Novinky
Šimpanz
4
EU hmotnost s manuálem 17 metráků.
Přejít do diskuze
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bože, tolik váží osmiválcový Mustang s délkou skoro 4,8 a šírkou 1,9 m! 😲 😲 To jsem ani netušil, že je kompaktní M2 tak nechutně otylá! 😲 😒 😒 :no:
hravá určite je, ale moc ľahká není. Neviem ako je na tom CS ale mám pocit že pôvodná M2 mala podobnú hmotnosť ako väčšia M4.
Na webu Fordu.cz čtu u mustanga gt hmotnost 1818 s man a 1831 kg s at, což je o dva metráky víc než M2 CS. Neříkám, že je M2 lehké auto, jen, že jsi pro to svoje “bože...” zvolil nevhodný příklad.
Určitě bych M2 nenazval malým autem, např. o posl gen 911 se píše jako o rozměrovém otesánkovi, a to má s M2 prakticky stejné rozměry. Také bych M2 určitě neoznačil za lehké auto, ale zas ať tu nepalcuješ nesmyslně, hmotnost M2 cs je 1625 s man, resp. 1650 kg s at, což je váha A45 amg se čtyřválcem. C43 kombi váží o dva metráky víc.
lolasea
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak ono to A45 amg je ještě menší a má čtyřválec.
Test AMS 1830kg reál, právě C43 kombi s full výbavou.
Já tu váhu m2 nijak neobhajuju, je vysoká, jen upozorňuju, že dávat mercedes za vzor, je mimo.
Test AMS 1830kg reál, právě C43 kombi s full výbavou.
Já tu váhu m2 nijak neobhajuju, je vysoká, jen upozorňuju, že dávat mercedes za vzor, je mimo.
Jo je to vyloženě obr. 😁 Full C43 kombi s výbavou: 1735kg, vidím techničák, neplácám od oka.
Tam jsem se díval taky, akorát mi přijde nepravděpodobné, že by M2 C vážila na chlup stejně jako M2 CS. A pokud ano, není to moc dobrá vizitka pro M2 CS.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.