODNĚ míň
Pořád nevidím tu souvislost hustoty zalidnění a emisí CO2. Když vyhodí plastový sáček obyvatel Londýna, tak znečistí planetu jedním plastovým sáčkem. Když vyhodí australský farmář 4 plastové sáčky, tak znečistí planetu 4 plastovými sáčky. Absolutně žádný důvod dávat jednomu měkčí normy a druhému tvrdší. Navíc jsou daleko hustěji zabydlené části světa než je Evropa a mají ještě daleko měkčí normy na CO2 než Austrálie, viz třeba Indie.
No Indie je trochu špatný příklad = tam spousta lidí nemá ani elektřinu = ale i tam se už SNAŽÍ https://www.euro.cz/…rifikace-1381552
Prostě když bude na australském kontinentu žít JEDEN obyvatel = je trochu JEDNO kolik bude vypouštět CO2 = i kdyby 10ti násobek co londýňan. I kdyby 1000násobek = furt to bude v zásadě jedno :-)
Prostě když bude na australském kontinentu žít JEDEN obyvatel = je trochu JEDNO kolik bude vypouštět CO2 = i kdyby 10ti násobek co londýňan. I kdyby 1000násobek = furt to bude v zásadě jedno :-)
co2 poškozuje ozonovou vrstvu? To jsem ještě neslyšel. Vím, že to dělá metan nebo freony. Ale co2?
:yes: :-)
Tak jako snad i většina lidí dala před lety spíš na Klause než klimatology tak (do)dnes trvá odmítání http://www.geology.cz/…cs/zmena-klimatu
Navíc u těch aut je těch našich aktuálních 95 g CO2/km vlastně furt jen spotřeba = černej humor že u NÁS je tolik odpůrců https://www.irozhlas.cz/…z_1812110600_jab
Tak jako snad i většina lidí dala před lety spíš na Klause než klimatology tak (do)dnes trvá odmítání http://www.geology.cz/…cs/zmena-klimatu
Navíc u těch aut je těch našich aktuálních 95 g CO2/km vlastně furt jen spotřeba = černej humor že u NÁS je tolik odpůrců https://www.irozhlas.cz/…z_1812110600_jab
Ano, napsal jsem to špatně, CO2 způsobuje skleníkový efekt a ten způsobuje globální oteplování. To, ale na podstatě toho co jsem napsal nic nemění.
Já s tím problém nemám. Jen jsem se chtěl ujistit, zda se něco v chemických reakcích nezměnilo :-[]
Co2 je sklenikovy plyn, ne tak výrazný jako metan ( obrovská stáda krav, CNG, ...), freony nebo take třeba vodní pára.
Co2 je sklenikovy plyn, ne tak výrazný jako metan ( obrovská stáda krav, CNG, ...), freony nebo take třeba vodní pára.
Jenže řada vědců a řada vlád tvrdí, že nerovnováhu v míře skleníkového efektu a jeho zvyšování, hraje zásadní roli právě dodatečná produkce CO2 způsobená lidskou činností a z toho se pak odvíjí tlak na limity CO2 u osobních aut se spalovacími motory, který je v Evropě daleko větší než v USA, Číně, Indii nebo v té "zanedbatelné" Austrálii a tudíž automobilky jako třeba diskutovaná Mazda, zde mají daleko horší možnost uplatnění než třeba v té Austrálii. A není to o tom, co chtějí nebo nechtějí zákazníci, ale je to čistě o míře regulačních opatření v oblasti CO2 tady v Evropě, která je vyšší než jinde ve světě.
Regulační opatření = sou tu víc než těch 50 let a vždy sme byli maličko POZADU = to zdá se nikomu nevadilo. Je to jako to dotování nafty = to taky nevadilo. Zato když směrujeme ŽE BY sme jednou třeba za 15-20 let MOHLI být špička tak TO NE = to VADÍ :-!
Stejně tak nevadilo vyhazování stovek miliard na to aby tržně mohly konkurovat diesly benzínu = ale když přijde doba mírné DALEKO MENŠÍ podpory bezemisních aut to je OHEŇ NA STŘEŠE :-)
Nabídka Mazdy i jiných tu je HLAVNĚ daná celá desetiletí poptávkou = že je CELÁ TA DESETILETÍ trochu jiná motory SLABŠÍ OMEZENÁ proti.. to je prostě fakt. Takt proč to najednou házet na...?
Stejně tak nevadilo vyhazování stovek miliard na to aby tržně mohly konkurovat diesly benzínu = ale když přijde doba mírné DALEKO MENŠÍ podpory bezemisních aut to je OHEŇ NA STŘEŠE :-)
Nabídka Mazdy i jiných tu je HLAVNĚ daná celá desetiletí poptávkou = že je CELÁ TA DESETILETÍ trochu jiná motory SLABŠÍ OMEZENÁ proti.. to je prostě fakt. Takt proč to najednou házet na...?
V omezování spotřeby/emisí CO2 u osobních aut Evropa nikdy pozadu nebyla, naopak má stále nejtvrdší limity a i cíle do budoucna jsou zdaleka nejtvrdší. A protože jsou a budou nejtvrdší, tak uplatnění automobilek jako je Mazda v Evropě je stále těžší. To není o tom, že by Evropané nechtěli 6 válce, to je o tom, že regulace jim ty 6 válce tak zdražily (a zdražily i cenu paliv), že v Evropě brzy bude cokoliv jiného než EV neprodejné.
Hele mám to chápat tak že za VELMI ROZDÍLNÉ motorizace v americe a evropě = které jou rozdílné tak nějak odvždy = může evropský boj proti CO2?
Myslel sem že ten ve větší míře začal až podpisem Pařížské dohody 2015
Myslel sem že ten ve větší míře začal až podpisem Pařížské dohody 2015
Chápej to jak chceš. Nastav limity CO2 v Evropě podle Trumpa, dej stejné zdanění na benzín jako je v USA a pak se můžeme bavit o preferencích trhu v USA a v EU.
No tos HODNĚ NEvysvětlil = tu historii dost ODLIŠNÝCH motorů = a jak to souvisí s CO2 :-|
Pro stejný zdanění nafty a benzínu jsem = stejně jako pro celkově nižší daň ceny ála USA
Ale to přece NIJAK NEsouvisí s děním po Pařížské klimatické dohodě a CO2
Prostě tady se nikdy neprodávaly motory jako třeba v USA = a CO2 s tím nijak nesouvisí. Ta daň rsp. ceny už JO
To z čeho tu dost lidí bůhvíproč šílí znamená že tu no problem může jezdit auto typu https://www.motortrend.com/…st-drive-review/ auto velikosti který nikdy průměrnej evropan neměl. S výkonem 218 koní kterej průměrnej evropan nikdy neměl = dokonce ani v zemi neomezené rychlosti ne https://www.autoforum.cz/…y-proti-benzinum
A i PO 1. lednu příštího roku tu no problem budou ke koupení různý V12 a V8 jak atmo tak biturbo a samozřejmě V i B i R6 = že tak JAKO CELOU HISTORII obecně spíš menší motory než na americkym kontinentu = nojo no. Ale MŮŽEŠ si jakoukoli americkou klasiku koupit i tady https://www.carismo.cz/…-v8-522-kw/17892
EDIT podle Trumpa bych nerad nastavoval cokoliv ;-)
Včetně tohohle 194 zemí světa vs https://www.irozhlas.cz/…p_1911050629_ako
Snad s výjímkou svýho konta ve výši Trumpova :D
Pro stejný zdanění nafty a benzínu jsem = stejně jako pro celkově nižší daň ceny ála USA
Ale to přece NIJAK NEsouvisí s děním po Pařížské klimatické dohodě a CO2
Prostě tady se nikdy neprodávaly motory jako třeba v USA = a CO2 s tím nijak nesouvisí. Ta daň rsp. ceny už JO
To z čeho tu dost lidí bůhvíproč šílí znamená že tu no problem může jezdit auto typu https://www.motortrend.com/…st-drive-review/ auto velikosti který nikdy průměrnej evropan neměl. S výkonem 218 koní kterej průměrnej evropan nikdy neměl = dokonce ani v zemi neomezené rychlosti ne https://www.autoforum.cz/…y-proti-benzinum
A i PO 1. lednu příštího roku tu no problem budou ke koupení různý V12 a V8 jak atmo tak biturbo a samozřejmě V i B i R6 = že tak JAKO CELOU HISTORII obecně spíš menší motory než na americkym kontinentu = nojo no. Ale MŮŽEŠ si jakoukoli americkou klasiku koupit i tady https://www.carismo.cz/…-v8-522-kw/17892
EDIT podle Trumpa bych nerad nastavoval cokoliv ;-)
Včetně tohohle 194 zemí světa vs https://www.irozhlas.cz/…p_1911050629_ako
Snad s výjímkou svýho konta ve výši Trumpova :D
Co chceš vysvětlovat, když celé poválečné období, tedy 75 let, mají USA daleko nižší daně na benzín a tedy daleko nižší cenu benzínu než Evropa. A celých 75 let jsou USA pozadu v regulaci CO2/tlaku na spotřebu benzínu za Evropou. Regulace CO2 s cenou aut samozřejmě souvisí a řada výrobců to také otevřeně řekla a také to v praxi dělá. Čím větší regulace, tím dražší auta se spalovacím motorem. Takže V6 nebo V8 je dostupný jen nejbohatším vrstvám, které mají na to zaplatit v ceně auta pokutu za nadlimitní CO2 a zároveň jim nevadí spotřeba 15 litrů při ceně 1,4 eura za litr. Takže regulace CO2 automaticky omezuje poptávku po víceválcových motorech a dnes už i po spalovacích motorech obecně (kvůli promítání pokut do ceny produktu) a vyšponované ceny benzínu regulují poptávku v Evropě podruhé, protože většina populace Evropy prostě nemá na to aby živila spalovák se spotřebou 15 litrů při ceně 1,4 eura za litr.
No CENA je ta příčina = to sem napsal = vo tom žádná TO je ta příčina. Jako vždycky EKONOMICKÁ
Ale "CELÝCH 75 let regulace CO2"?
Nevím čím jezdíš ale je to větší než Camry a má to víc než 160kW? Plus samozřejmě jde a půjde koupit i daleko větší i násobně výkonnější auta
Jediná změna je = že celou historii byl lídr v emisích Kalifornie a přísný má i Japonsko a Korea a ono obecně jsou na celý planetě furt VELMI PODOBNÝ. Jediná změna za CELOU HISTORII je že do budoucna chce bejt lídr evropa
Takovýhle články https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313 sou demagogie s nádechem šíření poplašný zprávy = viz já hned začátek diskuze včera 8:25 https://www.auto.cz/diskuse/76182/1#…
Snad se shodnem že ZÁSADNÍ VLIV na tu historickou dodnes platnou rozdílnost motorů americkej vs evropskej kontinent maj daně a ceny = a NE emisní normy
Pro evropu je řešení fiskální unie a PAK by MOHLO přijít snížení cen atd. = ale očekávám že lidi co doteď NEVÍ co to znamená OKAMŽITĚ začnou křičet že to NEchtějí :*) :D :-!
Ale "CELÝCH 75 let regulace CO2"?
Nevím čím jezdíš ale je to větší než Camry a má to víc než 160kW? Plus samozřejmě jde a půjde koupit i daleko větší i násobně výkonnější auta
Jediná změna je = že celou historii byl lídr v emisích Kalifornie a přísný má i Japonsko a Korea a ono obecně jsou na celý planetě furt VELMI PODOBNÝ. Jediná změna za CELOU HISTORII je že do budoucna chce bejt lídr evropa
Takovýhle články https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313 sou demagogie s nádechem šíření poplašný zprávy = viz já hned začátek diskuze včera 8:25 https://www.auto.cz/diskuse/76182/1#…
Snad se shodnem že ZÁSADNÍ VLIV na tu historickou dodnes platnou rozdílnost motorů americkej vs evropskej kontinent maj daně a ceny = a NE emisní normy
Pro evropu je řešení fiskální unie a PAK by MOHLO přijít snížení cen atd. = ale očekávám že lidi co doteď NEVÍ co to znamená OKAMŽITĚ začnou křičet že to NEchtějí :*) :D :-!
Ano cena (výrobku i paliva) je příčina. A protože EU reguluje obě tyto složky daleko víc než USA, tak cena obou těchto složek je vyšší v EU než v USA a nemá tudíž cenu srovnávat nějaké zákaznické preference, protože všechno je to o rozdílné míře regulace, která je v EU vyšší.
No na tomhle = se shodneme
CELKOVÝ problém je i to že je Evropa složená z hodně států a každý si hrabe https://zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/ jednou bude MUSET dojít na fiskální unii a PAK můžeme zkusit konkurovat zatím daleko efektivnějšímu USA ale to je hudba (bohužel asi daleké) budoucnosti
Ale viz já 16:58 odkazy i tady můžeš vlastně COKOLI co tvé zákaznické preference chtějí. A z běžný nabídky automobilek mraky V6 a R6 a B6 a V8 a V12
CELKOVÝ problém je i to že je Evropa složená z hodně států a každý si hrabe https://zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/ jednou bude MUSET dojít na fiskální unii a PAK můžeme zkusit konkurovat zatím daleko efektivnějšímu USA ale to je hudba (bohužel asi daleké) budoucnosti
Ale viz já 16:58 odkazy i tady můžeš vlastně COKOLI co tvé zákaznické preference chtějí. A z běžný nabídky automobilek mraky V6 a R6 a B6 a V8 a V12
Vůbec nejde o nabídku, tu mají evropské automobilky co se týče víceválcových motorů zcela bezkonkurenční (a mimo Evropu tu nabídku také úspěšně prodávají). Jde o potlačení poptávky v Evropě pomocí obrovského zdanění paliv a dnes už i velkého zatížení ceny aut zdaleka nejvyššími pokutami za překročení limitů CO2. Průměrný Evropan prostě nekupuje šestiválce nikoliv z důvodu nějakých preferencí a ze zalíbení v tříválcových motůrcích, ale proto, že mu jej politici uměle zdražili nad únosnou mez a to hned dvakrát, na jedné straně vysokými daněmi a výslednou cenou paliv a na druhé straně pokutami za CO2, které se promítají do ceny aut.
Tak tady se rozhodně neshodneme
Ani v bezkonkureční nabídce = a rozhodně ne s těmi 75 lety CO2 :-!
Určitý viz Camry 218 koní VELMI JEMNÝ omezení ještě nezačalo platit = a co to s lidma dělá je fakt neuvěřitelný
ODKUD máš to s CO2? Viz důvody níž JO evropa BY POTŘEBOVALA fiskální unii a BYLY BY BÝVALA POTŘEBOVAL aby nebylo 40 let komunismu který dodnes ekonomicky silně omezují DALEKO NÁSOBNĚ VÍC než nějaký emise atd. = ale to CO2 sorry to je fakt až hysterie. To je přece otázka POSLEDNÍCH LET! A ten EKONOMICKÝ rozdíl mezi amerikou a evropou = no ten byl i první den po 2. světový. Z toho dodnes všechno pramení = NE z emisí, ty jak možná sám víš vzniky NE v evropě ale americe a DOTEĎ tam byly přísnější. A kdyby po Obamovi nebyl Trump https://www.novinky.cz/…a-odpor-40287374 asi by těch 60 let náskoku dál pokračovalo = i při jejich obecně daleko větších autech s většími motory
Tady prostě z EKONOMICKÝCH DŮVODŮ a ty se finálně daj řešit JEN tou fiskální únií a vším co s tím souvisí je VŠECHNO dražší. NEMÁ to souvislost s nějakejma emisema byť sem čet spoustu nesmyslných článků NEekonomů co tohle plácaj = ostatně totální splácanina je i ten včerejší místní https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313
Lidi ale věří tomu čemu CHTĚJÍ věřit žejo ;-)
Tohle je chyba AUTORA a EDITORA a ŠÉFREDAKTORA
Hele jezdíš si třeba občas nakoupit do německa? Je tam LEPŠÍ nabídka a dost věcí LEVNĚJŠÍCH než u nás = i jestli nejezdíš asi to VÍŠ žejo. No a to samý je ten americkej kontinent vs náš. TO je podstata. DÁ se to řešit = smutnej černej humor je to co sem psal AŽ to nějakej rozumnej politik co dá na ekonomy předloží = lidi co věci NErozumí budou určitě ŘVÁT že tak to nechtějí :-!
Ani v bezkonkureční nabídce = a rozhodně ne s těmi 75 lety CO2 :-!
Určitý viz Camry 218 koní VELMI JEMNÝ omezení ještě nezačalo platit = a co to s lidma dělá je fakt neuvěřitelný
ODKUD máš to s CO2? Viz důvody níž JO evropa BY POTŘEBOVALA fiskální unii a BYLY BY BÝVALA POTŘEBOVAL aby nebylo 40 let komunismu který dodnes ekonomicky silně omezují DALEKO NÁSOBNĚ VÍC než nějaký emise atd. = ale to CO2 sorry to je fakt až hysterie. To je přece otázka POSLEDNÍCH LET! A ten EKONOMICKÝ rozdíl mezi amerikou a evropou = no ten byl i první den po 2. světový. Z toho dodnes všechno pramení = NE z emisí, ty jak možná sám víš vzniky NE v evropě ale americe a DOTEĎ tam byly přísnější. A kdyby po Obamovi nebyl Trump https://www.novinky.cz/…a-odpor-40287374 asi by těch 60 let náskoku dál pokračovalo = i při jejich obecně daleko větších autech s většími motory
Tady prostě z EKONOMICKÝCH DŮVODŮ a ty se finálně daj řešit JEN tou fiskální únií a vším co s tím souvisí je VŠECHNO dražší. NEMÁ to souvislost s nějakejma emisema byť sem čet spoustu nesmyslných článků NEekonomů co tohle plácaj = ostatně totální splácanina je i ten včerejší místní https://www.auto.cz/…i-bohuzel-135313
Lidi ale věří tomu čemu CHTĚJÍ věřit žejo ;-)
Tohle je chyba AUTORA a EDITORA a ŠÉFREDAKTORA
Hele jezdíš si třeba občas nakoupit do německa? Je tam LEPŠÍ nabídka a dost věcí LEVNĚJŠÍCH než u nás = i jestli nejezdíš asi to VÍŠ žejo. No a to samý je ten americkej kontinent vs náš. TO je podstata. DÁ se to řešit = smutnej černej humor je to co sem psal AŽ to nějakej rozumnej politik co dá na ekonomy předloží = lidi co věci NErozumí budou určitě ŘVÁT že tak to nechtějí :-!
Nesouhlasit můžeš, ale to je to jediné co s tím naděláš, počty a varianty 16, 12, 10, 8, 6 a 5 válců evropských automobilek mají konkurenci v jednotlivostech, jako celek ani omylem.
Jak souvisí Camry s daným problémem už nechápu vůbec, pokud vím tak používá čtyřválec nijak oslnivých parametrů.
Jak souvisí Camry s daným problémem už nechápu vůbec, pokud vím tak používá čtyřválec nijak oslnivých parametrů.
Já myslel že nemluvíme o množství VARIANT ale kvalitě https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a opět V8 a jejich small block https://www.idnes.cz/…731_automoto_vok je naprostá klasika na americkym kontinentu NE tady = ale to určitě víš = mimochodem TO je další důvod proč jsou tam levnější = a popravdě i místní prémie maj problém https://www.youtube.com/watch?… ale to je nepodstatný. Podstatný je že tam se PRODÁVAJ tady moc ne = jen to tak viz tvá reakce asi VYPADÁ. To s R4 2.0 nafta i ve vyšší střední TO je místní = už docela úchylná realita
CO nechápeš na autech výkonu a velkosti = který sou v emisních limitech = a přitom sou to auta takový velikosti a výkonu co VĚTŠINA evropanů nikdy neměla a mít nebude? Kolik kw má tvoje auto?
EDIT vrať se do 16:52 to je celý O TOM TO JE. Žádnejch 75 let omezování CO2 neexistuje = ti už došlo ne? Prostě EKONOMICKÝ příčiny = viz já 17:27 poslední odstavec
ANO komici = protože nás některý země začaly zařazovat díky nárůstu covidlejch mezi problematické = od včerejška klesl počet nemocných o 1775 případů https://www.novinky.cz/…e-klesl-40331643:D :-!
CO nechápeš na autech výkonu a velkosti = který sou v emisních limitech = a přitom sou to auta takový velikosti a výkonu co VĚTŠINA evropanů nikdy neměla a mít nebude? Kolik kw má tvoje auto?
EDIT vrať se do 16:52 to je celý O TOM TO JE. Žádnejch 75 let omezování CO2 neexistuje = ti už došlo ne? Prostě EKONOMICKÝ příčiny = viz já 17:27 poslední odstavec
ANO komici = protože nás některý země začaly zařazovat díky nárůstu covidlejch mezi problematické = od včerejška klesl počet nemocných o 1775 případů https://www.novinky.cz/…e-klesl-40331643:D :-!
Ale ta kvalita spočívá i množství variant a možnosti výběru. A jestli chceš říci, že evropské automobilky nevyrábí víceválcové auto, které by se mohlo postavit tomu RCF, tak já si myslím opak a vyrábí jich dlouhou řádku. A vyrábí dlouhou řádku aut, která jsou o level výš než RCF nebo si snad myslíš, že RCF můžeš postavit třeba vedle dvanáctiválcového Ferrari? Já si to rozhodně nemyslím.
Ano, USA jsou mnohem efektivnější třeba i v rušení debilních CO2 limitů, které neodpovídaly realitě. Mezitím my se plácáme v patosu a jsme zadlužení na 40 let dopředu.
Musim přiznat že slovo DEBILNÍ mám už taky chuť použít :D :-!
Zadlužený ze socialismu zhruba ještě na 40 let = fakt jsme. Ale TO si asi neměl na mysli nebo? :-)
Zadlužený ze socialismu zhruba ještě na 40 let = fakt jsme. Ale TO si asi neměl na mysli nebo? :-)
Díky za upřesnění! Mnohem užitečnější příspěvek, než hamunino demagogické plácání.
Někomu holt NENÍ DÁNO = tak ale aspoň neplácej a furt dokola neurážej = je MOŽNOST že to co dělá Evropa a navrhli a nakonec schválili lidi zcela mimo tvou úroveň NENÍ DEBILITA = ta může být i někde úplně jinde
Nápověda: NE VŠECHNO co TY nechápeš = je automaticky BLBOST NESMYSL KRAVINA = to chápeš? ;-)
Ale to CO2 = to pěkně rozlišilo JAK KDO chápe. No ty tenhle vtípek asi neoceníš :-O :*)
Nicméně PROTI ČEMU vy bojovníci PROTI snižování emisí a CO2 bojujete https://www.auto.cz/…u-milionu-135344 to fakt nevím. Tipuju že NIKDY jsi neměl ani nic velikosti tý Camry a výkonu 160kW správně?
Víš že to NENÍ JEN o evropě žejo https://www.euro.cz/…rifikace-1381552 ?
VÍŠ že se na tom shodla celá planeta https://cs.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda žejo?
VÍŠ že JEDINÁ anomálie je IQ tykve https://www.seznamzpravy.cz/…-to-dobre-106486 že to není o americe ale JEDNOM dost extrémisto https://www.idnes.cz/…1_zahranicni_jhr na který zhruba platí to cos napsal v 18:35 jen plácá a plácá :*)
I když ANO je taky velmi výkonný https://www.novinky.cz/…sef-who-40331631#… my vyhlásili rekordní POKLES https://www.novinky.cz/…e-klesl-40331643 :-!
Nápověda: NE VŠECHNO co TY nechápeš = je automaticky BLBOST NESMYSL KRAVINA = to chápeš? ;-)
Ale to CO2 = to pěkně rozlišilo JAK KDO chápe. No ty tenhle vtípek asi neoceníš :-O :*)
Nicméně PROTI ČEMU vy bojovníci PROTI snižování emisí a CO2 bojujete https://www.auto.cz/…u-milionu-135344 to fakt nevím. Tipuju že NIKDY jsi neměl ani nic velikosti tý Camry a výkonu 160kW správně?
Víš že to NENÍ JEN o evropě žejo https://www.euro.cz/…rifikace-1381552 ?
VÍŠ že se na tom shodla celá planeta https://cs.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda žejo?
VÍŠ že JEDINÁ anomálie je IQ tykve https://www.seznamzpravy.cz/…-to-dobre-106486 že to není o americe ale JEDNOM dost extrémisto https://www.idnes.cz/…1_zahranicni_jhr na který zhruba platí to cos napsal v 18:35 jen plácá a plácá :*)
I když ANO je taky velmi výkonný https://www.novinky.cz/…sef-who-40331631#… my vyhlásili rekordní POKLES https://www.novinky.cz/…e-klesl-40331643 :-!
Jj, všichni to nechápou, jen EU je letadlo a vnutí občanům elektromobilitu. Přitom špatně užívaný hybrid žere ve výsledku stejně jako spalovák.
Prej ekonomický příčiny. :D Asi jako když Dacia zařízne ten nejvhodnější motor do Dusteru. Když prodáš, klidně se ztrátou, dostatečný počet EV a malých aut, nepálí tě pár kusů 1.5 až 2.0 T, zvlášť když je svážeš s maximální výbavou a automatem.
Tohle mě vždycky fascinovalo = jak FAKTA realita na část lidí působí jako BLBOST KRAVINA NESMYSL :-!
Platí to OBECNĚ ve všech oborech ale v autech o tom v nějakým SPECIÁLu psal myslím Vaculík nebo kdo = že buď víš znáš rozumíš a není o čem, nebo PLÁCÁŠ a tam je to zajímavý NE že realitu trefíš tak nějak půl na půl jak by to mělo být a bylo i kdyby sis házel korunou = ty VĚTŠINOU netrefíš
Zajímavý žejo? :D
Evropa je celou historii v emisích trochu POZADU = co s částí lidí jako ty dělá snaha být jednou vepředu = to JE fascinující :yes: :-!
EDIT ale i ta Evropa co začala POZDĚJI se snaží omezovat emise už 50 let https://auto.ihned.cz/…nost-cestujicich NEvím kolik ti je ale NEměl bys to už chápat? ;-)
Jo a VŽDY sou za tím EKONOMICKÉ PŘÍČINY = ne ideologie, kterou právě teď používáš (nejen) ty
Platí to OBECNĚ ve všech oborech ale v autech o tom v nějakým SPECIÁLu psal myslím Vaculík nebo kdo = že buď víš znáš rozumíš a není o čem, nebo PLÁCÁŠ a tam je to zajímavý NE že realitu trefíš tak nějak půl na půl jak by to mělo být a bylo i kdyby sis házel korunou = ty VĚTŠINOU netrefíš
Zajímavý žejo? :D
Evropa je celou historii v emisích trochu POZADU = co s částí lidí jako ty dělá snaha být jednou vepředu = to JE fascinující :yes: :-!
EDIT ale i ta Evropa co začala POZDĚJI se snaží omezovat emise už 50 let https://auto.ihned.cz/…nost-cestujicich NEvím kolik ti je ale NEměl bys to už chápat? ;-)
Jo a VŽDY sou za tím EKONOMICKÉ PŘÍČINY = ne ideologie, kterou právě teď používáš (nejen) ty
Jen plácáš a plácáš. Není tady řeč o nějaké euronormě, ale o flotilových průměrech.
NECHCI se vyrovnat TVÉ úrovni myšlení :-O :D
Ale FAKT? :-!
Sice nevím CO na týhle úrovni nechápeš = no ale asi holt NECHÁPEŠ ;-)
Zkus eště zvážit ty dvě možnosti = SVĚT se zbláznil https://www.irozhlas.cz/…p_1911050629_ako a TY a TRUMP ne :-!
Ale FAKT? :-!
Sice nevím CO na týhle úrovni nechápeš = no ale asi holt NECHÁPEŠ ;-)
Zkus eště zvážit ty dvě možnosti = SVĚT se zbláznil https://www.irozhlas.cz/…p_1911050629_ako a TY a TRUMP ne :-!
PepaJ
..presne tak... je to mala automobilka a musi se podridit. Kazdopadne uz i tento motor se da snadno a doslova za par tisic odladit na 133Kw a 230Nm..a uz pak jede o poznani lepe. Kazdopadne Sky Activy potrebuji zajet docela dlouho (nekolik destitek tis km ) nez podavaji plny vykon. Spotreba je stale skvela a motor se hold musi tocit az k 7tis, kde jede po uprave krasne linearne od cca 3tis ot vyse..proste to neni turbo motor, ale stara dobra velmi spolehliva navic nezerouci atmosfera. Jen je treba pockat az nekdo prijde s moznosti vypnuti 2valcoveho rezimu..a uz to bude zase OK
presne tak... je to mala automobilka a musi se podridit...........tak na zakleneme a zničíme ji...hurááá
Ideologický závěry = mám MOC rád :-)
Kus Mazdy patří Toyotě a větší společný projekty se právě začínají realizovat = maximum co mazdě hrozí je asi větší podíl tý Toyoty. Ale to je viz třeba Nissan Mitsu Renault NORMÁLNÍ
Kus Mazdy patří Toyotě a větší společný projekty se právě začínají realizovat = maximum co mazdě hrozí je asi větší podíl tý Toyoty. Ale to je viz třeba Nissan Mitsu Renault NORMÁLNÍ
To dlouho platí pro všechny atmosféry = Toyota 2,5 litr si dosedl někde mezi 50-60 t. km
Proboha,
To si radši koupím něco, co ten výkon má od novýho.
To si radši koupím něco, co ten výkon má od novýho.
jam2015
Jasné, že to už nebude, ako to bývalo.
Ten výkon a nábeh otáčok je kvôli emisiám výrazne kontrolovaný.
Ten výkon a nábeh otáčok je kvôli emisiám výrazne kontrolovaný.
Výkon a náběh otáček je VÝRAZNĚ kontrolovaný? :-O
https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 + https://www.televizeseznam.cz/…gurmany-64061351
https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 + https://www.televizeseznam.cz/…gurmany-64061351
doba sa meni, je to tak, ale az take zle to nie je, s manualnou prevodovkou to bude trochu lepsie; v jednom slovenskom teste namerali mazde 3 G122 vo verzii sedan 60-100 na 3. stupni za 6,67; 80 - 120 na 4. stupni za 7,35 co je s prizmurenim oka porovnatelne s mensimi oturbenymi mrzakmi alebo podladenymi stvorvalcami s turbom; samozrejme ze pri vyssich rychlostnych stupnoch uz motory s turbom budu rychlejsie
Keď vidím to SK amatérske testovanie a meranie bez kalibrovaných zariadení, tak tie redakčné údaje si môžu dať za klobúk!
_Karel_
To má Golf o tolik lepší podvozek, než Leon?
Podle mě jsou dobré prodeje sedanu důsledkem kontroverzního vzhledu hb. Sedan je opravdu krásnej.
Podle mě jsou dobré prodeje sedanu důsledkem kontroverzního vzhledu hb. Sedan je opravdu krásnej.
Jelikož Golf "zazářil" v losím testu, tak jeho podvozek musí neustále vyzvedávat alespoň ti novináři, když už je v měřitelném testu až nebezpečnej.
Nojo ale ono září najednou VŠECHNY koncernoVWý podvozky auta od https://www.garaz.cz/…m-testu-21004449 přes ten Golf https://www.motor1.com/…se-test-results/ přes naší verzi golf s kufrem https://www.autoforum.cz/…hniku-nezaberou/ po pašíka https://www.auto.cz/…assat-gte-134634 včetně Audi e-tron https://www.automobilrevue.cz/…ousky_47564.html a NUTNOSTI když ti něco vletí do cesty NEJDŘÍV u škodovek vypnout AEB a až PAK reagovat na překážku :yes: :-!
hugino
Štyri hviezdičky sú podla mna akurát.Mne osobne sa Mazda 3 velmi páči ale má podla mna vela kompromisov.Staršia generácia mala ten istý motor ale čo sa týka parametrov lepšie hodnoty/zrýchlenie,spotreba,váha/ takisto mala vzadu viacprvok takže ono to vyzerá že Mazda začala tiež šetriť a hlavne o dosť za tie dva roky zdražela.Presne ako písal redaktor slabý motor,málo miesta ale designovo pekná takže Mazda 3 sa kupuje skôr srdcom ako rozumom čo nasvedčujú aj predaje v Európe.
mne sa predosla generacia 3ky pacila aj dizajnom ovela viac... to bolo najkrajsie kodo...
mne pride ze mazda praveze nesetri ale akoby uz hrala coraz viac na premiu... ci je to ale spravna cesta k zakaznikom ( mazda nikdy nebude premiant ) od tejto malej znacky je dost otazne.. lebo mazda potrebuje hlavne predavat.. a nie hrat sa na nieco co stejne uz nie je in ... novu CX-30 som mimo schowroom aj nakupne centrum napriklad u nas este realne v premavke ani nevidel... no ale ked pozeram na ten dizajn a ceny ani sa nedivim.... to uz radsej skutocne aj nejake to zabacke CH-Rko
mne pride ze mazda praveze nesetri ale akoby uz hrala coraz viac na premiu... ci je to ale spravna cesta k zakaznikom ( mazda nikdy nebude premiant ) od tejto malej znacky je dost otazne.. lebo mazda potrebuje hlavne predavat.. a nie hrat sa na nieco co stejne uz nie je in ... novu CX-30 som mimo schowroom aj nakupne centrum napriklad u nas este realne v premavke ani nevidel... no ale ked pozeram na ten dizajn a ceny ani sa nedivim.... to uz radsej skutocne aj nejake to zabacke CH-Rko
Jak vypadá hraní na prémii? Tak, že udělají kvalitní interiér? Měli by si to příště rozmyslet, aby to nevypadalo že si na něco hrají?
mazda zbytocne uz svoje auta predrazuje a taha cenovo niekam kde podla mna nie su jej potencialni zakaznici ( inak aj ta premia je hlavne o firmach a tu mazda tiez nema sancu ) ... za posledne roky mazda z japoncov u nas najviac podrazila .. https://www.zilinak.sk/…3-utok-na-premiu
ale inak suhlas.. sedan je daleko krajsi ako hatch ... ten je ozaj neskutocne sprzdeny voci predchodcovi... ten C stlpik a ta masa plechu aj pri pohlade zboku ... ozaj to uz neslo inak ... skoda
predosla 3ka v zaklade vosla do 16tisic eur ... dnesna nova 3ka uz stoji v zaklade 20 tisic... to je 4000 eur rozdiel... ak to takto pojde aj dalej tak nasledujuca generacia 3ky bude uz plne v cene nejakej A3ky ci A-cka ... ten cenovy narast je citelny ... a podla mna sa to prejavi aj na predajnosti pretoze zakaznik mazdy uz nepotrebuje a predpokladam ani nechce mazdu v cene audiny ci medveda navyse nadalej s docela kompromisnymi motormi aj priestorovymi parametrami ... a predapokladam ze ani kombik opat nebude... zlata corolla ci leon a .. nakoniec aj octavka
ale inak suhlas.. sedan je daleko krajsi ako hatch ... ten je ozaj neskutocne sprzdeny voci predchodcovi... ten C stlpik a ta masa plechu aj pri pohlade zboku ... ozaj to uz neslo inak ... skoda
predosla 3ka v zaklade vosla do 16tisic eur ... dnesna nova 3ka uz stoji v zaklade 20 tisic... to je 4000 eur rozdiel... ak to takto pojde aj dalej tak nasledujuca generacia 3ky bude uz plne v cene nejakej A3ky ci A-cka ... ten cenovy narast je citelny ... a podla mna sa to prejavi aj na predajnosti pretoze zakaznik mazdy uz nepotrebuje a predpokladam ani nechce mazdu v cene audiny ci medveda navyse nadalej s docela kompromisnymi motormi aj priestorovymi parametrami ... a predapokladam ze ani kombik opat nebude... zlata corolla ci leon a .. nakoniec aj octavka
na predajoch sa to uz prejavilo, tu na SK su na 1/3 oproti minulému roku. Ale stale sa hraju na premiu. Pritom zakaznik mazdy premiu absolutne nechce a aspirant na premiu o mazdu ani nezavadi. Ale nic sa neda robit, ked im vyhovuju miniaturne predaje tak sa dlhodobo scvrknu na priblizne tu 1/3, jednoducho nemaju komu predavat. Podla mna je velmi vela trhov kde to pojde pod 50 percent.
Zatial ich podla mna drzi servis - prehliadky a skodove udalosti u skor predanych aut. Tu je ista zotrvacnost, ale aj to pojde o rok-dva strmo dole a nove auta im tiez nespravia obrat - este u nich bude pekne "horuco", ale navonok samozrejme su super spokojni a maju dobre predaje...
A to som dal celkom optimisticky scenar, ked budu nadalej zdrazovat, bude to podla mna predajne este vacsia bieda...
Zatial ich podla mna drzi servis - prehliadky a skodove udalosti u skor predanych aut. Tu je ista zotrvacnost, ale aj to pojde o rok-dva strmo dole a nove auta im tiez nespravia obrat - este u nich bude pekne "horuco", ale navonok samozrejme su super spokojni a maju dobre predaje...
A to som dal celkom optimisticky scenar, ked budu nadalej zdrazovat, bude to podla mna predajne este vacsia bieda...
Prosím tě co to všichni furt plácáte o hraní na prémii? Máš na to něco konkrétního?
Ceny M3 jsou sice vyšší, ale to aktuálně ceny většiny aut. Když jsem v r.2013 kupoval M3, stála +- jako Golf. A dnes - voilá - zkus si srovnat výbavy a cenu s Golfem. Moc rád bych slyšel jediný konkrétní argument, čím si "hraje na prémii". Zvyšováním cen si "na prémii hraje" aktuálně většina automobilek, pokud jste si nevšimli. Mazda je pořád ta samá mainstreamová automobilka jako byla před 5-10 lety.
Ceny M3 jsou sice vyšší, ale to aktuálně ceny většiny aut. Když jsem v r.2013 kupoval M3, stála +- jako Golf. A dnes - voilá - zkus si srovnat výbavy a cenu s Golfem. Moc rád bych slyšel jediný konkrétní argument, čím si "hraje na prémii". Zvyšováním cen si "na prémii hraje" aktuálně většina automobilek, pokud jste si nevšimli. Mazda je pořád ta samá mainstreamová automobilka jako byla před 5-10 lety.
Oni nechápou, že Mazda nikdy nebude vydělávat závratnými množstevními prodeji jak navrhují, její cesta je být kvalitní a jestli se to budeme nazývat premie nebo nějak jinak je celkem jedno (pravdou je, že současná generace v porovnání třeba s plastovým Golfem je minimálně o kategorii výš). A stížnosti na sílu motorů? S tím Mazda problém nemá, kromě do sebe zahleděné Evropy, ale to je především naše smůla.
ad DO SEBE ZAHLEDĚNÉ = jak to myslíš?
Tady se co pamaju prostě NIKDY výkonný verze moc neprodávaly = lidi o nich MLUVÍ ale NE kupují je. Občas je tu někdo nabízel = ale prodeje nula nic. Těch motorů co se tu neprodávají NE z nějakých ideologických důvodů co si lidi vymýšlí ale prostě protože je evropani NEkupují je hafo u všech značek! Ono NENÍ PROBLÉM tu silnější motory nabízet = problém bylo je a asi dál bude je tu PRODAT :-!
Viz diskuze i TAHLE základní slabá verze = se dost lidem zdá DRAHÁ. No a ty fakt výkonné bývají fakt dražší = Golf R se dostal na 1,5 mega
Trochu politicky = Evropa zhroucením železné opony průměrně šíleně schudla komunisti majetky rozprášili a zůstaly po nich gigantické dluhy = v infrastruktuře. Už je to dávno co zbankrotovali ale dodnes to východ kontinentu nemá splacený + a budeme to ještě dalších 30 možná i víc let dohánět
Individuální dovozy silnější verzí fungují https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html ale je to naprosto okrajová záležitost. KDYBY byl zájem automobilky by RÁDY nabízely verze s vyšší marží ;-)
Tady se co pamaju prostě NIKDY výkonný verze moc neprodávaly = lidi o nich MLUVÍ ale NE kupují je. Občas je tu někdo nabízel = ale prodeje nula nic. Těch motorů co se tu neprodávají NE z nějakých ideologických důvodů co si lidi vymýšlí ale prostě protože je evropani NEkupují je hafo u všech značek! Ono NENÍ PROBLÉM tu silnější motory nabízet = problém bylo je a asi dál bude je tu PRODAT :-!
Viz diskuze i TAHLE základní slabá verze = se dost lidem zdá DRAHÁ. No a ty fakt výkonné bývají fakt dražší = Golf R se dostal na 1,5 mega
Trochu politicky = Evropa zhroucením železné opony průměrně šíleně schudla komunisti majetky rozprášili a zůstaly po nich gigantické dluhy = v infrastruktuře. Už je to dávno co zbankrotovali ale dodnes to východ kontinentu nemá splacený + a budeme to ještě dalších 30 možná i víc let dohánět
Individuální dovozy silnější verzí fungují https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html ale je to naprosto okrajová záležitost. KDYBY byl zájem automobilky by RÁDY nabízely verze s vyšší marží ;-)
Myslím to tak, že tu jsou normy a díky nim se některé motorizace nevyplatí dovážet. A evropští lídři si hrají na spasení světa, ale nikdo se neodvažuje opravdový důvod pojmenovat a tak se hledají nesmysly co nás zbytečně omezují.
Do sebe zahleděné a snaha o spasení světa = myslim nejsou úplně synonyma ;-)
Souhlasím že NEVYPLATÍ dovážet = ale ten dovůd který sis našel je spíš ideologický. Prostě tady si je lidé NEkupují = s většími motory to zkusil kdekdo, alespoň z jako prestižních důvodů = neprodávaly se až tak moc že se ani nezaplatily PROTO od nich postupně i evropské domácí automobilky odstoupily. To nemá souvislost třeba s aktuální úrovní omezování emisí kam došly po 50ti letech evropskejch snah
Lidi si vymýšlí nesmysly a opravdové pojmenování je = že si je prostě běžně evropani NEkupují. To že amík má co si pamatuješ větší motory to víš. A není to normama CELÝCH těch 50 let byly kalifornské přísnější než evropské. Ostatně i tam začaly a dávno před Evropou
V čem tě někdo omezuje = furt opakuju to co všichni ví = můžeš si koupit vše od R3 1.0 po V12
Trochu problém je extrémní pokřivení místního trhu multimiliardovým dotováním nafty = ale to je jiná kapitola TO je jiná věc
Souhlasím že NEVYPLATÍ dovážet = ale ten dovůd který sis našel je spíš ideologický. Prostě tady si je lidé NEkupují = s většími motory to zkusil kdekdo, alespoň z jako prestižních důvodů = neprodávaly se až tak moc že se ani nezaplatily PROTO od nich postupně i evropské domácí automobilky odstoupily. To nemá souvislost třeba s aktuální úrovní omezování emisí kam došly po 50ti letech evropskejch snah
Lidi si vymýšlí nesmysly a opravdové pojmenování je = že si je prostě běžně evropani NEkupují. To že amík má co si pamatuješ větší motory to víš. A není to normama CELÝCH těch 50 let byly kalifornské přísnější než evropské. Ostatně i tam začaly a dávno před Evropou
V čem tě někdo omezuje = furt opakuju to co všichni ví = můžeš si koupit vše od R3 1.0 po V12
Trochu problém je extrémní pokřivení místního trhu multimiliardovým dotováním nafty = ale to je jiná kapitola TO je jiná věc
Můžu si koupit různé motory, ale ne od značek co chci. A nevěřím že takový 2.5l by byl pro lidi příliš velký, ostatně tvoje tvrzení vyvrací naprosto dominantní prodej tohoto motoru v Mazdě 6, ostatní jenom paběrkují a v Mazdě 3, by ho podle mě taky mnoho lidí upřednostnilo. Které velké motory jinak podle tebe evropané nekupují a proto je automobilky nevozí??? Já jsem toho názoru že je přesně obráceně, nevozí je a pak si je nemůžu koupit.
O američanech jsem někde mluvil?
Na důvodu proč se větší motory omezují, se asi neshodneme.
O američanech jsem někde mluvil?
Na důvodu proč se větší motory omezují, se asi neshodneme.
Nejde o tvé (sorry ale IDEOLOGICKÉ) přesvědčení ale o realitu = hodně motorů se prostě tady nenabízí a nenabízelo = čistě z EKONOMICKÝCH důvodů. Ale můžeš si je nechat dovézt https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html teď trochu pandemie ale většinou je slušná nabídka i k okamžitému odběru https://www.dajbych.cz/…-8s-vxr-pcs-v200 + https://www.dajbych.cz/…0-v6-24v-sr5-trd často i za atraktivní ceny https://www.autooutlet.cz/…al-magnetic-ride ale automobilkám se to kvůli pár prodaným kusům nevyplatí nabízet
Ostatně snad všechny evropské mainstreamové automobilky nabízely nějaký V6 = skončily protože NEBYL dostatečný zájem
Automobilka nebo kdokoli MÁ ZÁJEM prodávat to nejdražší S NEJVYŠŠÍ MARŽÍ co dělá = ale v Evropě to holt nikdy nešlo = tak jako mimo ni = a těžko před desítkama let kvůli emisím
Tady se to zvrtlo až tak = že nejvíc motorizací ve vyšší střední se prodalo R4 2.0 nafta :no: ;-\
a NE proto že by ty prémiové automobilky nenabízely 6 válců a 8 a taky 12 = je to dobrý příklad?
Shodneme se že "do sebe zahleděný" a "snaha o spasení světa" nejsou synonyma = když už tak skoro antonymum :-)
Co to je za otázku "o američanech sem někde mluvil"? Tam se prostě ODVŽDY prodávaly větší motory LÍP než v Evropě = to je celý. Nemá to nic společnýho s emisema = ostatně odtamtud se snaha regulovat emise rozšířila.
TAdy v Evropě se VIZ REALITA = R6 B6 V6 V8 i mraky V12 žádný větší motory přece NE omezují. A ty R6 https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ až V12 https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298 si přece budeš moct koupit i příští rok = nebo?
Ostatně snad všechny evropské mainstreamové automobilky nabízely nějaký V6 = skončily protože NEBYL dostatečný zájem
Automobilka nebo kdokoli MÁ ZÁJEM prodávat to nejdražší S NEJVYŠŠÍ MARŽÍ co dělá = ale v Evropě to holt nikdy nešlo = tak jako mimo ni = a těžko před desítkama let kvůli emisím
Tady se to zvrtlo až tak = že nejvíc motorizací ve vyšší střední se prodalo R4 2.0 nafta :no: ;-\
a NE proto že by ty prémiové automobilky nenabízely 6 válců a 8 a taky 12 = je to dobrý příklad?
Shodneme se že "do sebe zahleděný" a "snaha o spasení světa" nejsou synonyma = když už tak skoro antonymum :-)
Co to je za otázku "o američanech sem někde mluvil"? Tam se prostě ODVŽDY prodávaly větší motory LÍP než v Evropě = to je celý. Nemá to nic společnýho s emisema = ostatně odtamtud se snaha regulovat emise rozšířila.
TAdy v Evropě se VIZ REALITA = R6 B6 V6 V8 i mraky V12 žádný větší motory přece NE omezují. A ty R6 https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ až V12 https://www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298 si přece budeš moct koupit i příští rok = nebo?
Motory je najmensi problem. Mazda 2013 az 2018 predajne rastla a mala zisky, v 2018 predala cca. 1,5 miliona kvalitných aut so ziskom, 2019 1,4 miliona, 2020 je zatial otazne, ci preda milion. A 2021 moze byt este horsie. Nejaky pokles ocakavali a planovali, ale taky masaker? Nepocul som este o ziadnom vyrobcovi aut, co by chcel zmensit predaj na polovicu, to nerobi ani Ferrari...
Napr. cenami od.
Dvojka od 15 000 EUR - poznas nejake ine mainstreamove male auto, ktore zacina na takej cene? A to nemas ani stredovy displej, hned si na 17000
Trojka od 20 000 EUR - slusnu i30 mas za 15000...
Koncern uz niekedy niekto kupil za cennikovu cenu? Tageszulassung, Jahreswagen, alebo rovno troj-stvorrocna jazdenka, ked predtým napr. poistovna kupila 50 kusov, a za cenu ktora s cenníkom nema nic spolocne... Aspon doteraz to tak bolo.
Vela filozofujeme, predajne cisla (aj celosvetove) 2019 a 2020 su vsak neoblomne, mazda za tie ceny nejde a podla mna ani nepojde a predajne sa velmi scvrkne... Koncern v EU spravi cisla vo flotilach a podla potreby s vyraznymi "tichými" zlavami
Dvojka od 15 000 EUR - poznas nejake ine mainstreamove male auto, ktore zacina na takej cene? A to nemas ani stredovy displej, hned si na 17000
Trojka od 20 000 EUR - slusnu i30 mas za 15000...
Koncern uz niekedy niekto kupil za cennikovu cenu? Tageszulassung, Jahreswagen, alebo rovno troj-stvorrocna jazdenka, ked predtým napr. poistovna kupila 50 kusov, a za cenu ktora s cenníkom nema nic spolocne... Aspon doteraz to tak bolo.
Vela filozofujeme, predajne cisla (aj celosvetove) 2019 a 2020 su vsak neoblomne, mazda za tie ceny nejde a podla mna ani nepojde a predajne sa velmi scvrkne... Koncern v EU spravi cisla vo flotilach a podla potreby s vyraznymi "tichými" zlavami
Tak si tu piště, že se vám nelíbí vysoké ceny "od".
Zkus si vlézt do konfigurátoru prémie a něco si tam naklikat. Ne holotu za cenu"od", protože to bude opravdu holota. Vaše stížnosti jsou na to, že Mazda sem posílá auta se zbytečně bohatou základní výbavou a tím pádem vysokou základní cenou. To nemá nic společného s nějakým hraním na prémii. Na prémii si hraje např. DS.
Zkus si vlézt do konfigurátoru prémie a něco si tam naklikat. Ne holotu za cenu"od", protože to bude opravdu holota. Vaše stížnosti jsou na to, že Mazda sem posílá auta se zbytečně bohatou základní výbavou a tím pádem vysokou základní cenou. To nemá nic společného s nějakým hraním na prémii. Na prémii si hraje např. DS.
Však práve tá cena je dosť velký problém na to čo ponúka.Pred 2 a pol rokom som vyberal auto a základná Mazda 3 stála s motorom G 122 16 280 Eur.Teraz základná M 3 aj keď s lepšou výbavou stojí 21 300 Eur a to je 5 000 Eur rozdiel pri horších parametroch. Tam by trebalo ísť aspoń do G 150 a tam je základná cena 25 240 Eur !!! a to už je šialená cena.Keď porovnáte konkurenciu kde základy stoja aj keď s trojvalcom ale pri +/-rovnakom výkone od povedzme 16 000 Eur tak je to pre potencionálneho kupcu dosť velký problém a další je ako pri väčšine Azijskych áut že je problém si to auto nakonfigurovať jednotlivo podla položiek ale iba cestou nejakých paketov, kde musíš platiť ak niečo do výbavy chceš aj za veci ktoré nepotrebuješ a tým sa to auto nutne predraží.A to ešte ten drahý servis každý rok v priemere 300 Eur.Takže auto fakt pekné ale dosť drahé.A presne ako píšete chce byť prémiová ísť proti prúdu ale v dnešnej dobe keď nemá v ponuke maloobjemový turbo benzín a aj diesel bude to mať s predajmi dosť tažké lebo konkurencia toto všetko ponúka.Pozrite sa na kórejcov kde za posledných povedzme 7-10 rokov sa dostali aby som nepísal len o koncerne.
Ty pakety se nejen prodraží = ale taky tu výbavu něco získáš spíš levněji. A připrav se že podobným stylem půjdou do budoucna i evropské automobilky = vyšší variabilita je ekonomicky náročnější PROTO jí asi dřív nebo pozdějš omezí i evropští výrobci
Vyrábět třeba 3-4 přednastavené pakety úrovně výbavy je mnohem efektivnější levnější. Ze stejných EKONOMICKÝCH PŘÍČIN se určitě omezí i množství pohonných jednotek v modelu = to z včerejší diskuze že jedno 2.0TDI evo nahrazuje spektrum dřív sahající od 1.6 TDI po 2.0 BiTDI = není náhoda nebo výjímka. A nemá s tím nic nějaká zlá EU jak SI z ideologických důvodů vymyslelo pár diskutujících = ale prostě ekonomický příčiny. Prostě ten výrobek v našem případě auto VÝRAZNĚ zdražíš NEBO mu osekáš variabilitu motorů a zjednoduších variabilitu výbavy + a zdražíš jen trochu :*) :-!
Vyrábět třeba 3-4 přednastavené pakety úrovně výbavy je mnohem efektivnější levnější. Ze stejných EKONOMICKÝCH PŘÍČIN se určitě omezí i množství pohonných jednotek v modelu = to z včerejší diskuze že jedno 2.0TDI evo nahrazuje spektrum dřív sahající od 1.6 TDI po 2.0 BiTDI = není náhoda nebo výjímka. A nemá s tím nic nějaká zlá EU jak SI z ideologických důvodů vymyslelo pár diskutujících = ale prostě ekonomický příčiny. Prostě ten výrobek v našem případě auto VÝRAZNĚ zdražíš NEBO mu osekáš variabilitu motorů a zjednoduších variabilitu výbavy + a zdražíš jen trochu :*) :-!
Ano to je pravda ale pokiaľ sa dá u niektorého modelu stále dohadzovať jednotlivé položky/ napr.hmlovky sa dajú pri Kia objednať až od druhej výbavy a aj väčšie kolesá a to v pakete za cca 800 Eur kdežto naopak pri koncerne si môžeš tieto veci objednať samostatne pri každom stupni a napr máš možnosť výberu z troch a viac druhov kolies / tak pre potencionálneho kupca je to omnoho zaujimavejšie.Samozrejme aj európania ponúkajú pakety ale môžeš si aj sám dohadzovať jednotlivé položky a vo výsledku si môžeš sám podla ceny určiť či to chceš po jednotlivých položkách alebo zoberieš radšej celý paket.A to momentálne platí pre väčšinu európskych výrobcov.Takisto VW group má v ponuke ako si písal 2.0 tdi Evo vo viacerych výkonových verziách a to vidím ako dalšie plus pretože človek si má z čoho vybrať má jednoducho podstatne viacej možností a samozrejme aj cenové rozpätie čo si chce a hlavne môže dovoliť.Japonci už v podstate neponúkajú diesel ale nie každý chce hybrid a pritom tento 2.0 tdi Evo spĺňa všetky momentálne normy . Ináč koncern to s tými dotykovými displejmi riadne po... to táto Mazda ostala v ovládaní klímy atď. klasikou a to je z uživatelského hladiska len dobre. :yes:
Teraz som si pozrel cenu Renault Megane TCe 140 GPF Limited Plus 14 490 Eur.Tak to je super cena a pri porovnatelných parametroch ak nie lepších je ten rozdiel 6 800 Eur a to je už teda dosť.Mazda je možno lepšie auto ale cena Mazdy je jednoducho na túto kategóriu privysoká a účel ten Renault splní min tak isto ako tá Mazda.
Účel splní popravdě i ta nejlevnější varianta = asi nějaká verze i30?
ad Megane https://auto.pravda.sk/…ci-bez-nastupcu/
ad Megane https://auto.pravda.sk/…ci-bez-nastupcu/
bufes
Napadla mi vseobecnejsia otazka: ake su dovody ze je sedan beznejsia forma aut nez liftback? Specialne pri tejto 3ke by ten zadok mohol vyzerat uplne tak isto ako je, aj keby to bol lift-back. Pritom uzitkova hodnota vyrazne vyssia.
Jsou to historické důvody
Sedan je klasické řešení od roku 1912 zatímco liftbacky se masivněji začaly rozšiřovat až někdy v 80/90 letech 20. století = a právě v Evropě. NÁM teď tady mj díky Oktě přijde normální tenhle typ karoserie = a sedany tu moc nefrčí
Sedan je klasické řešení od roku 1912 zatímco liftbacky se masivněji začaly rozšiřovat až někdy v 80/90 letech 20. století = a právě v Evropě. NÁM teď tady mj díky Oktě přijde normální tenhle typ karoserie = a sedany tu moc nefrčí
Ozzman
Jezdil jsem stejný motor v HB a MT. Exteriér hb je diskutabilnejsi, interiér je pecka, ten se povedl, ale sedal jsem do trojky s očekáváním nejlépe a nejsportovneji jehdiciho Csegmentu v mainstreamu. Motor byl fajn, sice to nebyl trhsc asfaltu, ale naprosto dostatečný, podvozek tak, odhlučnění taky, ale chyběla ji lehkost. Auto sice poslouchá, ale cítíte, že nutite do zatáčky auto, které se chce nechat vodit po dálnici, ci cestovat klidným tempem. Jako cestak s oldschool atmosférou to může být fajn, vlastně by mi takové auto třeba jako sluzebak v sedanu vyhovovalo, ale nezlobte se na mne, na okresce na lehký a hravý Fokus nemá, navic ty ceny... Což nám potvrdil i prodejce :D
a aj tak by mazda aj focus zavadzali mikesusovmu vysavacu pri pohinani z krizovatky.
Pokud bys byl za volantem ty, pak určitě. Použil jsem stejnou kristalovou kvůli jako používáš ty při svých argumentech. Mel by ses konečně po těch letech naučit rozjizdet
Nezvládly. To nezvládne ani 2/3 motorek dle jeho "statistiky" :D:D:D
https://www.auto.cz/…y-edition-128296 i podle mojí :-)
Protože jsi stejný, ba spíše ještě větší mimoň.
Kde tam https://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ vidíš MĚ?
Omlouvám se, že to řeknu na plnou hubu, ale s demen*tama se nemá cenu přít.
Hele MIMONI a de MENTE = KDE tam vidíš mě = že si MĚ bereš do huby?
Jinak nazvat někoho, kdo jezdí naprosto průměrným bezemočním autem, auto na které snad víc než na jaké jiné sedí název přemisťovadlo, prostě auto, které si nikdo nekoupí kvuli nějaké řidičnosti, nebo emoci z jízdy, ale proto, že se chce prostě přemisťovat z A do B a má auru spolehlivosti a nižší spotřeby. To co většině lidí stačí. A dělat z toho nějakou sprinterskou raketu. Někdo kdo nemá absolutně soudnost, naprosto potírá realitu a nemá naprosto žádné zkušenosti s jednostopým vozidlem nazvat jinak nemůžu.
Máte Toyoty, protože jste je chtěli, chápu proč si je lidé kupují a proč je chtějí i proc jsou s nimi spokojení, ale pak se najde někdo jako ty, kdo je absolutně mimo.
Máte Toyoty, protože jste je chtěli, chápu proč si je lidé kupují a proč je chtějí i proc jsou s nimi spokojení, ale pak se najde někdo jako ty, kdo je absolutně mimo.
Ty fakt MELEŠ úplně z cesty = CO mám JÁ s nějakym jednostopym vozidlem? Po4tý = NEBER si MĚ do huby!!!!
Ale když už ze sebe děláš totálního.. tak neodolám a zeptám se: ČÍM JEZDÍŠ? :-!
Ale když už ze sebe děláš totálního.. tak neodolám a zeptám se: ČÍM JEZDÍŠ? :-!
Copak, trefil.jsem hřebíček na hlavičku? :D
Tak se příště vyjadřuje k tomu, kde ze sebe neuděláš trotla. Což u tebe bude asi těžké, ale nelámu nad tebou hůl.
A já hlavně jezdím jak autem, tak na motorce, proto se ti klidně můžu smát jak hloupé názory dokážeš publikovat, ty dotovaná nafto
Tak se příště vyjadřuje k tomu, kde ze sebe neuděláš trotla. Což u tebe bude asi těžké, ale nelámu nad tebou hůl.
A já hlavně jezdím jak autem, tak na motorce, proto se ti klidně můžu smát jak hloupé názory dokážeš publikovat, ty dotovaná nafto
Ty si naprosto ZEŠÍLEL? CO s čímkoli co se ti honí v hlavě mám společného JÁ?
Vím že NIC a DÍKY BOHU za to :*) jen chci vědět co sis TY VYMYSLEL ;-)
No hřebíček by sis možná MĚL vrazit do hlavičky = možná by to pomohlo. Moc hůř = už to nejde
No nafta je dotovaná = seš až tak TOTÁLNĚ mimo https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit žes to dodnes nepobral? :D
Můžeš mi aspoň krom TOTÁLNÍ BLÁBOLENÍ NAPROSTEJCH 3,14čovin = říct O ČEM to vůbec CELOU DOBU žvaníš plácáš?
EDIT to že se bojíš říct čím jezdíš NĚCO naznačuje ;-)
Ale hlavně CO já s něčím co se odehrává v TVÉ hlavě = mám mít jako společného :-)
Tak CO VŠECHNO si NEpochopil? Ať ze sebe neděláš toho trotla = když se stydíš narovinu napsat vůbec NEROZUMÍM TOMU co se to děje, vždyť svět má přece končit MÝMA znalostma MOU inteligencí. Výš NAD ní už NIC není :-[]
Vím že NIC a DÍKY BOHU za to :*) jen chci vědět co sis TY VYMYSLEL ;-)
No hřebíček by sis možná MĚL vrazit do hlavičky = možná by to pomohlo. Moc hůř = už to nejde
No nafta je dotovaná = seš až tak TOTÁLNĚ mimo https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit žes to dodnes nepobral? :D
Můžeš mi aspoň krom TOTÁLNÍ BLÁBOLENÍ NAPROSTEJCH 3,14čovin = říct O ČEM to vůbec CELOU DOBU žvaníš plácáš?
EDIT to že se bojíš říct čím jezdíš NĚCO naznačuje ;-)
Ale hlavně CO já s něčím co se odehrává v TVÉ hlavě = mám mít jako společného :-)
Tak CO VŠECHNO si NEpochopil? Ať ze sebe neděláš toho trotla = když se stydíš narovinu napsat vůbec NEROZUMÍM TOMU co se to děje, vždyť svět má přece končit MÝMA znalostma MOU inteligencí. Výš NAD ní už NIC není :-[]
Ještě tu budeš něco zvracet? Ty dotovaná nafto :D
Takže celý vlákno JEN naprostý blábolení = ok
Ostatně jako ve všech vláknech, kde se ty snažíš komentovat. To už tak nějak k tobě patří. Mraky slintů, nesmyslů a volovin bez informací. Dotovaná nafto
Koukám, že to porad nechápeš, to jsi dostal někde vetvi na motorce?
Ano, je to běžné premistovadlo, není to sprintersky special a přesto naprostá většina řidičů ( i poloridicu na dvou kolech ) zdržuje na semaforu, protože se proste nejsou schopni hned rozjet.
Ano, je to běžné premistovadlo, není to sprintersky special a přesto naprostá většina řidičů ( i poloridicu na dvou kolech ) zdržuje na semaforu, protože se proste nejsou schopni hned rozjet.
No, ale v tvém případě 2/3 řidičů motorek :D:D:D
Ale pozor!!! Jen těch, co se protáhnou mezi auty, ti co stojí například vedle ne!!! Ale takových je spoustu co nedokáží přenést přes srdce, že na motorce využije možností a nikoho neomezuje ani nezdržuje a pak komentují podobnými nesmysly.
Ale pozor!!! Jen těch, co se protáhnou mezi auty, ti co stojí například vedle ne!!! Ale takových je spoustu co nedokáží přenést přes srdce, že na motorce využije možností a nikoho neomezuje ani nezdržuje a pak komentují podobnými nesmysly.
2/3 z tech, co se nacpou dopředu v momentě, kdy to můžu porovnat, tedy stojím první. To jsi jaksi zapomněl dodat, nebo už ti na to nestačí mozková kapacita?
Mne nevadí že se nacpiu dopředu, ale at sakra jedou.
To je stejne, jako když někdo vyjede z vedlejší, nedá přednost a místo aby se pořádně rozjel aspoň, tak to jen lehká a ostatní po***te se.
Ale chápu, někomu není zhury dáno a moc inteligence nepobral.
A za poslední 3 měsíce to bylo 5/6, tedy ještě víc, ovšem neboj, auta jsou na tom podobně, jen se nemůžou propletat kolonou, tak tím zdržování aspoň neukazuji bezohlednost, ale spíše nesoustredenost.
Mne nevadí že se nacpiu dopředu, ale at sakra jedou.
To je stejne, jako když někdo vyjede z vedlejší, nedá přednost a místo aby se pořádně rozjel aspoň, tak to jen lehká a ostatní po***te se.
Ale chápu, někomu není zhury dáno a moc inteligence nepobral.
A za poslední 3 měsíce to bylo 5/6, tedy ještě víc, ovšem neboj, auta jsou na tom podobně, jen se nemůžou propletat kolonou, tak tím zdržování aspoň neukazuji bezohlednost, ale spíše nesoustredenost.
no bodaj by to islo.. 90 kw atmo v 1,5 tonovom aute ... ved tato ( ocucana fuzkata krasavica ) 3ka je tazsia ako o triedu vacsia 6tka v kombiku s automatom s 2,2kou dizlom .. a to este o celych 60 kilo.. sila
co sa stalo? kym 6tka je doslova lahucka jak pierko tak mensia 3ka je zrazu ako tank... 1,5 tony ma 120kw SUV eclipse cross ale preco to ma taka 90kw jesterka... mozno ma zlate kable a platinovy volant .. aj cenovo by to sedelo 8-s
Cesta mazdy hodně podladěnou atmosférou holt není ideální
Koukám že aktuální Corolla 2.0 hybrid 135kW což už je plně postačující výkon = má 1370kg
Jo u Mazdy je něco špatně
EDIT kdo má rád starou klasiku Fleetwood Mac https://www.youtube.com/watch?… umřel Peter Green https://www.novinky.cz/…ood-mac-40331603