Ekonomika
KANKUNEN
4
Zde je vše jinak, tady jedem pokuty za CO2 u litrové Fabie, aby mohl jet američan pro colu benzínovým náklaďákem a svět to nezahubilo.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel
2
nějak se ti to zhoršuje
Proc brecet nad rozbitou fabii kdyz mustang a nebo dodge ram je tak blizko. No, se spotrebou 10-20 se blbe spinká kdyz mladej ma odpoledne konicky a tata je taxi vid 😁
... 😲
Za posledných 24 hodín som čítal niekoľko článkov o automobilovom priemysle a ani jeden nebol pozitívny . Od mafianskych praktík v koncerne Volkswagen https😐/auto.pravda.sk/…tajne-rokovania/ Cez problémy so softverom v Škodovke a celom koncerne https😐/auto.pravda.sk/…rozdava-softver/ Až po zadĺženosť nemeckých automobiliek https😐/auto.pravda.sk/…-aj-dlhy-statov/ ... A to sa ešte na jeseň očakáva rast nezamestnanosti v eurozone....tak čomu má človek vlastne veriť ?
tak teď tu jeden máš od géniů z AutoCZ
Ci su geniovia neviem, faktom je, ze nasi zakaznici (automobilky alebo subdodavatelia) nezrusili ani jednu zakazku. Platia dokonca v predstihu, investicii kvantum a prace mam viac nez dost. Od nasich zakaznikov viem kde mali vypadky a kto ich drzal nad vodou napriek situacii. Takze bud su vsetci neuveritelni optimisti a hlupaci zaroven, alebo ta situacia sa naozaj vracia do normalu.
Neuvěřitelné kecy a neuvěřitelný výplod tragédů tenhle článek.
Trh se rychle zotavuje a křivka má tvar V?? A ihned vzápětí situace se zhoršuje a obávají se toho co se stane?? To musel ale být odborník...
Trh se rychle zotavuje a křivka má tvar V?? A ihned vzápětí situace se zhoršuje a obávají se toho co se stane?? To musel ale být odborník...
Je potřeba to číst pořádně... analytici korigovali odhad z -19% na -16,7%, o 2,3 procentního bodu. Takže to není žádný obrat o 180°, ale jen korekce odhadu. Tohle je jen výtah, pokud to někoho zajímá, měl by si najít originál.
V EÚ je odhad cca -30 percent.
Celosvetovo ani srnka netuší. Ale keď si človek prečíta vyjadrenia nie automobiliek, ale subdodávateľov, ktorí nepredávajú konečný produkt a nemusia byť nasilu optimistickí, tak najoptimistickejší odhad na vrátenie na úroveň roku 2019 je rok 2025. A to sa v ňom neráta druhá vlna Covidu a iné nečakané udalosti.
Celosvetovo ani srnka netuší. Ale keď si človek prečíta vyjadrenia nie automobiliek, ale subdodávateľov, ktorí nepredávajú konečný produkt a nemusia byť nasilu optimistickí, tak najoptimistickejší odhad na vrátenie na úroveň roku 2019 je rok 2025. A to sa v ňom neráta druhá vlna Covidu a iné nečakané udalosti.
Titulek je regulérní fake news. Automotive rostl posledních několik let, to že pokles nebude 19% ale 17% neznamená, že se rychle zotavuje. Kromě covidu dostává obor další rány a z praxe vím, že situace není vůbec dobrá.