Novinka, která má zasáhnout do obchodů v segmentu luxusně-sportovních sedanů bude mít kromě místa pro čtyři cestující několik netradičních technických řešení.
x5 překonává Cayenne o 300% ve všem! v Cayennu si připadám jako když řídím nějaké zemedělksé vozidlo! V tv pořadu Fifth Gear( pátá rychlost) testovali zmiňovaná vozidla proti sobě a ( jak jinak) ve všem jasný vítěz BMW! Je sportovnější, comfortnější i jistější ve všech ohledech! :yes:
kámoš se dostal jako aupair do anglické milionářské rodiny a po čase (asi rok) dostal šanci řídit a často se sám vozil v AM DB9 a 911(nevím jaká verze)a říkal že Porsche jednoznačně lepší. Víc místa i pohodlí, lepší jízdní ovladatelnost a čitelnost.
Počkej klid E63 amg má o 90kg více a o 90N.m. více a koní má také navrh a z nuli na sto je také rychlejší a také 100% nejkomfortnější mimo to pro normalní lidi je jediná šance kde to zkusit dálnice a tam diktuje E63 AMG. :yes:
Nevim jestli ma smysl to porovnavat s M5. Panameru chapu vic jako kolegu Maserati Quattroporte nebo drivejsiho Astonu Lagonda. Spis teda exkluzivni limuzina s vrozenymi sportovnimy geny, cili ani sportovni auto typu 911, ani masovka typu M5.
Ale no tak pánové...Srovnejme porsche cayenne gts a bmw x5 4,8 is..Taky nemá nárok. :yes: takže nejaká m5 asi nebude mít nárok,v rychlosti určitě,ale v jizdních vlastnostech ne.
Jak píše Beemer :-! a navíc tvrdit něco takového ještě před prvními testy je dost unáhlené. Chápu že jsi asi zarytý ¨vrtulkář¨, ale i tak je to dost odvážné ;-)
Jak psalBeemer - Kone nejsou zdaleka vse. Podivej se na TopGear - delali test BMW M6 vs. Aston MArtin DB9 vs. Porsche Carrera 911 - Porsch melo jednoznacne nejnizsi vykon a ve sprintu oba porazilo celkem slusnym rozdilem (na 1 mili neco pres vterinu). A upozornuji, ze se jelo na morke silnici i se zatackama. On to enbyl jediny test, ale Porsche vyhralo celkem jasne i cely test (i u mme :-) ) Proste neni vsechno jekom a papirovych proporcich, vlastnosti podvozku, brzd atd. ti na napir nikdo neda ... A o to nejspis jde ;-)
Jasně, BMW umí. Ale všichni víme jak si stojí X5 proti Cayennu. Na vzhled neber ohled. Co se týče jízních vlastností, je Cayenne o třídu lepší. Stejné to bude s Panamerou a M5. :-)
Tohle se umístí na hodně dobrém místě, myslím si, že ten těžký
Merceddes určitě překoná. Na BMW M5 však co se týče jízdních vlastností, rychlosti, sportovní jízdy( o tu však zase tolik nejde) komfortu a celkové pohody z jízdy stačit nebude.
BMW je BMW.
Aj sucastnu M5 caka facelift v ramci ktoreho dostane ku svojmu motoru 5.0 V10 preplnanie systemom Twin Turbo zname z modelu 335i.Ocakavany vykon okolo 575 koni...a su to bavorske koniky.. ;-)
nic nového pod sluncem, velká výhoda při opravě drobných "neopravitelných promáčklin, kdy je vnitní konstrukce netknutá, ale jinak, než výměnou kompletních dveří se nedá realizovat. V případě sendviče se vymnění pouze vnější plech, rám dveří a vše, co je na něm připevněno, zůstává původní. Tento způsob šetří i čas potřebný k opravě, protože se nemusí nové dveře "strojit". Ideální stav je, že přijedeš do servisu, oni "vezmou odstím barvy" a pak jenom ve smluvený termín přistavíš auto a za max. 3 hoďky hurá za d*vkama ;-)
Dny M5, E63 AMG a RS6 se pomalu chýlí ke konci. Ikdyž hodně pomalu, totiž dva roky jsou dva roky. Ale jak přijde Panamera, bude konec diskuzí, kdo je v segmentu nejlepší. Stačí se podívat, jak Porsche zvládlo vyladit auto s motorem na "špatném místě". Devětsetjedenáctka, co se jízdních vlastností týče, patří k tomu nejlepšímu a jsem si jist, že Panamera také nezklame. Zvolejme třikrát sláva novému králi silnic. :yes: