Testy
GLC jsem vybral máti na důchod a po zkušenosti to musím zhodnotit jako úplně obyčejný auto, který je fajn, ale že by mě to nějak odpálil, to říct nemůžu.
Po presednuti z xc70 to na mě působí jako lehouckej kompakt, komfort v normě, prostor průměr... No žádnej velkej Luxus. Pravda, je to socverze 250 4matic.
Po presednuti z xc70 to na mě působí jako lehouckej kompakt, komfort v normě, prostor průměr... No žádnej velkej Luxus. Pravda, je to socverze 250 4matic.
Mas hodne narocnu mati na duchod GLC , myslim ze Dacia v plneke by tiez splnila ucel :😉
Sak taky za rok najezdila asi 3000 km :😉 :😉 😁 😁
3000 pohodlných a příjemných km lepší než 1000km v opruzování 😉
ono ked tych 3000km rozdelis ma denne niekolko km kratke jazdy tak nakoniec zistis ze k ziadnemu odpruzovani ani nedocahdza... lebo 10km usek denno denne zvladnes v pohode aj v sandere bez zdravotnej ujmy... uz ine je tych 3000km spravit na sandere na jeden sup ze ano .. tu uz radsej GLC.. jasne .. ale inak ked spravis len par km denne ( co je rocne tych par tisic km ) tak ti ani lacne auto nijako "neublizi" ... ba naopak.. jazda s nim bude daleko jednoduchsia a menej komlikovana ako s drahsim vacsim autom .. asi aj preto milionari neraz maju okrem velkej lode aj nejake to lacne auto urcene prave na "bezne vozenie" na kratsie useky ako su nakupy... a bezne vybavovacky v blizkom okruhu bydliska
Máš pravdu. Do obchodu většinou jezdí otcovym Espacem Initiale, pac ten je línej parkovat do garáže a tak stojí venku 😁
Každopádně díky za názor. Chtěla celej život Mercedes, na sklonku kariéry si ho mohla dovolit, tak proč ne. Kdybych za ní přišel se sanderem, tak mi asi rychle vysvětlí, že seděla celej život v ordinaci na to, aby si nakonec splnila sen a koupila si vergl za 200 😁
Každopádně díky za názor. Chtěla celej život Mercedes, na sklonku kariéry si ho mohla dovolit, tak proč ne. Kdybych za ní přišel se sanderem, tak mi asi rychle vysvětlí, že seděla celej život v ordinaci na to, aby si nakonec splnila sen a koupila si vergl za 200 😁
Jsou lidé co celý život stáli u soustruhu a na důchod budou jezdit MHD. že maminku pozdravuju😊
omlouvám se, jestli to znelo moc nadnesene, nebo povýšene.
Ale když se nekdo rozhoduje o koupi premiovýho stredne velkýho SUV, protože proste chce, tak mu asi nevtlačíš Sandero. I když by jí reálne stačila kolobezka.
Ale když se nekdo rozhoduje o koupi premiovýho stredne velkýho SUV, protože proste chce, tak mu asi nevtlačíš Sandero. I když by jí reálne stačila kolobezka.
Takhle to asi nelámal. Kolik ti lidé o kterých mluvíš investovali do svého vzdělání, zvyšování kvalifikace, kolik investovali do svého podnikání.
Takže, jestli si někdo na září pořídil MB a je to součást dlouhodobého konání a píle, proč ne?
Takže, jestli si někdo na září pořídil MB a je to součást dlouhodobého konání a píle, proč ne?
A proč by si nemohla dopřát? Kvůli tomu, že je důchodce?
Moze .len Dr.pise ze je to celkom obycajne auto . U mna je celkom obycajne auto zase napr. Dacia ale kazdy ma ine meradla a preferencie. Niekomu staci Gothajsky salam a niekomu ani Pick salamik...
Normální no. Ta prémie už mi nepřijde tak prémiová jako dřív. Je to asi o tom, že běžný auta už se dostaly dost daleko, takže prémie je často o image.
To je pravda aj ked nejaky rozdiel tam je. Ja som nedavno kupil C 200 manzelke a sam mam stary E 350 ked som presadol do C 200 tak aj napriek novsiemu a nabliskanemu interieru je tam dost velky rozdiel a ten zacina buchnutim dverami,zvukovou izolaciou jazdou atd. Akurat synovy sa lubi viac C 200 s hadrovymi sedackami zevraj moja kozenka s Alcantarou mu smrdi a je mu z to ho nevolno ,ja nic necitim ale on chce sediet na hadrovych sedadlach. Co uz neskor mu kozenka alebo koza nebude smrdet ked si na nu raz dufam zarobi...
Pak je tam ještě jeden faktor a to je cena. A ta už tak obyčejná není 😊
Tak, stačí se svézt třeba kodiaqem a pak glc, rozdíl premie vs mainstream je zřetelný pro každého, kdo ví, v čem ten rozdíl má být.
elluper
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vo finále som zvažoval GLC a Volvo XC 60...zviťazilo Volvo...naprosto porovnateľne jazdné vlastnosti len v danej výbave Volvo o 8 500 Eur lacnejšie...pre mňa aj jasne krajšie...táto červená s tým oplastovaním vyzerá na GLC hrozne lacne všedne....
Shodou okolnosti jsme meli toto GLC v uzsim vyberu pro Drahou polovicku... A asi by i vyhralo kdyby byl dealer co k cemu a choval se slusne...
Takhle vyhral F-Pace...
Takhle vyhral F-Pace...
Vyzkoušeni prodejci a servisy:
1) Otřesná bída naprosto neodpovídající základním pravidlům slušného chování o obchodu ani nemluvě
- Praha Chodov
- Ostrava
2) Minimální znalosti, ale aspoň náznak slušného chování
- Olomouc
3) Celkem technicky znalí, průměrné vystupování
- M3000
U JLR asi nejlepší zkušenosti u Dajbycha v Praze, Olomouc a Ostrava někde mezi body 1-2 viz výše. Albion v posledních letech zhoršení ve všech směrech.
1) Otřesná bída naprosto neodpovídající základním pravidlům slušného chování o obchodu ani nemluvě
- Praha Chodov
- Ostrava
2) Minimální znalosti, ale aspoň náznak slušného chování
- Olomouc
3) Celkem technicky znalí, průměrné vystupování
- M3000
U JLR asi nejlepší zkušenosti u Dajbycha v Praze, Olomouc a Ostrava někde mezi body 1-2 viz výše. Albion v posledních letech zhoršení ve všech směrech.
Poznám podobnú situáciu keď rozhodovalo pri kúpe auta znalosti/prívetivosť/chovanie predajcu.
Toto by som teda u MB nečakal, ale keď sa dobre predávajú tak je asi vedenie spokojné.
Toto by som teda u MB nečakal, ale keď sa dobre predávajú tak je asi vedenie spokojné.
I reznicky pes mel lepsi chovani nez prodejce MB
Zalezi na koho narazis. ja som kupoval 2 x Mercedes a uplna spokojnost s pristupom, obsluhou aj servisom. Ludia su vsade lepsi aj horsi to nezmenime...
Cau krajane, pokud jsi stale v Londonu... 😄
Dneska jsem byl projet GLC 300d
Smisene pocity.
Na jednu stranu fakt zajimave auto. Poctivy kus auta je to. Kvalitka. Technika super v kazdem ohledu.
Podvozek je podle me tvrdsi nez by asi mel byt. Zkousel jsem adaptivni. Priplatek 3000 liber za airmatic je na me prilis, ale mozna by to resilo situaci.
Jinak motor velmi tichy, jede velmi slusne, tech 500Nm opravdu ma, prevodovka kupodivu nepodtaci ani v comfortu. Obecne je prevodovka super, obcas mezi 1-2 by mohla byt jemnejsi, ale to se bavime v ramci Mercedesu, oproti DSG je to samozrejme jina liga. Vevnitr prijemne, prostorne, v pohode.
Ale cely to asi pada na kufru. Ze pry zavazadlovy prostor ujde... no nevim. Nejen ze je kratsi, to se da cekat, ale je VELICE melky. Tudiz maly. Potrebuju kocarek plus nejaky veci, proste podle me je maly.
Ano dole pod podlahou je HROMADA mista, ale k cemu mi to je? To jako mam 1/3 kufru pod podlazkou nekolik divne tvarovanych prostoru a 2/3 objemu je melky kufr nad prepazkou?
Prijde mi to velka hrubka na celem aute.
Nemit male dite, neresim a beru to. Ale takhle je to asi deal breaker.
Jdu tedy pokracovat Eckem v kombiku (jenze v anglii je jen 220d a neni 4matic, ten je az 400d a to je cenove jinde), tudiz jako dalsi zkusim i 5ku (ale 30d, protoze BMW bez sestivalce je hrich, to asi rovnou Xdrive...) ... tak uvidime, jak tenhle lov skonci ... 😄
Edit: Tak jen pro uplnost je z toho pekne vybaveny kombi E 220d
Dneska jsem byl projet GLC 300d
Smisene pocity.
Na jednu stranu fakt zajimave auto. Poctivy kus auta je to. Kvalitka. Technika super v kazdem ohledu.
Podvozek je podle me tvrdsi nez by asi mel byt. Zkousel jsem adaptivni. Priplatek 3000 liber za airmatic je na me prilis, ale mozna by to resilo situaci.
Jinak motor velmi tichy, jede velmi slusne, tech 500Nm opravdu ma, prevodovka kupodivu nepodtaci ani v comfortu. Obecne je prevodovka super, obcas mezi 1-2 by mohla byt jemnejsi, ale to se bavime v ramci Mercedesu, oproti DSG je to samozrejme jina liga. Vevnitr prijemne, prostorne, v pohode.
Ale cely to asi pada na kufru. Ze pry zavazadlovy prostor ujde... no nevim. Nejen ze je kratsi, to se da cekat, ale je VELICE melky. Tudiz maly. Potrebuju kocarek plus nejaky veci, proste podle me je maly.
Ano dole pod podlahou je HROMADA mista, ale k cemu mi to je? To jako mam 1/3 kufru pod podlazkou nekolik divne tvarovanych prostoru a 2/3 objemu je melky kufr nad prepazkou?
Prijde mi to velka hrubka na celem aute.
Nemit male dite, neresim a beru to. Ale takhle je to asi deal breaker.
Jdu tedy pokracovat Eckem v kombiku (jenze v anglii je jen 220d a neni 4matic, ten je az 400d a to je cenove jinde), tudiz jako dalsi zkusim i 5ku (ale 30d, protoze BMW bez sestivalce je hrich, to asi rovnou Xdrive...) ... tak uvidime, jak tenhle lov skonci ... 😄
Edit: Tak jen pro uplnost je z toho pekne vybaveny kombi E 220d
Bohužel nabubřelost prodejců včetně následného servisování je opravdu neomluvitelná... Dnes si mnozí auto nekupují podle toho, zda je dobré a líbí se jim, ale jaký bude následný servis. A to je hodně smutné... Jinak škoda hrantého GLK, trochu se designem k němu vrací GLB, ale je zase o třídu níže. Škoda, že GLB není vlastně GLC a opačně... Ale jinak facelift GLC hodně pomohl, tak uvidíme, už jezdí maskované nové céčko, tak brzy po něm bude i nové GLC, doufejme, že se hrany vrátí 😄
Co je nezáživného na tomto autě? Jízda? To opět nemáš pravdu, dokud nepřijdeš o trakci jede to normálně RWD, krásně vyvážené.
Macan je spíš solitér, málokdo si ho koupí jako rodinné auto a za 1,2mio ostrouhá.
Nevím proč se bát, mě GLC jen příjemně překvapilo.
Tieto SUV od MB mne ale dizajnovo nesadli vôbec. Možno GLS s prižmúrením oka.
Nový model si přebíráme koncem týdne, tak jsem zvědav.
Určitě se nebude měnit opravdu slušný komfort a přitom jistota podvozku a doufám, že zůstane i hezky čitelné řízení.
GLC se mi libi. Vic nez u jinych modelu plati, ze je to proste takovy "medvidek". A interier se mi taky libi vic nez ty moderni mercedesy s zehlicim prknem s displejema, a poutovym podsvicenim vsude vcetne vydechu klimatizace...
Mmch. jel jsem před pár dny GLC kupé 63 AMG, to auto je rozumově úplný nesmysl, ale jezdí pěkně. 😁
A že bude levnější model prodávanější? To snad není potřeba ani spekulovat 😉