Pokud bude do 300 tisíc bez nějakých dotací, tak bych ho vzal, i když Škodovku moc nemusím. Doufám, že dorazí něco jako Smart ForTwo. Nepotřebuju kufr ani druhou řadu sedaček, jen doufám, že se to nebude servisovat u MB a bude za normální cenu malého auta.
Určitě cesta, ale u nás by to asi takový hit nebyl.
Cena by nebyla 100 ale 200-300 tisíc, a hlavně kdo si dodnes kupoval Smarty a podobné vozy? Bylo to pár jedinců, kteří jsou buď fandové, nebo jako druhé auto do rodiny, nebo firmy.
Ale většina lidí má v rodině jedno auto, nebo jako druhé nějakou "plečku" a dávat takové peníze za takovou malou potvůrku by udělala v ČR opravdu asi jen hrstka nadšenců.
Přeci jen je auto v ČR spíš nástrojem a tak potřebujeme ty koule, objemné kufry a velký prostor pro nohy.
No, třeba se pletu, ale spíš ne... ;-)
Ani by som nepovedal. Stačí sa pozrieť na cenovku. Porovnaj s cenami niečoho podobného zo starého kontinentu alebo Japonska, porovnaj s cenami väčších čínskych modelov a ako dopadajú pri crashtestoch. Medzi cenou a bezpečnosťou je väzba, a za danú cenu nejde spraviť solídnu konštrukciu ani v Číne. Resp. za podstatne nižšiu, ak ide o predajnú cenu, sú v tom už všetky marže. Čo sa týka nárazu zozadu, táto kárička na kolieskach by bola nebezpečná, aj keby bolo zadné čelo zo železobetónu.
Vysvetli. Areseho názory sú mi obvykle cudzie, ale v tomto má čiastočne pravu. Ja si naviac myslím, že táto zápalková krabička na kolieskach nedokáže plniť európske bezpečnostné predpisy za žiadne peniaze. To by musela byť postavená celá znova a potom by stála nie 3x toľko, ale toľko ako Smart.
Tak zas to má svoje výhody, jedna kolízia s nákladiakom alebo jak píšeš s električkou, a máš vystarané, neriešiš poistku ani vinníka a pohodlne si vylihuješ v mrazáku na patológii... ;-)
Hrozná krabica. To radšej kúpim elektrobicykel, alebo nejaký skúter. Také autíčko to nemá šancu preraziť, lebo našinec potrebuje jedno univerzálne auto, navyše už dnes je v obytných zónach priveľa áut.
Nech mi ukážu fotku po nárazovom teste, a potom nech ho skúsia vychváliť. A čo ešte pri náraze zozadu, jak asi dopadnú cestujúci vzadu, nedajbože deti? Však operadlá to má opreté o zadné okno... V meste to bude určite pohodlné s tými, odhadujem, 12" kolesami. Určite sa do tých miniatúrnych diskov vojdú famózne účinné brzdy...
Nech stojí aj 10tisíc Kč, nech si to nechajú. Ani zadarmo.
Ja som to zobral aj s dotáciou a využívam aj druhý rad sedadiel, aj odvezie normálne 4 ľudí, aj kufor to má, aj malý bicykel to odnesie. Aj 130 to ide, aby som nebrzdil premávku. Určite lepšie a použiteľnejšie auto v rodine, ako nejaké čínske miniauto. Neviem koľko je 10 000 €, ale bude to okolo 300 000 czk. Jasné, kto využíva dotácie na iné veci, tomu už dotáciu nedajú. Ani ja škodu nemusím, ale kto ponúka na trhu niečo lepšie?
No souhlasím že pohodlí na těhle kolečkách asi nic moc, na kočičích hlavách.... Ale do centra měst je třeba hlavně pevná kastle, třeba na kolizi s tramvají, deformační zóny jsou prakticky na nic. Já bych si ho pořídil, všude to zaparkuje, krouťák to má od nuly :D
Ešte by na trhu mal byť ten Citroen ami, ale neviem, či a za koľko sa predáva. Tiež som fanúšik normálnych cien a čo najväčšieho výberu. Ale zatiaľ len skoro každý sľuboval.
Kdyby se v ČR prodávalo něco podobného v elektřině, klidně bych to koupil, bylo-li by to i čínské. Zde se nic takového záměrně neprodává, protože Čína je náš politický odpůrce. V českých lidech se pěstuje syndrom velkých amerických aut se silným motorem na závodění na silnicích. - Všechno toto je vidět v provozu. - Tudíž nepřátelství k malým úsporným vozidlům pro jednoho nebo pro dává lidi.