Opak bude pravdou, když vezmu do úvahy jaké ceny si za nejlepší elektrokáru současnosti Porsche účtuje a skutečnost, že Taycanů (3231 v EU) se letos prodává víc než Panamer (1895 v EU) nebo S-klasse (2695 v EU), tak mi z toho vychází, že Taycan je pro Porsche další dojná kráva.
byla od začátku jízdně zajímavé auto, na které ale se nedalo dívat. Ve druhé generaci přidala i něco pro oko, facelift jen cizeluje. Velmi povedené. :yes:
osmivalcovy nehybridni vrchol a k tomu naslaplej hybrid s lehkou V6, to je presne jak bych si predstavoval. Navic s vetsi baterkou. Tendle hybrid bejt v Touaregu R tak je muj. Navic si myslim, ze se koukame na novejsi S audiny vyssi stredni tridy s derivaty..
V textu s příchodem tohoto FL většina redakci, včetně tohoto článku a novinářů uvádí jak Turbo S zajelo ten rekord. Přitom když si vyhledám ty články o tom rekordu co byl ty dva týdny zpět tak ho zajela Panamera Turbo, nikoliv Turbo S, jak všichni píšou po dvou týdnech :D I samotné porsche tam zmiňuje “jen” verzi Turbo. Měli by jste si v tom udělat pořádek pánové. Podle mě si Turbo S nechávají do zálohy kdyby to někdo pokořil.